Poznań
strona 42 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~klient / 2017-05-12 12:25
Ta sieć potrafi wyprowadzić z równowagi najbardziej spokojnego człowieka na świecie. Nic nie działa. Cały czas się zawiesza, cały czas się buforuje, nawet teledysku obejrzeć nie idzie za 75 zł miesięcznie. Skandal!!!! Dzwonię, proszę się o nowy router i mówią mi że mam sobie kupić sama. Co to w ogóle za obsługa? Czekam na ten dzień, kiedy mi się umowa skończy i żegnam się z tą siecią internetową raz na zawsze!!! -
-
~Klient / 2019-10-28 15:54
W dniu dzisiejszym miałem mieć przyłaczony światłowód. Niestety - pomimo uzgodnionego terminu - nikt do mnie nie przyjechał. Niestety to już trzeci raz kiedy te pajace miały przyjechać.
Żenada.
Całe szczęście, że nie wypowiedziałem umowy mojemu dotychczasowemu dostawcy.
Nie polecam.ZaletyBrakWady3xumówiona wizyta - nadal brak podłączeniaMiejscowośćWrześnia -
~KlientINEA / 2021-03-08 14:21
Absolutnie nie polecam przenoszenia numerów telefonów do INEA. U mnie zakończyło się tym, że nie byli w stanie tego załatwić- pozbawili mnie telefonu na 2 tygodnie i na końcu musiałam wrócić do swojej starej sieci.
Mój przedstawiciel z INEA po podpisaniu umowy powiedział mi, że trzeba było nie przenosić się do INEA. Kompletna niekompetencja -
~Kobieta / 2015-12-14 23:23
Internet zrywa niemal bez przerwy, dosłownie co kilka minut. BOK nie jest w stanie pomóc i uważa, że wszystko jest ok, płacę 80zł i wciąż jestem bez Internetu. Jakiś kretyn z Biura Obsługi powiedział mi, że to od mojej mikrofalówki (przecież do ch... nie używam jej 24/7 i przez dwa lata nie było problemów)!!! Badziewna firma i słaby internet- NIE POLECAM NIKOMU!!! ZaletyżadneWadyciągłe zrywanie połączenia z internetem, słaba obsługa klienta, każą sobie płacić za sprawdzenie działania łącza2,5 roku, 79,90 -
~komeap / 2020-02-26 18:47
Internet jest bardzo słaby! Obsługa jeszcze gorsza! 2 miesiące internetu nie miałem, ponieważ zapsuły im się nadajniki, gdzie kiedy już je naprawili i inni klienci internet mieli, ci postanowili, że włączą internet lecz o wiele niższej jakości i jeszcze kazali za to płacić! Zdzierstwo! NIE POLECAM! JEDNO WIELKIE GÓWNO! ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćGostyń -
~Konrad / 2020-04-14 17:37
Ciągle są lagi zawieszenia sieci codziennie w róznych godzinach ZaletybrakWadylagi zawieszanie sieciMiejscowośćKonin -
~Kopaszek / 2017-09-17 19:18
pakiety skaczą do 70% ciągle rozłącza internet ciągle są lagi i nic nie da się zrobic a najlepsze jest to że płacisz za internet ktorego nie ma nie polecam nikomu ZaletyzadzneWadyciągle rozłącza zacina i pakiety skaczą do 70% -
~Kornelia / 2016-08-27 19:54
Gówno, to mało powiedziane. Nie można e-maili odczytać, rozłącza się z 10 razy dziennie. A Pan z serwisu powiedział, że taki urok INEI. NIE POLECAM, wystrzegaj się kto może ZaletyZEROWadyRozłącza się nawet na kablu, nie można korzystać.7 lat jestem klientem -
-
~Koyot / 2020-03-07 16:33
Tragedia pół ulicy podłączyli światłowód a drugiej połowie nie podłączyli .Dzwoniłem do inwestycji Inei miałem wrażenie że rozmawiam z koniem.A dzisiaj sobota i wyłączyli internet normalnie jak w Korei. MiejscowośćOpalenica -
~kOZAKTYO / 2023-05-07 22:34
SLABY NET NIE DIZLA WOGOLE I WOLNA PREDKOSC I NIE DZIALA NIC
KOTMIRA18 FRAJERMiejscowośćBIELSKO -
~Kris / 2020-01-14 14:11
Właśnie miałem podpisać umowę ale po zapoznaniu się z opiniami szczęśliwie do tego nie dojdzie -
~Kris / 2024-02-18 21:16
Główni,nie polecam,zacina się, brak obrazu,.To się dzieje często!!!!Wypowiadam umowę w mozliwie najbliższym czasie. -
~Krpol / 2021-10-22 10:05
Ta firma to nieporozumienie.Konsultanci arogantcy wręcz chamowaci. Ceny księżycowe A jakość więcej niż zła. Internet tylko z nazwy symetryczny. Uciekać od nich jak najszybciej. MiejscowośćGniezno -
~Krystian / 2025-02-27 13:42
Wszystko jest dobrze do czasu podpisania umowy, obiecują lepszy sprzęt niż realnie dostajecie :) omijać szrokim łukiem, to już nie ta sama inea co kiedyś, gdzie dało się dogadać. Teraz liczy się tylko kasa i żeby podpisać umowę później jesteś ignorowany!
Oczywiście nie można liczyć na wyższe prędkości niż 1Gb/s "bo nie mamy tego w ofercie" kiedyś jak chciało się mieć dowolną prędkość to nie było problemu. Do tego fejkowy" stały adres IP który w sumie nie jest stałym adresem ;) PORAŻKA! NIEGDY WIĘCEJ INEII a to to dopiero pierwszy miesiąc umowy...ZaletyBRAKWadyCAŁA UMOWAMiejscowośćPoznań -
~krzych krzych / 2019-01-03 15:42
W sierpniu 2018 świadłowód doprowadzony do domu i zamontowane gniazdko - w styczniu 2019 usługa nadal nie uruchomiona, brak weryfikacji usterki, ŻENUJĄCO słaby poziom obsługi - kontakt z klientem oraz wewnętrzna komunikacja na linii dział obsługi klienta - technicy. Jednym słowem DRAMAT do potęgi!!! ZaletyBRAKWadynie starczy miejsca żeby je wymienić :DMiejscowośćKiekrz -
~Krzychu / 2023-09-04 20:40
Ta firma to jakiś żart, router to gówno stare, dużo razy przeciągu kilku lat było dzwonione że są problemy z router a oni na to że trzeba czekać i resetować, po kilku dniach przyszedł specjalista no i okey udało się ale potem znowu problemy
Router do tej pory nie wymieniony co miesiąc problemy, obsługa klienta to strata czasu i ułomy, nie polecam omijać tą śmieszną firmęZaletyBrakWadyProblemy z router
Obsługa klienta to żart jakiśMiejscowośćPoznań -
-
~Krzysztof / 2014-12-13 22:44
Nie wiem jak faktycznie działa INEA, bo dopiero ciągną kable po osiedlu. Ale zastanawia mnie fakt, że już przedstawiciele tej firmy chodzą "po domach" i rozpoczynają werbunek od słów: "PRZEJMUJEMY USŁUGI OD INNYCH FIRM". Mnie po usłyszeniu tych słów to zastanawia zwłaszcza po zapoznaniu się z tymi "przychylnymi" opiniami nieszczęśników którzy zawarli umowę z tą firmą. Na razie chyba pozostanę z moim obecnym operatorem. -
~Krzysztof / 2016-02-29 21:28
Witam
Niema gorszej firmy jak inea kompletne dno.
U,mnie 1 dzień jest dostęp tydzień niema,a po zgłoszeniu na infolinię
( za które płacisz ok.5 zł bo z konsultantem łączysz się po kilkunastu minutach)
Inea ma naprawę dwa dni robocze (czyli zazwyczaj internet wysiada w piątek ,sobota
odpada,niedziela odpada,dopiero )liczą się poniedziałek i wtorek jak 2 dni robocze,
czyli od piątku 5 dni na usunięcie usterki i tak co tydzień .Pozdrawiam i odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2 lata -
~Krzysztof / 2017-08-18 22:57
Najgorszy operator telewizji z jakim mam nieprzyjemnosc współpracować. Infolinia krutko pracuje u innych całą dobę sąsiadowi włączyli sygnał a mi nie mimo że podpisywalismy umowy w tym samym czasie i montaż też mieliśmy w tym samym czasie. Jak tylko minie okres umowy zmieniam na innego operatora. Odradzam współpracę. ZaletyŻadnychWadyJak wyzej -
~Krzysztof / 2022-09-30 14:38
To jakaś tragedia, dzisiaj technik wymienił mi modem na nowy z szybszym internetem !Gb, Przyszdł podłączył dwa kabelki i poszedł, niczego nie przymocował tulko zostawił wiszące na kabelkach, szkoda, że nie można załaczyć tutaj zdjęcia. W domu mam sieć i okazało się, że szybkośc spodła mi do 10Mb a miałem na starym modemie 300. Dodzwonienie się do nich z reklamacją, zapomnij. MiejscowośćPrzeźmierowo
strona 42 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »