WadyNie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem.
strona 55 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Uzytownik / 2021-03-12 10:04
Nie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem. -
-
~Viper92 / 2018-09-01 12:37
Nie polecam bardzo zła jakość internetu, wszystko chodzi co raz gorzej :( ZaletybrakWadycena
jakośćMiejscowośćPoznań -
~VirginiaJoh / 2024-01-12 11:21
Internet czesto wyrzuca i przerywa, na infolinie nie da sie dodzwonic, na stronie oklamuja klienta ze jak wybierze pakiety to iles msc jest za darmo a potem maja to gdzies bo „w umowie nic nie ma”, klamcy i oszusci na dodatek drogo ZaletyBrakWadyCala usluga to jedna wielka wadaMiejscowośćPoznań -
~Walentyna / 2021-02-10 11:03
Trudno nawet ocenić może i Firma dobra ale wizerunek Firmy tworzą pracownicy a ci mają tak w...bane na klienta że śmiech na sali. Na początek podpisałam aneks do umowy okres oczekiwania na podłączenie modemu trzy tygodnie w tym czasie Pan tzw opiekun klienta abym się nie rozmyśliła i nie wypowiedziała umowy dzwoni co drugi dzień, po tym terminie nawet telefonu nie raczy odebrać ( pozdrawiam Panie KAROLU CH to o Panu). Instalator który przyjechał podłączyć modem i dekodery mimo iż widzi że obraz w telewizorze się tnie nie wymienia kabla tylko mówi że kable zamokły bo deszcz padał, wcześniejszy tekst że za długo czekam na modem uwaga z powodu Covid modemy nie dojechały.Ponad tydzień czasu siedzę na infolinii bo albo internet nie działa albo bujam się z sygnałem telewizyjnym teraz już nawet nie łączą na infolinii do działu technicznego ściemniają że wszyscy są zajęci proszę spróbować później. Cieszę się że umowę podpisałam na rok i więcej z tą Firmą nie chcę mieć do czynienia MiejscowośćSzamotuły -
~Waść / 2015-01-03 15:19
Same problemy od 2 lat . Wcześniej wszystko śmigało ale odkąd się zaczęło z WTK to nie ma nic innego jak same problemy. Oszukują i okłamują swoich klientów. Non stop internet wyłączają i udają że albo nic nie wiedzą albo że należy zresetować modem . Ciekawe że przez jakiś czas wszystko chodziło a tu nagle co chwile włączone wyłączone !!!. ZaletyBrakWadySame Wady10 lat -
~Wąski / 2022-01-03 21:50
Od miesiąca czekam na podłączenie, umowa u dotychczasowego operatora wypowiedziana. Chciałem zmienić na coś lepszego ze względu na zdalną naukę dla dziecka. Brak montera, na infolinii nie wiedzą dlaczego nie przyszedł i kiedy będzie, a do nauki dla dzieciaka każą stawiać HotSpot-a z telefonu! ZaletyŻadnychWadyNie wywiązanie się z umowy -
~wesa / 2023-05-07 22:34
Tragedia że szok. Internet co chwile się zacina i nie da się korzystać. TRAGEDIA . taka firma a takie coś się wyprawia Wadywszystko -
~wic / 2023-05-07 22:33
packet lossy, zajebisty swiatlowod (nie nawidze go) Zalety- brakWady- caly internetMiejscowośćPoznań -
-
~wieloletni klient / 2019-06-28 13:35
Od wielu lat korzystam z usług INEA. Było bardzo dobrze, ale ostatni okres to masakra.
Po wielu bezproblemowych latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!
ZaletybrakWady1. Infolinia, serwis do zmiany w 100%. Nikogo nie interesuje rozwiązanie problemu.
2. Godziny, dni bezowocnych rozmów z Infolinią bez załatwiana sprawy (Infolinia rozliczana z przeprowadzonych rozmów, a nie z załatwionych tematów), kolejne wizyty techników bez rozwiązywania problemu (efektywność wizyt = 0).
3. Systematyczny spadek jakości połączenia bez zmiany parametrów: te same urządzenia, ten sam dom, a zasięg od kiedyś 5 kresek do 1 teraz...lub całkowity braku Internetu...i brak rozwiązań.
4. Wysyłanie sms o wizycie technika i jednocześnie brak odwołania wizyty przez Inea(musiałam wziąć urlop, a technik i tak nie przyszedł i nie odwołano wizyty...kolejna możliwa wizyta za 3 dni...kolejny dzień urlopu). Już od 2 stygodni bez Internetu lub z Internetem 1 kreską zasięgu.
5. Nowe rutery psujące się 2 dni po instalacji.
6. Notoryczne zamykanie nierozwiązanej sprawy (via sms). Statystyka zgadza się, a problem nadal nie rozwiązany...klient zadzwoni jeszcze raz i dzięki temu będzie nowe zgłoszenie do statystki... a więc więcej pracowników potrzebnych do Infolini. Brawo dla managerów!
7. W kolejnym adresie świadzczenia usługi to samo. Notorycznie psujący się dekoder TV - co 2 tygodnie naprawa.
Po wielu latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!MiejscowośćGRUSZCZYN, POZNAŃ -
~Wiktor / 2017-11-23 13:52
Tylko nie WiMAX i nie INEA. Bardzo chętnie podpisują umowę i obiecują gruszki na wierzbie. Jednak gdy prędkość internetu waha się w okolicach 0,8Mb/s (!), twierdza, że to nie ich wina, wymyślając stek bzdur jako argumentację tak niskiej jakości usług. Jednym z nich jest np. to, że w umowie zapewniają prędkość DO 6Mb/s, a więc teoretycznie są w porządku. Klienta maja za nic, traktują go przedmiotowo. Generalnie firma mega nieuczciwa w mojej opinii. Technologia WiMAX nie jest już technologia rozwijaną (wyparła ją LTE), więc raczej nie widzę szans na poprawę jakości usług świadczonych przez INEA w tym obszarze. Podejrzewam jednak, że ta firma nadal bedzie nabijac ludzi w butelkę, oferując im tę usługę. ZaletyBRAKWadyNIEUCZCIWOŚĆ -
~wiktor544 / 2018-01-23 21:28
Ogólnie to Inea nie powinna istnieć. Umowa podpisana w grudniu 2016 roku a do tej pory nie mam internetu. Mieli na to 270 dni a minął ponad rok. Nie odpowiedzieli na moją reklamację a w salonie w Środzie Wielkopolskiej te panie nadają się tylko do pchania karuzeli w wesołym miasteczku a nie do obsługi klienta (to samo dotyczy infolinii) ponieważ nie mają pojęcia o branży telekomunikacyjnej a gdy pytam się o jakie kolwiek informacje na temat internetu który już powinien działać w moim domu to One mi odpowiadają za każdym razem gdy byłem w salonie (już nawet nie liczę ile razy to było) że na tą chwilę nie są w stanie nic powiedzieć. ZaletyNie ma!!!! Wstyd !!!WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MiejscowośćŚnieciska -
~Wilkp / 2023-06-18 20:37
Śmieszna jakaś firma. Zamówienie na światłowód przyjęli, zapowiedzieli wizytę technika (nawet dali instrukcję, żeby maseczkę założyć podczas wizyty) i... po 1,5 roku i próbach nawiązania kontaktu- nikt się nie odzywa, nie ma usługi, nie ma wgl zainteresowania tematem. Niepoważne i w żaden sposób niewytłumaczalne. Standardy prowadzenia biznesu poniżej wszelkiej krytyki- krócej telefon w PRLu się załatwiało, jak ktoś się postarał. Brawo!
Po tym czasie brak zainteresowania zresztą poczytuję jako oszczędzenie i czasu i cierpienia na infolinii, bo jak ich internet tak działa jak obsługa, to nie ma to najmniejszego sensu:)ZaletyNo nie wiem, co by tu... nienachalność obsługi?WadyUsługa realizowana w 0 z założonych 100%. Dno.MiejscowośćDopiewo -
~Wiolka / 2020-02-25 11:49
Tragedia telewizja się zawiesza światłowód biorą pieniądze a tel brak nie polecam za te pieniądze można mieć lepszy zasiec tel i inter, firma nie adekwentna -
~Wiosna 2021 / 2022-02-14 18:01
Konsultant opryskliwy. Światłowód nie do podłączenia bo sygnał zbyt słaby. Po miesiącu czekania na usługę czekam kolejne trzy na podłączenie. Po przeczytaniu opinii tutaj rezygnuje z ich usług. Zostanę w Orange. Siła sygnału nie była powalająca ale sygnał był. Tragedia z tą firmą,jedną wielka porażka. Nie korzystajcie z ich usług, nie polecam. ZaletyBrakMiejscowośćTurzno -
~wixa / 2024-01-24 23:11
oddajcie mi prad!!! co chwile nie ma pradu co to ma byc!!!niedorzeczne Wadyprad -
~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48
Witam,
Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.
Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w Poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.ZaletyBrakWadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
Bardzo zła jakość usługi
Kiepska infolinia i pomoc techniczna
Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat1 rok -
-
~Wkurwiony Klient / 2021-05-12 10:58
Wkurwiony Klient - fatalne podejście do Klienta. Co innego mówią, co innego wysyłają w aplikacji i smsie, nie stawiają się w wyznacoznym temrinie. 6 wizyt i wciąż nie podłączony światłowód. -
~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
Nigdy więcej z nimi do czynieniaMiejscowośćWitkowo -
~włodek / 2021-09-14 10:48
Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa MiejscowośćPoznań -
~Wojciech / 2022-10-23 12:21
Zero, zero i jeszcze raz zero, telewizja leży, dno den, internet w normie, tv dno, szambo, nie polecam! ZaletyZeroWadyWszystkoMiejscowośćMotycz
strona 55 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »