Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Niekompetentna firma, nie szanuje klienta. Byliśmy klientami firmy wprawie od 6 lat. Od czasu do czasu mieliśmy zawieszenie telewizji i internetu. Moja praca jest uzależniona od internetu, kiedy płacisz, a internetu w ogóle nie ma. Dramat. Firma nie ma ani jednego punktu na Piątkowo, Winogradach, Centum, tylko Franowo. Jeśli nie masz samochodu, twoje problemy!!! Chcieliśmy zrezygnować z usługi, ponieważ zmieniliśmy mieszkania. Proszę uważać, po rozwiązaniu umowy jest jeszcze jeden miesiąc wypowiedzenia!!!!! Nikt o tym nie mówi, a Pani przez telefon powiedziała, że to jest problem klienta, że okres wypowiedzenia był określony w umowie!!! Musisz zapłacić za powietrze jeszcze 80 zł..
Kiedy dotarliśmy do galerii M1 na Franowo dziewczyna-pracownik była bardzo zajęta swoimi osobistymi sprawami, rozmawiając przez telefon komórkowy. Gdy wyjaśniliśmy sytuacje, że chcemy rozwiązać umowę, dziewczyna rozmawiała z nami bardzo bezczelnie, w niegrzeczny sposób. Nie chciała zrozumieć naszego problemu, wyjaśnić czy klient ma konto czy nie. Krzyczała na nas, nie chciała zrozumieć sytuację i wyjaśnić w czym polega problem. Oczywiście, była bardzo zajęta swoimi sprawami, a jakiś głupi klient przeszkadzał jej!!!! Nie polecam!!! Szanowni Państwo, nie polecam tej firmy!!! Zastanówcie się, ponieważ przez cały okres świadczenia usług było kłamstwo i chamstwo. W tej firmy klient jest wart 00000000!!!!!! Zastanówcie się, kiedy będziecie podpisywać umowę z firmą INEA!!!
WadySłaby kontakt z infolinią
Brak salonów stacjonarnych
Nieuczciwe (bezczelne zachowanie) podejście do klienta. Zero szacunku i odpowiedzialności
Bardzo wolna obsługa
~... / 2018-10-20 13:22
Ocena: 1.50 / 5
Totalne dno, 3 miesiące rozpatrywania wniosku o przeniesienie Internetu na inne mieszkanie, każda osoba, z którą się kontaktowaełem zbywała mnie na tydzień po czym znów nie oddzwaniali a na koniec powiedzieli, że nie ma możliwości w tym mieszkniu podłączyć światłowodu...
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćPoznań
~............................ / 2020-11-17 17:46
Ocena: 1.50 / 5
Internet fatalny płace 60 zł za miesiąc a Internet nie dość ze jest gorszy niż w telefonie to jeszcze się raz na jakiś czas wyłącza nie polecam
Zaletybrak
Wadyzacina się, wyłącza się, kiepski sygnał
MiejscowośćPoznań
~Adam / 2017-04-09 12:54
Ocena: 1.50 / 5
Internet działał jak chce. Kilka razy dziennie lagował, stawał dęba nic się nie działo.
Zgłaszałem awarie to w kółko kazali restartować modem i wykręcać wtyczki zamiast przysłać fachowca z odpowiednim sprzętem do pomiarów to ostatnio przysłali buraka z pomagierem i jak usłyszał że nie podpisze kolejnej umowy zanim internet nie będzie prawidłowo działał to wydarł się do pomagiera WYCHODZIMY! NICZEGO NIE RUSZAJ! WYCHODZIMY!. I tak skończyła się moja historia z tą firmą.
ZaletyTelewizja działała bez problemowo.
WadyBardzo kiepski internet. Buracka obsługa klienta. Brak fachowców!
Nie polecam!
2 lata, 139zł za pseudo internet i TV
~Andrzej / 2017-08-21 22:37
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo drogo , zerowa pomoc , technik miał dostarczyć sprzęt przyjechał kurier.
Nieprecyzyjne i wręcz sprzeczne informacje na infolini
Kłamliwe oferty i deklaracje w reklamach i na stronie www dotyczące obsługi PVR.
ZaletyBrak
WadyWymieniłem wyej
~Anioł nadzorca budynku / 2022-11-22 13:08
Ocena: 1.50 / 5
Zamontowany.Używany prze miesiąc.Awaria, zgłoszenie.Technik po trzech dniach zadzwonił raz w godz.roboczych bez możliwości odebrania.Dzień piąty zauważyłem że w aplikacji inei nie ma już tego zgłoszenia.Telefon do Inei, 15ty w kolejce 20 min.Rozłączyło przy,pierwszy w kolejce.Drugi telefon kolejka 20ty,33 min.Zgłosić następną awarię.Zgloszona. Następny rachunek już do zapłaty.Technik jedzie już 5 dni.Śmieję się sam z siebie.
ZaletyNie znaleziono.
WadyWszystkie możliwe. Bot nie rozumie. Technik nie chce rozumieć.
MiejscowośćPuławy
~Anonymous / 2017-06-12 18:42
Ocena: 1.50 / 5
Masakra najpierw ciągle internet stawał Dęba kiedy zgłosiliśmy sprawę dostaliśmy nowy router i modem w jednym prędkość internetu zostało ustawione na maksymalną A cena uległa obniżeniu Jednak nadal internet staje Dęba a router albo modem nie wiem jak to nazwać to chiński szmelc ciągle się rozłącza i trzeba go zresetować
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Anubis / 2016-10-22 17:18
Ocena: 1.50 / 5
Stałych klientów mają w głębokim poważaniu!
Jakość sygnału TV i Internetu na Osiedlu M. Kopernika jest bardzo słaba?
Szkoda im kasy na modernizację sieci i przejście na światłowody.
Światłowody instalują tylko w nowych lokalizacjach.
Dobrze, że pojawiają się nowe firmy z ofertą światłowodową.
Czas żegnać się z tą firmą!
WadyBrak światłowodów w mieszkaniach na Poznańskich Osiedlach.
Bardzo słaba siła sygnału TV na Osiedlu M.Kopernika
Bardzo słaba wiedza techników usuwających usterki
~Bardzo zdenerwowany klient / 2019-08-30 12:26
Ocena: 1.50 / 5
Inea u mnie ma bardzo wolny internet. Speed test pokazuje mi nawet ok 200 kb/s
Zaletybrak
WadyBardzo wolny internet
MiejscowośćLuboń
~Bogusław / 2018-10-18 19:55
Ocena: 1.50 / 5
Komedi z Ineą ciąg dalszy.17.10.nowy sms.zgodnie ze złożoną rezygnacją na koniec miesiąca wyłączamy usługę.tylko że ja nie składałem rezygnacji.dziś byłem wpunkcie inea w Słupcy i poprosiłem o kopie wypowiedzenia umowy.niestety pani tam pracująca nie mogła takiej znależć.mam zapłacić za miesiëczny okres wypowiedzenia chociaż operator zrezygnował z naprawy nadajnika i nie będzie dostarczać internetu to nowa metoda śwadczenia usług Inei .
Zaletyżadnych
Wadyniekompetęcja oszkiwanie klienta
MiejscowośćKokczyn
~Bork / 2024-03-26 10:54
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia. Awarie zgłaszam raz w tygodniu. Zdecydowanie odradzam komuś, kto pracuje w domu korzystając z internetu. Konieczny wtedy internet mobilny.
Ostatni raz INEA. I nigdy więcej. Nie znam nikogo, kto byłby zadowolony z tej firmy, więc skąd te pozytywne wpisy?
ZaletyBrak
WadyNie wywiązują się z zapisów umowy.
~Chrupek / 2019-09-12 13:50
Ocena: 1.50 / 5
tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia. pochodzę z małej wsi i był u nas w sierpniu wkopywany rok temu światłowód i z racji tego chodził przedstawiciel inei i podpisaliśmy wstępną umowę na dostarczenie usług internetowych. Powiedział nam że do marca 2019 roku będzie już wszystko podłączone. Mamy już wrzesień 2019 i nawet nie było technika aby zamontował ruter. Dzwoniąc na infolinie za każdym razem byłem zbywany. Raz powiedzieli że już podłączają na wsi tylko że inne nr lub że skontaktuje się z nami technik aby umówić się na wizytę do tej pory nic...
Zaletybrak
WadySłabe podejście do klienta. Ciągłe mydlenie oczu.
MiejscowośćMuchy
~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć
Po raz drugi zdarzyla sie taka sytuacja, że pieniadze zostaly wyslane, a internet i telewizja wylaczone,po wyslaniu potwoerdzenia zero oddzewo. Na początku uzytkowania po zepsuciu dekora serwis dotarl w tym samym dniu. Po dluzszym czasie nawet nie mozna sie dodzwonic. Jesli chodzi o interet to ma dobra szybkosc. Ale ogolnie nie polecam.
MiejscowośćPoznań
~Dariusz / 2015-01-23 18:18
Ocena: 1.50 / 5
Same problemy od 10.01 - najpierw brak sygnału na jednym dekoderze i walka z infolinią przez 5 dni - od 15.01 do dzisiaj walka żeby uruchomić wszystkie dekodery( zmiana pakietu) niestety przegrana ale tylko jeszcze do końca stycznia - wypowiedzalem umowę bez żadnych kosztów
Zaletybrak
Wadybardzo czesta aktualizacja karty , kontakt z boa, dekoder bardzo czesto zawieszajacy sie
~Donald / 2020-02-10 11:17
Ocena: 1.50 / 5
Korzystam z braku innych ofert w moim mieście. Doświadczam częstych awarii. Zawsze winą obarczają mnie mimo, że nic nie zmieniam w infrastrukturze. Później okazuje się, że wina leżała po stronie INEA.
~Donnie / 2013-11-11 21:56
Ocena: 1.50 / 5
Zmuszony jestem wystawić negatyw tej firmie, ponieważ zawiodłem się na ich usługach w stu procentach. Przez jakiś czas myślałem, że to chwilowe niedogodności, ale dzisiaj miarka się przebrała. Kolejne przerwy w dostawie internetu, spadki prędkości, oraz problemy z telefonem (ponieważ mam również telefon na ich usługach). Dziś kolejny raz internet płata figle, heh to zbyt eufemistyczne określenie. On się zwyczajnie pier**li. Przez te niedogodności spotkała mnie ogromna przykrość i wyniknął ciężki do rozwiązania problem. Zatem nie polecam i jak najszybciej rezygnuję!
Zaletybrak
Wadyprzerwy w dostawie internetu, spadki prędkość, problem z połączeniami telefonicznymi, trudność w kontakcie z firmą i zbywanie klientów
~Ewa / 2019-07-11 22:47
Ocena: 1.50 / 5
Po trzech godzinach po uruchomieniu zgłoszenie usterki, brak tv brak internetu jakaś masakra
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćBugaj
~Ferky / 2014-12-19 14:12
Ocena: 1.50 / 5
Od jakichś dwóch tygodni internet zrywa się co chwilę. Po pewnym czasie zacząłem kontaktować się z obsługą klienta, w celu ustalenia tego, co się dzieje. Po wielokrotnej 'zmianie' kanałów i wielominutowej ciszy, której musiałem słuchać, a która jednocześnie oznaczała wytężoną pracę informatyków, chciałem złożyć reklamację. Koniec końców okazało się, że reklamacji nie mogę złożyć, a ten zakaz wynikał wyłącznie przyjętej przez call center retoryki. Co więcej, INEA nie jest zbyt chętna do przysyłania techników, którzy mogliby zbadać sprawę, a co w mojej opinii należałoby zrobić po miliardzie telefonów do ich infolinii. Z całego serca nie polecam. Jeśli ktoś ma wybór, niech nie wybiera usług INEI. Ja niestety nie mam.
Zaletybrak (usługa taka sama jak inna)
Wadyobsługa klienta, zawodność, nieuczciwość
rok, 70 zł
~Grzegorz / 2018-07-24 20:25
Ocena: 1.50 / 5
Pani z obsługi nie może mi udzielić informacji na temat mojego problemu ponieważ nie na mnie jest umowa. Okej można zrozumieć ale żeby upoważnić kogoś musisz iść z nim do salonu nie możesz tego zrobić telefonicznie. Internet działa, ale zrywa. Dogadanie się w kwestii włączenia jakiejkolwiek usługi to porażka. Generalnie Totalne dno nie polecam nikomu.