strona 41 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Fazi / 2019-01-16 10:36
Miał być internet dostępny, a okazało sie przy montażu ze jednak nie ma, dno -
-
~Dawid / 2019-01-15 15:42
Zakupiłem pakiet 600Mbit/s. Wszystko świetnie działało. Nagle za darmo internet przyspieszył do 1Gbit/s. Pobieranie plików z prędkością 105Mb/s jest świetnie. Pliki pobierają się szybciej niż instalują lub rozpakowują. Jestem bardzo zadowolony. Jedynie to technik się spóźnił a potem robił wszystko szybko szybko ale działą. ZaletySzybki
Tani
NiezawodnyWadyTechnicy nie są zbyt punktualniMiejscowośćPoznań -
~Natalia / 2019-01-10 11:02
Obsługa to totalne dno! Miesiąc czekam aż przyjadą wkoncu założyć ten internet. Nie odbierają często telefonów, pół dnia trzeba czekać by odzwonili i dowiedziec się że dzisiaj nie przyjadą . Jednym slowi MASAKRA! ZaletyŻadnychWadyWymienioneMiejscowośćSwarzedz -
~Kacper / 2019-01-07 19:13
J***ć ten internet najgorsze gówno jakie może być nie polecam wchodząc w jakąś stronę trwa to prawie godzinę WadyZbyt mało miejsca by wymieniaćMiejscowośćKtzewata -
~krzych krzych / 2019-01-03 15:42
W sierpniu 2018 świadłowód doprowadzony do domu i zamontowane gniazdko - w styczniu 2019 usługa nadal nie uruchomiona, brak weryfikacji usterki, ŻENUJĄCO słaby poziom obsługi - kontakt z klientem oraz wewnętrzna komunikacja na linii dział obsługi klienta - technicy. Jednym słowem DRAMAT do potęgi!!! ZaletyBRAKWadynie starczy miejsca żeby je wymienić :DMiejscowośćKiekrz -
~KTOŚ / 2018-12-21 18:51
W JEDNYM SŁOWIE: ŻAŁOSNE. Ciągle tylko usterki,brak internetu itp. Ta firma to taka usterka! ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćPoznań -
~qbek / 2018-12-05 13:13
1. oszukują podczas podpisywania umowy - naliczyli bezpodstawnie + 10zł to comiesięcznych faktur tytułem jakiegoś bzdurnego ubezpieczenia
2. obsługa bardzo niemiła - na dzień dobry infolinia mnie poinformowała, że w przypadku zerwania umowy płacę karę. Dopiero jak powiedziałem, że mam umowę z 1mies okresem wypowiedzenia, zrobili się grzeczniejsi - ale pierwsze wrażenie - tragedia.
NIE POLECAMWadyOSZUKUJĄ PODCZAS ZAWIERANIA UMOWY - UKRYTE OPŁATYMiejscowośćPoznań -
~Mati / 2018-11-28 21:39
Jak dotąd wszystko w jak najlepszym porządku, a mam u nich internet prawie od 1,5 roku. Jest to światłowód w małej miejscowości. Niby mam neta 100 Mb/s a jest nawet trochę szybciej. Wielki plus za to, że niedawno dali mi symetryczne łącze. Polecam tego usługodawcę. MiejscowośćCzajków -
-
~marika / 2018-11-22 23:55
W obecnych czasach bez internetu żyć się nie da. Jako iż nie miałam wyjścia, bo nic innego w okolicy nie ma, z ciężkim sercem podpisałam umowę. Naczytałam się samych negatywnych opinii i przygotowałam na najgorsze, łącznie z tygodniowym brakiem dostępu do internetu.
