Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1105 opinii

2.09 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.32
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2024-05-22 21:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam.
    WadySame wady
    MiejscowośćBiałobrzegi Radomskie
  • ~Miki / 2022-08-31 03:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam chora firma z tendencją do opętań mrocznych, energia serca przeklęta - rzucona klątwa bardzo silna.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Nalik / 2021-02-23 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Znajoma 86 lat, nie chodzi, słabo słyszy, słabo widzi. Chciała umowę TV wypowiedzieć w INEA. Dzwonię w Jej imieniu (Ona nie może, bo jako się rzekło - nie słyszy). Pytają, a pełnomocnictwo jest - nie ma - no to nic nie załatwimy. Musi sama przyjść. Nie może - mówię, to upoważnienie niech napisze. Upoważnienie napisała, ciśnienie się Jej podniosło. Idę na Przemysłową z upoważnieniem. Nie da rady, mówi Pan pracownik. Musi sama przyjść. Dzwonię znowu na Infolinię. Inna Pani odbiera, mówi - niech podpisze wypowiedzenie i na Polną proszę zanieść razem z CAM i SMART-em. OK, lecę do staruszki, trzęsie się. Podpisała. Biorę sprzęt i wypowiedzenie i jadę na Polną. Czekam na dworze, bo w środku 6 osób, po 2 godzinach - audiencja u pracownika. Ten, że nie da rady, bo procedury takie, że klient musi sam przyjść albo na pocztę niech leci, no a sprzęt to InPostem paczkomatem znaczy. Staruszka nie widzi, nie chodzi, nie słyszy, nie ma nawet konta w banku, ale paczkomat musi opanować. Pusty śmiech Panowie biznesmeni z Poznania i Pan Panie właścicielu ze Strzeszyna. Powinniście się wstydzić. Powinni was wszystkich do sądu podać za to, jak w czasie pandemii postępujecie z Klientami. Ludzie, omijajcie tą firmę krzak, szczególnie starszym to radzę.
    ZaletyBrak
    WadyJak w temacie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Natka / 2016-04-06 01:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet się ciągle rozłącza, ma słaby zasięg, wolno chodzi albo nie działa wcale.
    Zaletychyba brak
    Wady- słaby zasięg - częste rozłączanie - wolny - często wcale nie działa
    za długo, za dużo, w mieszkaniu
  • ~Niezadowolona / 2021-04-16 02:35
    Ocena: 1.50 / 5
    W Inei jesteśmy już (niestety) kilka lat i praktycznie od początku skarżymy się na brak płynności internetu.
    Częste rozłączanie, nagłe skoki pingu, utraty pakietów.
    Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszeliśmy, że winny jest router i że kogoś podeślą wymienić - niestety nic to nie dało, więc postanowili, że wymienią nam go jeszcze 2 razy, za każdym razem wciskając nam "lepszy" router, który nie przynosił żadnych efektów.
    Ostatecznie na infolinii dowiedzieliśmy się, że - zacytuję - "być może laptop jest za dobry i za szybki i internet po prostu nie nadąża." Szkoda tylko, że internet "nie nadąża" na wszystkich urządzeniach w domu. :)

    Niedawno postanowiliśmy wybrać się do nich osobiście i pokazać im zrzuty ekranu na których zmierzona została prędkość internetu, usłyszeliśmy tylko "ojej, faktycznie słabo" i ponowną chęć wymiany routera.


    U znajomej podczas zakładania światłowodów pracownik przewiercił kabel i o niczym nie poinformował, teraz są bez światła w jednym pokoju, a Inea umywa od tego ręce.
    ZaletyZdarzy się, że działa dobrze,
    Wadyale więcej go nie ma niż jest.
    MiejscowośćPoznań
  • ~O-Belmondo / 2015-09-10 17:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Wykupiłem cały pakiet Inei (tv, net i tel.stacjonarny) ok.2 lat temu. O ile na tv czy tel.stacjonarny nie mogę narzekać, to z netem tragedia. Są dni, kiedy tyle go jest co nie ma. Mam wi-fi i teraz doradca mnie poinformował, że oni nie gwarantują ciągłości dostepu w przypadku używania wi-fi. W domu są dwa stałe kompy i 3 bywają gościnnie (rodzinka), a on mi radzi, żebym się łączył po kablu = w XXI wieku ! Tłumaczy, że na pewno nakładają się sieci (mieszkam w bliźniaku) albo działają jakieś urządzenia zakłócające ! Net pojawia się i znika, więc ściągnięcie serwisu (po półgodzinnym oczekiwaniu na połączenie) może dojśc do skutku po 2-3 godzinach. Jak wtedy net będzie dostępny, co niewykluczone, to będę płacił za przyjazd ekipy (200 zeta?). Na dodatek w sobotę kończą o 17:00, a w niedzielę nie ma obsługi.
    Stanowczo odradzam ! Z wi-fi to oczywiście nieprawda, bo poprzednio miałem lokalnego dostawcę i nie było żadnych przerw.
    Zaletyoferta programów tv
    Wadydziałanie internetu
    ok.2 lat, 240 zet/mies za pakiet
  • ~Patryk / 2024-05-24 11:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Po godzinie od wyjścia monterów brak sygnału.
    Dodzwonić się na pomoc techniczna graniczy z cudem po 3 dniach sygnał wreszcie jest. Codziennie występują przerwy w internecie. Telewizja zacina się jakość usług poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szybkiego kontaktu z pomocą techniczna
    MiejscowośćPoznań
  • ~Piotr P / 2023-05-07 22:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Wypowiem sie sczerze, kupiłem pakiet 300mb/s , i caly czas speedtest 10mb/s max. Kontakt z infolinia gorszy niz z ukraincem. Obsługa ma gdzieś problemy z internetem, wiekszość rozmów kończy sie informacją "U nas wszystko dobrze, to u pana coś nie tak". Nie polecam dostawcy.
    ZaletyBrak
    WadyCały dostawca jest wadą
    MiejscowośćBydgoscz
  • ~Piter / 2015-02-09 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, co chwilę jakieś problemy.
  • ~Pixi / 2022-11-21 14:44
    Ocena: 1.50 / 5
    zdecydowanie nie polecam. Bez żadnych aneksów i umów zmieniają stawki, niby przyznają się do błędu, lecz nic się nie zmienia. Ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Półwiejska / 2021-10-15 13:46
    Ocena: 1.50 / 5
    3 lata temu przeprowadziłem się na ul. Półwiejska w Poznaniu robiłem przeniesienie usług inea z adresu gdzie był światłowód na adres gdzie nie ma światłowodu. Podczas przeniesienia usług zapewniano mnie ze pod adresem pod który aktualnie się przeprowadzam w przeciągu paru miesięcy będzie światłowód. Więc pod nowym adresem płaciłem całą kwotę jaką obowiązywała tak jak bym miał światłowód. Problemy zaczęły się już w pierwszym tygodniu z internetem. Zrywało połączenie. Przyszedł pierwszy Pan serwisant stwierdził stara instalacje w kamienicy ale jako że był to pierwszy z magików sieci inea usterkę rozwiązał w 15 min i internet działał przez kolejne parę dni. Po kolejnej awarii przyszedł kolejny Pan serwisant ale stwierdził że przyczyną może być nowy router nie myśląc długo on też zabawił się w magika Zbawiciela i bez wymiany routera naprawił internet. Od 3 lat awarie zgłaszam co najmniej raz w tygodniu. Teraz to już są tacy magicy że nawet do domu nie wchodzą w dostaje informacje ze usterka została usunięta.
    Światłowodu nie ma do dzisiejszego dnia a na moje pytania kiedy będzie dostaje odpowiedź jeszcze nie wiadomo. Dziwne ze gdy przenosiłem usługę wiedzieli ze będzie.. No tak bo większe pieniądze dostawali.
    MiejscowośćPoznań
  • ~pw / 2014-08-19 07:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Inea firma która chce dorównać firmom XXI wieku ładny design i obsługa klienta a rozliczenia jak za PRLu każdy abonent gna z kwitkiem do biura obsługi klienta i czeka pol dnia zeby zapłacić abonament miesieczny bo za kilka miesięcy nie można zapłacić i psu na budę człowiekowi konto internetowe bo nie dostaniesz nr rachunku płatność jest po nazwisku . Jednym zdaniem Inea to telewizja dla RENCISTÓW, EMERYTÓW, I BEZROBOTNYCH
  • ~pzn / 2014-11-26 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie kupować Mam internet do 100mb/s działa średnio 15mb/s max a pod kablem do 30 mb/s max zostałem oszukany bo internet 15mb/s kosztuje o wiele mniej do tego telewizja multi room często przerywa błędem e8 czy jakoś tak a na drugim telewizorze ogólne zakłócenia i wiele programów nie chce wogóle działać no i telefon podłączony do routera oczywiście lubi rozłączać podczas rozmowy. Pomoc techniczna mierna w zasadzie nie chcą pomóc bądź sami nie umieją w ostateczności przychodzi pomoc która g...o się zna na tym wszytkim i nic nie zrobi... Czekam z niecierpliwością do końca umowy choć bardzo mnie kusi żeby zapłacić karę zerawać umowę i zaoszczędzić sobie nerwów...
    Zaletybrak zalet !
    WadyZa wolny internet,Przerywa połączenie internetu,Błędy dekodera tv, Przerywa sygnał tv , Płacę za kanały które i tak mi nie działają, Przerywa płączenia telefoniczne , Fatalna pomoc techniczna , Ogólem fatalna firma.
    prodkukt od 2 lat pakiet wszystko koszt 350 zł miesięcznie .
  • ~qbek / 2018-12-05 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    1. oszukują podczas podpisywania umowy - naliczyli bezpodstawnie + 10zł to comiesięcznych faktur tytułem jakiegoś bzdurnego ubezpieczenia
    2. obsługa bardzo niemiła - na dzień dobry infolinia mnie poinformowała, że w przypadku zerwania umowy płacę karę. Dopiero jak powiedziałem, że mam umowę z 1mies okresem wypowiedzenia, zrobili się grzeczniejsi - ale pierwsze wrażenie - tragedia.

    NIE POLECAM
    WadyOSZUKUJĄ PODCZAS ZAWIERANIA UMOWY - UKRYTE OPŁATY
    MiejscowośćPoznań
  • ~Rafał / 2023-10-11 10:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada, nie polecam, zero kontaktu, do momentu montażu było wszystko ok. Teraz tragedia, nie polecam
  • ~RLP / 2019-02-14 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, Nie oddzwaniają, internet 6 krotnie wolniejszy niż deklarowany a teraz chwalą się jeszcze telewizja 4K bez programów w 4K.
    ŻENADA zmuszają klientów do brania dekodera i nie oferują kart CAM, Przecież 99,9% sprzedawanych telewizorów ma gniazdo na moduł CAM i tuner telewizji kablowej. Po jaką cholerę kolejny zjadacz prądu w domu a w sytuacji multiroom to może wyjść 3 może 4 x więcej urzadzeń.
    Po prostu wykorzystują pozycję monopolisty.
    Dlaczego nie można zrobić tak jak z prądem i gazem rozgraniczyć dostawcę i operatora a natychmiast ceny kablówki spadną.
    WadyNiestety nie mogę wystawić opinii zero gwiazdek
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robert / 2017-11-18 10:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma przedstawia do podpisania umowę gdzie okazuje się że masz jakiś pakiet promocyjny
    o którym nie informuje, a przy zakończeniu umowy nalicza z niego kilkaset złoty dodatkowo do zapłaty. Bedę miał teraz sprawe w sądzie bo nie chcę się dawać cwaniakom od marketingu.
    Internet był przyzwoity ale wyciaganie dodatkowych pięniędzy bo liczą że człowiek nie będzie chciał się szarpać to skandal !!1
    Wadyukryte opłaty w umowie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robert / 2024-11-27 11:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę
    WadyWyłudzenia, oszustwa
    MiejscowośćNowy Tomyśl
  • ~rozpiw / 2017-04-10 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostrzegam przed pseudo promocjami. Jestem klientem INEI już ponad 10 lat. W sierpniu ub. roku chciałem zmienić swój pakiet usług 3in, z internetowego na telewizyjny. W punkcie obsługi w M1, sprzedawca poinformował mnie, że mogę skorzystać z promocji super rabat, w której za 15 zł więcej niż do tej pory płaciłem, będę mógł mieć dodatkowo HBO Max Pack, multiroom w cenie, VOD na pół roku za darmo, dekoder PVR, nielimitowane rozmowy telefoniczne oraz szybszy internet w perspektywie. Zapewniał o tym, że przez cały czas obowiązywania umowy (2 lata) koszt będzie w całym okresie stały. We wrześniu pierwsza faktura na ponad 200 zł(!) Po złożeniu reklamacji została ona uznana i płatność skorygowana do 159,90 zł o czym wspominał konsultant. Kolejna już 169,90 zł, ponieważ okazało się, że do pakietu włączono usługę mobilny internet 2GB, za który muszę płacić. Dowiedziałem się wówczas, że miałem już wcześniej taką usługę oraz kartę SIM (nigdy od nich takiej nie otrzymałem). Moje reklamacje były niestety odrzucane. Wczoraj dowiedziałem się, że w ramach tej promocji korzystałem z innej, w której multiroom kosztuje po 6 miesiącach 14,90 zł. W ten sposób, nieuczciwy moim zdaniem pracownik INEI, naciągnął mnie na wydatek ponad 40 zł więcej, o czym wiedząc już przy podpisywaniu umowy, nigdy bym jej nie zawarł.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia poniżej krytyki, otrzymany dekoder mocno zużyty (na dysku mnóstwo nagranych programów), problemy z jakością obrazu (zwłaszcza TVP Sport)
    Klient od 2006, 184,90 zł
  • ~Róża / 2024-10-18 11:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Przykro mi ale od dnia 12 września 2024 moja sprawa jest nadal nie wyjaśniona. Zostałam wprowadzona w błąd przy podpisywaniu umowy do czego się Inea przyznała i nie potraficie tego naprawić. Źle naliczane faktury, telefon bez limitu a naliczacie za rozmowy. Ręce opadają :(
    Zaletybrak
    Wadywprowadzenie w błąd
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016