Śmieszna jakaś firma. Zamówienie na światłowód przyjęli, zapowiedzieli wizytę technika (nawet dali instrukcję, żeby maseczkę założyć podczas wizyty) i... po 1,5 roku i próbach nawiązania kontaktu- nikt się nie odzywa, nie ma usługi, nie ma wgl zainteresowania tematem. Niepoważne i w żaden sposób niewytłumaczalne. Standardy prowadzenia biznesu poniżej wszelkiej krytyki- krócej telefon w PRLu się załatwiało, jak ktoś się postarał. Brawo!
Po tym czasie brak zainteresowania zresztą poczytuję jako oszczędzenie i czasu i cierpienia na infolinii, bo jak ich internet tak działa jak obsługa, to nie ma to najmniejszego sensu:)
ZaletyNo nie wiem, co by tu... nienachalność obsługi?
WadyUsługa realizowana w 0 z założonych 100%. Dno.
MiejscowośćDopiewo
~Wiolka / 2020-02-25 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia telewizja się zawiesza światłowód biorą pieniądze a tel brak nie polecam za te pieniądze można mieć lepszy zasiec tel i inter, firma nie adekwentna
~Wiosna 2021 / 2022-02-14 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Konsultant opryskliwy. Światłowód nie do podłączenia bo sygnał zbyt słaby. Po miesiącu czekania na usługę czekam kolejne trzy na podłączenie. Po przeczytaniu opinii tutaj rezygnuje z ich usług. Zostanę w Orange. Siła sygnału nie była powalająca ale sygnał był. Tragedia z tą firmą,jedną wielka porażka. Nie korzystajcie z ich usług, nie polecam.
ZaletyBrak
MiejscowośćTurzno
~wixa / 2024-01-24 23:11
Ocena: 1.00 / 5
oddajcie mi prad!!! co chwile nie ma pradu co to ma byc!!!niedorzeczne
Wadyprad
~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.
Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w Poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.
ZaletyBrak
WadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
Bardzo zła jakość usługi
Kiepska infolinia i pomoc techniczna
Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
1 rok
~Wkurwiony Klient / 2021-05-12 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Wkurwiony Klient - fatalne podejście do Klienta. Co innego mówią, co innego wysyłają w aplikacji i smsie, nie stawiają się w wyznacoznym temrinie. 6 wizyt i wciąż nie podłączony światłowód.
~Wkurzona / 2024-05-17 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Czas wypowiedzieć umowę.
Nigdy więcej z nimi do czynienia
MiejscowośćWitkowo
~włodek / 2021-09-14 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa
MiejscowośćPoznań
~Wojciech / 2022-10-23 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Zero, zero i jeszcze raz zero, telewizja leży, dno den, internet w normie, tv dno, szambo, nie polecam!
ZaletyZero
WadyWszystko
MiejscowośćMotycz
~wojtasss / 2023-05-07 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa gorzej niż Samsung s2 generalnie wywala go często
ZaletyNie ma totalne 0
WadyZbyt dużo żeby wypisywać poprostunie działa dobrze
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~wojtek / 2020-09-14 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy po ok. 50 min dzwoniłem by przyszedł serwisant naprawić nie działający internet. Nie sposób się dodzwonić! Internet wolny, niedziela wieczór rozłącza się. Przestrzegam wszystkich prze tą "firmą".
ZaletyNie ma zalet
Wadywszystko!!!
MiejscowośćPoznan
~Wootoo / 2023-05-07 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Rozmowa z konsultantem gorzej niż z Ukraińcem na targu wyzywa klienta patologia
MiejscowośćPoznań
~wronekgej / 2023-05-07 22:35
Ocena: 1.00 / 5
polecam bardzo serdecznie 60 kb/s bardzo bardzo bardzo bardzo dobrze robiom hlopaki
Miejscowośćpoznan
~x / 2023-05-07 22:20
Ocena: 1.00 / 5
płace za internet a jego nie ma!!!! cały czas znika
MiejscowośćPoznań
~Xd / 2019-12-21 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia z montażem światłowodów. Robią co chcą i w nosie mają ustalone terminy. Umawiają wizyty kilka razy a i tak nikt się nie pojawia. Bardziej niesłownej firmy nie spotkałam. Trzeci tydzień nie mogą zamontować urządzeń. A mieli zaczynac tak faktycznie od września jak to pięknie oglaszali na spotkaniu. Kłamcy i oszuści tyle mogę powiedzieć!!!!!!
WadyNierzetelność i kłamstwo
MiejscowośćMagdalenki
~xfryt3k / 2023-05-07 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas są lagi nie mogę stremować, nie można dogadać się z dostawcą
~xmerghani / 2023-03-05 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze około godziny 21 awarie, laguje mi stream nie polecam
MiejscowośćRadomyśl nad Sanem
~xMerghani / 2023-05-07 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet kosmarny, mam streamia i przy swiatlowodzie 800kb/s
ZaletyBRAK
WadyINEA
MiejscowośćPoznań
~xMerghani / 2023-05-07 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet kosmarny, mam streamia i przy swiatlowodzie 800kb/s
ZaletyBRAK
WadyINEA
MiejscowośćPoznań
~xoz / 2015-07-22 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Myślę, że nie zostanę odkrywcą Ameryki jeśli stwierdzę, iż od czasu kiedy to Inea wykupiła Tesat jakość świadczonych usług spadła drastycznie. Dostęp do internetu to istny koszmar, pomijając już fakt, że coraz częściej w ogóle go nie ma, to jak już jest to chodzi jakby chciał, a nie mógł. Już nawet nie próbuję kontaktować się z BOkiem, bo jedyne co można tam usłyszeć to "Nasi technicy pracują nad naprawieniem awarii" lub "Proszę zrestartować modem".