Otrzymałam ponownie zwrócony towar. Jak się okazało w międzyczasie otrzymałam ma mail protokół szkody. Niestety wpadł do spamu. Tam się nie zagląda. Przegapiłam 3 dni na odpowiedź i paczka wróciła do mnie teraz muszę opłacić zwrot sama ????
ZaletySzybkość przesyłania
WadyBrak kontaktu
~Wioletta. / 2021-08-16 19:44
Ocena: 2.33 / 5
Na początku jak firma zaczęła funkcjonować to naprawdę byłam zadowolona , teraz kurierzy są bezczelnie się odzywają zero kultury jak im nie pasuje to niech zmienią pracę ,nie jestem zadowolona z korzystania firmy Inpost. Większość przesyłek dostaje uszkodzone nic nie szanują jakby może ponosili za to odpowiedzialność to by się nauczyli szanować towar który dostarczają.Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyTowar większości uszkodzony.
~Wkurzona / 2020-05-25 13:41
Ocena: 2.33 / 5
Kurier odebrał zwrot i.. Paczka zniknęła (ukradł?) firma po raz trzeci przyjmuje zgłoszenie i nic z tym nie robi. Za każdym razem tłumaczenie sytuacji od nowa a przyjmujący zgłoszenie niemili i niekompetentni, nie rozumieją nic co się do nich mówi, byle jak najszybciej się rozłączyć. Porażka
Druga sytuacja - kurier nie podejmuje próby doręczenia a mimo to odsyła paczkę do nadawcy jeszcze tego samego dnia w którym miała być doręczona. Coś niedobrego dzieje się z tą firmą jak tak dalej będzie to długo nie pociągnięcie
~Wkurzona / 2020-07-13 11:46
Ocena: 2.33 / 5
Zawartość paczki która miała naklejkę ,,ostrożnie szkło" przyszła rozsypana w drobny mak! Pan kurier niezbyt uprzejmie ozmajmił że reklamacje tylko przez internet. Co za ludzie tam pracują?! Ostroznie szkło to OSTROŻNIE SZKŁO!!!!!
WadyNie można zgłosić reklamacji u kuriera
~wkurzony na InPost / 2020-10-30 22:10
Ocena: 2.33 / 5
Drugi raz z rzędu w ciągu kilku dni zdarzyła mi się taka sytuacja pod paczkomatem. Chcę odebrać paczkę, mam kod mozaikowy wyświetlony na telefonie, podchodzę do ekranu i skanuję go, otwiera się skrytka i w tym samym czasie ktoś używający aplikacji też otworzył skrytkę. Skąd mam wiedzieć która skrytka jest z moją paczką. Pech chciał, że osoby były niemiłe i za drugim razem trafiłem na wyjątkowego chama w dodatku bez maseczki. Na moje uwagi, że chyba wypadałoby uprzedzić, że będzie otwierał skrytkę z aplikacji oczywiście klasyczne ale o co mi chodzi... Uważam, że takie rozwiązanie jak obecnie jest nie do przyjęcia. Po pierwsze skąd mam wiedzieć, że ktoś mi nie kradnie paczki - może stoi w pobliżu i obserwując paczkomat specjalnie tak działa licząc na to, że trafi kogoś na większą kasę. Może nawet sam nadawać do siebie paczki i tak kombinować. Zamierzam nagłośnić ten temat w mediach.
WadyBrak jednoznacznego określenia, że skrytka która się otworzyła zawiera paczkę dla osoby, która po nią sięga...
~wlodek / 2023-06-27 15:28
Ocena: 2.33 / 5
Firma która tylko chce złapać klienta. Tragedia z rozwiązaniem Umowy. Zgłoszenia na biuro obsługi klienta nic nie dają, tylko trzeba rozmawiać z opiekunem, który się nie odzywa. Omijać szerokim łukiem. Firma kant i tyle w temacie
Zaletybrak
~Włodek / 2020-11-17 18:19
Ocena: 2.33 / 5
Jak do tej pory wszystko było ok. Powiadomienia o paczce przechodziły SMS-am. Ostatnia paczka wróciła z paczkomatu do nadawcy, bo powiadomienia w ramach "miesięcy szczególnych oszczędności przyszły na mojego maila bez mojej zgody na jego wykorzystanie. A gdzie przyszły? Do SPAMU!!! z tysiącem innych nigdy nie czytanych maili. Dziadostwo. Nie polecam.
~Włodek / 2022-12-06 08:28
Ocena: 2.33 / 5
Fatalnie. Podczas zamawiania paczki wpisałem paczkomat w okolicy. Z SMS a dowiedziałem się, że kurier mi dostarczy do domu, a jeśli się nie uda paczka wróci do nadawcy. W aplikacji jest przekieruj paczkę na paczkomat, ale to nie działa. Próba ( dzień przed dostawą) zmiany tego przez infolinię okazała się ( po ponad 20 minutach rozmowy, podawania danych itp) niemożliwa do zrealizowania. Nadal kurier ma mi dostarczyć, choć z pewnością nie będzie mnie w domu. Jakiś koszmar.
~Wojciech / 2019-11-25 18:43
Ocena: 2.33 / 5
Zamówiłem baterię do telefonu, przesyłka, w paczkomaci, była uszkodzona po otwarciu bateria też była uszkodzona. Winnych NIEMA!!!
~Wojciech / 2022-12-19 14:57
Ocena: 2.33 / 5
Zakupiłem produkty, które podczas transportu ostały uszkodzone. Reklamację złożyłem następnego dnia załączając dokumentację fotograficzną. Reklamacja rozpatrywana długo, a kolejnych mailach jestem informowany, że potrzeba przesłania fotografii paczki itd. Następnie otrzymuje maila, że InPost jest OK, a zgodnie z art. 6 k.c. nie wykazałem odpowiedniego dowodu, że zapakowane artykuły były nieuszkodzone. Zastanawia mnie kto udziela tak nieprofesjonalnej odpowiedzi odpowiedzi, przecież art 6 k.c. działa na dwie strony, skoro InPost uważa, że produkty były uszkodzone przed zapakowaniem, to właśnie zgodnie z art. 6 k.c. powinni podnieść ciężar dowodu. Ja mamdowody, fotografie i oświadczenie sprzedawcy i dlatego nie odpuszczę firmie o której nie powiem dobrego zdania, a sprawę nie roztrzygnie sąd.
ZaletyTeraz ju z ich nie widzę.
WadyTeraz je zauważam
~Wojo313 / 2021-08-16 21:45
Ocena: 2.33 / 5
Szczerze odradzam. Paczka, nie wiadomo czego, była 3 razy przyjmowana do różnych oddziałów przez co czekałem dużo dłużej . Proponuję kontrolować swoich magazynierów , ponieważ przez takie zdarzenia tracicie klientów ...
~wq / 2019-11-30 13:27
Ocena: 2.33 / 5
Witam, zdecydowałem się napisać opinie gdyż wszystko zawsze było Ok. do momentu, wlasnie do momentu jak zaczeli zatrudniac "obcokrajowców zza wschodniej granicy". Zniszczone paczki i kradzieże. Masakra! Kurierzy słabomowiacy po polsku. No ludzie! Wszystko wszystkim, ale taka osoba musi w jakims małym stopniu komunikatywnie się wysławiać i rozumiec, co sie do niej mowi i ciekawy jestem , jak spisze protokol kradziezy. Jakosc usług wg mnie wraz z tym spadla niesamowicie, przesyłki z paczkowamtow byly odbierane codziennie rano lub wieczorem, teraz obserwujac tracking paczki zdarza sie ze lezy nawet dwa dni zanim zostanie odebrana przez kuriera. Innymi słowy schodzi firma na psy, poziom usług syf, dno, muł i wodorosty szukajac oszczednosci na zatrudnianiu w/w osob. Zrazilem sie niesamowicie i raczej usune ta firme z mozliwosci wysylki dla klienta allegro.
Zaletywygoda nadawania poprzez paczkomaty
Wadykradzieze,
uszkodzenia
~wqórvviony / 2022-12-09 15:20
Ocena: 2.33 / 5
Przez ostatni rok Inpost wysyła powiadomienia: "zapłać blikiem lub kartą", gdy przyjeżdża kurier, kolejny raz, można by powiedzieć niezmiennie, dowiaduję się że nie ma możliwości zapłacić kartą. Kurier nie wie dlaczego tak jest, oraz komentuje że i tak to go w ogóle nie obchodzi.
Wielokrotne składanie reklamacji i wyjaśnianie sytuacji, nie przynosi absolutnie żadnego skutku.
Ja się pytam - CO ZA KRETYN JEST W TEJ FIRMIE ODPOWIEDZIALNY ZA DECYDOWANIE O TREŚCI TYCH WIADOMOŚCI!?
ZaletyTo kiedyś BYŁA dobra firma.
Wadyj.w.
~Wsciekla / 2023-01-10 14:07
Ocena: 2.33 / 5
Kurier pod tym nr 501278178 chyba Ukrainiec... dramat!! Bezczelny!!! Umówił się ze po 12 będzie z paczka bo wcześniej mi nie pasowało. Dzwoni 11.40 że już jest... mówię aby poczekał bo odbieram córkę ze szkoły za 2 minuty będę na co on ze on zostawia paczkę pod drzwiami bo on niema czasu!! Myślałam że jestem w ukrytej kamerze.. mówię że zaraz będę po czym ze on niema czasu i się rozłączył CHAM. Spotkałam go na światłach wyszedl i rzucił mi paczkę!! Jak ktoś taki ma czelność pracować i tak traktować klienta. Niech wraca do swojego kraju. A inpost niech zacznie weryfikować opinie i patrzeć kogo zatrudnia
~Wujek Mieciu / 2023-01-10 09:47
Ocena: 2.33 / 5
Nie pozdrawiam kuriera który ma na pewno obręb Stare orzechowo w Mazowieckim. Strasznie nie miły facet kiedy by nie przyjechał z paczką to minę ma jakby jeździł tam za karę. Nie pozdrawiam ????
ZaletyBrak
WadyNie miły kurier
~WW / 2023-03-08 17:48
Ocena: 2.33 / 5
Ta firma to jakaś farsa. Kontakt zerowy, infolinia do dupy.
Zaletycena
Wadykontakt, punkty obsługi w których nic nie można - widmo
~www / 2021-03-29 14:27
Ocena: 2.33 / 5
Porażka. Wkładają kilka dużych paczek do jednej skrytki. Upychają je tak, że ciężko wyciągnąć.
Zaletydość szybka dostawa
Wadyniektórzy kurierzy są kompletnie nieogarnięci
~xcvhvx / 2021-09-08 08:51
Ocena: 2.33 / 5
Paczka wydana do doręczenia o godzinie 10 rano, a dostarczona o 23. To już mniejsza, ale pchanie paczki do środka skrytki, która - logiczne - się tam nie zmieści... Słabo. Kuriera już to nie będzie obchodzić, jak ją klient wyciągnie...
Zaletyżadna
Wadywkładanie za duzych paczek do małych skrytek
~XMX / 2020-12-22 09:31
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa klienta: pracownica infolinii wykazała zero empatii. Dziękuję tej pani bardzo za brak jakiejkolwiek chęci pomocy klientowi.
~Xx / 2022-08-30 19:49
Ocena: 2.33 / 5
Kiedyś to była jedna z lepszych firm kurierskich. Niestety wszystko się zmieniło. Paczki czekają na magazynie 9 dni i nic... Tragedia!!! Omijać szerokim łukiem.