Zakupiłem dwie karty sim, dwa tygodnie czekam i dzwonię na infolinię, przyłączyli mnie do działu wysyłki i tam powiedzieli że jest awizo na poczcie , sprawdziłem nic takiego nie ma narazie jestem rozczarowany inea nie postarał się o nowego klienta
ZaletyMiła infolinia
WadyNieterminowosc
MiejscowośćStalowa Wola
~Andrzej / 2024-05-29 16:48
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko zgodnie z planem , monterzy super obsługa klienta idealna
ZaletyIdealnie
WadyFull pakiet miał być na 6 miesięcy , po miesiącu zgasło
MiejscowośćŻywiec
~Klient / 2024-05-24 22:53
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo złe doświadczenie. Pan montujący kabel do internetu wywiercił się pod sufitem zamiast od podłogi zostawiając nieestetyczny kabel wystający ze ściany i robiąc przy tym dużo szkód. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, narzucił starszym osobom gdzie będzie wiercił żeby jak najszybciej zrobić i wyjść! Telewizja mruga a internet swiatlowodowy w drugim pokoju tylko 40%. Na zgłoszenie pan wrócił i powiedział że tak ma być. Po ponownej próbie zgłoszenia i prośbie o wyjęcie kabla ze ściany konsultant zbył, że trzeba zgłosić to np w punkcie choć tam też nie przyjmują zgloszeń.
Za coś takiego powinno się karać a ludzi tak bezczelnych nie zatrudniać
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta i serwis
MiejscowośćPoznań
~Patryk / 2024-05-24 11:46
Ocena: 1.50 / 5
Po godzinie od wyjścia monterów brak sygnału.
Dodzwonić się na pomoc techniczna graniczy z cudem po 3 dniach sygnał wreszcie jest. Codziennie występują przerwy w internecie. Telewizja zacina się jakość usług poniżej jakiegokolwiek poziomu.
ZaletyBrak
WadyBrak szybkiego kontaktu z pomocą techniczna
MiejscowośćPoznań
~Sylwia / 2024-05-23 21:36
Ocena: 1.50 / 5
Gówniana firma! Od trzech dni odcina internet o godzinie 21 , a właśnie wtedy ja zaczynam pracę . Bez internetu nie pracuję! Zgłaszając sprawę na infolinię zwalają winę na mnie twierdząc że to mój router jest zły ,a prawda jest taka że serwer dzierżawy jest za bardzo obciążony i ma długi czas odpowiedzi na zapytanie o IP. To nie jest zależenie od routera, A od serwera DHCP I czasu dzierżawy adresu.
ZaletyPrzez jakiś czas było spoko
MiejscowośćPiastowice
~Michał / 2024-05-22 21:02
Ocena: 1.50 / 5
Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam.
WadySame wady
MiejscowośćBiałobrzegi Radomskie
~Zbigniew / 2024-05-22 17:01
Ocena: 3.75 / 5
od 30 dni korzystam z internetu do chwili obecnej bez problemów
MiejscowośćBuk
~Aleksandra / 2024-05-20 09:14
Ocena: 2.25 / 5
Ponad miesiąc starałam się założyć światłowód w moim lokalu. Pracownicy nie przekazują informacji dotyczących jakichś niepowodzeń w założeniu internetu. Nikt nie potrafił wytłumaczyć czemu nie można go założyć. Nie można było znaleźć notatki od fachowca, który miał założyć światłowód. Totalna niekompetencja pracowników na infolinii jak i na chacie.
ZaletyBrak
MiejscowośćPoznań
~Aga / 2024-05-19 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinią bardzo utrudniony, ciągle awarie, w trakcie awarii nie można korzystać z aplikacji , żeby zgłosić problem . Omijać szerokim łukiem, czekam tylko do końca umowy i kończę to badziewie.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćRokiciny
~Danuta / 2024-05-18 11:02
Ocena: 5.00 / 5
BARDZO SPRAWNA OBSŁUGA PANI DOKRÓREJ ZADZWONIŁAM JASNO PRZEDSTAWIŁA OFERTY PODAŁA NAJBARDZIEJ KORZYSTNĄ
ZaletyINTERNET DZIAŁA SZYBCIEJ KORZYSTNA CENA
MiejscowośćOwińska
~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
Nigdy więcej z nimi do czynienia
MiejscowośćWitkowo
~deridoo / 2024-05-10 12:56
Ocena: 3.00 / 5
Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
Dla mnie beznadzieja.
Ostatnia umowa z nimi.
Zaletydobra TV
Wadybeznadziejne łącze interenetowe
MiejscowośćLeszno
~Klient / 2024-05-09 11:03
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony ze świadczonej usługi przez INEA. Wszystko działa prawidłowo. Na zgłoszenie problemu przez aplikację została założona sprawa.Zostałem poinformowany o usunięciu problemu i zamknięciu zgłoszenia.
Ja jestem zadowolony.
MiejscowośćPoznań
~Aro / 2024-05-06 18:46
Ocena: 3.25 / 5
dodzwonienie się na infolinię tragedia , człowiek wysłuchuje do znudzenia po 2 razy informacje o rodo a czas leci wreszcie oczekiwanie na konsultanta od 20 do 60 min
mało promocji , aplikacja słaba, nie można wpisać samemu usterki do zgłoszenia Nie ma obsługi klienta/technicznej na weekend
Wadyprzy nagrywaniu brak możliwości rozszerzenia jego czasu a programy się opóźniają
MiejscowośćPieszków
~Max / 2024-05-06 13:57
Ocena: 4.00 / 5
Inea to czwarty operator, z kórego usług korzystam na przestrzeni ostatnich dwóch lat. I jak na razie drugi miesiac użytkowania nie mam uwag. Wszytko jest ok. Posiadam opcję 1000/1000 w automatycznych pomiarach na moim routerze nie spada poniżej 750/750. Jestem zadowolony
ZaletyMożna podłaczyć własny Router. To dla mnie mega zaleta
WadyTrudno coś znaleźć - cena mogła by być niższa
MiejscowośćZborowo
~Malgorzata / 2024-05-06 08:08
Ocena: 1.75 / 5
Skandal żeby nie można sie dodzwonić z problemem do doradcy tylko gadać ze sztuczną inteligencją, tracę kilka godzin na kontakt gdzie można by to rozwiązać w parę minut z technikiem .
Zalety——
Wady——-
MiejscowośćJerzykowo
~Damian / 2024-04-29 08:26
Ocena: 2.00 / 5
Wieczne awarie podczas dnia i nocy. Nie da się normalnie skorzystać. Internet co chwilę traci zasieg A co za tym idzie telewizja która jest po internecie również nie działa
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćKonin
~Aga / 2024-04-17 16:24
Ocena: 3.25 / 5
Zniechęcają mnie częste awarie po stronie inea oraz brak możliwości kontaktu z infolinią po godz. 18:00 i w weekend.
ZaletyCena usługi
WadyAwaryjność, krótki czas pracy konsultantów infolinii, brak możliwości kontaktu z konsultantem serwisu w weekend.
MiejscowośćPoznań
~Marucha / 2024-04-17 15:23
Ocena: 3.75 / 5
Początek przejścia na światłowód nie byl zachęcający ale po dalszych konsultacjach/ negocjacjach z działem utrzymania klienta doszliśmy do wspólnego mianownika
~SM / 2024-04-15 11:34
Ocena: 2.50 / 5
Generalnie oferowanie łącza 1000 a dostarczanie 300-600 jest jawnym wyciąganiem pieniędzy od osób, które zdecydowały się na dostawę przez Państwa firmę.
Szybkość łącza sprawdzane w różnych godzinach na różnych stronach, wartości ping też nie są zadowalające. Piątek wieczór to internet z lat 90tych na modemie. Proszę poprawić jakość łącza albo zmienić ofertę na taką jaką faktycznie oferujecie, adekwatnie cena do usługi...
ZaletySzybką instalacja
WadySzybkość łącza, duże obciążenia w godzinach szczytu