To jak zachowują się w stosunku do klienta to śmiech na sali. Są bardzo niekompetentni w tym co robią, dodatkowo rozmowy przeprowadzane są w niemiłej atmosferze. Nie polecam, przy zaznaczeniu iż zostaje przy starym numerze, nie stosują się do swoich obietnic i płace teraz praktycznie za nic. Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyBrak kompetencji Słaba i niemiła obsługa
MiejscowośćNowy Tomyśl
~Kam / 2023-11-13 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Problemy techniczne które dostawca ma w dupie.nie da się dodzwonić na pomoc techniczną.
MiejscowośćWierzbica
~Kamil / 2020-04-04 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest a raczej go nie ma do tego stopnia, ze wiekszosc miesiąca korzystam z internetu w telefonie, a inea oczywiscie nie ospowada za jakosc polaczenia i w zaden sposob nie pomogą konsumentowi. Nie polecam.
WadyBrak pomocy z stony dostawcy internetu. Nie rozwiazal zadnego problemu
MiejscowośćPoznań
~Kamil / 2020-05-05 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Kilkukrotnie składałem zapytania o możliwość podłączenia internetu i niestety do dziś nie ruszyło nic z internetem do mojego domu. Na całym osiedlu, tylko ja nie mam internetu(sąsiedzi naprzeciwko mnie dostaną, a dzieli nas ulica ).
Dodam, że pisałem list intencyjny - przedstawicielka była zdziwiona, że mnie pominięto :)
Kocham Cię Polsko :)
ZaletyBrak
WadyNie mam jako jedyny internetu na całym osiedlu :) Kilkukrotnie pisałem, czy jest taka możliwość się połączyć.
MiejscowośćPaproć
~Kamil / 2023-04-27 02:10
Ocena: 1.00 / 5
Co noc brak internetu, żałosne. Jak dobrze pójdzie to do rana.
MiejscowośćŚrem
~Kamil / 2023-05-07 22:34
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam wywala co chwile, info linia to jest totalnie inny wymiar niedojebania
Zaletynie ma
Wadygówno
MiejscowośćChorzow
~Kamil Zdunek / 2023-05-07 22:36
Ocena: 1.00 / 5
CEO of Inea Mr. Rogala please come to the pricipal office.
Zaletybrak
MiejscowośćPoznań
~Karol / 2022-03-25 23:35
Ocena: 1.00 / 5
29 Marca 2022 mam podpisać umowę!!!! brać INEA?
MiejscowośćPoznań
~Karol Rogala / 2023-05-07 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Zacina nie da sie robic streama ogladac youtuba porazka
MiejscowośćWielkopolska
~Karolina / 2024-11-18 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka katastrofa. Obsługa klienta jest totalnie bez sensu, cały dzień siedziałam na telefonie na linii z nimi i nic nie załatwili. Odsyłali mnie z działu do działu. Następnie na sam koniec uznali że zadzwonią do mnie sami. Zadzwonili późnym wieczorem po 19:00, a sygnał trwał niecałe 3 sekundy, nie zdążyłam chwycić za telefon.
MiejscowośćKonin
~Kasia / 2022-04-24 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Niestety trudno coś obejrzeć w całości bo ciągle znika obraz albo zamarza i potem cofa wciąż i mnie denerwuje. Co to za oglądanie !!!
ZaletyNie zauważyłam
WadyZa 100 zł bez umowy nie ma co oglądać
MiejscowośćPoznań
~Kasia / 2023-09-13 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jakaś żenada, moc tragiczna, co chwile wywala. Jak dzwonisz na infolinię to jakiś robot Cię słucha, po czym przełącza do konsultanta i słyszysz, że czas oczekiwania jest ponad godz. I Cie rozłącza. Jak napisałam do nich przez bok to już mijają 4 dni i zero kontaktu. Rezygnuje, bo to jest porażka Jak traktują swoich klientów.
ZaletyNie ma
WadySłaby zasięg, często nie ma internetu
MiejscowośćOborniki
~Katrin / 2020-04-29 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Moja mama w lutym podpisala aneks do umowy za co zaplacia aktywacje po 140 zlotych za 1 miesiąc przez 2 miesiace .Pracownik nie chcial nam.pomoc a nawet przy pierwszej wizycie nie ppinformowal nas ,ze kwota wynika z aktywacji.
Niv nie pomógł zrobil z nie głupia ivwykorzystał niewiedze klienta ,osobe starsza ,jedyne co powiedzial ,ze ma zlozyc skargę. Nie polecam tej firmy
ZaletyŻadne
WadyZle podejscie do starszej klientki
MiejscowośćPoznań
~kesarr / 2019-10-28 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch miesiącach testowania infolinii oraz aplikacji Moja Inea chciałbym podzielić się swoją opinią
Po dwóch latach wywiadów oraz wizji lokalnych ze strony przedstawicieli INEA spółka zdecydowała się doprowadzić światłowód do lokalizacji mojego miejsca zamieszkania. Po roku od podpisania listu intencyjnego faktycznie kabel zaległ w ziemi a ja otrzymałem stosowną informację . W połowie września umówiłem się telefonicznie na montaż na ostatni tydzień miesiąca
W dniu instalacji po upływie umówionej godziny dodzwoniłem się i dowiedziałem się że Inea nie widzi zgłoszenia. Ustaliliśmy 1/10 kolejne podejście; dzień przed montażem doszło potwierdzenie. W danym dniu zadzwonił technik próbował odwołać wizytę. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o zastępstwo w konsekwencji czego technik oddzwonił i ustaliliśmy wcześniejszą godzinę. W trakcie rozmowy okazało się że jego wizyta jest bezcelowa bo potrzebny jest inny rodzaj prac przyłączeniowych. Czas poświęcony na infolinię z mojej strony – około godziny; frustracja –koszt własny.
