Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jaga / 2015-06-09 20:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Umowa zawarta przez telefon: pracownik BOK okłamał nas, mówiąc, że najniższa prędkość to 140 GB. Wzięliśmy. Telefonu nie chcieliśmy. Umowa przyszła na 250 GB + telefon. Na odstąpienie jest 14 dni. Umowa przeszła po 13 dniach, czyli mieliśmy jeden dzień na odstąpienie. Ale odstępować nie chcieliśmy, tylko mieć 140 GB bez telefonu. Złożyliśmy reklamację. Odrzucili i napisali, że odwołać się nie można, chyba że na drodze sądowej. Ręce opadają. Nigdy nie zawrę umowy przez tel.!!!!
    WadyBOK, cena, przerwy w usługach
    2 lata
  • ~Krzysztof / 2015-06-02 16:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,

    po kolejnej nieudanej próbie wyjaśnienie mojej sprawy moja cierpliwość sięgnęła zenitu, więc postanowiłem opisać moją "przygodę" i wszystkich tutaj ostrzec przed operatorem usług INEA!!!
    Przez pierwsze dwa lata korzystania z ich usług byłem nawet umiarkowanie usatysfakcjonowany. Były drobne problemy techniczne ale udało się je po dłuższym lub krótszym czasie rozwiązać (zazwyczaj dłuższym).
    Ostatnio chciałem zrezygnować z usługi VOD i podpisać "korzystniejsze" warunki usług na kolejne 2 lata...no i się zaczął koszmar pod tytułem INEA
    Najpierw czekałem na kuriera z nowym modemem chyba z 3 tygodnie, jak już się doczekałem i nawydzwaniałem do pożal się boże BOK, przestał działać telefon ale to o dziwo w porównaniu do reszty reklamacji poszło gładko.
    Najgorsze jest to, że INEA wystawiła mi dodatkowe, błędne faktury na usługi z których nie korzystałem i nie zamawiałem. Dzwonie tam od ponad miesiąca i co chwile rozmawiam z kimś innym, powtarzając ciągle ta samą historie jak idiota. Mało tego
    wysłali mi sms z ponagleniem do zapłaty zaległych faktur, których tak naprawdę nie powinni mi wystawić. Po kolejnej serii telefonów do BOK i przedstawieniu mojego problemu udało mi się podobno zawiesić proces windykacyjny:/...załamka.
    Wygląda na to, że jeszcze mnie czeka dlug droga do wyjaśnienia tej sprawy ale na pewno nie odpuszczę.
    Dlatego radzę omijać operatora INEA szerokim łukiem ja po wyjaśnieniu całej sprawy na pewno będę to robił.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    ZaletyW tej chwili nie widzę juz żadnych
    WadyBOK
    4 lat
  • ~ineła / 2015-05-25 20:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam !! fatalna obsługa techniczna . Serwisanci to przysłowiowe "TUKI" Każą płacić za bzdury wyssane z palca , brak profesjonalizmu i podejścia do klienta , niski poziom intelektualny.
    ZaletyBRAK , NIE POLECAM TEGO OPERATORA !!!!!!
    WadySERVIS OGŁUPIA KLIENTA , NASTĘPNIE NALICZA OPŁATĘ ZA NIE USUNIĘCIE USTERKI
  • ~Dalon / 2015-05-16 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko tak jak sie z nimi umawiałem.
    Zaletyszybkie łącze
    12 mieiecy 199zł/mc
  • ~Pawka / 2015-05-13 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    od jakiegoś czasu INEA jest TRAGICZNA, a obsługa w punkcie jak i na infolinii jest DRAMATYCZNA. Poczynając od czasu oczekiwania do jakości obsługi. Widać, ze na miejscu obsługują tylko klientów chcących coś dokupić bo tych co maja z nimi problemy odsyłają do kontaktu z infolinią-SKANDAL. WIECZNIE NIEDZIAŁAJĄCY dekoder i coraz częstsze problemy z netem sprawiają ze zaczynam rozglądać sie za innym dostawca bo na pomoc tez nie ma co liczyć.
    Na infolini dzisiaj koles powiedział mi ze nie dają gwarancji, ze net będzie działał i ze jak chce mieć poprawny sygnał to mam sobie urządzenia( telefon, tablet) łączyć KABLEM. Trochę to śmieszne ze przy problemach z usługami INEA traktuje klienta jak intruza.
  • ~bob poznań / 2015-05-11 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu złodzieje zmieniają oferty bałagan przy płaceniu
  • ~DeSzato / 2015-04-28 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internet w kratkę testowany na różnych lokalizacjach w poznaniu
    traktowanie klienta jak .....

    przeniosłem się do mavericka na piastowskim wszystko fajnie a tu niespodzianka został po pewnym czasie wykupiony przez inea

    i tylko czekam aż niespodziewanie zmienią mi warunki


    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    okres 2lata 70zl
  • ~poznaniak / 2015-04-24 13:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Od miesiąca pojawiają mi się pionowe, kolorowe pasy na ekranie TV. Pytałem tu na fb, pytałem w BOA na ul. Przemysłowej i ostatecznie polecono mi, aby zamówić techników przez infolinię INEA. Technicy faktycznie odezwali się i o dziwo - nie muszą przyjechać do mnie, bo problem jest im dobrze znany i wynika z uszkodzenia jak dodali w "stacji czołowej". Na moje pytanie kiedy ustarka trwająca już miesiąc zostanie naprawiona, poinformowali mnie, że nie mają pojęcia, bo nie ma zgody Zarządu INEA na zakup jakiś drogich podzespołów.
    To są jakieś jaja !!
    Płacą miliony za prawo do nazwy stadionu, a żałują kasy na konieczne naprawy sieci Emotikon frown
    SKANDAL
    Zaletyodpowiednia ilość programów
    Wadyciągłe przerwy w sygnale
    5 lat
  • ~poznań - rataje / 2015-04-19 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga - w INEA internet raz działa, raz NIE działa. Jeśli możecie to wybierzcie innego operatora!!
    Zaletybrak internetu
    Wadybrak internetu
    3 lata
  • ~aras / 2015-04-12 18:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Od lat mnóstwo klientów narzeka na bardzo kiepski BOK, na brak pomocy w dni wolne. Konkurencja pracuje 7 dni w tygodniu i klient nie musi czekać 2 dni robocze, aż ktoś ruszy dupsko. Do tego ta infolinia jest całkowicie oderwana od rzeczywistości. Od lat nikt w nią nie inwestuje. Na szczęście od kilku miesięcy jestem wolnym człowiekiem od Inea. Mam gorszy inernet w 20MB w Orange ale MAM. Jak coś się wyłączy to nawet o 20.00 w niedziele udzielą mi pomocy. Może nie mam 250MB ale na prawdę fakt, że nie muszę się użerać z idiotami jest bezcenny
    Zaletybrak
    WadyBOK, internet, pomoc techniczna działająca 5 dni w tygodniu do 16.00
    8
  • ~Raven / 2015-03-27 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd firma Inea stała się monopolistą. Zauważyłem regularnie zacinający się internet. Mieszkam w Poznaniu, dzielnica Grunwald.Żeby nie być "goło słownym", moja dziewczyna mieszka w dzielnicy Rataje i problemy z Ineą są takie same. Routery, które dołączają CISCO, twierdzą, że to jedne z najlepszych. Co z tego jak jakość internetu jest słaba. Nawet najlepszy samochód na najgorszym paliwie daleko lub wcale nie zajedzie. Co do wad zaliczyłbym: niemożliwość podpięcia własnego routera, słaby zasięg routera (niestety brak dodatkowych anten, gdzie w oddalonym o parę metrów pokoju zasięg mam jedną góra dwie "kreski". Ich serwisant rodem z Microsoftu stwierdził, że anten dodatkowych nie ma, bo to by się gryzło z innymi falami np: mikrofalówką. A słaby zasięg w drugim pokoju tłumaczony jest, że mieszkam w żelbetonie. Tylko, że moi sąsiedzi, którzy mieszkają piętro niżej w innym pionie mają routery z antenami np: w Orange lub Netii i bez problemu ściągam ich sygnał u siebie w domu, który ma trzy "kreski". Z wykształcenia jestem informatykiem i nie dam sobie kitu wciskać, dlatego też złożyłem skargę na Pana serwisanta z Inei, za wstawianie ciemnoty klientowi. Jak za te pieniądze, które trzeba im co miesiąc płacić jakość, którą oferują jest bardzo słaba. Dla tych, którzy mają podobny problem polecam rezygnację z ich usług i co sam zamierzam zrobić kupić internet mobilny wraz z małym routerem (obsługuje do 5-ciu urządzeń) u jednego z operatorów komórkowych. Kwota jest niższa lub podobna, internetu nie zrywa, sygnał o wiele silniejszy niż z routera Inei. Jeśli nikt poza Wami w domu nie korzysta za często z internetu, co za tym idzie możecie go zabrać w każde miejsce w Polsce i cieszyć się internetem. Przynajmniej wiecie za co płacicie. To niestety bardzo przykre, ze internet na moim smartfonie (ustawiony jak router) działa szybciej i lepiej z sieci komórkowej niż internet stacjonarny z funkcją wifi, który to on powinien być lepszy. Jeśli nie macie innej możliwości podłączenia do internetu, lub "nacieliście" się na Netie, Orange lub firmę Inea, myślę, że internet mobilny, to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, zacinający się internet, kiepskia poomoc techniczna, wysokie ceny w stosunki do jakości oferowanej klientowi.
    10 lat
  • ~biksi / 2015-03-18 22:57
    Witam moja wypowiedz jest i będzie negatywna co do INEI- ŻAŁUJĘ że odeszłam z CYFRY plus Ale do rzeczy Od 2 tygodni odłączyli mi telefon stacionarny i nie wiem dlaczego W słuchawce słyszę że '''rozmowy wychodzące są ZABLOKOWANE - i nie wiem dlaczego ? Owszem przyznaję się w lutym miałam mały poslizg z opłata 150 zł ale zapłaciłam 100 i po kilu dniach zapłaciłam 50 zł i zaraz zapłaciłam cały marzec z góry 150 i Sprawdzam telefon stacjonarny i co słyszę Blokada połączen wychodzących ---z jakiej paki ...Dzwonie do nich i - słyszę ..- że jak przyjada technicy i ze jak wina będzie leżał po mojej stronie - to ja zapłacę karę za przyjazd techników - sorry z jakiej paki A czy ja już sam fakt że płącę rachunki co miesiąc i to duże to jest za mało i to jeszcze jak to i owo coś jest po mojej stronie to ja mam jeszcze bulić - chyba kogoś pogrzało ....Ale słuchajcie dalej ...jakiś młodzik mi mówi że mam podłączyć drugi aparat i bla bla bla to to się okaże gdzie jest problem ale mam szukac drugiego telef ....za chwilę znowu mi mówi że jak ja chcę to mi przysle techników i znowu mi powtarza się że jezeli to jest z mojej winy to będę bulić ...Ja mu mówię że to jest telefon stacjonarny i że nie posiada żadnej funkcji blokowania szczerze '' nie dociera '''co mówię i nie wyraziłam zgody na przyjazd techników Za to wziełam drugi automat od mojej mamay podłączylismy z mężem i to somo że jest blokada połączeń i że rozmowy są zablokowane ....To dzisiaj 18.03 2014 pojechałam do Rzecznika Praw Konsumenta dowiedziałam się co mam zrobić ..Ale o ile nie uzwględnią mojego zażalenia Bo nie będę płacić za coś czego nie mam ....to zgłoszę sprawę do Krajowego RZECZNIKA Praw Konsumenta A kto wie i jescze wyżej Bo nad nim są jeszcze inni i Mam nadzieję że nikt się z was nie podda tej firmie A nie wiem dlaczego bez porozumienia z klientem zamieniają kanały lub zabierają i zastępują innymi A ja np jak na coś nie podpisałam umowy na jakis kanał którego ja nie chcę A to juz Samowolka inei
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    5 lat
  • ~JFK / 2015-03-14 11:14
    11 letni klient . Ich hasło to mniej za więcej.Od 4 lat tragedia. 3 razy omówiony serwisant nigdy nie przybył a ty czekasz .Od 23.12 nie da się użytkować 2 komputerów.Bo wywala pakiety i blokuje łącze do tego stopnia ze nawet w telewizji przycina głos.Ich odpowiedz to że problem leży po mojej stronie. Tylko dlaczego wszyscy sąsiedzi z okolicy maja to samo . Każdy problem po swojej stronie zwalają na klienta narajając go na koszty.I to nie pierwszy raz.Bez mojej wiedzy i zgody podnieśli mi o 5 zł abonament.Na pytanie za co bo mam podobno 100mb. Wiec się pytam czy m światłowodowy do bloku podciągnęli.Oni że nie to ja im się pytam jak oni mi chcą zapewnić 100mb po kablu miedzianym jak to jest technicznie niemożliwe.Tu nagle milczenie .Robienie klienta w balona to jest u nich teraz norma.Nie polecam od kiedy stali się monopolistą zero poszanowania do klienta idą na masówe .
    ZaletyBrak
    WadyArogancki monopolista Z droga ofertą nawet nie mierna ale tragiczna jakościa
    11 lat.Z czego 83 ostatnie dni z awaria której nie usunęli a podnieśli mi koszty.
  • ~tt / 2015-03-05 12:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Podobnie jak Arci / 2015-02-24 12:57 mam zwiększony abonament za rzekomo 100MB/s. o 5 zł. I nie chodzi o kasę, ale o zasadę.
    Dokonali tego pod przykryciem domniemanej akceptacji nowych warunków przesłanych e-mailem. Kiedy napisałem aby mi wrócili poprzedni abonament, wówczas robią problem, że niby potrzebny jest mój podpis w aneksie do umowy. Poinformowałem ich że mój podpis będzie tylko i wyłącznie na wypowiedzeniu. Póki co czekam na odpowiedź. Tak na marginesie. Obecnie oferta ich jest bardzo droga i np. netia i orange oraz echostar są o wiele mniej wymagający cenowo w stosunku do szybkości łącza. No ale ta różnica idzie na pokrycie pieczarki przy Bługarskiej. Może sytuacja wygenerowana przez INEA sprawi że będę płacił mniej za interent.
    Zaletyże częściej działa niż nie działa
    Wadypersonel arogancki. firma wyrwana korzeniami z PRL
    2 lata
  • ~Andrzej / 2015-02-25 10:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Z usług INEA korzystam od dawna i raczej zawsze były one wykonywane poprawnie. Nie doświadczyłem większych problemów z internetem czy TV (mieszkając na Grunwaldzie czy Ratajach).

    Ale jest duży PROBLEM z INEA który dotyczy dzielenia się lub sprzedaży danych osobowych swoich klientów.

    INEA udostępnia dane osobowe klientów firmom windykacyjnym (i nie tylko tym).

    Tak więc jeżeli z jakichś powodów nie chcesz mieć kontaktu z firmami windykacyjnymi to koniecznie musisz zastrzec swoje dane w INEA bo jeżeli nie to INEA przekaże je swoim partnerom z windykacji. Nie mówię o zadłużeniu wobec INEA ale o zadłużeniu wobec innych nie związanych z INEA podmiotów itp. Także, natychmiast po podpisaniu umowy z INEA dla własnego dobra musisz zastrzec swoje dane osobowe (należy wprowadzić zmianę).

    ZaletyPoprawny internet
    WadySprzedawanie danych osobowych firmom windykacyjnym
    Ponad 5 lat
  • ~Arci / 2015-02-24 12:57
    Ocena: 1.75 / 5
    A wiec tak wszystkich przestrzegam przed ta firma niedawno odkryłem ze bez mojej zgody podniesli mi abonament za internet i niby zwiekszyli predkośc co jest nieprawda niby mam 100Mbs a jest tyle ile bylo czyli cały czas pokazuje miedzy 30-40 Mbs (Co tydzien sprawdzam)a mam płacic im wiecej za coś czego nie dostaje. Obsługa klienta fatalna nie potrafia pomóc tak słabego BOK nie widziałem nigdy.Złozyłem reklamacje w tej sprawie i narazie totalny brak odzewu, wyjdzie na to ze bede musiał isc do sadu bo inaczej z nimi chyba sie nie da.
    ZaletyBrak
    Wadymonopol, częste awarie, brak fachowej pomocy przy usterkach
    4
  • ~Piotras / 2015-02-21 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z uslug tej firmy ponad 10 lat,jako niby "staly" klient powinienem być traktowany inaczej,firma zlodziejska,internetu co chwile nie ma,albo jak jest to transfer wynosi kolo 2MB a powinien 50MB. Co kolejne byłem w punkcie obsługi to tłumaczenie że walczą z telewizją kablową,i że mam sie cieszyć że problemy z internetem są tylko kilka tygodni a nie miesiecy,brak słow. Co kolejne w umowie jest tak napisane że jak internetu nie będzie 24H to oddają 1/30 kwoty w umowie. A jak internet jest a za chwile go nie ma,i tak na zmiane już ich kryje. Czekam tylko do konca umowy i nigdy więcej!! Nic wspólnego z nią nie chce mieć!!!!!!
    ZaletyZłodzieje i oszuści
    WadyBrak internetu
    10 lat
  • ~Piter / 2015-02-09 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, co chwilę jakieś problemy.
  • ~wojt55 / 2015-01-28 09:46
    Korzystalismy z oferty Inea około 15 lat (pelny pakiet tv, internet) po rozmowie z pracownikami BOK zrezygnowalismy z usług tej firmy. Po oddaniu calosci sprzętu i zapewnieniu że wszystko jest uregulowane zapomnieliśmy o sprawie. Po 3 miesiącach zadzwoniła do nas firma windykacyjna informując o zaległości w stosunku do Inea. W tym czasie nie dostaliśmy zadnego upomnienia, wiadomości o tym że jesteśmy coś winni. Zostało to zrobione jako kara za nie podpisanie umowy na dalsze świadczenie usług przez tą zlodziejska firmę. Przestrzegam wszystkich co chcą związać się z Inea. Są inne firmy na rynku niekoniecznie w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wady2 lata umowa
  • ~Klient / 2015-01-25 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem INEA przeszło 6 lat ale przez ostatnie miesiące zauważyłem że w dni świąteczne transfer spada do takiego poziomu że nie da się korzystać z niego. Wydaje mi się że firma niestety nie daje rady, albo nie modernizuje sieci dla aktualnych klientów. A podłącza do istniejącej kolejnych.

    Dodam że w dni robocze jestem w pełni zadowolony z usług tej firmy ale w weekendy już niestety nie.
    ZaletyKiedyś bym polecił
    WadyCzęste problemy z internetem
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016