Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1106 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.21
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub Rokicki / 2023-05-07 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się otwierać skrzynek w cs:go, hwujowy internet
    ZaletyTrace mniej pieniędzy
    Wadytatuś nie chce ale musi
    MiejscowośćPoznań
  • ~JAKUB RZEZNIK / 2023-05-07 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET BARDZO SŁABY INTERNET
    ZaletyBRAK
    WadyCALY INTERNET
  • ~Jamcito / 2019-12-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy i pół tygodnia ponad czekania na usunięcie braku sygnału w telefonie i dalej łaskawie nikt nie pojawił się żeby coś zrobić w tym względzie pomimo kilku monitów. Zatem przestrzegam bo usunięcie awarii przerasta załogę lub też mają głęboko w poważaniu już korzystających i płacących. Pozdrawiam niezdecydowanych!
  • ~Janeczek / 2023-05-07 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko internet po prostu nie działa. Infolina to tragedia chociaż jedna pani to mega rakieta ????
  • ~Jarek / 2023-05-03 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Od prawie tygodnia jakąś awaria,brak tv i nikt nie potrafi udzielić konkretnej informacji kiedy usterka zostanie usunięta.ZENADA
    WadyBRAK TV !!!!!@@@
    MiejscowośćPoznan
  • ~JEBAC INEA / 2023-05-07 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    jebaćhgjhjgkhgk;ljhg;hlojikhou;hgbuiyjbgyhugbyhgbvyigbvikgikguiug
  • ~Jelena / 2023-11-03 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam innych przed ta firma. Całkowite ignorowanie klientów. Czas polaczenia z konsultantem 60 minut, system automatycznie rozlacza się po podaniu tej informacji. Udało się przez aplikacja mobilna połączyć się z konsultantką Wilewicz Marianna, nie mmiałam możliwości nawet zgłosić problem, zostalam przekierowana na automatyczna sekretarka z informacją o czasie polaczenia z konsultantem 60 minut i rozlaczeniem się natychmiastowym.
    MiejscowośćNietazkowo
  • ~JESTEMGEJEM / 2023-05-07 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle kasują interweb tak jak rodzice chcieli kasować właściciela w czechach. Niech włożą sobie mikrofon do dupy i zrobią asmr.
    Dodawaj Mateusz Kopyszko na fc.
    ZaletyFajny duży 30 trybów idealny rozmiar
    Wadywybuchł gdy na nim siedziałem. Mam oparzenia 5 stopnia.
    MiejscowośćKopyszkowice
  • ~Jędrzej / 2017-01-11 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    okropieństwo nigdy w życiu nie używałem gorszego internetu masakra!!!
    ZaletyBRAK
    WadySŁABY ZASIĘG,FATALNA OBSŁUGA,OKROPNA SZYBKOŚĆ PRZESYŁU DANYCH,I WSZYSTKO INNE TEŻ OKROPNE!!!
    3LATA
  • ~JJ / 2024-06-04 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wczoraj czekałem na info linii 55 minut zanim połączyłem się z Obsługą Klienta.
    Zaletybrak
    Wadymasakryczna obsługa Klienta
  • ~Jjjjk / 2019-11-06 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy nawet nie wiedzą jak powinny być zamontowany kabel od światłowodu żeby nie został przerwany zamontowali kabel bez koszulki i został przerwany i jeszcze każą płacić za usługę i czekać dwa tygodnie
  • ~joanna / 2020-06-29 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina ...Dzwonię przeszło godzinę TYLE JUŻ TRWA CHWILA CIERPIWOŚCI........FIRMA NA CMENTARZ .........Łacznie z Alexem
    MiejscowośćPOZNAŃ
  • ~Jowita / 2013-06-07 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza firma z jaką podpisałam kiedykolwiek umowę.Uważajcie i czytajcie uważnie umowy, bo jak podpiszecie umowę w promocji to ona wam się z automatu przedłuży o 0,5 roku i potem tylko kara w wysokości 1200zł was czeka.Polecam lekturę z lipca ubiegłego roku kiedy to
    UOKiK ukarał tą firmę ok. 180.000 zł kary.
    Przedstawiciele handlowi obiecują złote góry np. szybkie dociągnięcie śwatłowodu,Ty podpiszesz umowę a światłowodu jak nie ma 2 lata tak do dzisiaj nie ma.
    Zaletynie ma
    Wadykary pieniężne, nieuczciwi przedstawiciele handlowi, którzy obiecują złote góry, kary za oddanie sprzętu 10 zł za dzień opóżnienia
  • ~Jurak / 2022-08-15 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa mniej więcej co dwa tygodnie - konieczność obsługi technicznej oczekiwanie >24h. Sytuacja blisko centrum Poznania.
    WadyWysoka cena w stosunku do jakości usługi
    MiejscowośćPoznań
  • ~JW / 2019-08-10 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw ich konkurencja odłączyła mi internet z ich niezabezpieczonej skrzynki. Potem przez miesiąc nie mogli się dodzwonić do konkurencji żeby łaskawie wypieli się i zwrócili im mój kabel. Poprosili mnie abym to ja skontaktował się z ich konkurencją i poprosił o zwrot kabla - ŚMIWECH NA SALI.
    Ostatecznie musiałem zadzwonić i wypieli się a wtedy INEA łaskawie przyszła i mnie podpięła. W między czasie wysyłali mi FAKTURY za nie dostarczoną usługę. BEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA I JAKOŚĆ USŁUG! TRAGEDIA!

    Życzę im aby po uwolnieniu praw przez Regulatora wszedł na lokalny rynek dostawca internetu etc. i nauczył ich szacunku do klienta.

    SKANDAL
    WadyFATALNA OBSŁUGA
  • ~K / 2022-12-31 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to jakaś porażka ciągle zrywa internet i nie da się w nic pograć ani nic obejrzeć a z botem wogóle nie da się dogadać
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy życia żeby wszystkie wymienić
    MiejscowośćPoznań
  • ~K1000 / 2019-10-02 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług Inei. Na montaż czekam już miesiąc, panowie montażyści za każdym razem są nieprzygotowani, pani w salonie nie wie nawet o problemach, nie ma osób decyzyjnych, nie ma z kim się skontaktować. Za to faktury należy opłacić na czas. Proponuję poszukać usług gdzie indziej.
  • ~kacper / 2023-05-07 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da sie grac w cs zacina ciagle dzwonisz do nich a oni mówią że jest super
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kacper / 2024-01-16 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory myślałem, że nie ma nic gorszego do Vectry (bo to naprawdę jest dno), ale jest też Inea. Przedtem w bloku miałem zwykły kabel, więc były standardy neostrady... Teraz na domu jednorodzinnym, konsultant dawał gwarancje, że na światłowodzie będzie super extra. No i co? Instalacja 29 grudnia 2023 r. i od tego czasu przez ok. 10 dni nie działa telewizja. Internet w miarę OK, ale dziś znowu awaria tym razem globalna. Brak usług, brak aplikacji, strony itp. Nawet nie mogę im wypowiedzieć umowy.
    Aplikacja daje powiadomienia o naprawieniu usterki, a dalej ta usterka występuje. Dno i wodorosty. Na kontakt technika czeka się ok tygodnia. Oczywiście lekarstwem na wszystko ma być reset modemu. Jedyne o co dbają to wysyłka powiadomień o nowej fakturze.
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem powyżej, to są usługi świadczone na poziomie rosyjskim, ukraińskim, kazachstańskim. To nie jest Europa.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kaktus / 2023-05-07 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem załamany ta firma się nie nadaje infolinia ssie druta nic nie robią z problemem
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćMazowieckie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016