Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1122 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.33
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sportfan / 2023-01-08 16:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Częste awarie TV oraz zrywanie łącza internetowego
    Mimo wpłacanych pieniędzy za usługi i wysyłanie dodatkowo potwierdzenia dokonania płatności i tak mi tego nie uwzględnili tylko obciążyli ponownie kosztami mimo iż nie odpowiadam jako klient za ich bałagan
    Technologia Hiway to jakieś nieporozumienie ponieważ miała polegać na bezproblemowym przewijaniu na każdym kanale tv nawet o tydzień wstecz i oglądaniu a tu działa i to nie zawsze tylko zatrzymywanie, oglądanie od początku i nagrywanie chociaż to ostatnie często nawala (gdy wprowadzili tą technologię na początku działało to lepiej niż obecnie) dodając do całości że tyle czasu upłynęło od jej wprowadzenia a ona stoi w miejscu i w ogóle się nie rozwija o nowe funkcje Nie wspominając już o tym, że miało być coraz więcej kanałów w technologii 4K a są od dawien dawna z ledwością 2 a mianowicie eleven sports oraz fun box TV także już z tego tytułu,faktu można by ich pozwać do praw konsumenta i na tej podstawie rozwiązać umowę za naciąganie rzeczywistości i niezrealizowaniu umowy zgodnie z jej zakładanymi wcześniej warunkami
    ZaletyNie ma żadnych jak za takie wielkie pieniądze to powinno wszystko działać idealnie. Szukają winnych wszędzie tylko nie u siebie
    WadyNapisane zostało powyżej
    MiejscowośćLipno
  • ~Staszek / 2018-03-19 22:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem abonentem Inea a wcześniej Komy od wielu lat. Muszę niestety stwierdzić, że obecnie jestem mocno zawiedziony obsługą klienta i sprzętem. W grudniu przenosiłem usługi z jednego miejsca na inne i otrzymałem podwójną fakturę. Wyprostowanie tego przez infolinie, maile i biuro obsługi trwało 2 miesiące w których dostawałem 2 faktury. Teraz walczę ze sprzętem. Miałem Adb i to był sprzęt z ktorego byłem zadowolony. Teraz mam Inteka, który wyje i buczy. Ma nieprzejrzysty interfejs. Chciałbym go wymienić, ale wymiana sprzętu kosztuje 100 złotych. Inną kwestią jest karta CI zamiast dekodera na którą czekam już dobry miesiąc(do multiroomu). Tak więc nie polecam
    ZaletyNiewiele awarii.
    WadyOlewanie klienta, cena usług, wyraźnie wolniejsze łącze internetu w stosunku do podanej przez Inea.
    MiejscowośćKórnik
  • ~Stefan / 2024-11-27 11:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane.
    ZaletyInternet jest
    WadyBrak faktur, przestępstwa skarbowe
    MiejscowośćPoznań
  • ~Sylwester / 2019-05-19 19:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Godzina 18 awaria internetu obsługa zgłoszeniowa w niedzielę do 17,zgłoszenie dopiero poniedziałek rano.
    MiejscowośćPoznań
  • ~W.P. / 2020-11-25 14:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam!
    Firma ma w d...e klienta jak tylko podpisze umowę na kablówkę. Dodzwonić się do operatora, to lepiej od razu dzwonić do Papieża. Szybciej odbierze telefon.
    Od kilkunastu minut usiłuję im zgłosić awarię i tylko słyszę czas oczekiwania 30 minut! Po 10-ciu minutach czas oczekiwania wynosi powyżej 30 minut!!!! Ostatnio wyniosił nawet powyżej 40 minut! Kto ma czas wisieć godzinę na telefonie, by potem usłyszeć jakąś durną odpowiedź. Płacę za kablówkę i za internet i często są jakieś awarie.
    Za co oni biorą pieniądze, to ja nie wiem

    Pozdrawiam

    W.P.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie. Zupełny brak kontaktu z operatorem!!!
  • ~wlodek / 2014-05-07 20:36
    Ocena: 1.75 / 5
    podpisałem z INEA umowę 14 marca 2014 roku, pierwsze problemy z brakiem Internetu pojawiły się jużpo kilku dniach, problem zgłaszałem, kazali kupić nowy Router - zupełnie nie potrzbnie, gdyż po kilku dniach przyznali się, że problem należy po ich stronie. Oficjalnie 29 marca czyli po 15 dniach podpisania umowy problem zgłoszony. 7 kwietnia napisałem maila, bark odpowiedzi następnego 17 kwietnia, wtedy łaskawie odpisali, że mam uzbroić się w cierpliwość. Miedzy czasie Internet był i znikał i tak kilkadziesiąt razy dziennie i sieciowym graniu można było zapomnieć na PS3. Gdy 5 maja po raz kolejny dzwoniłem do nich powołując się na Rzecznika Praw Konsumenta to dzisiaj 7 maja się odezwali i rozpatrzyli wniosek o natychmiastowej rezygnacji z usług bez ponoszenia kary umownej - 800 zł.
    Zaletykorzystna cena 15 Mb za 49,99 zł i tylko taki plus
    Wadynawprawa? usterki po 30 dniach, obietnice bez pokrycia, matacze, fochowcy od monatrzu - tragedia, umawiaja sie i nie przyjezdzaja i tak 4 razy
    2 miesiace 15Mb - 49,99 zł
  • ~Yoko / 2019-05-06 20:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam nikomu zawierania umowy z INEĄ. Dekodery awaryjne.
    Od 27.04 19 do dzisiaj 06.05.19 nie mam telewizji i internetu / był majowy weekend bez oglądania TV / , nikt nie umie udzielić informacji kiedy usterka będzie usunięta , tłumaczą sie pracami serwisowymi w majowy weekend /okno serwisowe/.
    Zaletyświtłowód ,internet.
    WadyZła jakość dekoderów -stare modele - wymagają częstego resetowania.
    Obsługa serwisowa .Długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z operatorem Inea.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zdzicha / 2023-11-21 21:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet non stop się zawiesza, nie chcą wymienić rutera, obsługa na najniższym poziomie.
    ZaletyCena
    WadyInternet, obsluga
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zrezygnowana / 2019-09-05 10:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest chyba tylko z nazwy. Dzwoniąc na infolinię Pani twierdzi że nie ma w moim miejscu awarii a ja dalej internet mam jakby ktoś go włączał kręcąc korbą.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Beata / 2022-03-07 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ignorancja w stosunku do klienta. Dzisiaj przez cały dzień nie załatwiłam sprawy mimo zapewnienia o kontakcie telefonicznym.
    MiejscowośćPlewiska
  • ~Jaga / 2015-06-09 20:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Umowa zawarta przez telefon: pracownik BOK okłamał nas, mówiąc, że najniższa prędkość to 140 GB. Wzięliśmy. Telefonu nie chcieliśmy. Umowa przyszła na 250 GB + telefon. Na odstąpienie jest 14 dni. Umowa przeszła po 13 dniach, czyli mieliśmy jeden dzień na odstąpienie. Ale odstępować nie chcieliśmy, tylko mieć 140 GB bez telefonu. Złożyliśmy reklamację. Odrzucili i napisali, że odwołać się nie można, chyba że na drodze sądowej. Ręce opadają. Nigdy nie zawrę umowy przez tel.!!!!
    WadyBOK, cena, przerwy w usługach
    2 lata
  • ~Maxe / 2017-12-25 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Jestem państwa klientem od kilku i poraz kolejny nie ma intwrnetu już dokładnie wielokrotnie to się zdarzało. Po rozmowie z konsultantem obiecywano że taka sytuacja nie będzie miała miejsca do dnia dzisiejszego. Uważam że te awarię nakłonić mnie do złożenia skargi pisemnie i rezygnację z waszych usług. Na waszą niekorzyść adwokat stwierdził że nie wywiązuje się z umowy.
    MiejscowośćKonin
  • ~Natalia / 2022-08-03 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Niekompetentna firma, nie szanuje klienta. Byliśmy klientami firmy wprawie od 6 lat. Od czasu do czasu mieliśmy zawieszenie telewizji i internetu. Moja praca jest uzależniona od internetu, kiedy płacisz, a internetu w ogóle nie ma. Dramat. Firma nie ma ani jednego punktu na Piątkowo, Winogradach, Centum, tylko Franowo. Jeśli nie masz samochodu, twoje problemy!!! Chcieliśmy zrezygnować z usługi, ponieważ zmieniliśmy mieszkania. Proszę uważać, po rozwiązaniu umowy jest jeszcze jeden miesiąc wypowiedzenia!!!!! Nikt o tym nie mówi, a Pani przez telefon powiedziała, że to jest problem klienta, że okres wypowiedzenia był określony w umowie!!! Musisz zapłacić za powietrze jeszcze 80 zł..
    Kiedy dotarliśmy do galerii M1 na Franowo dziewczyna-pracownik była bardzo zajęta swoimi osobistymi sprawami, rozmawiając przez telefon komórkowy. Gdy wyjaśniliśmy sytuacje, że chcemy rozwiązać umowę, dziewczyna rozmawiała z nami bardzo bezczelnie, w niegrzeczny sposób. Nie chciała zrozumieć naszego problemu, wyjaśnić czy klient ma konto czy nie. Krzyczała na nas, nie chciała zrozumieć sytuację i wyjaśnić w czym polega problem. Oczywiście, była bardzo zajęta swoimi sprawami, a jakiś głupi klient przeszkadzał jej!!!! Nie polecam!!! Szanowni Państwo, nie polecam tej firmy!!! Zastanówcie się, ponieważ przez cały okres świadczenia usług było kłamstwo i chamstwo. W tej firmy klient jest wart 00000000!!!!!! Zastanówcie się, kiedy będziecie podpisywać umowę z firmą INEA!!!
    WadySłaby kontakt z infolinią
    Brak salonów stacjonarnych
    Nieuczciwe (bezczelne zachowanie) podejście do klienta. Zero szacunku i odpowiedzialności
    Bardzo wolna obsługa
  • ~... / 2018-10-20 13:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne dno, 3 miesiące rozpatrywania wniosku o przeniesienie Internetu na inne mieszkanie, każda osoba, z którą się kontaktowaełem zbywała mnie na tydzień po czym znów nie oddzwaniali a na koniec powiedzieli, że nie ma możliwości w tym mieszkniu podłączyć światłowodu...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~............................ / 2020-11-17 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet fatalny płace 60 zł za miesiąc a Internet nie dość ze jest gorszy niż w telefonie to jeszcze się raz na jakiś czas wyłącza nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyzacina się, wyłącza się, kiepski sygnał
    MiejscowośćPoznań
  • ~Adam / 2017-04-09 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działał jak chce. Kilka razy dziennie lagował, stawał dęba nic się nie działo.
    Zgłaszałem awarie to w kółko kazali restartować modem i wykręcać wtyczki zamiast przysłać fachowca z odpowiednim sprzętem do pomiarów to ostatnio przysłali buraka z pomagierem i jak usłyszał że nie podpisze kolejnej umowy zanim internet nie będzie prawidłowo działał to wydarł się do pomagiera WYCHODZIMY! NICZEGO NIE RUSZAJ! WYCHODZIMY!. I tak skończyła się moja historia z tą firmą.
    ZaletyTelewizja działała bez problemowo.
    WadyBardzo kiepski internet. Buracka obsługa klienta. Brak fachowców!
    Nie polecam!
    2 lata, 139zł za pseudo internet i TV
  • ~Andrzej / 2017-08-21 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo drogo , zerowa pomoc , technik miał dostarczyć sprzęt przyjechał kurier.
    Nieprecyzyjne i wręcz sprzeczne informacje na infolini
    Kłamliwe oferty i deklaracje w reklamach i na stronie www dotyczące obsługi PVR.
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem wyej
  • ~Anioł nadzorca budynku / 2022-11-22 13:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamontowany.Używany prze miesiąc.Awaria, zgłoszenie.Technik po trzech dniach zadzwonił raz w godz.roboczych bez możliwości odebrania.Dzień piąty zauważyłem że w aplikacji inei nie ma już tego zgłoszenia.Telefon do Inei, 15ty w kolejce 20 min.Rozłączyło przy,pierwszy w kolejce.Drugi telefon kolejka 20ty,33 min.Zgłosić następną awarię.Zgloszona. Następny rachunek już do zapłaty.Technik jedzie już 5 dni.Śmieję się sam z siebie.
    ZaletyNie znaleziono.
    WadyWszystkie możliwe. Bot nie rozumie. Technik nie chce rozumieć.
    MiejscowośćPuławy
  • ~Anonymous / 2017-06-12 18:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra najpierw ciągle internet stawał Dęba kiedy zgłosiliśmy sprawę dostaliśmy nowy router i modem w jednym prędkość internetu zostało ustawione na maksymalną A cena uległa obniżeniu Jednak nadal internet staje Dęba a router albo modem nie wiem jak to nazwać to chiński szmelc ciągle się rozłącza i trzeba go zresetować
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anubis / 2016-10-22 17:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Stałych klientów mają w głębokim poważaniu!
    Jakość sygnału TV i Internetu na Osiedlu M. Kopernika jest bardzo słaba?
    Szkoda im kasy na modernizację sieci i przejście na światłowody.
    Światłowody instalują tylko w nowych lokalizacjach.
    Dobrze, że pojawiają się nowe firmy z ofertą światłowodową.
    Czas żegnać się z tą firmą!
    WadyBrak światłowodów w mieszkaniach na Poznańskich Osiedlach.
    Bardzo słaba siła sygnału TV na Osiedlu M.Kopernika
    Bardzo słaba wiedza techników usuwających usterki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030