MiejscowośćŚrem
strona 42 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Kamil / 2023-04-27 02:10
Co noc brak internetu, żałosne. Jak dobrze pójdzie to do rana. -
-
~Kamil / 2023-05-07 22:34
nie polecam wywala co chwile, info linia to jest totalnie inny wymiar niedojebania Zaletynie maWadygównoMiejscowośćChorzow -
~Kamil Zdunek / 2023-05-07 22:36
CEO of Inea Mr. Rogala please come to the pricipal office. ZaletybrakMiejscowośćPoznań -
~Karol / 2022-03-25 23:35
29 Marca 2022 mam podpisać umowę!!!! brać INEA? MiejscowośćPoznań -
~Karol Rogala / 2023-05-07 22:33
Zacina nie da sie robic streama ogladac youtuba porazka MiejscowośćWielkopolska -
~Karolina / 2024-11-18 18:50
Jedna wielka katastrofa. Obsługa klienta jest totalnie bez sensu, cały dzień siedziałam na telefonie na linii z nimi i nic nie załatwili. Odsyłali mnie z działu do działu. Następnie na sam koniec uznali że zadzwonią do mnie sami. Zadzwonili późnym wieczorem po 19:00, a sygnał trwał niecałe 3 sekundy, nie zdążyłam chwycić za telefon. MiejscowośćKonin -
~Kasia / 2022-04-24 21:18
Niestety trudno coś obejrzeć w całości bo ciągle znika obraz albo zamarza i potem cofa wciąż i mnie denerwuje. Co to za oglądanie !!! ZaletyNie zauważyłamWadyZa 100 zł bez umowy nie ma co oglądaćMiejscowośćPoznań -
~Kasia / 2023-09-13 17:51
Internet to jakaś żenada, moc tragiczna, co chwile wywala. Jak dzwonisz na infolinię to jakiś robot Cię słucha, po czym przełącza do konsultanta i słyszysz, że czas oczekiwania jest ponad godz. I Cie rozłącza. Jak napisałam do nich przez bok to już mijają 4 dni i zero kontaktu. Rezygnuje, bo to jest porażka Jak traktują swoich klientów. ZaletyNie maWadySłaby zasięg, często nie ma internetuMiejscowośćOborniki -
-
~Katrin / 2020-04-29 20:55
Moja mama w lutym podpisala aneks do umowy za co zaplacia aktywacje po 140 zlotych za 1 miesiąc przez 2 miesiace .Pracownik nie chcial nam.pomoc a nawet przy pierwszej wizycie nie ppinformowal nas ,ze kwota wynika z aktywacji.
Niv nie pomógł zrobil z nie głupia ivwykorzystał niewiedze klienta ,osobe starsza ,jedyne co powiedzial ,ze ma zlozyc skargę. Nie polecam tej firmyZaletyŻadneWadyZle podejscie do starszej klientkiMiejscowośćPoznań -
~kesarr / 2019-10-28 10:38
Po dwóch miesiącach testowania infolinii oraz aplikacji Moja Inea chciałbym podzielić się swoją opinią
Po dwóch latach wywiadów oraz wizji lokalnych ze strony przedstawicieli INEA spółka zdecydowała się doprowadzić światłowód do lokalizacji mojego miejsca zamieszkania. Po roku od podpisania listu intencyjnego faktycznie kabel zaległ w ziemi a ja otrzymałem stosowną informację . W połowie września umówiłem się telefonicznie na montaż na ostatni tydzień miesiąca
W dniu instalacji po upływie umówionej godziny dodzwoniłem się i dowiedziałem się że Inea nie widzi zgłoszenia. Ustaliliśmy 1/10 kolejne podejście; dzień przed montażem doszło potwierdzenie. W danym dniu zadzwonił technik próbował odwołać wizytę. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o zastępstwo w konsekwencji czego technik oddzwonił i ustaliliśmy wcześniejszą godzinę. W trakcie rozmowy okazało się że jego wizyta jest bezcelowa bo potrzebny jest inny rodzaj prac przyłączeniowych. Czas poświęcony na infolinię z mojej strony – około godziny; frustracja –koszt własny.
Odłożyłem temat na jakiś czas. Ponowny telefon z mojej strony i próba umówienia – terminy sztywne , trzeba wziąć dzień wolny od pracy. Kolejny telefon i ustalenia na 29/10 –oczywiście w godzinach dopołudniowych. Zapewnienia że wizyta „się zapisała „ i ogólnie pełna empatia. Trudno- rozmowa z pracodawcą , zmiany w grafiku i reorganizacja życia. Udało się . 16 /10 SMS z INEA – przepraszają , dają miesiąc gratis i potwierdzają termin 29/10. Dobrze jest pomyślałem. 22/10 dzwoni INEA bo chcą mnie umówić na montaż…. Wysyłam zgłoszenie z zapytaniem co do potwierdzonych ustaleń – odpowiedź automatyczna przychodzi natychmiast :” drogi kliencie , potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź zajmuje nam średnio 2 dni..”. Myślę sobie – zdążę wyjaśnić pomyłkę , mamy czas . 28/10 zero odpowiedzi – dzwonię.. „Przykro mi ale nie widzę żadnego terminu instalacji u Pana….” Poprosiłem więc o kontakt zwrotny od osoby która potwierdziła mi termin montażu. Zero odzewu- wstyd się pogłębia.
Bilans- przynajmniej dwie godziny summa stracone na darmo, zamieszanie związane ze zmianami organizacyjnymi, zawód i na końcu głębokie zażenowanie że jak żebrak ubiegam się o usługę i wprowadzam chaos w szeregach dobrych ludzi od internetu. . Co ciekawe- mój list intencyjny zdążyli w międzyczasie wprowadzić do systemu jako umowę – czekam więc kiedy zacznę otrzymywać ponaglenia do zapłaty.
ZaletybrakWadybez komentarzaMiejscowośćTulce -
~Kitkat / 2019-09-01 19:40
Nie polecam firmy Inea. Beznadziejna obsługa, dopisują do umowy usługi których się nie zamawia, ciągłe wyjaśnianie błędów pracowników Inea z infolinią która przecież nie jest za darmo, beznadziejni, zdarza się bezczelni i niedouczeni przedstawiciele tej firmy, Prędkość internetu niższa a niżeli w umowie. ZaletyBrakWadyDopisywanie płatnych usług do umowy, zmuszanie klientów do rejestracji na stronie Inea, BRAK KONTAKTU MAILOWEGO BEZ REJESTRACJI!, infolinia bardzo droga-ciężko się dodzwonić a za czas oczekiwania tez płaci klient .MiejscowośćKalisz -
~Kk / 2020-09-23 22:32
Infolinia bezczelna i nie rzetelna. Klientom opowiadają bajki i cała winę zrzucają na klienta. Nie dotrzymują umów. Zgadzam się z wcześniejszymi negatywnymi komentarzami. ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćPoznań -
~kkk / 2014-04-06 20:26
wyłaczyli RTL - wstyd , to tak delikatnie , ale za minimum dwa lata , będą sie prosić ,żeby skorzystać z ich "usług" ZaletybrakWadybrak lojalności dla stałych klietowod początku istnienia tej "kablówki" -
~KKKKKK / 2019-05-14 03:28
nie polecam, przez pare miesiecy nie potrafili podlaczyc swiatlowodu, niezmiescili sie w bardzo dlugim terminie, a przed tym obiecywali ze w pare dni sie uwina.Na koniec kazali czekac pare tygodni bez wszystkiego. Narobili tylko problemow, infolinia na poziomie 0, monterow nie posiadaja. ZaletyNie maWadybrak monterow
konsultancji niedoinformowani
infolinia nie istenieje
niemieszcza sie w terminach
klamstwaMiejscowośćKoło -
~kknd20 / 2019-06-16 15:33
Czekam za podłączeniem internetu już bardzo długo i no stop słyszę ze za miesiąc brak słów !!! Zaletybrak opinii o internecie brak internetuWadyobsługa olewa sprawę szkoda gadaćMiejscowośćwargowo -
~Klaudia / 2015-08-26 20:27
Firma po prostu porażka. Miałyśmy wykupiony internet 50mb/s, internet codziennie nie działał, na komputerze wyświetlało się że dostęp jest ograniczony, a jak działał to strona internetowa pokazywała że przesył danych wynosi 1mb/s. Po telefonie na infolinie usłyszałyśmy wielokrotnie, że nie jedyne czekamy i mamy problem z internetem, a że oni nie widzą żadnej usterki, to nasz problem. Standardowe procedury, czyli wymiana routera (za którego trzeba było płacić), wizyta "specjalistów" i ciągłe resetowanie routera nic nie dawały. Musiałam korzystać z hot-spotu z telefonu żeby móc jakoś korzystać z komputera. Gdy umowa nam się kończyła, nagle codziennie były telefony z super ofertą. A gdy złożyłyśmy miesiąc wcześniej wypowiedzenie, internet już się nawet nie łączył z siecią i nagle telewizja zaczęła się ścinać i obraz znikał. Nie polecam nikomu, a nie raz miałam ochotę po prostu wywalić komputer przez okno ....PORAŻKA 2 lata -
-
~klient / 2017-05-12 12:25
Ta sieć potrafi wyprowadzić z równowagi najbardziej spokojnego człowieka na świecie. Nic nie działa. Cały czas się zawiesza, cały czas się buforuje, nawet teledysku obejrzeć nie idzie za 75 zł miesięcznie. Skandal!!!! Dzwonię, proszę się o nowy router i mówią mi że mam sobie kupić sama. Co to w ogóle za obsługa? Czekam na ten dzień, kiedy mi się umowa skończy i żegnam się z tą siecią internetową raz na zawsze!!! Poznań -
~Klient / 2019-10-28 15:54
W dniu dzisiejszym miałem mieć przyłaczony światłowód. Niestety - pomimo uzgodnionego terminu - nikt do mnie nie przyjechał. Niestety to już trzeci raz kiedy te pajace miały przyjechać.
Żenada.
Całe szczęście, że nie wypowiedziałem umowy mojemu dotychczasowemu dostawcy.
Nie polecam.ZaletyBrakWady3xumówiona wizyta - nadal brak podłączeniaMiejscowośćWrześnia -
~KlientINEA / 2021-03-08 14:21
Absolutnie nie polecam przenoszenia numerów telefonów do INEA. U mnie zakończyło się tym, że nie byli w stanie tego załatwić- pozbawili mnie telefonu na 2 tygodnie i na końcu musiałam wrócić do swojej starej sieci.
Mój przedstawiciel z INEA po podpisaniu umowy powiedział mi, że trzeba było nie przenosić się do INEA. Kompletna niekompetencja -
~Kobieta / 2015-12-14 23:23
Internet zrywa niemal bez przerwy, dosłownie co kilka minut. BOK nie jest w stanie pomóc i uważa, że wszystko jest ok, płacę 80zł i wciąż jestem bez Internetu. Jakiś kretyn z Biura Obsługi powiedział mi, że to od mojej mikrofalówki (przecież do ch... nie używam jej 24/7 i przez dwa lata nie było problemów)!!! Badziewna firma i słaby internet- NIE POLECAM NIKOMU!!! ZaletyżadneWadyciągłe zrywanie połączenia z internetem, słaba obsługa klienta, każą sobie płacić za sprawdzenie działania łącza2,5 roku, 79,90
strona 42 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »