Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nie polecam internet ssie jak paramaxil / 2023-05-07 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internet ssie jak paramaxil
    nie polecam internet ssie jak paramaxil
    nie polecam internet ssie jak paramaxil

    nie polecam internet ssie jak paramaxil

    nie polecam internet ssie jak paramaxil
    Zaletynie polecam internet ssie jak paramaxil
    Wadynie polecam internet ssie jak paramaxil
    Miejscowośćnie polecam internet ssie jak paramaxil
  • ~NieInteresuj Sie / 2020-04-17 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    net jest tragiczny. od pol roku codziennie wywala 150 pingu na 2/3 godziny.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćWronki
  • ~Niepolecacz / 2019-09-27 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle coś nie działa Kilka razy dziennie internet się sypie Kompletnie nie polecam
    WadyCena/jakos
    Awarie i częstość ich występowania
    Oferta (która dla mojej miejscowości nie zmieniła się od 7 lat)
  • ~Niezadowolona / 2022-05-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechali podłączyć internet światłowody okazało sie po rozkopaniu podworka i chodnika ze nie wiadomo gdzie znajduje sie kabel. Zlozona reklamacja czas oczeknia nieznany.Nie polecam
    MiejscowośćKoscian
  • ~Niezadowolona klientka / 2024-02-09 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam problem z routerem, ponieważ, po zresetowaniu nie chciał się włączyć. Łącząc się z pomocą techniczną (byłam 66 w kolejce, więc się trochę naczekałam ) p. Piotr T. napisał mi, że jest awaria i się rozłączył, nie zdążyłam nawet zapytać jak mam wymienić ten router i gdzie, po prostu ani do widzenia ani .... po prostu potraktował mnie jak .... Naprawdę nie wiem dlaczego firma zatrudnia takich pracowników i dlaczego nie sprawdza tych osób. Płacimy duże pieniądze za ich usługi, a traktowani jesteśmy jak intruzy. Pora zastanowić się nad inną siecią, ponieważ nie pierwszy raz się na nich zawiodłam.
    MiejscowośćPoznań
  • ~niezadowolony / 2017-03-24 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii inea są tak dalece niekompetentni że odradzam jakikolwiek kontakt z nimi. Bezczelność i buta jest ogromna- myślą, że znają się na wyszstkim, pouczają klientów i są opryskliwi. Radze zapisywać nazwiska i składać skargi na tych ludzi żeby oduczyć ich podobnych zachowań. Ostatnio miałem sytuację, że dekoder nie działał (chiński szmelc od Inei) a facet na infolinii twierdził że okablowanie w nowo oddanym do użytku mieszkaniu uległo zużyciu (śmiech na sali), pomimo usilnych prób wytłumaczenia mu że to jest mało prawdopodobne facet chciał wysłać do mnie montera w cenie 70 zł, którego miałbym sfinansować pomimo że ich beznadziejny dekoder szwankuje.... ŻENADA!!!! Jeszcze jedna taka sytuacja i idę do UOKiK- jest to typowe naciąganie na kasę! Ostrzegam wszystkich
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie monopolista rynkowy i wszystkie tego konsekwencje dla klienta
    ponad 2 lata
  • ~niezadowolony / 2021-10-26 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby 300Mb a wiecej niz 50Mb nie uswiadczysz.
    Na 30 dni w miesiacu jakies 3-5 brak serwisu.
    Obsluga klienta? Jak zaczna kiedys to dajcie znac bo jak na razie to jej nie da sie ocenic bo poprostu jej brak.
  • ~niezadowolony klient / 2020-02-07 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, NIERZETELNA, niedbająca o klienta. Nie dba długoletnich klientów, którzy zawsze płacą na czas. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak już się to uda, to obiecują, że naprawią usterkę w dwa dni robocze, CO SIĘ NIE DZIEJE. Udają, że problem naprawiają zdalnie, co się oczywiście, co? NIE DZIEJE. Nie polecam zawierać jakiegokolwiek kontaktu z tą firmą, chyba, że ktoś lubi tracić swój czas, nerwy i pieniądze - NIE POZDRAWIAM.
    Zaletybrak
    Wadywszysko
  • ~Niezadowolony klient / 2024-03-08 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jaki jest w Poznaniu. Nie ma dnia aby internet dobrze chodził, cały czas coś jest nie tak, jak nie awaria, to problem z połączeniem co chwila się zawiesza internet. Nie można się z nikim normalnym połączyć telefonicznie aby uzyskać jakąkolwiek pomoc czy odpowiedź na zgłaszane problemy, tylko ten sztuczny Alex się zgłasza a z nim nie ma rozmowy, tylko sztuczna inteligencja która pozostawia wiele do życzenia. NIE POLECAM, NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych.
    WadyJak wyżej opisane, internet masakra, bardzo dużo awarii w danym m-cu.
    MiejscowośćPoznań
  • ~nig / 2023-05-07 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna nazwac tego internetem bo dziala tak jakby go w ogole nie bylo.
  • ~NIGDY WIECEJ INEA / 2021-01-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, gorszego operatora nigdy nie miałem, od kilku miesięcy problem z TV, po zgłoszeniu usterki odsyłają @ ze po ich stronie jest wszystko ok, po ponownym zgłoszeniu przyjmują zgłoszenie a na kolejny dzień przychodzi sms ze usunięto usterkę, gdzie serwisant nawet nie dzwonił nie wspominając ze miał przyjechac, zbieram chętnych do grupy w celu złożenia zbiorowego zawiadomienia do UOKiK, gdy wspomniałem o tym na infolinii to usłyszałem ze oni tez mają swoich prawników. NACIĄGACZE I PARTACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Nigdy więcej inei / 2024-01-05 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Sprzęt działa, jak chce. Rachunek mi podnoszą, a jak chcę odstąpić od umowy, to wyliczają mi karę za odstąpienie, zasłaniając się podobno legalną klauzulą, która im na to podnoszenie ceny w czasie trwania umowy, pozwala. Do tego jak chciałem wymienić ten badziewny router, to się okazało, że najbliższy salon mają 187 km ode mnie. Na infolinię ciężko się dobić, musiałem odsyłać sprzęt kurierem na własny koszt, byłem bez neta dwa tygodnie, zanim mi go odesłali. Na fakturze oczywiście kwota pełna, policzyli za cały miesiąc, nawet za okres, gdy usługi mi nie dostarczali.
    MiejscowośćZwoleń
  • ~Nik / 2022-07-18 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów
    Czopki z dup
    Net działa tylko po zgłoszeniu
    Servisanci (miałem do czynienia z paroma)
    Bardzo lubią tłumaczyć się tym, że z powodu x
    Nie da się zrobić nic wiecej
    ZaletySą jakieś ??
    WadyInternet działa zadki i bardzo wolno
    Dostawca nie naprawia problemu, obciążając za "nie uzasadnione" wezwanie serwisu
    MiejscowośćWładyslawów
  • ~niutek21@wp.pl / 2019-04-01 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA TA FIRMA NADAJE SIĘ DO KASACJI!!!!!!!!!!1
    ZaletyBRAK CAŁKOWITY!!!!!!!!!
    WadyKŁAMIĄ NA KAŻDYM KROKU
    MiejscowośćDąbrówka
  • ~Nnn / 2021-09-26 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę karmione podejście. Zgłaszałem z piętnaście razy brak internetu. Przesłałem zdjęcia speed test. Zero reakcji. Tylko cały czas że wszystko ok. I cały czas że muszę płacić. Nie polecam
    MiejscowośćKamieniec
  • ~Nowy / 2016-01-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerwanie umowy z tym "dostawcą" jest niemal niemożliwe, na dodatek żądają 300 zł za spłatę routera który kosztuje niecałe 100 zł za "uszkodzenia" mimo jego prawidłowego działania. Mimo to nie oddadzą ci routera nawet jak dasz za niego 300 zł, jeżeli ktoś dostanie modem z tej firmy, to niech wie, iż dostaje UŻYWANY SPRZĘT.

    Cóż, pozostaje mi jedynie pogratulować zarządowi wypożyczalni modemów (owej firmy). Kto by przypuszczał, iż tak prosty biznes w dzisiejszych czasach jak wypożyczalnia modemów przynosi takie zyski, oczywiście aby to uatrakcyjnić można dołączyć do nich funkcje odbierania wadliwego internetu. Gratulacje, toż to świetny plan, a 10 zł za dzień zwłoki w oddaniu routera to lepiej niż w wypożyczalni VHS. Brawo.
    ZaletyWypożyczalnia działa tylko w dni robocze
    WadyWypożyczalnia żąda takich cen, że głowa mała itd.
    2 lata -> powinien być już mój a mimo to mam odkupić go za cenę z przed 4 lat.
  • ~Odbiorca jezenia / 2023-05-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez was chuje pewien dostawca z ukrainy nie był w stanie mi przez waszego neta dostarczyć jedzenia
    Wadynie ma
    MiejscowośćŚroda Wielkopolska
  • ~Ola / 2018-03-12 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!! Podpisałam umowę zmieniając operatora z Echostar. Pokusiłam się na niższą cenę i efekt jest taki, że ma teraz bardzo powolny i ciągle rozłączający się internet. Technik, który sprawdzał połączenie nie był w stanie nic zrobić, powiedział że na wifi tak będzie. Wielokrotne kontakty z infolinią niczego nie wnoszą. Umowy nie da się rozwiązać, można tylko czekać na koniec okresu umownego.
    Rozwiązaniem rekomendowanym jest połączeniu po kablu, hahahaha. Wehikuł czasu.
    Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w taką współpracę. Dostawca najgorszy w Poznaniu.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Olga Mazur / 2022-03-17 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Domokrążca, który sprzedawał internet był bezczelny i bardzo napastliwy. Podczas rozmowy zwracałam się do niego per "Pan" i uprzejmie lecz stanowczo powtarzałam, że nie jesteśmy zainteresowani zmianą dostawcy internetu powołując się na złe opinie oraz fakt, że moja siostra pracuje online i nie możemy sobie pozwolić na przerwy w jego działaniu. Pan zaczął mówić do mnie per "Dzieciak" (bardzo mi to schlebia, choć dziecięce czasy już dawno za mną) i w niesamowicie wulgarny sposób zaczął się odgrażać powołując się na moje braki wiedzy w kwestii światłowodów. Poproszony o opuszczenie posesji zaczął się zbliżać w moją stronę mówiąc "Co mi zrobisz?". Wyjęłam telefon i powiedziałam, że jeżeli nie odejdzie to zadzwonię na policję. Żałuję, że nie nagrywałam całego zdarzenia oraz wiązanki która poleciała z ust tego pana. Odchodząc wciąż się odgrażał i zachowywał agresywnie cyt. "Ja mam 34 lata, a nie 15 jak ty dzieciaku. Jestem najlepszym sprzedawcą!". Cała sytuacja odegrała się na oczach mojej siostry oraz babci, które były wprost zszokowane zachowaniem tego Pana. Sprawa oczywiście zgłoszona na infolinię. Taki osobnik nigdy nie powinien pracować z klientami, jest jedynie antyreklamą dla firmy.
  • ~Opos / 2019-10-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie chamstwo i kłamstwo ! Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam !
    W kwietniu 2018r poprowadzili światłowód pod dom, ale od tamtego czasu nic się więcej nie dzieje. Do końca roku miały być aktywne usługi, a tu za chwilę mija kolejny rok i nadal nic. Na infolinii powiedzieli mi dzisiaj, że do końca stycznia światłowód ma być aktywny, ale ciekaw jestem, którego roku... Od stycznia tego roku dzwonię tam co dwa miesiące i za każdym razem mówią, że za dwa miesiące światłowód będzie aktywny. Ostatni telefon wykonałem w sierpniu i mówili, że w listopadzie, a dzisiaj powiedzieli styczeń... Brak słów...
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo i krętactwo
    MiejscowośćGostyń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016