Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1157 opinii

2.14 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.38
  • Cena
    2.26
  • Niezawodność
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uzytownik / 2021-03-12 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem.
    WadyNie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem.
  • ~Viper92 / 2018-09-01 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo zła jakość internetu, wszystko chodzi co raz gorzej :(
    Zaletybrak
    Wadycena
    jakość
    MiejscowośćPoznań
  • ~VirginiaJoh / 2024-01-12 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet czesto wyrzuca i przerywa, na infolinie nie da sie dodzwonic, na stronie oklamuja klienta ze jak wybierze pakiety to iles msc jest za darmo a potem maja to gdzies bo „w umowie nic nie ma”, klamcy i oszusci na dodatek drogo
    ZaletyBrak
    WadyCala usluga to jedna wielka wada
    MiejscowośćPoznań
  • ~Walentyna / 2021-02-10 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno nawet ocenić może i Firma dobra ale wizerunek Firmy tworzą pracownicy a ci mają tak w...bane na klienta że śmiech na sali. Na początek podpisałam aneks do umowy okres oczekiwania na podłączenie modemu trzy tygodnie w tym czasie Pan tzw opiekun klienta abym się nie rozmyśliła i nie wypowiedziała umowy dzwoni co drugi dzień, po tym terminie nawet telefonu nie raczy odebrać ( pozdrawiam Panie KAROLU CH to o Panu). Instalator który przyjechał podłączyć modem i dekodery mimo iż widzi że obraz w telewizorze się tnie nie wymienia kabla tylko mówi że kable zamokły bo deszcz padał, wcześniejszy tekst że za długo czekam na modem uwaga z powodu Covid modemy nie dojechały.Ponad tydzień czasu siedzę na infolinii bo albo internet nie działa albo bujam się z sygnałem telewizyjnym teraz już nawet nie łączą na infolinii do działu technicznego ściemniają że wszyscy są zajęci proszę spróbować później. Cieszę się że umowę podpisałam na rok i więcej z tą Firmą nie chcę mieć do czynienia
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~Waść / 2015-01-03 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Same problemy od 2 lat . Wcześniej wszystko śmigało ale odkąd się zaczęło z WTK to nie ma nic innego jak same problemy. Oszukują i okłamują swoich klientów. Non stop internet wyłączają i udają że albo nic nie wiedzą albo że należy zresetować modem . Ciekawe że przez jakiś czas wszystko chodziło a tu nagle co chwile włączone wyłączone !!!.
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    10 lat
  • ~Wąski / 2022-01-03 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca czekam na podłączenie, umowa u dotychczasowego operatora wypowiedziana. Chciałem zmienić na coś lepszego ze względu na zdalną naukę dla dziecka. Brak montera, na infolinii nie wiedzą dlaczego nie przyszedł i kiedy będzie, a do nauki dla dzieciaka każą stawiać HotSpot-a z telefonu!
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wywiązanie się z umowy
  • ~wesa / 2023-05-07 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia że szok. Internet co chwile się zacina i nie da się korzystać. TRAGEDIA . taka firma a takie coś się wyprawia
    Wadywszystko
  • ~wic / 2023-05-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    packet lossy, zajebisty swiatlowod (nie nawidze go)
    Zalety- brak
    Wady- caly internet
    MiejscowośćPoznań
  • ~wieloletni klient / 2019-06-28 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług INEA. Było bardzo dobrze, ale ostatni okres to masakra.
    Po wielu bezproblemowych latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!

    Zaletybrak
    Wady1. Infolinia, serwis do zmiany w 100%. Nikogo nie interesuje rozwiązanie problemu.
    2. Godziny, dni bezowocnych rozmów z Infolinią bez załatwiana sprawy (Infolinia rozliczana z przeprowadzonych rozmów, a nie z załatwionych tematów), kolejne wizyty techników bez rozwiązywania problemu (efektywność wizyt = 0).
    3. Systematyczny spadek jakości połączenia bez zmiany parametrów: te same urządzenia, ten sam dom, a zasięg od kiedyś 5 kresek do 1 teraz...lub całkowity braku Internetu...i brak rozwiązań.
    4. Wysyłanie sms o wizycie technika i jednocześnie brak odwołania wizyty przez Inea(musiałam wziąć urlop, a technik i tak nie przyszedł i nie odwołano wizyty...kolejna możliwa wizyta za 3 dni...kolejny dzień urlopu). Już od 2 stygodni bez Internetu lub z Internetem 1 kreską zasięgu.
    5. Nowe rutery psujące się 2 dni po instalacji.
    6. Notoryczne zamykanie nierozwiązanej sprawy (via sms). Statystyka zgadza się, a problem nadal nie rozwiązany...klient zadzwoni jeszcze raz i dzięki temu będzie nowe zgłoszenie do statystki... a więc więcej pracowników potrzebnych do Infolini. Brawo dla managerów!
    7. W kolejnym adresie świadzczenia usługi to samo. Notorycznie psujący się dekoder TV - co 2 tygodnie naprawa.

    Po wielu latach na pewno zmienię operatora. Olbrzymie obniżenie jakości usług. Uwaga, nie polecam!
    MiejscowośćGRUSZCZYN, POZNAŃ
  • ~Wiktor / 2017-11-23 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko nie WiMAX i nie INEA. Bardzo chętnie podpisują umowę i obiecują gruszki na wierzbie. Jednak gdy prędkość internetu waha się w okolicach 0,8Mb/s (!), twierdza, że to nie ich wina, wymyślając stek bzdur jako argumentację tak niskiej jakości usług. Jednym z nich jest np. to, że w umowie zapewniają prędkość DO 6Mb/s, a więc teoretycznie są w porządku. Klienta maja za nic, traktują go przedmiotowo. Generalnie firma mega nieuczciwa w mojej opinii. Technologia WiMAX nie jest już technologia rozwijaną (wyparła ją LTE), więc raczej nie widzę szans na poprawę jakości usług świadczonych przez INEA w tym obszarze. Podejrzewam jednak, że ta firma nadal bedzie nabijac ludzi w butelkę, oferując im tę usługę.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEUCZCIWOŚĆ
  • ~wiktor544 / 2018-01-23 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie to Inea nie powinna istnieć. Umowa podpisana w grudniu 2016 roku a do tej pory nie mam internetu. Mieli na to 270 dni a minął ponad rok. Nie odpowiedzieli na moją reklamację a w salonie w Środzie Wielkopolskiej te panie nadają się tylko do pchania karuzeli w wesołym miasteczku a nie do obsługi klienta (to samo dotyczy infolinii) ponieważ nie mają pojęcia o branży telekomunikacyjnej a gdy pytam się o jakie kolwiek informacje na temat internetu który już powinien działać w moim domu to One mi odpowiadają za każdym razem gdy byłem w salonie (już nawet nie liczę ile razy to było) że na tą chwilę nie są w stanie nic powiedzieć.
    ZaletyNie ma!!!! Wstyd !!!
    WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćŚnieciska
  • ~Wilkp / 2023-06-18 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszna jakaś firma. Zamówienie na światłowód przyjęli, zapowiedzieli wizytę technika (nawet dali instrukcję, żeby maseczkę założyć podczas wizyty) i... po 1,5 roku i próbach nawiązania kontaktu- nikt się nie odzywa, nie ma usługi, nie ma wgl zainteresowania tematem. Niepoważne i w żaden sposób niewytłumaczalne. Standardy prowadzenia biznesu poniżej wszelkiej krytyki- krócej telefon w PRLu się załatwiało, jak ktoś się postarał. Brawo!
    Po tym czasie brak zainteresowania zresztą poczytuję jako oszczędzenie i czasu i cierpienia na infolinii, bo jak ich internet tak działa jak obsługa, to nie ma to najmniejszego sensu:)
    ZaletyNo nie wiem, co by tu... nienachalność obsługi?
    WadyUsługa realizowana w 0 z założonych 100%. Dno.
    MiejscowośćDopiewo
  • ~Wiolka / 2020-02-25 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia telewizja się zawiesza światłowód biorą pieniądze a tel brak nie polecam za te pieniądze można mieć lepszy zasiec tel i inter, firma nie adekwentna
  • ~Wiosna 2021 / 2022-02-14 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant opryskliwy. Światłowód nie do podłączenia bo sygnał zbyt słaby. Po miesiącu czekania na usługę czekam kolejne trzy na podłączenie. Po przeczytaniu opinii tutaj rezygnuje z ich usług. Zostanę w Orange. Siła sygnału nie była powalająca ale sygnał był. Tragedia z tą firmą,jedną wielka porażka. Nie korzystajcie z ich usług, nie polecam.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćTurzno
  • ~wixa / 2024-01-24 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    oddajcie mi prad!!! co chwile nie ma pradu co to ma byc!!!niedorzeczne
    Wadyprad
  • ~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.

    Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
    Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
    W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w Poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
    Bardzo zła jakość usługi
    Kiepska infolinia i pomoc techniczna
    Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
    1 rok
  • ~Wkurwiony Klient / 2021-05-12 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wkurwiony Klient - fatalne podejście do Klienta. Co innego mówią, co innego wysyłają w aplikacji i smsie, nie stawiają się w wyznacoznym temrinie. 6 wizyt i wciąż nie podłączony światłowód.
  • ~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
    Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćWitkowo
  • ~włodek / 2021-09-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa
    MiejscowośćPoznań
  • ~Wojciech / 2022-10-23 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero, zero i jeszcze raz zero, telewizja leży, dno den, internet w normie, tv dno, szambo, nie polecam!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćMotycz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319