strona 50 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~pewny / 2014-01-28 14:53
negatyw,negatyw odradzam tą firme dwa lata jestem abonentem rachunki płacone przed czasem zawsze raz mi się zdarzyło ze byłem w na wyjezdzie tydzien po nie zapłaconym rachunku 7 dni po terminie zero tel powiadomienia poczta itd i internet odłączyli negatyw dużżżży. -
-
~Piotr / 2019-12-30 10:53
Internet sam jest ok ale jak już łączy się umowa to dopiero zaczynają się schody bo naciągane na następne abonamenty są to złodzieje A ci co siedzą i piszą z wami na czacie to wprowadzają tylko w błąd by tylko zapłacić kolejne abonamenty
Więc nie polecamZaletyNie mają żadnych zaletWadySameMiejscowośćPopowo koscielne -
~Piotr / 2020-04-27 10:08
Całkowite dno, internet i tv się zerwał w niedzielę rano w poniedziałek około południa próbuję się skontaktować , można zapomnieć , konsultanci mają w głębokim poważaniu klientów , to samo technicy , ważne byś płacił rachunki a usługa ? no cóż nie ważne czy działa czy nie . A o kontakcie zapomnij. Jedynie jak powiesz że chcesz podpisać umowę lub przedłużyć obecną to konsultant natychmiast odbiera ale jak przedstawisz że chodzi o sprawy techniczne , przekierowanie i czekasz, czekasz , czekasz , ja wytrzymałem 30 min i miałem dość . Firma dno , nie polecam. ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćGrodziszczko -
~Piotr / 2022-06-21 08:19
Krótko mówiąc - firma-krzak. Podczas burzy spaliło mi router. Inea nie ma ani jednego salonu po prawej stronie Wisły, więc musiałem odesłać sprzęt kurierem. Oczywiście po licznych próbach kontaktu z infolinią. Już drugi tydzień rozpatrują moją reklamację, a właśnie dostałem rachunek za internet. Zdecydowanie odradzam. Oczywiście ich przedstawiciel obiecywał, że wszystko będzie pięknie, jak się później dowiedziałem, w paru kwestiach perfidnie mnie okłamał. WadyBardzo słaby kontakt z infolinią
Brak salonów stacjonarnych
Nieuczciwe podejście do klienta
Bardzo wolna obsługaMiejscowośćUchanie -
~Piotr / 2022-06-21 08:27
Podczas burzy spaliło mi router. Już drugi tydzień rozpatrują gwarancję. Brak salonów stacjonarnych po mojej stronie Wisły, na infolinię bardzo ciężko się dodzwonić, sprzęt na reklamację musiałem wysłać kurierem. Obsługa jest tragiczna, a wczoraj dostałem fakturę za internet, którego nie mam od 1,5 tygodnia. Poza tym, w rozmowach z sąsiadami okazało się, że przedstawiciel tej firmy perfidnie mnie okłamał, gdy namawiał mnie na podłączenie właśnie u nich. Nie chcę mieć z tą firmą więcej do czynienia, oby do końca umowy... WadyBardzo słaby kontakt z infolinią
Brak salonów stacjonarnych
Nieuczciwe podejście do klienta
Bardzo wolna obsługaMiejscowośćKrasnystaw -
~Piotr / 2022-10-04 17:34
Negatyw zasłużony. Od prawie roku czasu reklamuję brak telewizji, kilka razy umówili się na spotkanie, ale nie przyjechali, obecnie już nawet nie reagują. Obsługa klienta jest koszmarna, nie polecam nikomu internetu od INEA. Totalne olanie klienta. Zaletynie ma tutaj zalet. -
~Piotr / 2024-03-26 14:36
Tragedia i rozpacz raz w miesiącu jest awaria na kilkanaście godzin, co za syf. MiejscowośćStare Miasto -
~Piotras / 2015-02-21 20:05
Korzystam z uslug tej firmy ponad 10 lat,jako niby "staly" klient powinienem być traktowany inaczej,firma zlodziejska,internetu co chwile nie ma,albo jak jest to transfer wynosi kolo 2MB a powinien 50MB. Co kolejne byłem w punkcie obsługi to tłumaczenie że walczą z telewizją kablową,i że mam sie cieszyć że problemy z internetem są tylko kilka tygodni a nie miesiecy,brak słow. Co kolejne w umowie jest tak napisane że jak internetu nie będzie 24H to oddają 1/30 kwoty w umowie. A jak internet jest a za chwile go nie ma,i tak na zmiane już ich kryje. Czekam tylko do konca umowy i nigdy więcej!! Nic wspólnego z nią nie chce mieć!!!!!! ZaletyZłodzieje i oszuściWadyBrak internetu10 lat -
-
~po / 2019-01-22 15:06
Obsługa klienta jest żenująca, o ile w ogóle ma miejsce, bo na rozmowę telefoniczną trzeba czekać czasem parę dni. Na założenie usługi w mieszkaniu czekam natomiast od dwóch tygodni i nie mogę się doczekać, infolinia i technicy zachowują się, jakby w ogóle nie mieli ze sobą kontaktu, przez co wciąż przychodzą nieprzygotowani lub wcale się nie pojawiają. Kompletny brak kompetencji, a ceny usług wysokie. MiejscowośćPoznań -
~poz / 2023-09-26 12:54
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia, ciągłe problemy techniczne, zrywanie internetu, cena z kosmosu - 100 zł za internet kablowy (nawet nie światłowód) 200mb/s, gdzie u konkurencji w tej cenie łatwo znaleźć światłowód z prędkościami do 1GB/s. MiejscowośćPoznań -
~Poznaniak88 / 2015-09-14 20:09
Gdy istniał TESAT, nie mogłem narzekać na telewizję, a w szczególności na internet. Tak było również na początku z INEĄ, choć bardzo rzadko pojawiały się problemy z połączeniem, które nie są zbyt częste. Jednak największym rozczarowaniem jest dla mnie internet, który powinien mieć prędkość do 150 Mbs, a ma zaledwie 0,34 Mbs. Miałem kilkukrotnie większą prędkość w 2008 roku, mając internet od TESATU!!! Poza tym od kilku miesięcy nie mogę się właściwie zalogować na fb, z yt jest nieco lepiej, ale ładowanie się filmików to prawdziwy koszmar. Ten internet utrudnia moje życie. Dzisiaj pobierałem plik tekstowy wielkości 502 kb przez prawie minutę, a 5 minut spędziłem nad tym, by w ogóle go pobrać (udało się dopiero za trzecim razem, bo wcześniej przerywało). Z tego względu używam głównie internetu w komórce (od Play-nie jest idealny, ale przynajmniej znacznie szybszy niż to coś)lub na uczelni. Nie mogę się doczekać końca umowy, by uwolnić się od tego internetu. Każdy inny będzie od niego lepszy i na pewno szybszy... ZaletybrakWadybardzo wolny internet, przerywanie połączenia -
~poznań - rataje / 2015-04-19 23:37
uwaga - w INEA internet raz działa, raz NIE działa. Jeśli możecie to wybierzcie innego operatora!! Zaletybrak internetuWadybrak internetu3 lata -
~Przemo / 2020-09-17 15:55
Podpisałem nową umowę z Inea. Abonament miał wynosić 149,90.zl. I tak było przez 6 miesięcy. Po tym czasie otrzymałem rachunek 199,90 zł. Po konsultacji z infolinią dowiedziałem się że kanał + był darmowy tylko pół roku. Nikt mi o tym nie powiedział przy podpisywaniu umowy. Zrezygnować mogę ale muszę zapłacić 350 zł kary. Jawne oszustwo. Proszę uważać na tą firmę. I dokładnie czytać umowy,oni oszukują w żywe oczy. A jakość działania niby szybkiego internetu ma wiele do życzenia. ZaletyZadnychWadyOszukują biednych polakowMiejscowośćCzerwonak -
~QASSA4ALL / 2025-05-24 17:48
Zwykli oszuści i naciągacze. Obiecują zasięg 5G którego nie mają. Wymieniałem 4 razy kartę SIM i za każdym razem 5G nie działa ( dobrzy oszuści od internetu stwierdzili, że działa tylko nie wyświetla informacje o dostępności 5G) . Zadziwiający jest fakt, że te same telefony po włożeniu kart SIM innych operatorów nie tylko pokazywały informacje o dostępności 5G ale działały znaczenie szybciej. Omijajcie szerokim łukiem tych oszustów i złodzieii. Ja ze swojej strony złożyłem pismo do UOKiK i okazuje się że nie jestem jedyny. Wiele osób zostało oszukanych przez ta patologiczną firmę.
?
AnonymousMiejscowośćNowy Sącz -
~quei / 2023-05-07 22:37
najgorsze gówno aha najgorsze gówno aha najgorsze gówno aha najgorsze gówno aha najgorsze gówno aha najgorsze gówno aha Wadybrak internetuMiejscowośćPlewiska -
~Qwerty / 2023-01-05 14:06
Chciałbym opisać kontakt z firmą inea. Przede wszystkim przestrzegam potencjalnych klientów przed podpisywaniem umów z tym dostarczycielem Internetu.
W moim przypadku firma pokazując swoją klasę mści się na mnie za zrezygnowanie z umowy z nimi. Firma jest wykonawcą sieci za unijne pieniądze w mojej okolicy i podłączają technicznie światłowód do sieci. Po zapoznaniu się z opiniami innych użytkowników sieci zrezygnowałem z podpisania umowy z nimi i zdecydowałem się na innego operatora. W rezultacie czego wykonawca sieci Inea blokuje moje podłączenie do internetu przesuwając mnie na koniec kolejki oczekujących na fizyczne podłączenie do sieci. To tylko pokazuje jacy ludzie pracują i tworzą tą firmę. Potrafią się mścić na klientach którzy nie chcą ich usług.
Jeżeli możecie to proszę gonić i szczuć psami przedstawicieli handlowych tej dziadowskiej firmy aby uniknąć przyszłych problemów. Inea = problemy.ZaletyŻadneWadyIstnienie takiej firmy -
-
~R. / 2024-04-08 16:39
Począwszy od jakości obsługi klienta, po montaż urządzenia przez serwis i kontakt z infolinią wszystko to jedna wielka porażka!! Bezpośrednia wizyta w salonie to dramat- pracownicy niekompetentni, zbywający, powtarzający w kółko to samo. Po zmianie pakietu z wyższego na niższy (rezygnacja z dodatkowych kanałów)- rachunek jest wbrew wszelkiej logice - wyższy!! Instalatorzy niedouczeni- kilka godzin męczyli się z podłączeniem dekoderów.
Reasumując- jedna wielka męczarnia!!ZaletyBrakWadyCały powyższy opisMiejscowośćLuboń -
~Radek / 2024-02-20 13:02
Oszusci i naciagacze a do tego totalny brak kompetencji.
Umowa dawno rozwiązana a oni nadal domagają się regularnego opłacania faktur.
Ostrzegam tylko nie IneaZaletyBrakWadySameMiejscowośćPoznań -
~Rafał / 2024-01-09 19:59
Wyjątkowe dno. Najgorsza firma z jaką w życiu miałem do czynienia. Nawet ZUS jest lepszy. ZaletyBrakWadyNie wywiązywanie się z zapisów umowy.Informacja: niewystarczająca prędkość internetu , jest normąMiejscowośćPoznań -
~Raven / 2015-03-27 20:05
Odkąd firma Inea stała się monopolistą. Zauważyłem regularnie zacinający się internet. Mieszkam w Poznaniu, dzielnica Grunwald.Żeby nie być "goło słownym", moja dziewczyna mieszka w dzielnicy Rataje i problemy z Ineą są takie same. Routery, które dołączają CISCO, twierdzą, że to jedne z najlepszych. Co z tego jak jakość internetu jest słaba. Nawet najlepszy samochód na najgorszym paliwie daleko lub wcale nie zajedzie. Co do wad zaliczyłbym: niemożliwość podpięcia własnego routera, słaby zasięg routera (niestety brak dodatkowych anten, gdzie w oddalonym o parę metrów pokoju zasięg mam jedną góra dwie "kreski". Ich serwisant rodem z Microsoftu stwierdził, że anten dodatkowych nie ma, bo to by się gryzło z innymi falami np: mikrofalówką. A słaby zasięg w drugim pokoju tłumaczony jest, że mieszkam w żelbetonie. Tylko, że moi sąsiedzi, którzy mieszkają piętro niżej w innym pionie mają routery z antenami np: w Orange lub Netii i bez problemu ściągam ich sygnał u siebie w domu, który ma trzy "kreski". Z wykształcenia jestem informatykiem i nie dam sobie kitu wciskać, dlatego też złożyłem skargę na Pana serwisanta z Inei, za wstawianie ciemnoty klientowi. Jak za te pieniądze, które trzeba im co miesiąc płacić jakość, którą oferują jest bardzo słaba. Dla tych, którzy mają podobny problem polecam rezygnację z ich usług i co sam zamierzam zrobić kupić internet mobilny wraz z małym routerem (obsługuje do 5-ciu urządzeń) u jednego z operatorów komórkowych. Kwota jest niższa lub podobna, internetu nie zrywa, sygnał o wiele silniejszy niż z routera Inei. Jeśli nikt poza Wami w domu nie korzysta za często z internetu, co za tym idzie możecie go zabrać w każde miejsce w Polsce i cieszyć się internetem. Przynajmniej wiecie za co płacicie. To niestety bardzo przykre, ze internet na moim smartfonie (ustawiony jak router) działa szybciej i lepiej z sieci komórkowej niż internet stacjonarny z funkcją wifi, który to on powinien być lepszy. Jeśli nie macie innej możliwości podłączenia do internetu, lub "nacieliście" się na Netie, Orange lub firmę Inea, myślę, że internet mobilny, to dobre rozwiązanie. Pozdrawiam. ZaletybrakWadywolny internet, zacinający się internet, kiepskia poomoc techniczna, wysokie ceny w stosunki do jakości oferowanej klientowi.10 lat
strona 50 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »