Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1120 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.33
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jan / 2021-02-17 17:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety Internet to nieporozumienie. Jestem klientem Inei od wielu lat i czas zmienić.
    Nie było dnia aby nie było przerwy w połączeniu bądż z prędkością. Obsługa klienta tłumaczy się że mają problem z wysyceniem łącza ale ten problem nie mogą naprawić od przeszło roku. Sprzedają więcej umów na internet niż łącze potrafi obsłużyć.
    Każą testować łączę dodatkowymi programami z certyfikatami lecz powinni samo to zrobić gdyż to ich zadanie. Dodatkowo raportu nie można wysłać gdyż mail techniczny odbija maile. Powinienem mieć gwarantowane 180Mb za który płacę, a mam rano ok. 30MB a wieczorem 1-2Mb i to tak od wielu lat.
    Przy połączeniu z VPN często zrywa połączenie nawet z samym routerem a już o pracy zdalnej można zapomnieć.
    Zalety- jest czasem podłączenie do internetu
    Wady- częste braki interentu
    - zrywanie połączenia z routerem (nawet po wymianie na lepszy)
    - powolna prędkość
    - zrywanie połączenia albo nawet brak poprzez VPN
    MiejscowośćWolsztyn
  • ~arek / 2021-02-17 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    łącze światłowodowe działa dobrze, ograniczenie routera do jednego wyjścia jest bezsensowne a utrudnia życie (kolejne urządzenie. oferta na inne usługi droga.
    Zaletydziała
    Wadyza podłączenie kolejnego budynku cena zaporowa i jeszcze dodatkowo za utrzymanie łącza 15zł.
    MiejscowośćŚlesin
  • ~Gość / 2021-02-17 00:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka.Ten internet to nieporozumienie. Sam rozłącza się co kilkanaście sekund, znika,ma słaby zasięg.
  • ~Oszukany / 2021-02-13 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka porazka, infolinia wieczne niedostepna, długie czasy oczekiwania, ja mam problemy z tv, zero reakcji, w 15 min po zgłoszeniu ustarki przychodzi sms ze juz usunięto gdzie miał dojechać serwisant na adres
    Zaletyzadnych
    Wadytylko wady
  • ~Paweł / 2021-02-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    trudno ocenić obsługę klienta skoro jej brak..
    Wadywieczne zrywanie sieci, brak wsparcia klienta,
    MiejscowośćPoznań
  • ~Walentyna / 2021-02-10 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno nawet ocenić może i Firma dobra ale wizerunek Firmy tworzą pracownicy a ci mają tak w...bane na klienta że śmiech na sali. Na początek podpisałam aneks do umowy okres oczekiwania na podłączenie modemu trzy tygodnie w tym czasie Pan tzw opiekun klienta abym się nie rozmyśliła i nie wypowiedziała umowy dzwoni co drugi dzień, po tym terminie nawet telefonu nie raczy odebrać ( pozdrawiam Panie KAROLU CH to o Panu). Instalator który przyjechał podłączyć modem i dekodery mimo iż widzi że obraz w telewizorze się tnie nie wymienia kabla tylko mówi że kable zamokły bo deszcz padał, wcześniejszy tekst że za długo czekam na modem uwaga z powodu Covid modemy nie dojechały.Ponad tydzień czasu siedzę na infolinii bo albo internet nie działa albo bujam się z sygnałem telewizyjnym teraz już nawet nie łączą na infolinii do działu technicznego ściemniają że wszyscy są zajęci proszę spróbować później. Cieszę się że umowę podpisałam na rok i więcej z tą Firmą nie chcę mieć do czynienia
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~vvv / 2021-01-29 08:46
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam, ciagle tylko obietnice nic nie potrafia zrobic, od pol roku czekam za naprawa.
    Zaletybrak
  • ~Drama / 2021-01-28 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuję wszystkim poszkodowanym podjęcie zmasowanej akcji pisania skarg na Inea S.A. w możliwych urzędach kontroli (Urząd Komunikacji elektronicznej, OUKOIK, Urząd Skarbowy i inne), gdyż firma ta ewidentnie działa na szkodę klientów. Wskazuję na niewłaściwie działający Dział Obsługi Klienta (oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii jest bardzo utrudnione i trwa często ponad godzinę, brak komunikacji z działem rozliczeń -klienci, którzy zrezygnowali z usług, są bezprawnie obciążani fakturami, załatwienie do końca jakiejkolwiek sprawy z Inea często graniczy z cudem). Sam jestem pokrzywdzony i tak uczyniłem. Czym więcej skarg i złych opinii w sieci, tym lepiej, może wreszcie ktoś powstrzyma tych oszustów i ignorantów!!!
    WadySame wady
  • ~NIGDY WIECEJ INEA / 2021-01-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, gorszego operatora nigdy nie miałem, od kilku miesięcy problem z TV, po zgłoszeniu usterki odsyłają @ ze po ich stronie jest wszystko ok, po ponownym zgłoszeniu przyjmują zgłoszenie a na kolejny dzień przychodzi sms ze usunięto usterkę, gdzie serwisant nawet nie dzwonił nie wspominając ze miał przyjechac, zbieram chętnych do grupy w celu złożenia zbiorowego zawiadomienia do UOKiK, gdy wspomniałem o tym na infolinii to usłyszałem ze oni tez mają swoich prawników. NACIĄGACZE I PARTACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Beata / 2021-01-20 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to dziadostwo. Od 4 mieiecy dekoder do wymiany- tylko obietnice, co chwile siada sieć. Ubnikajcie tego operatora.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena za nieswidczenie uslugi, awarie, brak zaplecza technicznego(brak sprzetu na wymiane uszkodzonego)
    MiejscowośćKórnik
  • ~Szymon / 2021-01-19 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od INEA to totalna porazka. Sprawy zgłaszane notorycznie są olewane przez INEA.Predkisc za jaką płacę to 1000 mb/s a w rzeczywistości 20 mb/s
    MiejscowośćSmigiel
  • ~dsafgsadgadsf / 2021-01-09 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno nie internet coera gorzej dziala scierwo njiagfnijadsgfnhjzdsgfnijasgjniadsgcnijadsgfdijnadgfnijadsgfikjniagdiasngfdisajngiakjdsnbgdsajgsabguhdsabvhujfbashdbfsadfbiwasfisnbijvnsaijdbgnkasjdbgjabsidjgadsbgkasngdjhsgchsdfhdshsdfhsdhfdshgfdsgsdgerwgdfhgsdhesgrsdf
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~danuska / 2021-01-08 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    03.2020 zamowilam usluge ale ja wymowilam a terminie ale do dzisiaj nadal sa u mnie dekodry ktore mialy byc odebrane juz dawno.wielokrotnie dzwonilam o to by w koncu je odebrano.wyznaczono sporo terminow.Teraz dodzwonic sie do nich niewykonalne moimo czekania na lini ponad pol godziny
    Miejscowośćnawa wies krolewska
  • ~Paweł / 2021-01-04 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to totalna porażka. Może opiszę mój problem. W połowie grudnia ponieważ nie mogłm w zaden sposób skontaktować się z operatorem pojechałem do ,,salonu,, w Poznaniu. Po wielkich oczekiwaniach -wszyscy którzy się tam pojawili wkurzeni ,bo w dobie pandemi przyjechali załatwiać duperelne sprawy ,ze względu na brak kontaktu z operatorem Moim problemem było zwykłe zgłoszenie awarii. Awaria zgłoszona w salonie. Czekam 7 dni i nic > cudem udaje mnie się nawiązać połączenie na czacie po 7 dniach. Awarię usunięto lecz po kolejnejnej interwencji po 8 dniach. Sukces ! ale to dopiero początek moich problemów W Nowy Rok ok 15 min po północy zostałem pozbawiony sygnału totalnie -brak internetu i tv Walcząc w temacie kontaktu z operatorem udaje mi się nawiązać kontakt na czacie po dwóch dniach. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Dowiedziałem się ,że umowa ze mną została zerwana ze względu na okoliczność zgonu abonenta. Nieźle się poczułem. Tak sobie pomyślałem jak może się czuć osoba która teraz prowadzi rozmowę z nieboszczykiem. Dodatkowo zaznaczam ,że zadano mi pytanie czy byłem w ich salonie. Odpowiedziałem że byłem tylko nie wiem czy jeszcze jako żyjący czy już jako nieboszczyk. Dobra zapewniono mnie , że chyba to jakaś pomyłka i będę musiał zawrzeć z nimi nową umowę . Ja przystawałem , że nie muszę zawierać nowej umowy , gdyż nigdy umowy nie wypowiedziałem , tym bardziej jako nieboszczyk. Ostatecznie zapewniono mnie ,ze sprawa będzie rozwiązana do poniedziałku 04.01 2021. do godz 12 00 No i nadszedł ten sądny poniedziałek. I tu wszystko rozpoczyna się od początku. Cudem uzyskuję kontakt na czacie z Panem który prowadzi chyba jednocześnie rozmową z 10 klientami. Zapewnił mnie ,że bada wnikliwie moją sprawę i przekazuje kierownictwu . Ponieważ czat trwa ok 1 godz jestem zaniepokojony o jakie kierownictwo chodzi i czy w koncu jest jakaś decyzja. Jednakże po wielu solennych zapewnieniach , że sprawę rozpatruje kierownicto , zostaję poinformowany , że nie ma dziś kierownika odpowiedzialnego za podjęcie decyzji w mojej sprawie. Czyli ta rozmowa nie miała sensu i była wielką ściemą ze strony INEI. Tak na niczym się zakończył dzięń z INEA. Dziwię się ,że taka firma funkcjonuje na rynku Może należy utworyć forum -konkretne i przypatrzeć się praktyce ignorowania klientów . Dla zainteresowanych podaję adres: Patech@op.pl Może stworzymy grupę abonentów która zrobi porządek w tej firmie
    ZaletyJak działa to w miarę ok
    Wadyza dużo aby opisać
    MiejscowośćKobylnica
  • ~lasociak / 2020-12-24 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną.
    Wadypomoc techniczna, czeste usterki
    MiejscowośćSompolno
  • ~Vick / 2020-12-20 19:59
    Ocena: 2.75 / 5
    12.12.2020.NIEDZIELA
    Awaria. Brak dostępu do tv, netu i nieczynny tel stacjonarny. Info działa tyko w dni robocze do 18:00. Nie wiadomo co to za awaria, czy usuwają albo nie. Przecież 4 dni świąt za pasem. Co będzie jak awaria wystąpi w Wigilię?9

    A czy w ogóle ktoś zaglada na to forum?
    ZaletyDuży wybór kanałów
    WadyFirma niedostępna w weekendy i dni świąteczne, a awarie się zdarzają.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Patryk / 2020-12-09 12:39
    Ocena: 2.25 / 5
    INEA Swiatlowod 1Gb/sec. Ten internet to jakiś dramat, ciągły brak dostępu, poprzedni brak internetu 11/11 przez 3 dni !!! Obecnie nie ma internetu od dnia wczorajszego. Zero kontaktu z infolinia, która albo jest “przepełniona” i należy czekać od 30min w gore, albo wartość się zwiększa, generalnie nie chcą abyś się z nimi skontaktował. Z rana jak dzwonisz to rozmawiasz z BOTEM ALEXEM, który w niczym ci nie pomoże, bowiem jest scryptem ._. Zamówiłem rozmowę w sprawie podpisania nowej umowy … zadzwonili po dokładnie 3 minutach. Łącznie zadzwonili 5 razy. To jawne jaja. Obrzydliwe jest to ze takie firmy jak INEA działają na rynku, usuwają wszelkie negatywne wpisy, wybielają się na każdym kroku, maskują swoje awarie, zapewniają ze każdy klient jest dla nich ważny, a tak na prawdę liczą eis tylko pieniądze – nowi klienci. Nie ma żadnego wytłumaczenia na zagrywki tego typu. Próbowałem być wyrozumiały, jednak zawodzą na każdej linii i zachowują się jak nasi politycy ‘to wina wszystkich innych, nie nasza”. Nie ma żadnych rekompensat za te ciągłe awarie na terenie Poznania. Nie ma miejsca w internecie, gdzie można by się z nimi skontaktować, na FB i innych ich mediach nie odpowiadają. Firma widmo i jedna wielka ściema. Odpowiadają tylko kiedy się o nich negatywnie wspomni. Odradzam zawierania intratnych umów z tym wytworem złodziejstwa i lekceważenia klientów. INEA – OSZUSTWA, ŁGARSTWA, TANDETA.
    Zaletybrak, wady przykrywają wszystkie zalety
    Wadyawaryjny, zerowy kontakt z obsługa klienta, klamstwa - typu " jestesmy dla Was ",
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marlena / 2020-12-04 09:06
    Ocena: 2.25 / 5
    W ciągu roku umowy 4 usterki przez kilka godzin brak internetu 2 x całą dobę Szczególnie teraz w dobie pandemii Niż nie można zrobić a potrzebuje niezawodnego internetu do pracy I oczywiście żadnego przepraszam lub jakiejkolwiek ulgi w rachunku
    Zaletyjak działa to jest dobra szybkosc
    WadyZbyt częste usterki
    MiejscowośćMieszkowice
  • ~W.P. / 2020-11-25 14:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam!
    Firma ma w d...e klienta jak tylko podpisze umowę na kablówkę. Dodzwonić się do operatora, to lepiej od razu dzwonić do Papieża. Szybciej odbierze telefon.
    Od kilkunastu minut usiłuję im zgłosić awarię i tylko słyszę czas oczekiwania 30 minut! Po 10-ciu minutach czas oczekiwania wynosi powyżej 30 minut!!!! Ostatnio wyniosił nawet powyżej 40 minut! Kto ma czas wisieć godzinę na telefonie, by potem usłyszeć jakąś durną odpowiedź. Płacę za kablówkę i za internet i często są jakieś awarie.
    Za co oni biorą pieniądze, to ja nie wiem

    Pozdrawiam

    W.P.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie. Zupełny brak kontaktu z operatorem!!!
  • ~Grzegorz / 2020-11-19 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta na strasznym poziomie, rozbieżne informacje na infolini, a w salonie Inea... Szybkość rozwiązywania problemów - TRAGICZNA.
    MiejscowośćSzczytniki Czerniejewskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030