Odłożyłem temat na jakiś czas. Ponowny telefon z mojej strony i próba umówienia – terminy sztywne , trzeba wziąć dzień wolny od pracy. Kolejny telefon i ustalenia na 29/10 –oczywiście w godzinach dopołudniowych. Zapewnienia że wizyta „się zapisała „ i ogólnie pełna empatia. Trudno- rozmowa z pracodawcą , zmiany w grafiku i reorganizacja życia. Udało się . 16 /10 SMS z INEA – przepraszają , dają miesiąc gratis i potwierdzają termin 29/10. Dobrze jest pomyślałem. 22/10 dzwoni INEA bo chcą mnie umówić na montaż…. Wysyłam zgłoszenie z zapytaniem co do potwierdzonych ustaleń – odpowiedź automatyczna przychodzi natychmiast :” drogi kliencie , potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia, odpowiedź zajmuje nam średnio 2 dni..”. Myślę sobie – zdążę wyjaśnić pomyłkę , mamy czas . 28/10 zero odpowiedzi – dzwonię.. „Przykro mi ale nie widzę żadnego terminu instalacji u Pana….” Poprosiłem więc o kontakt zwrotny od osoby która potwierdziła mi termin montażu. Zero odzewu- wstyd się pogłębia.
Bilans- przynajmniej dwie godziny summa stracone na darmo, zamieszanie związane ze zmianami organizacyjnymi, zawód i na końcu głębokie zażenowanie że jak żebrak ubiegam się o usługę i wprowadzam chaos w szeregach dobrych ludzi od internetu. . Co ciekawe- mój list intencyjny zdążyli w międzyczasie wprowadzić do systemu jako umowę – czekam więc kiedy zacznę otrzymywać ponaglenia do zapłaty.
Zaletybrak
Wadybez komentarza
MiejscowośćTulce
~Kitkat / 2019-09-01 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy Inea. Beznadziejna obsługa, dopisują do umowy usługi których się nie zamawia, ciągłe wyjaśnianie błędów pracowników Inea z infolinią która przecież nie jest za darmo, beznadziejni, zdarza się bezczelni i niedouczeni przedstawiciele tej firmy, Prędkość internetu niższa a niżeli w umowie.
ZaletyBrak
WadyDopisywanie płatnych usług do umowy, zmuszanie klientów do rejestracji na stronie Inea, BRAK KONTAKTU MAILOWEGO BEZ REJESTRACJI!, infolinia bardzo droga-ciężko się dodzwonić a za czas oczekiwania tez płaci klient .
MiejscowośćKalisz
~Kk / 2020-09-23 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia bezczelna i nie rzetelna. Klientom opowiadają bajki i cała winę zrzucają na klienta. Nie dotrzymują umów. Zgadzam się z wcześniejszymi negatywnymi komentarzami.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćPoznań
~kkk / 2014-04-06 20:26
Ocena: 1.00 / 5
wyłaczyli RTL - wstyd , to tak delikatnie , ale za minimum dwa lata , będą sie prosić ,żeby skorzystać z ich "usług"
Zaletybrak
Wadybrak lojalności dla stałych klietow
od początku istnienia tej "kablówki"
~KKKKKK / 2019-05-14 03:28
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, przez pare miesiecy nie potrafili podlaczyc swiatlowodu, niezmiescili sie w bardzo dlugim terminie, a przed tym obiecywali ze w pare dni sie uwina.Na koniec kazali czekac pare tygodni bez wszystkiego. Narobili tylko problemow, infolinia na poziomie 0, monterow nie posiadaja.
ZaletyNie ma
Wadybrak monterow
konsultancji niedoinformowani
infolinia nie istenieje
niemieszcza sie w terminach
klamstwa
MiejscowośćKoło
~kknd20 / 2019-06-16 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Czekam za podłączeniem internetu już bardzo długo i no stop słyszę ze za miesiąc brak słów !!!
Zaletybrak opinii o internecie brak internetu
Wadyobsługa olewa sprawę szkoda gadać
Miejscowośćwargowo
~Klaudia / 2015-08-26 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Firma po prostu porażka. Miałyśmy wykupiony internet 50mb/s, internet codziennie nie działał, na komputerze wyświetlało się że dostęp jest ograniczony, a jak działał to strona internetowa pokazywała że przesył danych wynosi 1mb/s. Po telefonie na infolinie usłyszałyśmy wielokrotnie, że nie jedyne czekamy i mamy problem z internetem, a że oni nie widzą żadnej usterki, to nasz problem. Standardowe procedury, czyli wymiana routera (za którego trzeba było płacić), wizyta "specjalistów" i ciągłe resetowanie routera nic nie dawały. Musiałam korzystać z hot-spotu z telefonu żeby móc jakoś korzystać z komputera. Gdy umowa nam się kończyła, nagle codziennie były telefony z super ofertą. A gdy złożyłyśmy miesiąc wcześniej wypowiedzenie, internet już się nawet nie łączył z siecią i nagle telewizja zaczęła się ścinać i obraz znikał. Nie polecam nikomu, a nie raz miałam ochotę po prostu wywalić komputer przez okno ....PORAŻKA