Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemek / 2017-09-14 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Ta fatalna ocena i same negatywne opinie zapewne biorą się stąd, że jak komuś wszystko działa to korzysta z neta i wisi mu opinia o operatorze. Natomiast jak nie działa to trzeba się pożalić i dać naganę. Ja dla równowagi dam pozytywną ocenę, gdyż póki co wszystko działa bez zarzutu, prędkość oczywiście mniejsza niż na papierze (25 zamiast 60 mb/s) ale spodziewałem się tego ze względu na przestarzałą infrastrukturę w bloku. Oglądanie filmów, pobieranie, przeglądanie treści, granie nie multiplayer jest wystarczająco komfortowe.
    ZaletySzybkość, niezawodność, szybki montaż od złożenia zamówienia, 3 miesiące za darmo
    Wadybrak
    Usługa pobierana na Grunwaldzie/ul. Bułgarska
  • ~sp3uqq / 2017-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudniony kontakt z BOK internet nie spełnia oczekiwań za kwotę 200 zł miesięcznie to jest delikatnie mówiąc okradanie ludzi.
  • ~IzaS. / 2017-08-30 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która w ogóle nie dba o klienta. Obsługa żenująca, robiąca wszystko żeby utrudnić życie klientowi. Bardzo nie polecam, szczególnie salonu przy ulicy Polnej. Dawno nie spotkałam się z tak niefachowymi osobami.
    Korzystałam rok i nigdy więcej
  • ~emde / 2017-08-22 00:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Inea od kilku miesięcy (może roku). Wcześniej lokalny dostawca, którego Inea przejęła w dzielnicy, w której mieszkam. U poprzedniego dostawcy przez ostatnie 10 lat nie miałem tylu i takich usterek, jak w Inei w ciągu ostatniego roku. Rzecz dotyczy telewizji. Płynność obrazu to przy pierwszym, drugim lub trzecim przełączeniu się na dany kanał TV (a potem nieregularnie w trakcie oglądania, znów trzeba powtórzyć manewr przełączania się pomiędzy kanałami) - stop-klatki, pikseloza kolorowa na zmianę z paskami w losowych barwach, do tego tnąca się fonia. Maniakiem TV nie jestem, jak już oglądam to raczej rzadko i coś, co chciałem obejrzeć (film, na którym nie byłem w kinie lub mecz czy inną relację sportową) i w kulminacyjnych momentach - zacięcie się obrazu i fonii. Nie muszę tłumaczyć jakie to zabawne dla kogoś, kto czekał na ten kulminacyjny moment. Normalnie "miód"... A teraz sposoby rozwiązywania problemów na zgłoszone reklamacje: wymiana dekodera do TV (fakt, niemal natychmiastowa bo w ciągu 2-4 dni) i zmiana przewodów przez serwisantów, tzn. przejście z kabla miedzianego na światłowód i związana z tym zmiana głównego modemu/dekodera: po zmianie usterki na jednym telewizorze nie zniknęły, a drugi przestał pokazywać obraz i fonię, widać tylko Ineowski pasek informujący o numerze i nazwie kanału, z tytułem lecącego aktualnie programu i czasie jego trwania. Ale ekran czarny i telewizor głuchy.
    Internet: poprzednio pomiędzy kabel od netu a komputer miałem wpięty router TP-Link, dzięki któremu miałem w mieszkaniu bezprzewodowo internet po wi-fi (do tabletów, laptopa i telefonów). Po wcześniej wymienionych zmianach TP-Link przestał działać, serwisant nie potrafił zdiagnozować dlaczego, zalecił aby po jego wyjściu jeszcze przez godzinę pozostawić odpalony komp ze stroną diagnostyczną, w tym czasie miała ewentualnie nastąpić synchronizacja sprzętu z serwerem Inei. Nic takiego nie nastąpiło. Obecnie jestem więc "ubogacony" przez Ineę w światłowód i jakieś no-name dekodery, routery, srutery a za cenę usługi u poprzedniego operatora prawie nic nie działa, a to co działa to wadliwie.
    W opinii daje 2 gwiazdki jedynie serwisantowi, bo był miły i starał się rozwiązać problemy, w końcu jednak rozłożył ręce i poszedł sobie.
    Zaletybrak - chyba że zaletą jest, że w ogóle jest internet, ale tylko na kablu bezpośrednio podłączonym do komputera (brak możliwości wpięcia routera pomiędzy, już nawet nie dla wi-fi ale choćby jako hadrware'owy firewall). Druga zaleta to to, że na jednym z dwóch TV da się czasem coś obejrzeć nawet 15-20 minut minut bez "zacięcia".
    WadyWadą główną i największą jest operator Inea.
    Z dodatkowych informacji: Inea Poznań Piątkowo, nie kupiłem bo nie chciałem wcześniej słysząc o jej jakości, ale przejęła operatora na Piątkowie (inotel).
  • ~Andrzej / 2017-08-21 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo drogo , zerowa pomoc , technik miał dostarczyć sprzęt przyjechał kurier.
    Nieprecyzyjne i wręcz sprzeczne informacje na infolini
    Kłamliwe oferty i deklaracje w reklamach i na stronie www dotyczące obsługi PVR.
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem wyej
  • ~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.

    Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
    Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
    W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w Poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
    Bardzo zła jakość usługi
    Kiepska infolinia i pomoc techniczna
    Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
    1 rok
  • ~Krzysztof / 2017-08-18 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator telewizji z jakim mam nieprzyjemnosc współpracować. Infolinia krutko pracuje u innych całą dobę sąsiadowi włączyli sygnał a mi nie mimo że podpisywalismy umowy w tym samym czasie i montaż też mieliśmy w tym samym czasie. Jak tylko minie okres umowy zmieniam na innego operatora. Odradzam współpracę.
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyzej
  • ~Mikołaj / 2017-08-10 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nieszczęsnym posiadaczem internetu w INEA. Zazwyczaj piszę same pozytywne komentarze, bo wiem, że czasem wystarczy, że druga osoba ma po prostu zły humor i potrafi siać postrach w Internecie, ale w tym przypadku moja opinia jest w pełni uzasadniona.

    Chciałem zrezygnować z usług, bo nie byłem zadowolony z szczególnie z Internetu w tejże firmie. Ładująca się ikonka buforowania podczas oglądania filmu to był codzienny widok, lecz nie pisałem nigdy do suportu - bo uważałem, że może tak po prostu mają. Nie było to bardzo uciążliwe, ale też szału nie było. Nie chciałem także przedłużać dalej umowy, bo przecież nie ma żadnych promocji dla stałych klientów. Nowy klient dostaje 4 miesiące za darmo, ale ten co płaci i chce odświeżyć umowę na nowych warunkach, to nie, bo po co - lepiej wydać znów kilkadziesiąt złoty na pozyskanie klienta poprzez szeroko pojęty marketing niż dać zniżkę już zdobytemu ;)

    Po wypowiedzeniu umowy odezwał się do mnie Pan z utrzymania klienta i zaproponował atrakcyjne warunki i przyrzekł, że problemy z łączem znikną. Tak rozwiązały się problemy z łączem, że Internet działa do godziny 15-16 w 100%, a następnie prędkość spada do 5-10 Mbs i w tym czasie WiFi praktycznie nie działa w ogóle. Pan zmieniający modem powiedział, że proszę poczekać godzinkę, wtedy Internet będzie działać z pełną mocą. Oglądanie filmu z widokiem buforowanego się obrazu stało się aktualnie moim marzeniem, bo teraz nie odpala się praktycznie wcale.

    Obsługa napisała, że wykrywają nieprawidłowości, lecz nie przyślą żadnego technika, bo pierw muszę zgłosić problem telefonicznie. Po co w takim razie taka obsługa, która robi outsourcing roboty do innej osoby? Pan mi powie, że mam wyłączyć kabelek i podłączyć z powrotem? Dokonać resetu modemu? Internet od miesiąca działa za przeproszeniem jak gówno i próbowałem wszelkich możliwości, żeby rozwiązać ten problem - z marnym skutkiem.

    Skoro wykrywacie nieprawidłowości, to dlaczego nikt nie przyjeżdża? Płacę Wam za dostęp do Internetu, a jadę na LTE z komórki, bo jest 1000x szybszy.
    Wadyinternet porażka
    brak szacunku dla klienta
    od 4 lat
  • ~ineahejter / 2017-08-09 19:11
    Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!!
    WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY!!
  • ~Ineahejter / 2017-08-09 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!!
    WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY< SPRAWDŹCIE CZY WYPOWIEDZENIE DOTYCZY WSZYSTKICH USŁUG!!!
  • ~Altarn / 2017-08-05 11:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna jakość przesyłu. Niekompetentna obsługa, brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Nie polecam usług tej firmy.
    WadyIgnorowanie klienta i słaba jakość usług.
  • ~Gość / 2017-07-25 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA omijać szerokim łukiem ! Ping na poziomie 950ms jakaś kpina. W weekend w ogóle internet nie działa, zrywa połączenie, prędkości jak na modemie ! Cena za taką usługę powinna wynosić 1zł maksymalnie.
    W razie awarii o czym z pewnością wiedzą telefony milczą ( normalne )
    Wieczne awarie infolinia to porażka
    NIE POLECAM
    NIE POLECAM NIE POLECAM !!!!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadyWSZYSTKO!!!
    Dwa lata
  • ~Adam Rosiński / 2017-07-22 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Traci pakiety, ping skacze od 30 do kilku tysięcy
    Wadyping
    traci pakiety (do 80%)
    Przysieka Polska
  • ~Gość / 2017-07-12 01:23
    Najgorszy internet jaki do tej pory miałam, cały czas zacina lub się rozłącza. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyzacina się
    strasznie wolno "chodzi"
    rozłącza się
    Środa Wielkopolska
  • ~AntyINEA / 2017-07-09 15:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Wziąłem u nich umowę na sam internet.15zł za 1,5MB/s.Przez 1szy tydzień wszystko śmigało.Oglądałem filmy 1080p60,grałem w gry przy pingu 15ms na zagranicznych jak i polskich serwerach.
    Po tygodniu modem zaczął piszczeć i zrywał łączę,a prędkość spadła i ledwo ciągnie do 1.2MB/s.Ping w grach to 50-60ms i lagi.Filmy maksymalnie mogę oglądać w 720p czasami 720p60.Jak wywali modem trzeba go wyłączyć i czekać aż się ochłodzi.Czasami bywa tak,że trzeba go kilka razy rozłączać i podłączać.Łączenie się z netem po zrestartowaniu modemu to nawet 2 minuty.
    Dochodziło nawet od tego,że internet zrywał się,pojawiał i znowu znikał.
    Awarie trwające nawet 3-4 dni.W umowie miałem również WiFi,ale zniknęło ono następnego dnia po zainstalowaniu modemu.Dzwoniłem do ich speca i stwierdził,że to wina moja dysku,bo jest uszkodzony.Myślałem,że skisnę.Szkoda na nich czasu.W listopadzie kończy się umowa.
    Zalety1-szy tydzień śmigało
    Wadyzrywa łączę,piszczenie modemu,awarię
  • ~Beata / 2017-07-03 01:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, postanowilam napisac poniewaz czas przypomniec Inei KTO JEST DLA KOGO a nie odwrotnie.... Spotkala mnie buta, arogancja zarowno przez tel, jak i w punkcie w King crosie.. Sprawa swieza wiec tym bardziej chce przestrzec .. Z ta firma bylam zwiazana 4 lata.. Nie bylo problemow wiekszych by interweniowac.. Konczyly sie umowy podpisywalam nowe .. W maju skonczyla mi sie umowa,zapomnialam poszlam do salonu "glogowska, z racji tego ze STARY KLIENT ZADNEJ PROPOZYCJI, a takze zadnych konkretow na przeakzywanie danych poinformowano mnie, ze tego nie robia , natomiast gdy poprosilam o to na pismie NIESTETY BRAK ZGODY. Postanowilam, ze zostawiam internet a z reszty rezygnuje...I ZACZELO SIE ...Jak zrezygnowalam zaczely sie tel. Za kare ze zapomnialam DODATKOWY MIESIAC OPLAT.. 19 czerwca prowadzilam rozmowe przez tel.. Ustailismy ze wezme internet za 109.00 ( suuuuper pakiet)i wszytko bedzie jak to pan z biura powiedzial " SMIGAC.... Tylko podkreca i od 1 lipca CUD MIOD MALINA ! UWIERZYLAM, jestem tempa w tych kwestiach zawsze wole zaplacic dodatkowa kase ale wszystko ma dzialac.. 1 lipca o godz 00 15 wylaczono kablowke.... ALE nie wlaczono tego suuper internetu..a przeciez byla NOWA UMOWA..Do 5 rano WALCZYLAM Z KABLAMI , ROZLACZALAM ,WLACZALAM ,RESETOWALAM I??? Brak sygnalu, a jak jest to buforuje... Zadzwonilam rano na infolinie... i????? dowiedzialam sie ze : SYGNAL W INEI POKAZUJE BARDZO DOBRY, PROBLEM U MNIE. Przyczyna : brak kabli, rutera, albo innych operatorow bo zaklucaja...mam KUPIC SOBIE ruter albo kable, i bedzie ok. Usuga liczona jest od 19 czerwca a nie od 1 lipca, mam termin 14 dni na odstapienie , TYLKO TEN OKRES KONCZY SIE 05 LIPCA W DZIEN KIEDY PRZYJDZIE EKIPA.... Kiedy spytalam dlaczego nikt z serwisu mi tego nie sprawdzi ??? okazuje sie ze nie ma takiej uslugi.. Pytam tu i teraz???? jak ja klient mam korzystac z czegos czego nie ma?, nie jest uruchomiona usluga..Dostalam odp. musze zaplacic 30 zl to ktos przyjedzie....Co robic ??? godze sie, ustalamy srode 5 lipca. Niedziela nie ma internetu , buforuje 93 min .. W tel szukam o inei opini i SZOK !!!!!!! 30 czerwca OD 22Do 1 lipca NIE MA INTERNETU POL POZNANIA...a pan na infolini powiedzal ze problem u mnie...Pytam: dlaczego nie wyslano sms do klientw, kiedy wiedziano o problemie ??Dzwonie znow na info nikt nie odbiera...Sprawdzam jaki punt w niedziele czynny trafia na king cross. Jade , opowiadam i, ?????????slysze ze takie problemy sa w CALEJ EUROPIE... Zadnej skruchy, przepraszam. Kiedy powiedzialam ze czytam opinie na forach to slysze ;konkurencja pisze, a jak powiedzilam ze od 4 lat jestem w inei to uslyszalam : ze powinnam wiedziec, nie byc zdziwiona ze tak jest.. Hallo???? kupilam nowa usluge i mozna mnie tak olac?? Przeciez milo SMIGAC, przed podisaniem umowy, a po podpisaniu ??? Bujaj sie.. przepraszam za kolokwializm. ZOBACZYMY CO DALEJ... Refleksja taka: nie JAKOSC ALE ILOSC MA W TEJ FIRMIE ZNACZENIE. Powiem na koniec tak: sama mam firme i GDYBY: moj pracownik tak traktowal klienta, wylecial by od razu.. A dwa: CHCIWY DWA RAZY TRACI ! Panie z KING CROSSA, chce panu udowodnic, ze nie jestem KONKURENCJA, DZIS U PANA BYLAM moj numer Pesel 700915.... A takze 19 czerwca i 1 lipca byly rozmowy, czy nagrane ???? zobaczymy.Zloze skarge na beznadziejna, nieprofesjonalna,mowiaca nieprawde obsluge . Kochani !! nikt nie ma pakietu na WYLACZNOSC. A takze NIC NIE JEST DANE NA ZAWSZE. KLIENTA TRZEBA ROZPIESZCZAC I SZANOWAC,a nie GNOIC ! pozdrawiam Wszystkich i zycze przemyslanych decyzji.B.
    Zaletytelewzja dobrze,
    Wadyinternet od roku zly ,wolny, zacinal sie badz buforowal... pomimo zwiekszenia pakietu,dzwonilam dwa razy na info, ale problem u mnie.. lecz nie skladalam reklamacji..nie lubie konfliktow,
    2 lata 139,99 pakiet, 2 lata 199,99 pakiet , teraz internet na rok 109,99 ( MEGA MOC :)
  • ~XYZ / 2017-06-24 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka usługa jaka proponuje ta śmieszna korporacja powinna być bezpłatna! Tak samo brak wykwalifikowanych pracowników, tutaj posłużę się cytatem jednego z nich "Pański internet się rozłącza, ponieważ najprawdopodobniej Pańskie komputery są zainfekowane"... Naprawdę ? COOO MA W ZWIĄZKU STABILNOŚĆ ŁĄCZA Z MOIM KOMPUTEREM ŚMIECH NA SALI NAWET GIMNAZJALIŚCI POTRAFILIBY WIĘCEJ ZDZIAŁAĆ... Jeżeli Państwo zastanawiają się nad podpisaniem umowy ODRADZAM ! Każda, ale NAPRAWDĘ KAŻDA INNA FIRMA ZAOFERUJE PAŃSTWU LEPSZĄ USŁUGĘ
    ZaletyTOTALNY BRAK
    ROK
  • ~Anonymous / 2017-06-12 18:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra najpierw ciągle internet stawał Dęba kiedy zgłosiliśmy sprawę dostaliśmy nowy router i modem w jednym prędkość internetu zostało ustawione na maksymalną A cena uległa obniżeniu Jednak nadal internet staje Dęba a router albo modem nie wiem jak to nazwać to chiński szmelc ciągle się rozłącza i trzeba go zresetować
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zadowolona / 2017-06-07 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka INEA od roku. Nie wiem skąd poprzednie zażalenia. Mam usługę po swiatlowodzie (3pak) wszystko działa bez zarzutu. Raz zdążyła się awaria (usunięta po 4 godzinach ) Nie oszukujemy się, nic nie trwa wiecznie poza tym mają prawo do awarii według regulaminu (tak przeczytałam cały regulamin ) konsultanci na infolinii bardzo mili i pomocni. Nie zgadzam się z opinią że są opryskliwi, zawsze chętnie pomogą i są życzliwi. Uważam że zapisywanie imion i nazwisk i pisanie skarg nic nie da, jak w każdym call center pewnie mają jakieś reguły i mówią to co muszą mówić . Natomiast uważam że mimo wszystko traktują klienta indywidualnie . Jakieś opłaty niezgodne z umową ? A czytał Pan umowę? Podejrzewam że nie. Ja przeczytalam umowę i każdy najdrobniejszy szczegół ponieważ zawierałem umowę telefonicznie. Żadnych ukrytych opłat tam nie ma. Nigdy żadnego problemu z fakturami i zero problemów z usługami. W stu procentach polecam tą firme
    ZaletyWiarygodnosc, uprzejmosc, indywidualne podejście, szybkie załatwianie spraw
    WadyBrak
    Klient od roku, za 3 usługi 99.90
  • ~kmk / 2017-05-30 23:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałem umowę na internet z inną firmą, która została kupiona przez INEA, od tego momentu skończyła się sielanka. Wcześniej wszystko można było załatwić, ale teraz INEA jest praktycznie monopolistą w Poznaniu. Fatalna obsługa klienta, wysokie ceny, niesłowni "fachowcy" od montażu. Gdybym miał wybór już dawno bym zmienił dostawcę. Fatalna jakość TV HD.
    WadyNajgorsza obsługa klienta z jaką spotkałem się od lat.
    6 lat, ~110 zł za pakiet tv (multirum) + 10 MB + 60 MIN tel (nie używam)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016