Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~biksi / 2015-03-18 22:57
    Witam moja wypowiedz jest i będzie negatywna co do INEI- ŻAŁUJĘ że odeszłam z CYFRY plus Ale do rzeczy Od 2 tygodni odłączyli mi telefon stacionarny i nie wiem dlaczego W słuchawce słyszę że '''rozmowy wychodzące są ZABLOKOWANE - i nie wiem dlaczego ? Owszem przyznaję się w lutym miałam mały poslizg z opłata 150 zł ale zapłaciłam 100 i po kilu dniach zapłaciłam 50 zł i zaraz zapłaciłam cały marzec z góry 150 i Sprawdzam telefon stacjonarny i co słyszę Blokada połączen wychodzących ---z jakiej paki ...Dzwonie do nich i - słyszę ..- że jak przyjada technicy i ze jak wina będzie leżał po mojej stronie - to ja zapłacę karę za przyjazd techników - sorry z jakiej paki A czy ja już sam fakt że płącę rachunki co miesiąc i to duże to jest za mało i to jeszcze jak to i owo coś jest po mojej stronie to ja mam jeszcze bulić - chyba kogoś pogrzało ....Ale słuchajcie dalej ...jakiś młodzik mi mówi że mam podłączyć drugi aparat i bla bla bla to to się okaże gdzie jest problem ale mam szukac drugiego telef ....za chwilę znowu mi mówi że jak ja chcę to mi przysle techników i znowu mi powtarza się że jezeli to jest z mojej winy to będę bulić ...Ja mu mówię że to jest telefon stacjonarny i że nie posiada żadnej funkcji blokowania szczerze '' nie dociera '''co mówię i nie wyraziłam zgody na przyjazd techników Za to wziełam drugi automat od mojej mamay podłączylismy z mężem i to somo że jest blokada połączeń i że rozmowy są zablokowane ....To dzisiaj 18.03 2014 pojechałam do Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałam się co mam zrobić ..Ale o ile nie uzwględnią mojego zażalenia Bo nie będę płacić za coś czego nie mam ....to zgłoszę sprawę do Krajowego RZECZNIKA Praw Konsumenta A kto wie i jescze wyżej Bo nad nim są jeszcze inni i Mam nadzieję że nikt się z was nie podda tej firmie A nie wiem dlaczego bez porozumienia z klientem zamieniają kanały lub zabierają i zastępują innymi A ja np jak na coś nie podpisałam umowy na jakis kanał którego ja nie chcę A to juz Samowolka inei
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    5 lat
  • ~chodek / 2011-03-01 00:31
    Jak można komuś odciąć rozszerzony pakiet (85zł) po 6 latach płacenia rachunków i stwierdzić, że doszukano się nagle zaległości sprzed 5 lat!!! na 14 ponad zł. I cała bezczelność polega na tym, że w ogóle nie wezwali do zapłaty tej kwoty pod rygorem odcięcia, ani nie wytłumaczyli skąd ona jest. Posunęli się do takiego chamstwa, iż małym druczkiem umieścili to zadłużenie małą z drugiej strony faktury, nie ujmując jej na głównym spisie, tam gdzie i jakie są pakiety i po ile. Wtedy każdy dostrzegłby to, wyjaśnił, zapłaci. Ale oni są na tyle chamscy, że zażyczyli sobie zapłatę tych dziwnych 14zł za coś sprzed 5lat i kolejne 35zł za ponowne podłączenie
    już po 6 latach nie mam
  • ~Damian / 2017-01-18 19:11
    Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa oprócz przedstawionej mi ofert .
    Pojawil się monter w wyznaczonym terminie i złe wszystko podłączył. Jutro mija 2 tygodnie od podpisania umowy a ja nie skorzystałem z Internetu ani razu. Nie zapomnieli mi jednak przysłać faktury za cały miesiąc tydzień po instalacji ( nie działającego internetu )
    Dzwoniłem kilkakrotnie do biura obsługi i za każdym razem są w szoku że zgłaszam problem.
    ZaletyBRAK
    WadyWiele
    Przede wszystkim brak kompetencji pracowników ignorowanie problemu i lekceważenie klienta,dziś dowiedziałem się że ktoś się ze mną skontaktuje w przeciągu 2 dni roboczych
    Parodia
    Nie korzystam , od 2 tygodni czekam na kogoś kto poprawnie podłączy internet
  • ~dorota / 2011-05-27 23:31
    zgadzam się - mnie też oszukali -polecam trzymać się od tej firmy jak najdalej - niekompetentni w usługach i bardzo kompetentni w oszustwie!!
  • ~Gość / 2017-07-12 01:23
    Najgorszy internet jaki do tej pory miałam, cały czas zacina lub się rozłącza. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyzacina się
    strasznie wolno "chodzi"
    rozłącza się
    Środa Wielkopolska
  • ~hohoł / 2017-01-19 22:08
    Jestem z miejscowości Orzechowo (gm Miłosław) a wiec z telewizja niby ok ale ścięcia są, objawy takie jak w śnieżyce na satelicie. Net To tragedia umowa 120M a w godz 19.00-21.00 góra 30M często sie zrywa a o pingach nie wspomnę na poziome 90-120 gdzie kumpel ma miejscową radiówke i u niego gdzie ma umowę na 13M ma pingi na poziomie 20-30 i żadnych spadków prędkości i można powiedzieć że net śmiga u niego podobnie jak u mnie (robiliśmy próbę i ten sam film z tej samej strony ściągnął sie u niego o ok 2 minut dłużej niż u mnie) więc pytam się o co chodzi. Z tego co wiem ludzi namawiali i dużo do nich przeszło ale tez dużo tego żałuje.
    Zaletyhmmmm chyba żadne może cena ale w okresie promocji
    Wadypingi i jeszcze raz pingi
    drogo po okresie promocji dodatkowe koszty
    stare routery wifi
  • ~ineahejter / 2017-08-09 19:11
    Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!!
    WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY!!
  • ~ja / 2012-03-16 10:34
    Ludzie jakbyście czytali umowy to problemu by nie było wyraznie jest ta napisane o przedłużeniu umowy!!!
  • ~JFK / 2015-03-14 11:14
    11 letni klient . Ich hasło to mniej za więcej.Od 4 lat tragedia. 3 razy omówiony serwisant nigdy nie przybył a ty czekasz .Od 23.12 nie da się użytkować 2 komputerów.Bo wywala pakiety i blokuje łącze do tego stopnia ze nawet w telewizji przycina głos.Ich odpowiedz to że problem leży po mojej stronie. Tylko dlaczego wszyscy sąsiedzi z okolicy maja to samo . Każdy problem po swojej stronie zwalają na klienta narajając go na koszty.I to nie pierwszy raz.Bez mojej wiedzy i zgody podnieśli mi o 5 zł abonament.Na pytanie za co bo mam podobno 100mb. Wiec się pytam czy m światłowodowy do bloku podciągnęli.Oni że nie to ja im się pytam jak oni mi chcą zapewnić 100mb po kablu miedzianym jak to jest technicznie niemożliwe.Tu nagle milczenie .Robienie klienta w balona to jest u nich teraz norma.Nie polecam od kiedy stali się monopolistą zero poszanowania do klienta idą na masówe .
    ZaletyBrak
    WadyArogancki monopolista Z droga ofertą nawet nie mierna ale tragiczna jakościa
    11 lat.Z czego 83 ostatnie dni z awaria której nie usunęli a podnieśli mi koszty.
  • ~Klauuuuuu / 2018-01-12 22:07
    Nie wywiązują się z warunków umowy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZa długo by wymieniać
    MiejscowośćPoznań
  • ~Małgorzata / 2015-11-10 14:36
    Kpiny,kpiny,kpiny...facet który przyjechał na montaż kompletnie nie przygotowany. Po 20 minutach stwierdził ze musi jechać po klucz potrzebny do skrzynki na osiedlu miało mu to zająć godzinę a czekaliśmy na niego 2,5h cały dzień zrabany bo nic nie można było zrobić tylko czekać. Jak już raczył przyjechać to oznajmił że modem który przy sobie nie nadaje się i trzeba przełożyć montaż. Przepraszam bardzo to nie można było na początku tego sprawdzić czy modem się nadaje czy nie????? Facet myśli ze co dziennie będę brała sobie wolne w pracy bo on nie potrafi się przygotowac. Pomijając ze po stwierdzeniu ze modem który ma się nie nadaje przez kolejne 30 minut próbował przywrócić nam poprzednie połączenie z internetem. Po co kocoś takiego wysyłają na montaż ja się pytam. Chyba tylko po to żeby denerwowal ludzi!!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Małgorzata Padewska / 2015-10-02 16:38
    Nigdy w życiu jeszcze żadna firma tak podle mnie nie oszukała. Pół roku temu podpisałam umowę z Ineą na świadczenie usług dostawy internetu i telewizji. Jednak już wtedy wiedziałam że a pół roku będę przeprowadzać się do innego miasta i nie będę mogła korzystać z ich usług. Miła Pani zapewniła mnie, że umowę mogę wypowiedzieć w każdym czasie z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a zapis, że umowa jest podpisana na 24 miesiące to tylko formalność. Więc kilka dni temu poszłam do biura, aby tę umowę wypowiedzieć i nagle okazuje się, że pani wprowadziła mnie w błąd. Po prostu mnie oszukała. Umowy nie mogę wypowidzieć do 2017 roku, ewentualnie mogę ją zerwać płacąc 900 zł. A najśmieszniejsze jest to, że w mieście do którego się przeporowadzam, Inea nie świadczy swoich usług, czli innym słowem mam im płacić do 2017 roku po 100 zł co miesiąc, nie mogąc nawet korzystać z ich usług. Ile ja się nadzwoniłam , napisałam. Przedstawiłam sytuację, że zostałam oszukana przez pracownika ich firmy, czy mogą mi zaproponować jakieś sensowne rozwiązanie, aby dwie strony były w miarę zadowolone. Żadnej ugody, żadnych przeprosiń za oszustwo. Mam jedynie płacić. I tylko to ich obchodzi. W ten sposób działają jedynie podrzędne firmy o wątpliwej reputacji, które wciskają starszym ludziom garnki albo materace do masażu. Inea niczym nie różni się od firmy krzak i mam zamiar przy każdej okazji i dosłownie wszędzie ogłaszać jak ta firma funkcjonuje.
  • ~mario / 2017-03-13 14:26
    Nie polecam operatora INEA,obsługa klienta jest na żenującym poziomie. wiem to z własnego doświadczenia kiedy potrzebowałem przedstawić urzędowi skarbowemu faktury za internet za poprzednie lata firma NIE ZROBIŁA NIC ŻEBY MI POMÓC, naprawdę nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~mario 39 / 2016-03-03 21:28
    masakra masakra i jeszcze raz masakra brak organizacji technik który miał podłączyć światłowód do domu to jakiś kosmiczny idio... najpierw twierdzili że niema przewodu po trzech godzinach się znalazł potem stwierdził że jest za twardo i nie będzie kopał musi przyjechać koparka i pojechał,po miesiącu przyjechał znowu po podpisaniu umowy z ineą powiedział dokładnie to samo i pojechał,po trzech miesiącach od podpisania umowy i wykonania wielu telefonów zrezygnowałem z inei a światłowód dalej leży zakopany w ziemi i nie jest podpięty do domu
    Zaletybrak
    Wadynie do opisania
  • ~mb / 2016-03-16 16:55
    NIE POLECAM! W zeszłym tygodniu zamówiłem usługę dostępu do internetu, mimo zapewnień konsultanta nikt nie pojawił się do dzisiaj uruchomić usługę! To oni powinni zadbać o klienta, a nie klient prosi si o o uruchomienie usługi! Skandaliczne zachowanie! NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadytylko
    NIE POLECAM
  • ~vici / 2014-05-07 19:24
    strasznie wolny
  • ~wojt55 / 2015-01-28 09:46
    Korzystalismy z oferty Inea około 15 lat (pelny pakiet tv, internet) po rozmowie z pracownikami BOK zrezygnowalismy z usług tej firmy. Po oddaniu calosci sprzętu i zapewnieniu że wszystko jest uregulowane zapomnieliśmy o sprawie. Po 3 miesiącach zadzwoniła do nas firma windykacyjna informując o zaległości w stosunku do Inea. W tym czasie nie dostaliśmy zadnego upomnienia, wiadomości o tym że jesteśmy coś winni. Zostało to zrobione jako kara za nie podpisanie umowy na dalsze świadczenie usług przez tą zlodziejska firmę. Przestrzegam wszystkich co chcą związać się z Inea. Są inne firmy na rynku niekoniecznie w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wady2 lata umowa
  • ~yohj / 2010-09-06 14:28
    Radzę dobrze pilnować terminu zakończenia umowy z tą firmą - po jej zakończeniu kwota opłaty (czyli ta promocyjna, która obowiązywała przez okres umowy) wygasa i zaczyna obowiązywać opłata regularna, czyli dwukrotnie wyższa, o czym oczywiście Inea nie "przypomina" - po kilku miesiacach wysyła nagle pismo o informacji o zadłużeniu..Ja otrzymała takie pismo z informacją o zadłużeniu 500 zł! Która normalna firma tak postrępuhje! Normalnie to przed końcem umowy firma wykonuje tel. i informuje o zbliżającym sie terminie zakończenia umowy,a tu skąd!!! I śmiem przypuszczać, że jest to działanie celowe. Więc radzę wszystkim - PILNUJCIE KIEDY KOŃCZY SIĘ WAM UMOWA!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016