Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8278 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asia / 2019-11-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada . ponieważ nie było mnie w domu kurier przełożył paczke przez płot i polożył na koszu na śmierci. Nie wiem jak podpisal odbiór pewnie tez sam a pani w dziale reklamacji to nawet nie umiała się wysłowić. Więcej z opcji dostawy przez InPost nie skorzystam na pewno.
    ZaletyCzas dostawy krótki
    WadyZero odpowiedzialności za pozostawienie paczki
  • ~Asia / 2022-01-25 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera- pozostawił paczkę pod drzwiami bez poinformowania kogokolwiek o tym fakcie. Przesyłka wartościowa. Macie szczęście że to my pierwsi ją znaleźliśmy!
  • ~Asik / 2022-01-29 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    24 stycznia paczka nadana we Włocławku do dnia 28. O1. jeszcze nie dotarła gdzieś zaginęła.
    Zgłosiłam do obsługi In postu reklamację i czekam........
    A miało być szybko i blisko ????????
  • ~Asiulka221 / 2021-10-12 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często korzystam z usług InPost, kiedys aplikacja działała rewelacyjnie. Teraz prawie przy każdej przesyłce jest problem. Zwykle kończy się nerwami i wydzwanianiem do dz. obsługi klienta lub rozmowy z chatbotem. Statusy przesyłek stoją w miejscu, zdalne otwieranie od jakiegoś czasu"ups wystąpił błąd", przesyłka dawno w paczkomacie a nie widnieje w aplikacji, w mailu informacja że dla bezpieczeństwa podają kod odbioru tylko w apce,cyrk. Wygląda na to, że padliście ofiarą własnego sukcesu????
  • ~ASK / 2022-08-15 21:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy reklamacji to klient ma udowodnić że towar był cały. Wysłałem obraz i wrócił do mnie rozbity a firma po reklamacji stwierdziła że to ja mam udowodnić że wysłałem nieuszkodzony. Na szczęście nagrywam pakowanie towarów aby klient mi niezarzucił że to ja wysłałem uszkodzony towar.Niepolecam Inpostu kasują kasę a jak coś uszkodzą to umywają ręce. Sprawa trafia do sądu z nagraniem
    ZaletyBrak zalet
    WadySame
  • ~atan / 2020-10-24 11:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety w w ostatnim czasie bardzo pogorszyła się jakość usług. Otrzymałam bardzo uszkodzoną przesyłkę - zniszczeniu uległa też jej zawartość. Możliwe, że to wina "kuriera" rozwożącego ostatnio do paczkomatów w moim mieście, bo kilka dni wcześniej również mocno uszkodzoną przesyłkę otrzymała z paczkomatu moja siostra. Trudne jest też złożenie reklamacji - konieczne są zdjęcia, dowód wartości paczki - a próba ich załączenia spotyka się z komunikatem - za duża objętość pliku, mail nie możliwy do wysłania itp. Dodatkowo czas na rozpatrzenie 30 dni i nie wiadomo czy coś się uzyska; a rzeczy kupione na prezent - i kicha. Telefonicznie konsultant tylko 'rozkłada ręce'.
  • ~Aviti / 2020-01-15 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier rzuca paczkami. Po raz 5 dostałem uszkodzoną przesyłkę. NIE WYBIERAJCIE INPOST (paczkomaty, fajna rzecz ale paczki są również poobijane)
  • ~avon76 / 2020-03-16 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    od jakiegos czasu nie otrzymuję info sms-em o odbiorze paczek z paczkomatu.nie zawsze mam czas zaglądać na emaila..paczki niestety trafiaja doo oddziału ok 20 km od mojego miejsca zamieszkana i niby potem musze je odebrac..poprostu kpina..wczesniej nie było żadnych takich problemów...popsuli się!
    Wadybrak sms-a z info o odbiorze paczki
  • ~b / 2020-06-30 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak wszystko przebiega bez problemu to ok, ale jak się pojawiają problemy (w moim przypadku awaria paczkomatu) katastrofa. Biuro obsługi nic nie wie, numeru telefonu do osób kompetentnych brak. Brak reakcji na ponaglenia. Banda oszustów. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta. Praca na zasadzie jak nie ten to następny
  • ~Banita / 2023-08-10 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    InPost już po raz kolejny myli oddziały i nie potrafi wyjaśnić co się dzieje z przesyłką.
    ZaletyZero
    WadyPełno
  • ~Barbara / 2021-11-02 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to istny koszmar!!!!
    Już kolejny raz przesyłka do mnie nie dotarła, bo kurier w ogóle u mnie nie był. Ja byłam cały dzień w domu A kurier odesłał przesyłkę z powrotem pisząc w statusie :że niemożliwe było dwukrotne dostarczenie przesyłki. Dwukrotnie już przesyłki były uszkodzone z brakującymi rzeczami. Jakakolwiek interwencja na infolinii nie ma skutku. Dlaczego firmy korzystają z usług inpostu, gdy tyle jest negatywnych opinii ???? Są przecież inne firmy kurierskie !!!!
  • ~Bart / 2020-05-05 11:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w czwartek 30.05.2020 i nie przyszło 5 maja 2020
  • ~Bartłomiej / 2022-04-30 02:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam ,zostałem oszukany przez kuriera na 100zł, kurier kazał sobie zapłacić 395zł , okazało się że na paczkach było 215 i 80 czyli razem 295zł. Na allegro także tak miałem. Następnym razem, kiedy pokazałem kurierowi paragony na paczkach powiedział, że jemu się wszystko zgadzało i że on nie pamieta.. Kurier po śpiesza ,bo nie ma czasu -nie dopatrzyłem a kurier źle mi powiedział cenę końcowa .
  • ~Beata / 2023-02-15 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie otrzymałam negatywnie rozpatrzoną reklamację, po tym jak otrzymałam skaner z rozbitą szybą, który był zapakowany w torbę z folią bąbelkową i w paczce kartonowej, z wielkim "Nie rzucać!", bo przesyłka była źle zabezpieczona. Jeśli więc komuś przyjdzie do głowy przesyłać InPostem coś, z czym należy się w miarę ostrożnie obchodzić, to najlepiej w jakimś pancernym opakowaniu z toną styropianu
    ZaletySzybkość
    WadyKupujący musi się liczyć z ryzykiem, że jeśli zakupiony przedmiot zostanie uszkodzony w transporcie, to zostanie bez pieniędzy i zakupu, szczególnie jeśli portal zakupowy też stosuje iluzoryczną "ochronę kupującego".
  • ~Beata / 2023-08-22 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie otwarla się 1 ze skrytek a paczka zmieniła status na odebrana z apki znika kod odbioru i QR połączenie z infolinia w sobotę niedziele czy w godz ok 21.30 = „Witaj tu Mat …” z automatem nie da się rozmawiać wiec pozostał formularz kontaktowy przy udziale którego zablokowano owa srytke do czasu fizycznego odbioru rano udało mi się połączyć z konsultantem wszystko fajnie ale… to dział techniczny może zdalnie otworzyć zablokowana skrytkę a tam oczywiście nikt nie odbiera telefonu wiec nadal nie załatwiłam nic oprócz jeszcze większej irytacji…
  • ~Benislaw / 2023-02-01 21:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Niska jakość obsługi reklamacji. Teraz nawet ich nie zgłaszam, bo z założenia wszystkie reklamacje są odrzucane. Biedni niewinni. Zawsze złe pakowanie. Tym czasem nie da się żadnej paczki zabezpieczyć przed nimi. Zawsze zniszczą. Nie zdarzyło się, żeby opakowanie nie było uszkodzone.
    ZaletyBlisko paczkomat
    WadyMam wrażenie, że celowo rzucają przesyłkami, żeby zniszczyć
  • ~Beta / 2023-03-17 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Najchętniej to żadnej gwiazdki bymn nie dała ,jedynie za szybkość wysyłki.Jeśli chodzi o nowe paczkomaty są one do niczego, Anulowało mi wysylke ,dzwoniłam na 8nfolinie ,to najpierw trzeba z robotem rozmawiać by połączyć się z konsultantem, dramat ,poprostu dramat,do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi, a olx już wyslke anulował i klient otrzyma pieniądze i towaru a ha ako sprzedajacy nic.
    Porażka z paczkomatami jest
    ZaletyZadnych
    WadyMało miejsca by wypisać wady począwszy od paczkomatow, kończąc na konsultantach
  • ~Bianka / 2023-11-15 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Około dwóch tygodni temu otrzymałam informację iż paczka jest gotowa do odbioru. W skrzynce jednak nie było mojej zamówionej paczki a foliowa koperta innego nadawcy. Oczywiście natychmiast interweniowałam telefonicznie na infolinię, gdzie poinformowano mnie iż pomyłka zostanie wyjaśniona jeszcze w tym dniu. Nic takiego się nie zadziało, więc dzwoniłam jeszcze kilka razy. Pisałam także reklamację- niestety bez skutku. Nadmieniam iż paczka była opłacona na ponad 100zł. Jest mi ogromnie przykro, że firma nie odniosła się w żaden sposób, by sprostać problemowi.
    ZaletyW miarę szybkie terminy dostawy.
    WadyJak widać z powyższego opisu, brak profesjonalnej obsługi.
  • ~Biedronka / 2022-11-10 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedno wielkie gówno. Ciągle nie ma drobnych do wydania jak klient płaci większym nominałem np 100 zł czy 200
  • ~Bk / 2021-09-17 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka namoknięte....rozdarte opakowanie....????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12852
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8278
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7846
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4184
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4162
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2519
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192