Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1120 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.33
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łucja / 2021-12-08 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu 29 listopada zaczęli instalować u mnie światłowód że słupa obok domu.Doprowadzili kabelek , założyli kontakt i do dzisiaj nic więcej. Wczoraj uzyskałam informację -dzwoniąc do inei że przewidują termin na zakończenie rozpapranej roboty na 21 grudnia bo nie mają czasu ! SKANDAL !!!
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość , bałagan i brak solidności !!!
    MiejscowośćWinnica
  • ~Łukasz / 2015-12-08 01:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w inea to jeden wielki dramat! To nie wina sprzętu - mam ultrabooka za 4 Koła! Internet w inea czesto wieczorami po prostu nie działa! Mieszkam w Poznaniu kilometr od... Inea Stadion! INTERNET W INEA TO PARANOJA - NIE POLECAM NIKOMU!
    Zaletybrak
    Wadywiele
    pół roku
  • ~M / 2022-07-23 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam usługi tej firmy. Problemy pojawił się już a samym początku. Byłem umówiony na instalację na określony dzień i technicy się nie pojawiali mimio iż eskalowalem na ich infolini oraz u sprzedawcy. Zapewniali mnie cały dzień że instalacja będzie. Na koniec oczywiście okazało się że technicy nie przyjadą bo na umowie był inny powiat i zamiast przyjechać do mnie po instalacji u sąsiada pojechali.
    Firma niekompetentna, nie szanujaca czasu klienta. Jeżeli na samym początku sa takie problemy to jak będzie wyglądać współpraca...
    Zrezygnowałem i wybrałem Orange. Oferta niby słabsza bo 600 a nie 1000 Mb/s ale wole pewną firmę a nie taki krzak!
    ZaletyBrak
    WadyFirma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2014-04-27 15:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych dostawcow internetu,ciagle jakies problemy i spadki predkosci internetu. Szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySpadki predkosci,problemy z polaczeniem(nawet caly dzien)
    pol roku
  • ~Marek / 2022-05-30 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Swiatłowód posiadam od roku. Działa dobrze. Niestety zostałem okłamany przy podpisywaniu umowy przez konsultanta telefon. Moim warunkiem było przeniesienie usługi do sąsiedniej wioski po roku ze względu na planowaną przeprowadzkę. I wtedy była taka możliwość, a teraz kiedy chciałem to zrobić to już nie ma możliwości. INEA oszust!!!
    MiejscowośćCerekwica (wlkp.)
  • ~Mario / 2024-06-04 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wprowadzają ludzi w błąd. Nie polecam. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyNiema
    WadyKompletny brak wiedzy konsultantów oraz chęci pomocy.
    MiejscowośćLelów
  • ~marucha / 2014-04-03 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta w miarę ciekawa, obsługa klienta skandaliczna, serwis beznadziejny. Monopolista mający interes klienta głęboko w ..., w kontaktach z tzw. BOA ma się wrażenie bicia głową w mur. Jak w zamierzchłym systemie.
    Zaletyoferta programowa
    Wadyskandaliczna obsługa i serwis techniczny
    od stycznia, 95 zł
  • ~Michał / 2023-02-21 13:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Od miesiąca naprawiają zgłoszoną usterkę i zamiast naprawić to pogarszają sytuacje. Zacinający się obraz i dźwięk na kilku kanałach, zawieszający się internet. Po 7 latach względnego spokoju chyba zaczyna infrastruktura im się sypać. Chyba najwyższy czas na zmianę dostawcy usług.
    Zaletyw tej chwili żadnych
    Wadycoraz gorsza jakość oferowanych usług
    MiejscowośćPoznań
  • ~Michu / 2018-09-30 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    czy moglbym prosic o podlaczenie tego domofonu w ktorym pan przewiercil kabel??bo niechce mi sie juz schodzic i drzwi otwierac. Czekam juz 2 tyg. Czy to dlugo?? Hmm. Sam niewiem. Ladne opinie sa pisane na temat inei. Dzis mial pan to zrobic. O 13.30 mial byc. Niestety nie odebral telefonu. No i oczywiscie nie przyszedl:-) pewnie byl bardzoo zajety. A zadzwonic nie mogl,bo raczki mial zajete. Do panstwa juz dzwonilem. Ale nie duzo razy- ok 10 x. Duzo minut nie stracilem. Moze ze 100:-). Ale co tam. Trzeba czekac prawda?? Chcialem tez bardzo bardzo podziekowac PANSTWU za odpisanie na meila. A nieeee przeciez panstwo tez byli zajeci prawda?:-) nic sie nie stalo. Poczekamy sobie. Spokojnie:-)chcialem jeszcze dodac,ze jezeli chodzilo o podpisanie z wami umowy ,to byliscie na drugi dzien:-) co za super firma. Szybko zalatwione:-) pozdrawiam i czeeekaaaammmmm.....:-)
    ZaletyBrak
    WadyOj duzo duzo
  • ~Mikolaj1967 / 2018-03-16 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko jest dobrze jak starają się pozyskać klienta. W momencie awarii bardzo długi czas oczekiwanie na technika. W 21 wieku przy płaceniu za rachunki niemałych pieniędzy czas oczekiwania na technika to 4 dni przez cały weekend. Na infolini może i mili ludzie ale nic ci nie pomogą. Jestem związany z nimi umową lecz po zakończeniu rezygnuję. Więc zastanów się zanim podpiszesz z INEA umowę. Mieszkam w bloku i podczas podłączenia kablówki został mi odcięty sygnał telewizji zbiorczej bo panowie podłączyli się wykorzystując przewód który był oryginalnie zamontowany w ścianie i teraz nie mam też telewizji analogowej. Czyli nie korzystasz z ich usług to nie masz telewizji wcale.
    ZaletyJak działa to się ciesz.
    WadyBardzo długie oczekiwanie na usunięcie usterki.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Natalia / 2024-01-16 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet nie diało. Telefon nicht nie odbera. Wszystko oplacono. Nie moge zalogować conto. Pisze żle gaslo. Piszę nowe gaslo , czekam na sms . SMS nie dotarlo ????????????
    MiejscowośćPoznań
  • ~niedoszły / 2008-11-08 15:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Mają monopol w wielu miejscach i wykorzystują go do granic.

    oferowanie dziś Internetu o "predkości" 64 kbps to kpina i szukanie nieświadomych-naiwnych.
    Wyższe transfery w znośnej cenie.

    Cena telefonu to kolejna kp[ina np. opłata inicjacyjna 18 gr. !!!
  • ~Niki / 2022-10-28 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często następuje zerwanie internetu. Pomimo prób nawiązania kontaktu z firmą INEA - zero reakcji na problem. Pisałem na czacie - zero odpowiedzi, pisałem na INEA kontakt - zero odpowiedzi.
    W salonie INEA powiedziano mi że mogą wymienić modem lecz odpłatnie - a z jakiej racji skoro modem zaczął szwankować nie z mojej winy.
    ZaletyNa początku byłem zadowolony - teraz jestem wnerwiony.
    WadyBrak reakcji na problem ze strony INEi po prostu klienta "olano"
    MiejscowośćKazimierz Biskupi
  • ~pan / 2019-08-08 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    i co znowu deszczyk spadł w tym momencie zgłosiłem po raz kolejny sprawę o nr 1590223 o godzinie 21:57 i po raz 2 w tym tygodniu kolejny raz informuje iż brak usług w całym bloku oraz w lokalu wojskowa *****tylko tym razem modem został wyłączony bo po ostatniej awarii dziwnym trafem się uruchomił po 30 minutach technik miał dojechać zapewnienie konsultanta nie dojechał i stwierdził ze naprawił przewód zasilający od 9:30-11:30 w dniu późniejszym gdzie usługi były dostępne po 30 minutach ale po ostatniej awarii zostały uszkodzone ustawienia urządzeń wyjściowych od Państwa modemu i tym razem poczekam za odpowiedzią z działu technicznego ze ktoś lub coś doprowadzi urządzenie do stanu przed awaria i ustawienia modemu się powrócą do stanu przed i informuje ze przykrością zostałem poinformowany ze ktoś ma się konsultować zemną w tej sprawie i państwa urządzenie nie zostanie podłączone do czasu naprawy. Czekam za wiadomością telefoniczna 48 godzin a potem zgłoszę reklamacje obniżająca rachunek Ps w tej chwili rozmowa została nagrana ale z mojej strony i chyba szybciej zerwę z państwem umowę niż ktoś się odezwie przypominam iż posiadam monitoring na łączu w tej chwili jestem zmuszony korzystać z łącza zastępczego za co ponoszę koszty dziękuje i pozdrawiam xxxxx wcześniejsza sprawa 1581131
    Zaletycena ale jakosc na minus
    Wadybrak fachowej opieki klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Pan P / 2020-03-05 19:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Od poczatku roku wieczne problemy dropy/ping są dni gdzie rozłącza mnie z siecią kilka razy na godzinę.
    Przed 2020 wszystko chodziło bez problemów.
    WadyOd 2020 porażka
  • ~Pik / 2024-04-03 21:58
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Mylace informacje informacje przedstawiciela handlowego dotyczace mozliwosci rezygnacji z pakietu, jest ale po 2 latach...
    2. Najgorsza telewizja ze wszystkich z jakich mialem okazje korzystac, ciagle zrywanie programow, przerwy, cofanie nadawanego programu o kilka, kilkadziesiat sekund itp.

    A net niby 1G...
    MiejscowośćKamionki
  • ~QQ / 2014-12-06 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradziłam wszystkim znajomym. Ceny z kosmosu za beznadziejną ofertę. Duża prędkość internetu głownie tylko na papierze. Oferta telefoniczna- nawet nie zerkam. Oferta telewizyjna - skandaliczna - wielkie nic w cenie kosmos. Trzymać się z daleka.
    Zaletybrak
    Wadyceny , obsługa , pakiety, szukanie naiwynych , monopol
    10 lat mam styczność.... na szczęście nie bezpośrednio ze swojej kieszeni pokrywam koszty :)
  • ~qra / 2013-02-04 09:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Myślałem że są w pożądku ale chyba nie do końca. Na każdej ulotce w środzie wlkp oferowali pakiet HBO i Ciemax 3 miesiące gratis niestety przy podpisywaniu umowy miła pani nie zaznaczyła tych pakietòw w efekcie gratisowych pakietòw nie da się już włączyć ale gdybym chciał aktywować płatne HBO to w każdej chwili nie ma dla nich problemu
    Zaletynarazie brak
    Wadysłaby sygnał dekodera i internetu
    produkt mam 7 dni a abonament 110zł
  • ~Roger Motorcycles Club 1%er / 2024-04-09 21:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Mafia, złodzieje nic dodać, nic ująć Firma ma adres z (zupy) wzięty zero kontaktu z osobami żywymi wszystko przez telefon, ludzie nie ogarnięci nie potrafią racjonalnie odpowiedzieć na pytania.
    Firma z cyklu ruchaj ile się da, a jak ktoś się skapnie to będziemy ruchać innych....
    Macie szczęście że do waszego biura nie ma dostępu cwaniaczki...
    .
    Przed podpisaniem umowy mili pierwszy rok w miarę, pózniej gry lagują wybijanie z serwera są normą. Omijajcie dużym łukiem tych złodzieji.
    ZaletyPo podpisaniu umowy ok
    WadySłaby ping, oraz bardzo zaniżone parametry sprzedaży internetu w swiatłowodzie.
    Miejscowośćwlkp
  • ~RoSi / 2020-11-18 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikt nie odpowiada w przypadku awarii, Messengerze, LiveChat, infolinia wszystko bez odpowiedzi. Kpina z klienta!
    WadyAwarie, brak kontaktu z operatorem
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030