Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1157 opinii

2.14 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.38
  • Cena
    2.26
  • Niezawodność
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2023-05-07 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    chujnowy internet do wyjebania zacina zawsze pod wieczór,nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Paulina / 2014-12-11 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja !!!! Mieliśmy umowę na 2 lata. Pół roku rachunek 100% wyższy bo skończyły się warunki promocyjne . O co chodzi ??? Dzwonię do Inea a tam mi mówią ze mieliśmy pakiet studencki i się skończył. Jaki pakiet studencki mąż nie jest studentem. Sprawa rozgrzebana od ponad miesiąca, w trakcie załatwiania nikt nic nie wie. Czeski firm. Widzą jakieś inne promocje ale system bierze tą pierwszą - studencką.
    Idiotyzm. Dzwonie na infolinie wciąż z kimś nowym i gówno wiedzą. Ktoś sie ze mną jutro skontaktuje - codziennie jutro!!!! Bałaganierze !!!! Aaaaaa najlepsze z tego ze mieliśmy umowe na 2 lata a pan na infolini mi mówi ze mamy na nieokreślony !!! HA HA HA .Szczyt wszystkiego.
    ZaletyNie widzę
    WadyCała masa szczególnie obsługa
    internet juz z rok, tv i tel od marca 2014
  • ~Paulina / 2018-07-16 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej firmie od 2012r. jednym słowem porażka. Mam w tej firmie tylko Internet, ale w tym roku zrywam z nimi umowę bo z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Ciągłe awarie rozumiem jakby była burza to może nie być Internetu, ale zaczyna padać deszcz i przez kilka dni mają awarię a po włączeniu usługi jest tak słaba jakość, że nawet na telefonie żadne aplikacje nawet nie chcą się uruchomić a co dopiero mówić żeby korzystać na wielu urządzeniach z Internetu. Porażka!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKłodawa
  • ~Paulo / 2021-08-25 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód od INEA problem jest z prędkością pobierania ping dochodzi nawet do 200 dzwonić już do nich to strata czasu ale na szczęście już mam koniec umowy i nigdy w życiu z taką firmą nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyInternet babcia ma lepszy w samochodzie
    MiejscowośćZ Afryki
  • ~Paweł / 2019-04-13 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Błagam tą firmą powinna zn8knac z pola działania całkowity brak kompetencji i wiedzy.To jest przykład całkowitego lekceważenia klienta .

    Paweł Maćkowiak
    ZaletyBrak
    WadyJej istnienie
    MiejscowośćZalasewo
  • ~Paweł / 2020-10-20 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu nie ma trzeci dzień.
    Na infolinii rozmawia bot, a nie człowiek. Ogólnie wszystko to twoja wina, nawet jeżeli u nich jest problem to i tak zwalają winę na klienta przez co nie można z ich winy zerwać umowę tylko trzeba płacić kary.
    MiejscowośćOstrów
  • ~Paweł / 2021-01-04 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to totalna porażka. Może opiszę mój problem. W połowie grudnia ponieważ nie mogłm w zaden sposób skontaktować się z operatorem pojechałem do ,,salonu,, w Poznaniu. Po wielkich oczekiwaniach -wszyscy którzy się tam pojawili wkurzeni ,bo w dobie pandemi przyjechali załatwiać duperelne sprawy ,ze względu na brak kontaktu z operatorem Moim problemem było zwykłe zgłoszenie awarii. Awaria zgłoszona w salonie. Czekam 7 dni i nic > cudem udaje mnie się nawiązać połączenie na czacie po 7 dniach. Awarię usunięto lecz po kolejnejnej interwencji po 8 dniach. Sukces ! ale to dopiero początek moich problemów W Nowy Rok ok 15 min po północy zostałem pozbawiony sygnału totalnie -brak internetu i tv Walcząc w temacie kontaktu z operatorem udaje mi się nawiązać kontakt na czacie po dwóch dniach. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Dowiedziałem się ,że umowa ze mną została zerwana ze względu na okoliczność zgonu abonenta. Nieźle się poczułem. Tak sobie pomyślałem jak może się czuć osoba która teraz prowadzi rozmowę z nieboszczykiem. Dodatkowo zaznaczam ,że zadano mi pytanie czy byłem w ich salonie. Odpowiedziałem że byłem tylko nie wiem czy jeszcze jako żyjący czy już jako nieboszczyk. Dobra zapewniono mnie , że chyba to jakaś pomyłka i będę musiał zawrzeć z nimi nową umowę . Ja przystawałem , że nie muszę zawierać nowej umowy , gdyż nigdy umowy nie wypowiedziałem , tym bardziej jako nieboszczyk. Ostatecznie zapewniono mnie ,ze sprawa będzie rozwiązana do poniedziałku 04.01 2021. do godz 12 00 No i nadszedł ten sądny poniedziałek. I tu wszystko rozpoczyna się od początku. Cudem uzyskuję kontakt na czacie z Panem który prowadzi chyba jednocześnie rozmową z 10 klientami. Zapewnił mnie ,że bada wnikliwie moją sprawę i przekazuje kierownictwu . Ponieważ czat trwa ok 1 godz jestem zaniepokojony o jakie kierownictwo chodzi i czy w koncu jest jakaś decyzja. Jednakże po wielu solennych zapewnieniach , że sprawę rozpatruje kierownicto , zostaję poinformowany , że nie ma dziś kierownika odpowiedzialnego za podjęcie decyzji w mojej sprawie. Czyli ta rozmowa nie miała sensu i była wielką ściemą ze strony INEI. Tak na niczym się zakończył dzięń z INEA. Dziwię się ,że taka firma funkcjonuje na rynku Może należy utworyć forum -konkretne i przypatrzeć się praktyce ignorowania klientów . Dla zainteresowanych podaję adres: Patech@op.pl Może stworzymy grupę abonentów która zrobi porządek w tej firmie
    ZaletyJak działa to w miarę ok
    Wadyza dużo aby opisać
    MiejscowośćKobylnica
  • ~Paweł / 2021-02-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    trudno ocenić obsługę klienta skoro jej brak..
    Wadywieczne zrywanie sieci, brak wsparcia klienta,
    MiejscowośćPoznań
  • ~Paweł / 2023-07-09 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówiony montaż od dwóch tygodni na poniedziałek, na jeden dzień kiedy ktokolwiek będzie w domu, a oni dzwonią w sobotę 4 razy pod rząd minuta po minucie, a kiedy oddzwaniasz to mówią że montaż został odwołany bo nikt nie odebrał telefonu gdzie oni chcieli potwierdzić termin, gdzie czekamy na niego 2 tygodnie...
    Oczywiście człowiek który dzwonił i skreślił nas z terminarzu nie mógł z powrotem nas na niego umieścić, kazał na infolinię, oczywiście nikt nie odbierał, no to chat, tam konsultant oczywiście w niczym nie pomógł tylko wciskał inne terminy w inne, kiedy w domu nikogo nie będzie...
    Umowa rozwiązana, miesiąc wypowiedzenia, nie ma internetu z ich winy a płacić trzeba... Rozwiązanie umowy to jedyna opcja w kontakcie z tak nienormalną firmą... Człowiek czeka na montera, a oni sami cię ścigają z grafiku bo nie odebrałeś telefonu w sobotę... Hahaha idziemy do konkurencji.. gratuluję waszej firmie...
  • ~Paweł / 2024-02-24 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu co kilka dni w najbardziej newralgicznych godzinach. Weekendy około 16:00 w tygodniu około 20:00. Wcześniej kilka lat bez problemu ponieważ nie chce przejść na światłowód tylko mieć Wi-Fi
    ZaletyBrak
    WadyBrak Inter
    MiejscowośćPoznań
  • ~Pawka / 2015-05-13 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    od jakiegoś czasu INEA jest TRAGICZNA, a obsługa w punkcie jak i na infolinii jest DRAMATYCZNA. Poczynając od czasu oczekiwania do jakości obsługi. Widać, ze na miejscu obsługują tylko klientów chcących coś dokupić bo tych co maja z nimi problemy odsyłają do kontaktu z infolinią-SKANDAL. WIECZNIE NIEDZIAŁAJĄCY dekoder i coraz częstsze problemy z netem sprawiają ze zaczynam rozglądać sie za innym dostawca bo na pomoc tez nie ma co liczyć.
    Na infolini dzisiaj koles powiedział mi ze nie dają gwarancji, ze net będzie działał i ze jak chce mieć poprawny sygnał to mam sobie urządzenia( telefon, tablet) łączyć KABLEM. Trochę to śmieszne ze przy problemach z usługami INEA traktuje klienta jak intruza.
  • ~pewny / 2014-01-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    negatyw,negatyw odradzam tą firme dwa lata jestem abonentem rachunki płacone przed czasem zawsze raz mi się zdarzyło ze byłem w na wyjezdzie tydzien po nie zapłaconym rachunku 7 dni po terminie zero tel powiadomienia poczta itd i internet odłączyli negatyw dużżżży.
  • ~Piotr / 2019-12-30 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet sam jest ok ale jak już łączy się umowa to dopiero zaczynają się schody bo naciągane na następne abonamenty są to złodzieje A ci co siedzą i piszą z wami na czacie to wprowadzają tylko w błąd by tylko zapłacić kolejne abonamenty
    Więc nie polecam
    ZaletyNie mają żadnych zalet
    WadySame
    MiejscowośćPopowo koscielne
  • ~Piotr / 2020-04-27 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowite dno, internet i tv się zerwał w niedzielę rano w poniedziałek około południa próbuję się skontaktować , można zapomnieć , konsultanci mają w głębokim poważaniu klientów , to samo technicy , ważne byś płacił rachunki a usługa ? no cóż nie ważne czy działa czy nie . A o kontakcie zapomnij. Jedynie jak powiesz że chcesz podpisać umowę lub przedłużyć obecną to konsultant natychmiast odbiera ale jak przedstawisz że chodzi o sprawy techniczne , przekierowanie i czekasz, czekasz , czekasz , ja wytrzymałem 30 min i miałem dość . Firma dno , nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGrodziszczko
  • ~Piotr / 2022-06-21 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko mówiąc - firma-krzak. Podczas burzy spaliło mi router. Inea nie ma ani jednego salonu po prawej stronie Wisły, więc musiałem odesłać sprzęt kurierem. Oczywiście po licznych próbach kontaktu z infolinią. Już drugi tydzień rozpatrują moją reklamację, a właśnie dostałem rachunek za internet. Zdecydowanie odradzam. Oczywiście ich przedstawiciel obiecywał, że wszystko będzie pięknie, jak się później dowiedziałem, w paru kwestiach perfidnie mnie okłamał.
    WadyBardzo słaby kontakt z infolinią
    Brak salonów stacjonarnych
    Nieuczciwe podejście do klienta
    Bardzo wolna obsługa
    MiejscowośćUchanie
  • ~Piotr / 2022-06-21 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas burzy spaliło mi router. Już drugi tydzień rozpatrują gwarancję. Brak salonów stacjonarnych po mojej stronie Wisły, na infolinię bardzo ciężko się dodzwonić, sprzęt na reklamację musiałem wysłać kurierem. Obsługa jest tragiczna, a wczoraj dostałem fakturę za internet, którego nie mam od 1,5 tygodnia. Poza tym, w rozmowach z sąsiadami okazało się, że przedstawiciel tej firmy perfidnie mnie okłamał, gdy namawiał mnie na podłączenie właśnie u nich. Nie chcę mieć z tą firmą więcej do czynienia, oby do końca umowy...
    WadyBardzo słaby kontakt z infolinią
    Brak salonów stacjonarnych
    Nieuczciwe podejście do klienta
    Bardzo wolna obsługa
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~Piotr / 2022-10-04 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatyw zasłużony. Od prawie roku czasu reklamuję brak telewizji, kilka razy umówili się na spotkanie, ale nie przyjechali, obecnie już nawet nie reagują. Obsługa klienta jest koszmarna, nie polecam nikomu internetu od INEA. Totalne olanie klienta.
    Zaletynie ma tutaj zalet.
  • ~Piotr / 2024-03-26 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i rozpacz raz w miesiącu jest awaria na kilkanaście godzin, co za syf.
    MiejscowośćStare Miasto
  • ~Piotras / 2015-02-21 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z uslug tej firmy ponad 10 lat,jako niby "staly" klient powinienem być traktowany inaczej,firma zlodziejska,internetu co chwile nie ma,albo jak jest to transfer wynosi kolo 2MB a powinien 50MB. Co kolejne byłem w punkcie obsługi to tłumaczenie że walczą z telewizją kablową,i że mam sie cieszyć że problemy z internetem są tylko kilka tygodni a nie miesiecy,brak słow. Co kolejne w umowie jest tak napisane że jak internetu nie będzie 24H to oddają 1/30 kwoty w umowie. A jak internet jest a za chwile go nie ma,i tak na zmiane już ich kryje. Czekam tylko do konca umowy i nigdy więcej!! Nic wspólnego z nią nie chce mieć!!!!!!
    ZaletyZłodzieje i oszuści
    WadyBrak internetu
    10 lat
  • ~po / 2019-01-22 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest żenująca, o ile w ogóle ma miejsce, bo na rozmowę telefoniczną trzeba czekać czasem parę dni. Na założenie usługi w mieszkaniu czekam natomiast od dwóch tygodni i nie mogę się doczekać, infolinia i technicy zachowują się, jakby w ogóle nie mieli ze sobą kontaktu, przez co wciąż przychodzą nieprzygotowani lub wcale się nie pojawiają. Kompletny brak kompetencji, a ceny usług wysokie.
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4027
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319