Brak odpowiedzi na reklamacje, brak kontaktu z obsługą klienta
ZaletyBrak
WadyBrak obsługi
MiejscowośćPoznań
~Inna / 2024-12-02 16:09
Ocena: 3.50 / 5
Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka.
MiejscowośćPoznań
~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
Ocena: 2.25 / 5
Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa.
ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rząd
WadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantem
MiejscowośćŚroda Wielkopolska
~Klaudi / 2024-11-27 18:42
Ocena: 3.00 / 5
Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika.
MiejscowośćPoznań
~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć
Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę
WadyWyłudzenia, oszustwa
MiejscowośćNowy Tomyśl
~Maria / 2024-11-27 11:05
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'.
WadyBrak obsługi klienta
MiejscowośćSzamotuły
~Stefan / 2024-11-27 11:02
Ocena: 1.75 / 5
Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane.
ZaletyInternet jest
WadyBrak faktur, przestępstwa skarbowe
MiejscowośćPoznań
~ja / 2024-11-22 13:32
Ocena: 3.25 / 5
Powinni już dawno wyłączyć bota i zamknąć biuro obsługi klienta skoro nie chce im się pracować.
ZaletyParametry techniczne ok
WadyBrak biura obsługi - to co jest to jakaś parodia / kpina.
Jedna wielka katastrofa. Obsługa klienta jest totalnie bez sensu, cały dzień siedziałam na telefonie na linii z nimi i nic nie załatwili. Odsyłali mnie z działu do działu. Następnie na sam koniec uznali że zadzwonią do mnie sami. Zadzwonili późnym wieczorem po 19:00, a sygnał trwał niecałe 3 sekundy, nie zdążyłam chwycić za telefon.
MiejscowośćKonin
~Janusz / 2024-11-14 10:37
Ocena: 4.50 / 5
Póki co śmiga. Prędkości pobierania i wysyłania się zgadzają /1000/300/. Jeśli chodzi o obsługę klienta, czy też aplikację to osobiście wolę rozmawiać z drugą osobą, a nie z komputerem. W aplikacji natomiast brakuje opcji np. anulowania zgłoszonej usterki- reklamacji.
MiejscowośćSzamotuły
~Osjan / 2024-11-11 17:10
Ocena: 5.00 / 5
5-tka za symetryczny internet!!!! Bardzo niski ping = 21ms. Fachowy montaż = postawili mi słupa pod światłowód na ich koszt!
Zaletynajszybszy internet w okolicy!!!
MiejscowośćStarosiedlice
~Jerzy / 2024-11-04 10:13
Ocena: 3.75 / 5
Dotychczas po miesiącu użytkowania nie ma żadnych problemów
MiejscowośćBorowo-Młyn
~Krzysztof / 2024-11-01 22:36
Ocena: 2.75 / 5
Sygnał zanika,z 600 jest góra 300.Co mam więcej napisać?Że macie niekompetetnętnych mąterów?bez kleju i osłon?
Weryfiujcie tych ludzi.
Zalety....
WadyZanik sygnału
MiejscowośćPoznań
~Hubert / 2024-10-23 11:11
Ocena: 5.00 / 5
najlepszy internet światłowodowy spośród wszystkich, sam Pan, który montował bardzo sympatyczny.
ZaletySzybkość internetu, obsługa klienta
WadyCzasami wyrzuca internet, ale bardzo, bardzo rzadko
MiejscowośćPoznań
~JKD / 2024-10-18 13:41
Ocena: 4.00 / 5
Wszystko super, natomiast konstrukcja infolinii to tragedia, wszystko obsługuje BOT automatyczny, połączyć się z konsultantem w jakieś sprawie graniczy z cudem.
ZaletyInternet/predkosc
WadyInfolinia
MiejscowośćPoznań
~Róża / 2024-10-18 11:43
Ocena: 1.50 / 5
Przykro mi ale od dnia 12 września 2024 moja sprawa jest nadal nie wyjaśniona. Zostałam wprowadzona w błąd przy podpisywaniu umowy do czego się Inea przyznała i nie potraficie tego naprawić. Źle naliczane faktury, telefon bez limitu a naliczacie za rozmowy. Ręce opadają :(
Zaletybrak
Wadywprowadzenie w błąd
MiejscowośćPoznań
~Roman / 2024-10-16 17:03
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w porządku, ale z konta nie wynika jasno
MiejscowośćPoznań
~Alicja / 2024-10-16 12:21
Ocena: 3.75 / 5
Mam Inea iuz od kilku lat .. ceny nie są wygórowane ale jakoś obsługi godna pożałowania.. Dodzwonić się graniczy z cudem konsultacji każdy mowi co innego więc chyba warto zmienić na inną firme