Jak na razie - a użytkuję rok, niczego złego powiedzieć nie mogę. Internet działa bez zarzutu, przerwę w dostępie miałam słownie raz przez 3 godziny, bo była awaria. Może ja mam jakieś wyjątkowe szczęście,ale dodzwaniam się do biura obsługi klienta.MiejscowośćOwińska -
~Lenka / 2018-11-16 16:24
Wasza "podpowiedź" uraża moją godność "konkretnie i BEZ BŁĘDÓW". Zalety.....WadyCena, transfer.MiejscowośćPoznań -
~kuba / 2018-11-11 20:15
Internet ciagle się zawiesza ,trzeba kilka razy dziennie resetować router. Inea twierdzi ,że wysztko jest OK... MiejscowośćLuboń -
~kesarr / 2018-11-05 20:08
Mieszkam w domu jednorodzinnym i mam łącze radiowe. Po bezawaryjnym okresie umowy wypowiedziałem umowę z uwagi na dodatkowe łącze LTE. Inea skierowała do mnie propozycję utrzymania łącza za 1 grosz m-c (5 MB/s_). Niedawno miałem problemy z działaniem łącza , jedna wizyta serwisu-wymiana wtyczki RJ - poprawa , druga wizyta serwisu zakończyła się wymianą kabla od anteny do routera. Nie sądziłem że Inea podejmie się tego z uwagi na moją bonifikatę , ale podjęli temat . Na infolinii tez nie miałem problemów ze zgłoszeniem awarii. W sumie należy się zasłużona opinie za działanie. ZaletyNie odpuścili tematu, symboliczna opłata 1 grMiejscowośćTulce -
~Dragon / 2018-11-05 17:15
odradzam wybranie tych usług ciagłe problemy z przesyłem danych oraz duzo nizszy przesył niz został zaoferowany ZaletyzadychWadywymienione w opisieMiejscowośćkoło -
~Zenek / 2018-11-04 14:40
Wziąłem Inee bo nic innego w okolicy nie było. Dodam że mieszkam w Poznaniu. Chciałem 10 MB, więcej nie wykorzystuje, wcisnęli mi 100 MB. Musiałem się z tamtego mieszkania wyprowadzić po 4 miesiącach nagle okazuje się, że jest jakaś kara umowna. Nikt nie mówił o żadnej karze umownej. Na infolinii też nie mówili o żadnej karze umownej. Wcześniej technicy szczęśliwie przyjechali zamontowali zrobili dziurę w ścianie w świeżo wyremontowanym mieszkaniu. Poniosłem dodatkowe koszty. Teraz muszę scedować umowę. Oczywiście to jest powszechna praktyka w tym kraju. Wziąłbym coś innego po prostu. MiejscowośćPoznań -
~Czester / 2018-10-29 23:38
Niedziałające pakiety. Infolinia mówi że zrobi co może, a jednak nic nie może. Sprzedali pakiet full wypas za kupę kasy i tyle. Szkoda, kiedyś to była całkiem dobra kablówka WadyNiedziałające pakiety. Infolinia(biuro obsługi)MiejscowośćŚrem -
~qq / 2018-10-23 00:01
DNO!!! po pierwsze oszukują że mają zasię play! owszem ale TYLKO PLAY, jak ktos jest w Play korzysta też z innych sieci... ale w Inea tylko pnadajniki Play więc gubio zasięg. Po drugie przeniesienie numeru to dla nich czarna magia... sms z powiadomieniem że trzeba przełożyć kartę albo w ogole nie przychjodzi albo po czasie... zamiast telefonu na abonamet włanczaja Ci jako pre-paid i nie możesz dzwonic bo konto puste!!! PARODIA
Serwis czy obsługa klienta kolejne DNO!!! w weekendy do 17 a potem bujaj się bo Inea dba o pracowników i daje im wolne!!! KPINAMiejscowośćSkórzewo -
-
~... / 2018-10-20 13:22
Totalne dno, 3 miesiące rozpatrywania wniosku o przeniesienie Internetu na inne mieszkanie, każda osoba, z którą się kontaktowaełem zbywała mnie na tydzień po czym znów nie oddzwaniali a na koniec powiedzieli, że nie ma możliwości w tym mieszkniu podłączyć światłowodu... ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćPoznań -
~załamana / 2018-10-20 11:43
Dzwonię już kilka razy na infolinię 612266666 20min i nic nikt nie odbiera, internetu w domu nie mam, bo uwaga co chwilę Pan lub Pani z obsługi musi coś ustawiać. Internet na światłowodzie- brawo!
Bardzo drogo, awaryjnie, bez możliwości poprawy usługi. Masakra.ZaletybrakWadybrak internetuMiejscowośćkobyla góra -
~Bogusław / 2018-10-18 19:55
Komedi z Ineą ciąg dalszy.17.10.nowy sms.zgodnie ze złożoną rezygnacją na koniec miesiąca wyłączamy usługę.tylko że ja nie składałem rezygnacji.dziś byłem wpunkcie inea w Słupcy i poprosiłem o kopie wypowiedzenia umowy.niestety pani tam pracująca nie mogła takiej znależć.mam zapłacić za miesiëczny okres wypowiedzenia chociaż operator zrezygnował z naprawy nadajnika i nie będzie dostarczać internetu to nowa metoda śwadczenia usług Inei . ZaletyżadnychWadyniekompetęcja oszkiwanie klientaMiejscowośćKokczyn -
~Bogusław / 2018-10-16 20:05
23 09 zglaszam awarie przjeżdża technik stwierdz że to awaria nadajnika naprawia jak bedą mieć części 27 09.po telefonie żony na infolinię kilkanaście minut czkania dostaję sms awaria usunięta tylko internet nie dziła .Za kilka dni będąc w punkcie inea w Słupcy dowiduję się że nadajnika nie będą naprawiać a umowa jest rozwiązana z miesięcznym okresem wypowiedzenia. inea o tym fakcie nie raczyła o tym poinformować. dziś dostaję sms wystawiona faktura za pażdziernik za niedostarczane usługi z winy operatora. to są praktyki oszustow i złodzieji. lepiej omijać z daleka tą firmę MiejscowośćKokczyn
strona 41 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »