Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1157 opinii

2.14 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.38
  • Cena
    2.26
  • Niezawodność
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ferky / 2014-12-19 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od jakichś dwóch tygodni internet zrywa się co chwilę.
    Po pewnym czasie zacząłem kontaktować się z obsługą klienta, w celu ustalenia tego, co się dzieje. Po wielokrotnej 'zmianie' kanałów i wielominutowej ciszy, której musiałem słuchać, a która jednocześnie oznaczała wytężoną pracę informatyków, chciałem złożyć reklamację. Koniec końców okazało się, że reklamacji nie mogę złożyć, a ten zakaz wynikał wyłącznie przyjętej przez call center retoryki. Co więcej, INEA nie jest zbyt chętna do przysyłania techników, którzy mogliby zbadać sprawę, a co w mojej opinii należałoby zrobić po miliardzie telefonów do ich infolinii.
    Z całego serca nie polecam. Jeśli ktoś ma wybór, niech nie wybiera usług INEI.
    Ja niestety nie mam.
    Zaletybrak (usługa taka sama jak inna)
    Wadyobsługa klienta, zawodność, nieuczciwość
    rok, 70 zł
  • ~Grzegorz / 2018-07-24 20:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Pani z obsługi nie może mi udzielić informacji na temat mojego problemu ponieważ nie na mnie jest umowa. Okej można zrozumieć ale żeby upoważnić kogoś musisz iść z nim do salonu nie możesz tego zrobić telefonicznie. Internet działa, ale zrywa. Dogadanie się w kwestii włączenia jakiejkolwiek usługi to porażka. Generalnie Totalne dno nie polecam nikomu.
    ZaletyNawet dobra cena
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćPoznań
  • ~Grzegorz / 2023-09-01 10:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Biorąc pod uwagę regularne problemy z internetem w przeciągu 3 tygodni przez które straciłem bardzo dużo nerwów i czasów na projekatach, pracy, czy też rozrywce Zdecydowanie nie jestem zadowolony 0 jakiej kolwiek informacji o możliwych problemach ceana dość sporawa zwłaszcza kiedy płaci się za nic bo internet zwyczajnie nie działa, dział obsługi to jeden wielki cyrk na którym straci się więcej nerwów i czasu zamiast tego polecam przejście do innej sieci gdzie dbają bardziej o klientów.
    WadyInternet nie zgadza się z ofertą, internet często nie działa, internet zawiesza się, obsługa klienta, brak informacji o możliwych przerwach w usłudze, cena co do jakości, słaby zasięg
    MiejscowośćKonin
  • ~Hans / 2024-10-13 11:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet na świecie wieczne przerwy i problemy jesli chodzi o streamerow niestety internet się nie nadaje
    ZaletyBrak
    WadyŁącze,obsługa która nic z tym nie robi ,cena powinac być porównywalna do świadczonych usług 1 pln
    MiejscowośćRadziwiłłow, Skierniewice,
  • ~Jachu / 2014-11-04 06:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem abonentem tv, Internet i tel. Kom. od jakiegoś czadu i muszę stwierdzić że odkąd zabrali się za sponsorowanie to jakość usług bardzo spadła. Są problemy ze stacjonarnym netem ale u nich jest ok, jak przyjedzie technik i stwierdzi że bezpodstawne wezwanie to biorą za to kasę. Poprostu żenada to co się z tą firmą stało.
  • ~jaki / 2024-12-11 23:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Co do internetu to nie mam zastrzeżeń, śmiga tak jak tego oczekiwałem, ale jeśli chodzi o abonament telefoniczny, to nigdy więcej. Stanowczo odradzam, zapomnijcie o włączeniu lub wyłączeniu jakiś usług na koncie, takie rzeczy to tylko można załatwić osobiście, dno na całej linii. Dokupienie usług czy cokolwiek to tylko w bezpośrednim kontakcie, ani na stronie, ani w tej ich dziadowskiej aplikacji. Aplikacja służy tylko do tego abyście nie zapomnieli opłacić rachunku za usługi. Całkowicie niejasne i celowo zagmatwane umowy abyście się nie połapali co i jak. Dobrze że internet jak narazie działa jak należy reszta to kpina
    Zaletytylko internet
    Wadyobsługa, niejasne warunki umowy, abonament telefoniczny i ich cena
  • ~Jan40 / 2022-08-17 19:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zrywa.Przestarzala infrastruktura powiedzmy przeciążona jak na te czasy i ilość użytkowników.Podpiszesz umowę i mają Cię w poważaniu.smsem informują że usunęli usterkę a usterka występuje nadal.Brak powagize strony pracownikow serwisu.Na wymianę uszkodzonego modemu czekałem 2 tygodnie i wciąż nie usunięto usterki.Zmniejszona prędkość Internetu i częsty brak sygnału.Jak możecie idźcie do konkurencji.
    ZaletyMiła Pani w obsłudze telwfonicznej
    WadyWady techniczne przestarzała infrastruktura okablowania dramat.
  • ~Janusz / 2024-12-08 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejny kontakt, albo przerywa rozmowę, a na czacie kończy się wystawieniem opinii
    MiejscowośćWielka Wieś
  • ~Kat / 2015-12-11 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsluga klienta MASAKRA. panie bardzo nie mile, nie potrafily pomoc w prostej sprawie. potrzeba bylo 4 telefonow zeby wyjasnic sprawe. robia co chca. podaja rozne info. nie polecam!!!
  • ~Katarzyna / 2025-04-07 07:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Uszkodzona sciana , na montera czekalam dwa terminy , bo zjawił się w niewłaściwych godzinach , za drugim razem wogole sue nie zjawił, A moja natka ma podpisaną umowę ba telefon stacjonarny , który nie działa- brak sygnału
    ZaletyNie widzę
    WadyUszkodzona sciana w dwóch miejscach , musze wynająć osobe , która to poprawi
    MiejscowośćPoznań
  • ~kc / 2024-02-08 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejna obługa w przypadku problemów. Jakiś idiotyczny robot, który nie pomaga tylko wkurza. Brak mozliwości kontaktu z człowiekiem.
    WadyBOK - Automat
  • ~Klient / 2015-01-25 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem INEA przeszło 6 lat ale przez ostatnie miesiące zauważyłem że w dni świąteczne transfer spada do takiego poziomu że nie da się korzystać z niego. Wydaje mi się że firma niestety nie daje rady, albo nie modernizuje sieci dla aktualnych klientów. A podłącza do istniejącej kolejnych.

    Dodam że w dni robocze jestem w pełni zadowolony z usług tej firmy ale w weekendy już niestety nie.
    ZaletyKiedyś bym polecił
    WadyCzęste problemy z internetem
    6 lat
  • ~klient / 2017-03-03 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Inea ma najgorszy internet jaki mialem co chwila sie tni albo predkosc spada do zera , co chwile wyminiaja wzmacniacze na budynku itp. poprzednia firma TESAT nigdy nie miala problemu z jakoscia uslug ale niestety ich inea wykupila
  • ~Klient / 2024-05-24 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo złe doświadczenie. Pan montujący kabel do internetu wywiercił się pod sufitem zamiast od podłogi zostawiając nieestetyczny kabel wystający ze ściany i robiąc przy tym dużo szkód. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, narzucił starszym osobom gdzie będzie wiercił żeby jak najszybciej zrobić i wyjść! Telewizja mruga a internet swiatlowodowy w drugim pokoju tylko 40%. Na zgłoszenie pan wrócił i powiedział że tak ma być. Po ponownej próbie zgłoszenia i prośbie o wyjęcie kabla ze ściany konsultant zbył, że trzeba zgłosić to np w punkcie choć tam też nie przyjmują zgloszeń.
    Za coś takiego powinno się karać a ludzi tak bezczelnych nie zatrudniać
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta i serwis
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof / 2021-11-21 10:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia
    24h po przeniesieniu do Inea nr telefonu brak aktywacji usług i infolinia informuje o kolejnych 2dobach potrzebnych na rozwiązanie problemu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNie korzystam bo brak
  • ~kuba / 2018-11-11 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet ciagle się zawiesza ,trzeba kilka razy dziennie resetować router. Inea twierdzi ,że wysztko jest OK...
    MiejscowośćLuboń
  • ~lasociak / 2020-12-24 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną.
    Wadypomoc techniczna, czeste usterki
    MiejscowośćSompolno
  • ~LauraVem / 2019-06-18 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    od 3 tygodni czekam na informację kiedy zostanie podłączony internet i TV. Na infolinię dodzwonienie się graniczy z cudem!!!.Dzwonię do punktu obsługi Polna 68 Poznań jak się dodzwonię otrzymuję informację czekać .... ale ile? , jak długo ....? Na maile napisanego na ich stronie nie odpisują. Całkowite lekceważenie klienta . Jestem rozczarowana
    Zaletyżadnych
    MiejscowośćSkórzewo
  • ~Marek / 2023-11-16 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Dwa tygodnie testowe rewelacja wszystko chodziło super .Po dwóch tygodniach porażka cały czas coś nie działa cały czas coś zacina a łącze 1000/1000. Pomimo składanych reklamacji rozkładają rece ALE NADAL KASUJĄ bo to się należy a ze nie chodzi jak powinno to kogo to obchodzi
    ZaletySame WADY
    WadySAME WADY
    MiejscowośćKraszewice
  • ~Maria / 2024-11-27 11:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'.
    WadyBrak obsługi klienta
    MiejscowośćSzamotuły
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2094
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4805
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4018
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2656
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2051
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1318