strona 54 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~pw / 2014-08-19 07:21
Inea firma która chce dorównać firmom XXI wieku ładny design i obsługa klienta a rozliczenia jak za PRLu każdy abonent gna z kwitkiem do biura obsługi klienta i czeka pol dnia zeby zapłacić abonament miesieczny bo za kilka miesięcy nie można zapłacić i psu na budę człowiekowi konto internetowe bo nie dostaniesz nr rachunku płatność jest po nazwisku . Jednym zdaniem Inea to telewizja dla RENCISTÓW, EMERYTÓW, I BEZROBOTNYCH -
-
~Pablo / 2014-07-17 14:23
Jestem posiadaczem pakietu Inea od 2012 r. (telefon+internet+TV). Przez ostatnie pół roku wieczne awarie internetu i telefonu. Pomoc techniczna w czasie awarii - rada "wytrych" - reset modemu i czekać do 3-ech godzin. Prawdopodobnie mają problemy techniczne i nie informują klientów. Nie polecam zwłaszcza dla osób intensywnie wykorzystujących internet do pracy. Do końca umowy i pa, pa ZaletyBardzo dobry marketing i reklama - obiecują złote góryWadyCzęste awarie, szybkość internetu mniejsza od deklarowanej2 lata -
~wlodek / 2014-05-07 20:36
podpisałem z INEA umowę 14 marca 2014 roku, pierwsze problemy z brakiem Internetu pojawiły się jużpo kilku dniach, problem zgłaszałem, kazali kupić nowy Router - zupełnie nie potrzbnie, gdyż po kilku dniach przyznali się, że problem należy po ich stronie. Oficjalnie 29 marca czyli po 15 dniach podpisania umowy problem zgłoszony. 7 kwietnia napisałem maila, bark odpowiedzi następnego 17 kwietnia, wtedy łaskawie odpisali, że mam uzbroić się w cierpliwość. Miedzy czasie Internet był i znikał i tak kilkadziesiąt razy dziennie i sieciowym graniu można było zapomnieć na PS3. Gdy 5 maja po raz kolejny dzwoniłem do nich powołując się na Rzecznika Praw Konsumenta to dzisiaj 7 maja się odezwali i rozpatrzyli wniosek o natychmiastowej rezygnacji z usług bez ponoszenia kary umownej - 800 zł. Zaletykorzystna cena 15 Mb za 49,99 zł i tylko taki plusWadynawprawa? usterki po 30 dniach, obietnice bez pokrycia, matacze, fochowcy od monatrzu - tragedia, umawiaja sie i nie przyjezdzaja i tak 4 razy2 miesiace 15Mb - 49,99 zł -
~vici / 2014-05-07 19:24
strasznie wolny -
~mw / 2014-05-06 20:53
Znowu likwidacja kanału na którym mi zależało (rtl) i głupie tłumaczenie. Kiedyś to samo było z sat1 i vox. Podpisując umowę proszę pytać, który kanał Inea zamierza likwidować. Nie polecam. Poza tym dają najtańsze dekodery, które często się "wylogowują" i bardzo ciężko reagują na przełączanie kanałów. ZaletybrakWadyjw10 lat i zrywam umowę -
~Arek1970 / 2014-05-04 17:24
Od miesiaca korzystam z internetu od INEI 50MB.Jak naraziw zadnych problemow Za podlaczenie swiatlowodu do mieszkania zaplacilem 1PLN.Predkosc internetu na kablu to okolo42-45MB na wifi okolo30-35MB.Przedtem mialem neta od orange gdzie predkosc dochodzila max do 2MB.wiec nie ma porownania.Zobaczymy co bedzie dalej. -
~Marcin / 2014-04-27 15:16
Jeden z gorszych dostawcow internetu,ciagle jakies problemy i spadki predkosci internetu. Szczerze odradzam. ZaletyBrakWadySpadki predkosci,problemy z polaczeniem(nawet caly dzien)pol roku -
~Bartłomiej / 2014-04-13 22:16
Inea - Firma nie uczciwa !
Podpisałem z Nimi umowę i jest to najgorsze co mogłem zrobić :(
Fatalny montaż urządzeń, nazwał bym to rozciąganiem kabli po ścianach lub podłodze z pozostawionym bałaganem.Krzywo powieszony modem.
Na reklamacje odpowiedzi wymijające !
Wiecznie nie zgadzający się rachunek!
Nie informowanie klienta o zmianie lokalizacji biur obsługi.
dodzwonienie na obsługę klienta graniczy z cudem .
Chcesz zrobić coś dobrego dla siebie: WYPROŚ PRZEDSAWICIELA INEA ZA DRZWI.ZaletyBrakWadyfatalny montaż , nie uczciwe doliczanie opłat , podnoszenie cen podczas umowy , trudności infoliniąrok czasu -
-
~kkk / 2014-04-06 20:26
wyłaczyli RTL - wstyd , to tak delikatnie , ale za minimum dwa lata , będą sie prosić ,żeby skorzystać z ich "usług" ZaletybrakWadybrak lojalności dla stałych klietowod początku istnienia tej "kablówki" -
~Poszuk!wany / 2014-04-03 15:23
Bardzo dobra firma ale czasami internet nie działa ZaletySzybki internetWadyCzasami internet nie działa np: 4/3 dni albo więcejchyba 2 / 3 lata jak jeszcze była firma PMB -
~marucha / 2014-04-03 09:49
Oferta w miarę ciekawa, obsługa klienta skandaliczna, serwis beznadziejny. Monopolista mający interes klienta głęboko w ..., w kontaktach z tzw. BOA ma się wrażenie bicia głową w mur. Jak w zamierzchłym systemie. Zaletyoferta programowaWadyskandaliczna obsługa i serwis technicznyod stycznia, 95 zł -
~Zbyszek Michałowicz / 2014-02-25 15:20
Pomimo że mamy podpisaną umowe na telewizje internet i telefon na 12 miesięcy na daną kwotę inea podnosi cenę za telewizje!!!! Dla mnie to jakieś oszustwo . Bo konsultant który mi ten pakiet proponował twierdził że będzie on niezmienny a tym czasem ....... To jest oszustwo i ostatnia moja umowa z nimi . ZaletybrakWadypodnoszenie abonamentu w trakcie trwania umowyjakieś 2 lata -
~pewny / 2014-01-28 14:53
negatyw,negatyw odradzam tą firme dwa lata jestem abonentem rachunki płacone przed czasem zawsze raz mi się zdarzyło ze byłem w na wyjezdzie tydzien po nie zapłaconym rachunku 7 dni po terminie zero tel powiadomienia poczta itd i internet odłączyli negatyw dużżżży. -
~cezar / 2014-01-21 09:27
Nie przesadzajcie z tymi nrgatywnymi opiniami. INEA dzięki dotacjom niesamowicie zmodernizowała sieć (choć jeszcze nie wszędzie). Ja mieszkam na głuchej wsi 50 km od Poznania, aktualnie prawie do wszystkich budynków doprowadzono swiatłowód, korystam juz nie z modemu ADSL lecz z modemu optycznego. Internet mam teoretycznie 250 Mbps (działa realnie na poziomie 120 Mbps)+ telewizja i to wszystko za ok. 105 zł/mies. A wpadki w Inei są jak w kazdej firmie. Zaletymega wysoka prędkość internetu w stos. do cenyWadyjednak nie ośiągam maksymalnych prędkości łącza2 lata, 105 zł -
~nerwus / 2014-01-18 21:35
zmieniłem pakiet TV i net na lepszy w inea. Technik miał przyjechać i wymienić sprzęt zeby mozna było oglądać HD, umówiłem się na konkretny dzień i godzinę na wymianę i już czekam 3 dzień, ani telefonu dlaczego technika nie było, ani pomocy z biura obsługi klienta. Totalna olewka klientów. Poczekam chyba do końca umowy i goodbye ZaletybrakWadyobsługa klienta2 lata i wieczne problemy -
~Donnie / 2013-11-11 21:56
Zmuszony jestem wystawić negatyw tej firmie, ponieważ zawiodłem się na ich usługach w stu procentach. Przez jakiś czas myślałem, że to chwilowe niedogodności, ale dzisiaj miarka się przebrała. Kolejne przerwy w dostawie internetu, spadki prędkości, oraz problemy z telefonem (ponieważ mam również telefon na ich usługach). Dziś kolejny raz internet płata figle, heh to zbyt eufemistyczne określenie. On się zwyczajnie pier**li. Przez te niedogodności spotkała mnie ogromna przykrość i wyniknął ciężki do rozwiązania problem. Zatem nie polecam i jak najszybciej rezygnuję! ZaletybrakWadyprzerwy w dostawie internetu, spadki prędkość, problem z połączeniami telefonicznymi, trudność w kontakcie z firmą i zbywanie klientów -
-
~Jowita / 2013-06-07 00:39
To najgorsza firma z jaką podpisałam kiedykolwiek umowę.Uważajcie i czytajcie uważnie umowy, bo jak podpiszecie umowę w promocji to ona wam się z automatu przedłuży o 0,5 roku i potem tylko kara w wysokości 1200zł was czeka.Polecam lekturę z lipca ubiegłego roku kiedy to
UOKiK ukarał tą firmę ok. 180.000 zł kary.
Przedstawiciele handlowi obiecują złote góry np. szybkie dociągnięcie śwatłowodu,Ty podpiszesz umowę a światłowodu jak nie ma 2 lata tak do dzisiaj nie ma.Zaletynie maWadykary pieniężne, nieuczciwi przedstawiciele handlowi, którzy obiecują złote góry, kary za oddanie sprzętu 10 zł za dzień opóżnienia -
~qra / 2013-02-04 09:26
Myślałem że są w pożądku ale chyba nie do końca. Na każdej ulotce w środzie wlkp oferowali pakiet HBO i Ciemax 3 miesiące gratis niestety przy podpisywaniu umowy miła pani nie zaznaczyła tych pakietòw w efekcie gratisowych pakietòw nie da się już włączyć ale gdybym chciał aktywować płatne HBO to w każdej chwili nie ma dla nich problemu Zaletynarazie brakWadysłaby sygnał dekodera i internetuprodukt mam 7 dni a abonament 110zł -
~marek jurek / 2013-01-30 22:48
radze uważać na tą firmę bo ciężko wypowiedzieć umowę i nie da się tego zrobić za jednym razem. internet można wypowiedzieć co pół roku w ostatnim miesiącu a kablówkę miesiąc wcześniej po okresie umowy. czyli trzeba tego cholernie pilnować.po za tym najpierw trzeba wypowiedzieć tv a za kilka dni złożyć wniosek z wypowiedzeniem internetu. mam nadzieję, ze wreszcie UOKiK dobierze im się do dupy. Zaletycoraz mniej, konkurencja ich bijeWadybrak szacunku dla klijenta, zagmatwane umowy, straszenie karami umownymi3 lata -
~obserwer / 2012-04-18 16:01
Reklamują nowa usługę w TOSA ale od 2 tygodni nie można podpisać umowy bo karty SIM sie skończyły
strona 54 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »