MiejscowośćCzerniejewo
strona 25 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Oooooo / 2024-01-24 17:43
Ob£uga klienta fatalna. Nie można się dodzwonić na infolinie -
-
~Pan A. / 2020-02-20 17:16
Po godzinie od zgłoszenia na infolinii - kontaktowała się Technika -ok jest światełko w tunelu, że się poprawi ZaletyDość szybka interwencja Techniki - Mam nadzieję, że będzie lepiej.WadyOby o jedną mniej...MiejscowośćSkórzewo -
~Pietromarko / 2023-05-24 08:28
Najgorsza z firm oferujących najdroższy internet. Obsługa żenująca, zrobimy wszystko aby zerwać ich monopol na Starym Mieście. Zostałem oszukany przez ich doradcę, i musiałem płaci przez 2 miesiące podwójny abonament. Odradzam wszystkim to dziadostwo !!!!! ZaletyŻadnych zaletWadyBrak kontaktu na podany, nie ma możliwości z kimkolwiek porozmawiać, najgorszy pomysł na asystenta przez telefon, drożyzna i bylejakość. Zlikwidować to dziadostwo !!!!!MiejscowośćStare Miasto -
~PitBull / 2019-02-26 21:48
Najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. 1. Ukryte koszty aktywacji 2. Klamstwa przedstawicieli 3. Na infolinii kazdy mowi co innego. Polecam gorszy internet niz tych zdziercow. Drogo jak diabli to i obsluga z piekla rodem. ZaletyPolaczenie swiatlowodoweWadyWw.MiejscowośćGiżyn -
~Przemek / 2019-04-28 22:55
Tragedia, non stop są jakieś problemy z tym internetem. Nawet ten komentarz nie jest mi łatwo napisać. Nie do pomyślenia żeby w tych czasach były cały czas problemy z netem. Ogólnie to początki internetu w Polsce wyglądały lepiej niż ten internet który oferuje inea (nie bez powodu napisałem z małej litery ich nazwę, nie mam do nich szacunku). Na papierze oferta wygląda bardzo dobrze ale nie dajcie się zwieść, z obiecanych 150MB/s jest tylko 25 ale to najmniejszy problem, te niby 25MB/s ma problem z filmem jakości 320p. Czekam na koniec umowy i chyba nie muszę nikomu mówić co dalej. ZaletyChciałbym coś tu napisać dobrego ale niestety nie mogęWadyPatrz wyżejMiejscowośćPoznań -
~qq / 2018-10-23 00:01
DNO!!! po pierwsze oszukują że mają zasię play! owszem ale TYLKO PLAY, jak ktos jest w Play korzysta też z innych sieci... ale w Inea tylko pnadajniki Play więc gubio zasięg. Po drugie przeniesienie numeru to dla nich czarna magia... sms z powiadomieniem że trzeba przełożyć kartę albo w ogole nie przychjodzi albo po czasie... zamiast telefonu na abonamet włanczaja Ci jako pre-paid i nie możesz dzwonic bo konto puste!!! PARODIA
Serwis czy obsługa klienta kolejne DNO!!! w weekendy do 17 a potem bujaj się bo Inea dba o pracowników i daje im wolne!!! KPINAMiejscowośćSkórzewo -
~Rob / 2019-09-30 09:24
Nia ma dnia żeby nie było jakiś przerw a już rano to normalne jakby czkawki Internet dostał najgorzej jest w sobota-poniedzialek rano, nie polecam. MiejscowośćPoznań -
~ROBOT / 2020-01-04 10:46
Tragedia, ciągłe usterki, błędy, podobno z winy kabla hdmi, wymieniony, obrócony, nowy i nadal telewizji nie ma. Serwis nie przyjeżdża + zwyczajne przepraszam, efekt brak telewizji na weekend. Po wdukrotnej wizycie i wymianie dekodera nadal problemy i kolejny weekend bez telewizji. Nie dbają o stałych klientów, już są nasyceni... -
-
~Sportfan / 2023-01-08 16:56
Częste awarie TV oraz zrywanie łącza internetowego
Mimo wpłacanych pieniędzy za usługi i wysyłanie dodatkowo potwierdzenia dokonania płatności i tak mi tego nie uwzględnili tylko obciążyli ponownie kosztami mimo iż nie odpowiadam jako klient za ich bałagan
Technologia Hiway to jakieś nieporozumienie ponieważ miała polegać na bezproblemowym przewijaniu na każdym kanale tv nawet o tydzień wstecz i oglądaniu a tu działa i to nie zawsze tylko zatrzymywanie, oglądanie od początku i nagrywanie chociaż to ostatnie często nawala (gdy wprowadzili tą technologię na początku działało to lepiej niż obecnie) dodając do całości że tyle czasu upłynęło od jej wprowadzenia a ona stoi w miejscu i w ogóle się nie rozwija o nowe funkcje Nie wspominając już o tym, że miało być coraz więcej kanałów w technologii 4K a są od dawien dawna z ledwością 2 a mianowicie eleven sports oraz fun box TV także już z tego tytułu,faktu można by ich pozwać do praw konsumenta i na tej podstawie rozwiązać umowę za naciąganie rzeczywistości i niezrealizowaniu umowy zgodnie z jej zakładanymi wcześniej warunkamiZaletyNie ma żadnych jak za takie wielkie pieniądze to powinno wszystko działać idealnie. Szukają winnych wszędzie tylko nie u siebieWadyNapisane zostało powyżejMiejscowośćLipno -
~Staszek / 2018-03-19 22:14
Jestem abonentem Inea a wcześniej Komy od wielu lat. Muszę niestety stwierdzić, że obecnie jestem mocno zawiedziony obsługą klienta i sprzętem. W grudniu przenosiłem usługi z jednego miejsca na inne i otrzymałem podwójną fakturę. Wyprostowanie tego przez infolinie, maile i biuro obsługi trwało 2 miesiące w których dostawałem 2 faktury. Teraz walczę ze sprzętem. Miałem Adb i to był sprzęt z ktorego byłem zadowolony. Teraz mam Inteka, który wyje i buczy. Ma nieprzejrzysty interfejs. Chciałbym go wymienić, ale wymiana sprzętu kosztuje 100 złotych. Inną kwestią jest karta CI zamiast dekodera na którą czekam już dobry miesiąc(do multiroomu). Tak więc nie polecam ZaletyNiewiele awarii.WadyOlewanie klienta, cena usług, wyraźnie wolniejsze łącze internetu w stosunku do podanej przez Inea.MiejscowośćKórnik -
~Stefan / 2024-11-27 11:02
Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane. ZaletyInternet jestWadyBrak faktur, przestępstwa skarboweMiejscowośćPoznań -
~Sylwester / 2019-05-19 19:56
Godzina 18 awaria internetu obsługa zgłoszeniowa w niedzielę do 17,zgłoszenie dopiero poniedziałek rano. MiejscowośćPoznań -
~W.P. / 2020-11-25 14:20
Witam!
Firma ma w d...e klienta jak tylko podpisze umowę na kablówkę. Dodzwonić się do operatora, to lepiej od razu dzwonić do Papieża. Szybciej odbierze telefon.
Od kilkunastu minut usiłuję im zgłosić awarię i tylko słyszę czas oczekiwania 30 minut! Po 10-ciu minutach czas oczekiwania wynosi powyżej 30 minut!!!! Ostatnio wyniosił nawet powyżej 40 minut! Kto ma czas wisieć godzinę na telefonie, by potem usłyszeć jakąś durną odpowiedź. Płacę za kablówkę i za internet i często są jakieś awarie.
Za co oni biorą pieniądze, to ja nie wiem
Pozdrawiam
W.P.ZaletyBrakWadyCzęste awarie. Zupełny brak kontaktu z operatorem!!! -
~wlodek / 2014-05-07 20:36
podpisałem z INEA umowę 14 marca 2014 roku, pierwsze problemy z brakiem Internetu pojawiły się jużpo kilku dniach, problem zgłaszałem, kazali kupić nowy Router - zupełnie nie potrzbnie, gdyż po kilku dniach przyznali się, że problem należy po ich stronie. Oficjalnie 29 marca czyli po 15 dniach podpisania umowy problem zgłoszony. 7 kwietnia napisałem maila, bark odpowiedzi następnego 17 kwietnia, wtedy łaskawie odpisali, że mam uzbroić się w cierpliwość. Miedzy czasie Internet był i znikał i tak kilkadziesiąt razy dziennie i sieciowym graniu można było zapomnieć na PS3. Gdy 5 maja po raz kolejny dzwoniłem do nich powołując się na Rzecznika Praw Konsumenta to dzisiaj 7 maja się odezwali i rozpatrzyli wniosek o natychmiastowej rezygnacji z usług bez ponoszenia kary umownej - 800 zł. Zaletykorzystna cena 15 Mb za 49,99 zł i tylko taki plusWadynawprawa? usterki po 30 dniach, obietnice bez pokrycia, matacze, fochowcy od monatrzu - tragedia, umawiaja sie i nie przyjezdzaja i tak 4 razy2 miesiace 15Mb - 49,99 zł -
~Yoko / 2019-05-06 20:43
Nie polecam nikomu zawierania umowy z INEĄ. Dekodery awaryjne.
Od 27.04 19 do dzisiaj 06.05.19 nie mam telewizji i internetu / był majowy weekend bez oglądania TV / , nikt nie umie udzielić informacji kiedy usterka będzie usunięta , tłumaczą sie pracami serwisowymi w majowy weekend /okno serwisowe/.Zaletyświtłowód ,internet.WadyZła jakość dekoderów -stare modele - wymagają częstego resetowania.
Obsługa serwisowa .Długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z operatorem Inea.MiejscowośćPoznań -
~Zdzicha / 2023-11-21 21:55
Internet non stop się zawiesza, nie chcą wymienić rutera, obsługa na najniższym poziomie. ZaletyCenaWadyInternet, obslugaMiejscowośćPoznań -
-
~Zrezygnowana / 2019-09-05 10:06
Internet jest chyba tylko z nazwy. Dzwoniąc na infolinię Pani twierdzi że nie ma w moim miejscu awarii a ja dalej internet mam jakby ktoś go włączał kręcąc korbą. ZaletyBrakWadyCałokształt.MiejscowośćPoznań -
~Beata / 2022-03-07 20:36
Ignorancja w stosunku do klienta. Dzisiaj przez cały dzień nie załatwiłam sprawy mimo zapewnienia o kontakcie telefonicznym. MiejscowośćPlewiska -
~Jaga / 2015-06-09 20:37
Umowa zawarta przez telefon: pracownik BOK okłamał nas, mówiąc, że najniższa prędkość to 140 GB. Wzięliśmy. Telefonu nie chcieliśmy. Umowa przyszła na 250 GB + telefon. Na odstąpienie jest 14 dni. Umowa przeszła po 13 dniach, czyli mieliśmy jeden dzień na odstąpienie. Ale odstępować nie chcieliśmy, tylko mieć 140 GB bez telefonu. Złożyliśmy reklamację. Odrzucili i napisali, że odwołać się nie można, chyba że na drodze sądowej. Ręce opadają. Nigdy nie zawrę umowy przez tel.!!!! WadyBOK, cena, przerwy w usługach2 lata -
~Maxe / 2017-12-25 00:04
Witam. Jestem państwa klientem od kilku i poraz kolejny nie ma intwrnetu już dokładnie wielokrotnie to się zdarzało. Po rozmowie z konsultantem obiecywano że taka sytuacja nie będzie miała miejsca do dnia dzisiejszego. Uważam że te awarię nakłonić mnie do złożenia skargi pisemnie i rezygnację z waszych usług. Na waszą niekorzyść adwokat stwierdził że nie wywiązuje się z umowy. MiejscowośćKonin
strona 25 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »