strona 28 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Kat / 2015-12-11 20:33
Obsluga klienta MASAKRA. panie bardzo nie mile, nie potrafily pomoc w prostej sprawie. potrzeba bylo 4 telefonow zeby wyjasnic sprawe. robia co chca. podaja rozne info. nie polecam!!! -
-
~Katarzyna / 2025-04-07 07:03
Uszkodzona sciana , na montera czekalam dwa terminy , bo zjawił się w niewłaściwych godzinach , za drugim razem wogole sue nie zjawił, A moja natka ma podpisaną umowę ba telefon stacjonarny , który nie działa- brak sygnału ZaletyNie widzęWadyUszkodzona sciana w dwóch miejscach , musze wynająć osobe , która to poprawiMiejscowośćPoznań -
~kc / 2024-02-08 13:02
Beznadziejna obługa w przypadku problemów. Jakiś idiotyczny robot, który nie pomaga tylko wkurza. Brak mozliwości kontaktu z człowiekiem. WadyBOK - Automat -
~Klient / 2015-01-25 20:48
Jestem klientem INEA przeszło 6 lat ale przez ostatnie miesiące zauważyłem że w dni świąteczne transfer spada do takiego poziomu że nie da się korzystać z niego. Wydaje mi się że firma niestety nie daje rady, albo nie modernizuje sieci dla aktualnych klientów. A podłącza do istniejącej kolejnych.
Dodam że w dni robocze jestem w pełni zadowolony z usług tej firmy ale w weekendy już niestety nie.ZaletyKiedyś bym poleciłWadyCzęste problemy z internetem6 lat -
~klient / 2017-03-03 16:53
Inea ma najgorszy internet jaki mialem co chwila sie tni albo predkosc spada do zera , co chwile wyminiaja wzmacniacze na budynku itp. poprzednia firma TESAT nigdy nie miala problemu z jakoscia uslug ale niestety ich inea wykupila -
~Klient / 2024-05-24 22:53
Bardzo złe doświadczenie. Pan montujący kabel do internetu wywiercił się pod sufitem zamiast od podłogi zostawiając nieestetyczny kabel wystający ze ściany i robiąc przy tym dużo szkód. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, narzucił starszym osobom gdzie będzie wiercił żeby jak najszybciej zrobić i wyjść! Telewizja mruga a internet swiatlowodowy w drugim pokoju tylko 40%. Na zgłoszenie pan wrócił i powiedział że tak ma być. Po ponownej próbie zgłoszenia i prośbie o wyjęcie kabla ze ściany konsultant zbył, że trzeba zgłosić to np w punkcie choć tam też nie przyjmują zgloszeń.
Za coś takiego powinno się karać a ludzi tak bezczelnych nie zatrudniaćZaletyBrakWadyObsługa klienta i serwisMiejscowośćPoznań -
~Krzysztof / 2021-11-21 10:14
Tragedia
24h po przeniesieniu do Inea nr telefonu brak aktywacji usług i infolinia informuje o kolejnych 2dobach potrzebnych na rozwiązanie problemuZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćNie korzystam bo brak -
~kuba / 2018-11-11 20:15
Internet ciagle się zawiesza ,trzeba kilka razy dziennie resetować router. Inea twierdzi ,że wysztko jest OK... MiejscowośćLuboń -
-
~lasociak / 2020-12-24 15:41
straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną. Wadypomoc techniczna, czeste usterkiMiejscowośćSompolno -
~LauraVem / 2019-06-18 13:49
od 3 tygodni czekam na informację kiedy zostanie podłączony internet i TV. Na infolinię dodzwonienie się graniczy z cudem!!!.Dzwonię do punktu obsługi Polna 68 Poznań jak się dodzwonię otrzymuję informację czekać .... ale ile? , jak długo ....? Na maile napisanego na ich stronie nie odpisują. Całkowite lekceważenie klienta . Jestem rozczarowana ZaletyżadnychMiejscowośćSkórzewo -
~Marek / 2023-11-16 12:06
Dwa tygodnie testowe rewelacja wszystko chodziło super .Po dwóch tygodniach porażka cały czas coś nie działa cały czas coś zacina a łącze 1000/1000. Pomimo składanych reklamacji rozkładają rece ALE NADAL KASUJĄ bo to się należy a ze nie chodzi jak powinno to kogo to obchodzi ZaletySame WADYWadySAME WADYMiejscowośćKraszewice -
~Maria / 2024-11-27 11:05
Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'. WadyBrak obsługi klientaMiejscowośćSzamotuły -
~max-page / 2019-10-27 13:18
Jakie to szczęście że nie zabrałem też TV bo ich internet to dno panie bierz 300, 600, 1000 Mbps a tak naprawdę rzadko kiedy mam 15mbps i nie ważne czy to kable czy to WiFi o tym ostatnim nawet nie wspomnę bo zasięg od routera może 4m dalej zapomnij. Więc na uja komu takie WiFi!. Obsługa miła ale w duszy myśli wal się capie i tak nie pomożemy bo serwisanci mają nas w doopie! Co chwila awarię Panie bo za gorąco bo za zimno bo za jasno i za ciemno!Inea to kolejna część filmów Barei. Dno! ZaletyBrakWadyKiepski sprzęt, kiepskie łączą olewactwoMiejscowośćLuboń -
~Mfwlkp / 2024-03-06 22:57
Obsługa tragedia połączenie nie zawsze działa ogólnie brak alternatywy więc korzystamy WadyCena,jakość obsługi częste awarieMiejscowośćCzapury -
~Michał / 2024-05-22 21:02
Od początku mam problem z zanikającym sygnałem. Przez 2 lata zbywali mnie ze jak swiatlowod do domu dociera to jest ok. Zakupiłem teraz opcję że zmacniaczem WIFI. Problem został i nie umia sobie z tym poradzić. Aby do końca umowy i się żegnam. WadySame wadyMiejscowośćBiałobrzegi Radomskie -
~Miki / 2022-08-31 03:47
Nie polecam chora firma z tendencją do opętań mrocznych, energia serca przeklęta - rzucona klątwa bardzo silna. MiejscowośćGrudziądz -
-
~Nalik / 2021-02-23 18:40
Znajoma 86 lat, nie chodzi, słabo słyszy, słabo widzi. Chciała umowę TV wypowiedzieć w INEA. Dzwonię w Jej imieniu (Ona nie może, bo jako się rzekło - nie słyszy). Pytają, a pełnomocnictwo jest - nie ma - no to nic nie załatwimy. Musi sama przyjść. Nie może - mówię, to upoważnienie niech napisze. Upoważnienie napisała, ciśnienie się Jej podniosło. Idę na Przemysłową z upoważnieniem. Nie da rady, mówi Pan pracownik. Musi sama przyjść. Dzwonię znowu na Infolinię. Inna Pani odbiera, mówi - niech podpisze wypowiedzenie i na Polną proszę zanieść razem z CAM i SMART-em. OK, lecę do staruszki, trzęsie się. Podpisała. Biorę sprzęt i wypowiedzenie i jadę na Polną. Czekam na dworze, bo w środku 6 osób, po 2 godzinach - audiencja u pracownika. Ten, że nie da rady, bo procedury takie, że klient musi sam przyjść albo na pocztę niech leci, no a sprzęt to InPostem paczkomatem znaczy. Staruszka nie widzi, nie chodzi, nie słyszy, nie ma nawet konta w banku, ale paczkomat musi opanować. Pusty śmiech Panowie biznesmeni z Poznania i Pan Panie właścicielu ze Strzeszyna. Powinniście się wstydzić. Powinni was wszystkich do sądu podać za to, jak w czasie pandemii postępujecie z Klientami. Ludzie, omijajcie tą firmę krzak, szczególnie starszym to radzę. ZaletyBrakWadyJak w temacieMiejscowośćPoznań -
~Natka / 2016-04-06 01:05
Internet się ciągle rozłącza, ma słaby zasięg, wolno chodzi albo nie działa wcale. Zaletychyba brakWady- słaby zasięg - częste rozłączanie - wolny - często wcale nie działaza długo, za dużo, w mieszkaniu -
~Niezadowolona / 2021-04-16 02:35
W Inei jesteśmy już (niestety) kilka lat i praktycznie od początku skarżymy się na brak płynności internetu.
Częste rozłączanie, nagłe skoki pingu, utraty pakietów.
Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszeliśmy, że winny jest router i że kogoś podeślą wymienić - niestety nic to nie dało, więc postanowili, że wymienią nam go jeszcze 2 razy, za każdym razem wciskając nam "lepszy" router, który nie przynosił żadnych efektów.
Ostatecznie na infolinii dowiedzieliśmy się, że - zacytuję - "być może laptop jest za dobry i za szybki i internet po prostu nie nadąża." Szkoda tylko, że internet "nie nadąża" na wszystkich urządzeniach w domu. :)
Niedawno postanowiliśmy wybrać się do nich osobiście i pokazać im zrzuty ekranu na których zmierzona została prędkość internetu, usłyszeliśmy tylko "ojej, faktycznie słabo" i ponowną chęć wymiany routera.
U znajomej podczas zakładania światłowodów pracownik przewiercił kabel i o niczym nie poinformował, teraz są bez światła w jednym pokoju, a Inea umywa od tego ręce.ZaletyZdarzy się, że działa dobrze,Wadyale więcej go nie ma niż jest.MiejscowośćPoznań -
~O-Belmondo / 2015-09-10 17:58
Wykupiłem cały pakiet Inei (tv, net i tel.stacjonarny) ok.2 lat temu. O ile na tv czy tel.stacjonarny nie mogę narzekać, to z netem tragedia. Są dni, kiedy tyle go jest co nie ma. Mam wi-fi i teraz doradca mnie poinformował, że oni nie gwarantują ciągłości dostepu w przypadku używania wi-fi. W domu są dwa stałe kompy i 3 bywają gościnnie (rodzinka), a on mi radzi, żebym się łączył po kablu = w XXI wieku ! Tłumaczy, że na pewno nakładają się sieci (mieszkam w bliźniaku) albo działają jakieś urządzenia zakłócające ! Net pojawia się i znika, więc ściągnięcie serwisu (po półgodzinnym oczekiwaniu na połączenie) może dojśc do skutku po 2-3 godzinach. Jak wtedy net będzie dostępny, co niewykluczone, to będę płacił za przyjazd ekipy (200 zeta?). Na dodatek w sobotę kończą o 17:00, a w niedzielę nie ma obsługi.
Stanowczo odradzam ! Z wi-fi to oczywiście nieprawda, bo poprzednio miałem lokalnego dostawcę i nie było żadnych przerw.Zaletyoferta programów tvWadydziałanie internetuok.2 lat, 240 zet/mies za pakiet
strona 28 z 57
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »