Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1157 opinii

2.14 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.38
  • Cena
    2.26
  • Niezawodność
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~max-page / 2019-10-27 13:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakie to szczęście że nie zabrałem też TV bo ich internet to dno panie bierz 300, 600, 1000 Mbps a tak naprawdę rzadko kiedy mam 15mbps i nie ważne czy to kable czy to WiFi o tym ostatnim nawet nie wspomnę bo zasięg od routera może 4m dalej zapomnij. Więc na uja komu takie WiFi!. Obsługa miła ale w duszy myśli wal się capie i tak nie pomożemy bo serwisanci mają nas w doopie! Co chwila awarię Panie bo za gorąco bo za zimno bo za jasno i za ciemno!Inea to kolejna część filmów Barei. Dno!
    ZaletyBrak
    WadyKiepski sprzęt, kiepskie łączą olewactwo
    MiejscowośćLuboń
  • ~Mfwlkp / 2024-03-06 22:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa tragedia połączenie nie zawsze działa ogólnie brak alternatywy więc korzystamy
    WadyCena,jakość obsługi częste awarie
    MiejscowośćCzapury
  • ~Michał / 2024-05-22 21:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam.
    WadySame wady
    MiejscowośćBiałobrzegi Radomskie
  • ~Miki / 2022-08-31 03:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam chora firma z tendencją do opętań mrocznych, energia serca przeklęta - rzucona klątwa bardzo silna.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Nalik / 2021-02-23 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Znajoma 86 lat, nie chodzi, słabo słyszy, słabo widzi. Chciała umowę TV wypowiedzieć w INEA. Dzwonię w Jej imieniu (Ona nie może, bo jako się rzekło - nie słyszy). Pytają, a pełnomocnictwo jest - nie ma - no to nic nie załatwimy. Musi sama przyjść. Nie może - mówię, to upoważnienie niech napisze. Upoważnienie napisała, ciśnienie się Jej podniosło. Idę na Przemysłową z upoważnieniem. Nie da rady, mówi Pan pracownik. Musi sama przyjść. Dzwonię znowu na Infolinię. Inna Pani odbiera, mówi - niech podpisze wypowiedzenie i na Polną proszę zanieść razem z CAM i SMART-em. OK, lecę do staruszki, trzęsie się. Podpisała. Biorę sprzęt i wypowiedzenie i jadę na Polną. Czekam na dworze, bo w środku 6 osób, po 2 godzinach - audiencja u pracownika. Ten, że nie da rady, bo procedury takie, że klient musi sam przyjść albo na pocztę niech leci, no a sprzęt to InPostem paczkomatem znaczy. Staruszka nie widzi, nie chodzi, nie słyszy, nie ma nawet konta w banku, ale paczkomat musi opanować. Pusty śmiech Panowie biznesmeni z Poznania i Pan Panie właścicielu ze Strzeszyna. Powinniście się wstydzić. Powinni was wszystkich do sądu podać za to, jak w czasie pandemii postępujecie z Klientami. Ludzie, omijajcie tą firmę krzak, szczególnie starszym to radzę.
    ZaletyBrak
    WadyJak w temacie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Natka / 2016-04-06 01:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet się ciągle rozłącza, ma słaby zasięg, wolno chodzi albo nie działa wcale.
    Zaletychyba brak
    Wady- słaby zasięg - częste rozłączanie - wolny - często wcale nie działa
    za długo, za dużo, w mieszkaniu
  • ~Niezadowolona / 2021-04-16 02:35
    Ocena: 1.50 / 5
    W Inei jesteśmy już (niestety) kilka lat i praktycznie od początku skarżymy się na brak płynności internetu.
    Częste rozłączanie, nagłe skoki pingu, utraty pakietów.
    Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszeliśmy, że winny jest router i że kogoś podeślą wymienić - niestety nic to nie dało, więc postanowili, że wymienią nam go jeszcze 2 razy, za każdym razem wciskając nam "lepszy" router, który nie przynosił żadnych efektów.
    Ostatecznie na infolinii dowiedzieliśmy się, że - zacytuję - "być może laptop jest za dobry i za szybki i internet po prostu nie nadąża." Szkoda tylko, że internet "nie nadąża" na wszystkich urządzeniach w domu. :)

    Niedawno postanowiliśmy wybrać się do nich osobiście i pokazać im zrzuty ekranu na których zmierzona została prędkość internetu, usłyszeliśmy tylko "ojej, faktycznie słabo" i ponowną chęć wymiany routera.


    U znajomej podczas zakładania światłowodów pracownik przewiercił kabel i o niczym nie poinformował, teraz są bez światła w jednym pokoju, a Inea umywa od tego ręce.
    ZaletyZdarzy się, że działa dobrze,
    Wadyale więcej go nie ma niż jest.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Niezadowolona / 2025-07-28 08:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jako stały klient, nie jestem dobrze traktowana, tyle lat klient i nic, żadnej zniżki, nowa usługa jest fatalna, światłowód dramat, cena nie adekwatna do usługi, wirtualna obsługa klienta dramat. Proszę pomyśleć nad poprawieniem usług i obslugi.
    MiejscowośćKrosno, Mosina, Poznański, WIELKOPOLSKIE
  • ~O-Belmondo / 2015-09-10 17:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Wykupiłem cały pakiet Inei (tv, net i tel.stacjonarny) ok.2 lat temu. O ile na tv czy tel.stacjonarny nie mogę narzekać, to z netem tragedia. Są dni, kiedy tyle go jest co nie ma. Mam wi-fi i teraz doradca mnie poinformował, że oni nie gwarantują ciągłości dostepu w przypadku używania wi-fi. W domu są dwa stałe kompy i 3 bywają gościnnie (rodzinka), a on mi radzi, żebym się łączył po kablu = w XXI wieku ! Tłumaczy, że na pewno nakładają się sieci (mieszkam w bliźniaku) albo działają jakieś urządzenia zakłócające ! Net pojawia się i znika, więc ściągnięcie serwisu (po półgodzinnym oczekiwaniu na połączenie) może dojśc do skutku po 2-3 godzinach. Jak wtedy net będzie dostępny, co niewykluczone, to będę płacił za przyjazd ekipy (200 zeta?). Na dodatek w sobotę kończą o 17:00, a w niedzielę nie ma obsługi.
    Stanowczo odradzam ! Z wi-fi to oczywiście nieprawda, bo poprzednio miałem lokalnego dostawcę i nie było żadnych przerw.
    Zaletyoferta programów tv
    Wadydziałanie internetu
    ok.2 lat, 240 zet/mies za pakiet
  • ~Patryk / 2024-05-24 11:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Po godzinie od wyjścia monterów brak sygnału.
    Dodzwonić się na pomoc techniczna graniczy z cudem po 3 dniach sygnał wreszcie jest. Codziennie występują przerwy w internecie. Telewizja zacina się jakość usług poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szybkiego kontaktu z pomocą techniczna
    MiejscowośćPoznań
  • ~Piotr P / 2023-05-07 22:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Wypowiem sie sczerze, kupiłem pakiet 300mb/s , i caly czas speedtest 10mb/s max. Kontakt z infolinia gorszy niz z ukraincem. Obsługa ma gdzieś problemy z internetem, wiekszość rozmów kończy sie informacją "U nas wszystko dobrze, to u pana coś nie tak". Nie polecam dostawcy.
    ZaletyBrak
    WadyCały dostawca jest wadą
    MiejscowośćBydgoscz
  • ~Piter / 2015-02-09 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, co chwilę jakieś problemy.
  • ~Pixi / 2022-11-21 14:44
    Ocena: 1.50 / 5
    zdecydowanie nie polecam. Bez żadnych aneksów i umów zmieniają stawki, niby przyznają się do błędu, lecz nic się nie zmienia. Ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Półwiejska / 2021-10-15 13:46
    Ocena: 1.50 / 5
    3 lata temu przeprowadziłem się na ul. Półwiejska w Poznaniu robiłem przeniesienie usług inea z adresu gdzie był światłowód na adres gdzie nie ma światłowodu. Podczas przeniesienia usług zapewniano mnie ze pod adresem pod który aktualnie się przeprowadzam w przeciągu paru miesięcy będzie światłowód. Więc pod nowym adresem płaciłem całą kwotę jaką obowiązywała tak jak bym miał światłowód. Problemy zaczęły się już w pierwszym tygodniu z internetem. Zrywało połączenie. Przyszedł pierwszy Pan serwisant stwierdził stara instalacje w kamienicy ale jako że był to pierwszy z magików sieci inea usterkę rozwiązał w 15 min i internet działał przez kolejne parę dni. Po kolejnej awarii przyszedł kolejny Pan serwisant ale stwierdził że przyczyną może być nowy router nie myśląc długo on też zabawił się w magika Zbawiciela i bez wymiany routera naprawił internet. Od 3 lat awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Teraz to już są tacy magicy że nawet do domu nie wchodzą w dostaje informacje ze usterka została usunięta.
    Światłowodu nie ma do dzisiejszego dnia a na moje pytania kiedy będzie dostaje odpowiedź jeszcze nie wiadomo. Dziwne ze gdy przenosiłem usługę wiedzieli ze będzie.. No tak bo większe pieniądze dostawali.
    MiejscowośćPoznań
  • ~pw / 2014-08-19 07:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Inea firma która chce dorównać firmom XXI wieku ładny design i obsługa klienta a rozliczenia jak za PRLu każdy abonent gna z kwitkiem do biura obsługi klienta i czeka pol dnia zeby zapłacić abonament miesieczny bo za kilka miesięcy nie można zapłacić i psu na budę człowiekowi konto internetowe bo nie dostaniesz nr rachunku płatność jest po nazwisku . Jednym zdaniem Inea to telewizja dla RENCISTÓW, EMERYTÓW, I BEZROBOTNYCH
  • ~pzn / 2014-11-26 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie kupować Mam internet do 100mb/s działa średnio 15mb/s max a pod kablem do 30 mb/s max zostałem oszukany bo internet 15mb/s kosztuje o wiele mniej do tego telewizja multi room często przerywa błędem e8 czy jakoś tak a na drugim telewizorze ogólne zakłócenia i wiele programów nie chce wogóle działać no i telefon podłączony do routera oczywiście lubi rozłączać podczas rozmowy. Pomoc techniczna mierna w zasadzie nie chcą pomóc bądź sami nie umieją w ostateczności przychodzi pomoc która g...o się zna na tym wszytkim i nic nie zrobi... Czekam z niecierpliwością do końca umowy choć bardzo mnie kusi żeby zapłacić karę zerawać umowę i zaoszczędzić sobie nerwów...
    Zaletybrak zalet !
    WadyZa wolny internet,Przerywa połączenie internetu,Błędy dekodera tv, Przerywa sygnał tv , Płacę za kanały które i tak mi nie działają, Przerywa płączenia telefoniczne , Fatalna pomoc techniczna , Ogólem fatalna firma.
    prodkukt od 2 lat pakiet wszystko koszt 350 zł miesięcznie .
  • ~qbek / 2018-12-05 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    1. oszukują podczas podpisywania umowy - naliczyli bezpodstawnie + 10zł to comiesięcznych faktur tytułem jakiegoś bzdurnego ubezpieczenia
    2. obsługa bardzo niemiła - na dzień dobry infolinia mnie poinformowała, że w przypadku zerwania umowy płacę karę. Dopiero jak powiedziałem, że mam umowę z 1mies okresem wypowiedzenia, zrobili się grzeczniejsi - ale pierwsze wrażenie - tragedia.

    NIE POLECAM
    WadyOSZUKUJĄ PODCZAS ZAWIERANIA UMOWY - UKRYTE OPŁATY
    MiejscowośćPoznań
  • ~Rafał / 2023-10-11 10:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, nie polecam, zero kontaktu, do momentu montażu było wszystko ok. Teraz tragedia, nie polecam
  • ~RLP / 2019-02-14 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, Nie oddzwaniają, internet 6 krotnie wolniejszy niż deklarowany a teraz chwalą się jeszcze telewizja 4K bez programów w 4K.
    ŻENADA zmuszają klientów do brania dekodera i nie oferują kart CAM, Przecież 99,9% sprzedawanych telewizorów ma gniazdo na moduł CAM i tuner telewizji kablowej. Po jaką cholerę kolejny zjadacz prądu w domu a w sytuacji multiroom to może wyjść 3 może 4 x więcej urzadzeń.
    Po prostu wykorzystują pozycję monopolisty.
    Dlaczego nie można zrobić tak jak z prądem i gazem rozgraniczyć dostawcę i operatora a natychmiast ceny kablówki spadną.
    WadyNiestety nie mogę wystawić opinii zero gwiazdek
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robert / 2017-11-18 10:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma przedstawia do podpisania umowę gdzie okazuje się że masz jakiś pakiet promocyjny
    o którym nie informuje, a przy zakończeniu umowy nalicza z niego kilkaset złoty dodatkowo do zapłaty. Bedę miał teraz sprawe w sądzie bo nie chcę się dawać cwaniakom od marketingu.
    Internet był przyzwoity ale wyciaganie dodatkowych pięniędzy bo liczą że człowiek nie będzie chciał się szarpać to skandal !!1
    Wadyukryte opłaty w umowie
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2662
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319