Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1120 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.33
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~E.W. / 2019-08-08 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuję zmienić pakiet... I cały czas słyszę, że prześlą aneks oraz kuriera z modemem. Kurier nie pojawił się. W ostatniej rozmowie usłyszałam, że aneks został anulowany, na pytanie dlaczego, Pani na infolinii wyciszyła się na 15 minut aby wrócić z odpowiedzią, że... nie ma pojęcia co się stało :D
    Dodatkowo, próbowałam skontaktować się mailowo jednak do tego trzeba się zarejestrować czego uczynić nie mogę bo po wpisaniu danych otrzymuję błąd serwera :D Generalnie załatwienie czegokolwiek jest utrudnione, trzeba dzwonić kilka razy, nie można po prostu napisać maila, jakiś koszmar. Dzwoniłam już 6 razy i nadal nie sfinalizowałam zmiany pakietu. I dodam, sama pracuję na obsłudze klienta na infolinii przychodzącej i jestem osobą szczerze wyrozumiałą bo znam tę pracę od drugiej strony jednak sam BOK Inea jak i procedury są po prostu koszmarne.
    Wady- Obsługa klienta,
    - Procedury załatwiania formalności.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Eicki / 2021-10-21 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Zero kontaktu, olewanie nawet nowego klienta 45 dni nie potrafią przyjechać i zamontować. 3x przesuwany termin, teraz nie odbierają tel. NIE POLECAM.
    ZaletyDobrze manipulują
    WadyOlewka zupełna klienta
    MiejscowośćLublin
  • ~Ela / 2019-12-19 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Od niedzieli do poniedziałku rano nie miałam telewizji kablowej z powodu jakiejś awarii. Dziwię sie ze tak prężna firma nie posiada serwisu, ktory usuwa awarie w dni wolne. Poza tym wczoraj w godzinach wieczornych znowu nie bylo programow sportowych. Cos zaczyna kuleć w Inei trzeba będzie wziąć pod uwagę zmianę operatora.
    Zaletyuprzejma obsluga
    WadyZbyt częste zmiany pasm.Brak obiegu informacji o awariach.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Franek / 2022-11-27 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrywa często internet
    Nie mogę korzystać poprawnie z urządzeń typu kamera monitoringu wifi oraz sterowaniem ogrzewania przez internet
    Zero możliwości kontaktu
    Na moje zapytania nikt nie odpowiada a traktuje się jako zamknięte
    Porażka
    Nie polecam
    MiejscowośćSitno
  • ~Jack / 2021-04-15 15:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam wszystkich. Przestrzegam przed korzystaniem z usług oferowanych przez firmę Inea. Moja historia wygląda następująco: przez 5 lat jestem klientem dot. internetu domowego radiowego. W święta Wielkanocne 2021r internet ten został wyłączony. Po moich licznych telefonach uzyskałem informację, że firma Inea zrywa ze mną umowę na dostawę internetu bez wcześniejszego uprzedzenia i bez podania przyczyny. A dostałem wiadomość sms, że to Ja zerwałem z nią umowę co nie miało miejsca. Osoby pracujące przy obsłudze klienta są niekompetentne bez podstawowej wiedzy na temat obowiązujących przepisów regulujących usługi telekomunikacyjne (może nie z ich winy tylko z winy pracodawcy - brak szkolenia). ODRADZAM jakiejkolwiek współpracy z firmą Inea.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania klienta.
    MiejscowośćNiechanowo
  • ~Jakub / 2024-09-05 12:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze - beznadzieja.
    Moja babcia została zmuszona do podpisania nowej, niekorzystnej umowy na usługi, których nie potrzebuje. Jak zmuszona? Wyłączono programy w TV po koncentryku, w zamian dając opcje tylko na światłowód.
    W ten sposób babcia płaci 2 razy więcej, ma światłowodowy internet, którego nie potrzebuje.
    Zero wsparcia, zero pomocy, zero zrozumienia.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klienta na niekorzystne umowy, bardzo dyskusyjna jakość
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jarosław / 2024-02-18 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Trudno cokolwiek powiedzieć o jakości usługi bo nawet nie doszło do podpisania umowy. Kontakt mailowy bez odpowiedzi, kontakt telefoniczny rozmowa z trzema sprzedawcami i trzy zupełnie różne oferty różniące się ceną nawet o 40zł/mc. I może nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że każdy ze sprzedawców zarzekał się że jego oferta jest jedyna możliwa i żadnej innej w Inei nie ma. Pan miał problem z dodawaniem, Ewidentnie nie mówił o wszystkich kosztach. Zrezygnowałem z tej oferty bo jeśli na etapie oferty są już takie problemy to co będzie dalej?
    WadyNiekompetentna obsługa
    MiejscowośćLublin
  • ~Jerry_Blues / 2015-09-28 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Co za dziadowska firma. Zostałem "przejęty" przez INEę w spadku z INOTELEM, w którym byłem i nie narzekałem. Natomiast to co się dzieje od momentu przejęcia to jest jakieś nieporozumienie. Kanały z dnia na dzień chodzą coraz gorzej. Kilka kanałów już od dwóch miesięcy nie mogę w ogóle oglądać. Od miesiąca dzwonię do tej gównianej firmy i ciągle mi obiecują, że zrobią to cytuję: "za dwa dni", "do końca tygodnia", po czym zamiast załatwić usterkę to mnie męczą promocjami. Mało tego, 5 razy dzwonią w ciągu paru dni z tą samą sprawą i proszą o zgodę na dostarczanie promocji, czytając tony regulaminów. Mają taki burdel, że nie wiedzą do kogo w jakiej sprawie i ile razy już dzwonili. Przesyłają mi mailowo informację bym wypełnił załączoną ankietę i ocenił ich usługi tylko k***wa zapominają dołączyć ankietę, czy chociażby linka do niej. A może to specjalne działanie by tych ankiet do nich nie dostarczano? Wstyd i hańba. Zamierzam zrezygnować z ich usług i zażądać zwrotu kasy za TV, której nie mogę oglądać. STANOWCZO NIE POLECAM!!!!!
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyzlew na klienta
  • ~JS / 2018-07-14 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja w listopadzie 2017 zadzwoniłam na infolinię, chciałam domówić Canal + do aktualnego abonamentu, nie dość, że nie odkodowali wszystkich kanałów Canal Plus to automatycznie przedłużyli mi umowę o kolejne 24 miesiące! Skandal, płacę za internet i tv ( kiepskie kanały) 174 zł miesięcznie! Prawdopodobnie sprawa skończy się w sądzie. Żenada, nie polecam ! Jeśli nie zmienią swojej polityki to już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    MiejscowośćPoznań
  • ~jws / 2019-05-07 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    1.Nie można połączyć się z konsultantem, by poinformować o braku internetu. Cały czas komunikat o czasie oczekiwania około10 minut. Wczoraj oczekiwałem 20 minut i nic. Dzisiaj to samo.
    2.Od jakiegoś czasu "zrywa" internet co około 15minut na 10-15minut (najczęściej w soboty i popołudnia).
    Firma ma" w poważaniu" klientów
    Zaletybrak
    Wady1.Nie można połączyć się z konsultantem, by poinformować o braku internetu. Cały czas komunikat o czasie oczekiwania około10 minut. Wczoraj oczekiwałem 20 minut i nic. Dzisiaj to samo.
    2.Od jakiegoś czasu "zrywa" internet co około 15minut na 10-15minut (najczęściej w soboty i popołudnia).
    Firma ma" w poważaniu" klientów
    MiejscowośćPoznań
  • ~K / 2022-09-26 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Po awarii routera czas oczekiwania na naprawę to 2 tygodnie, później okazało się, że ktoś nie zatwierdził terminu naprawy i trzeba go było ponownie rezerwować. W efekcie internet nie działa od 2 tygodni i minimum drugie tyle działać jeszcze nie będzie.
  • ~Kacper / 2024-06-26 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak wygląda światłowód w praktyce:
    DOWNLOAD
    pobieranie w Mb/s
    74.17
    UPLOAD
    wysyłanie w Mb/s
    39.27

    Poznań Szczepankowo. Ktoś ma wiecej pytań?
    ZaletyJest
    WadyCzęste awarie internetu i TV, tj. częste ale krótkie, które uniemożliwiają reklamacje, boty jako support, więc w praktyce jesteśmy bez supportu, ogólnie słabo - kiedyś było lepiej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kam / 2020-03-18 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Umówiony byłem na montaż intern.i telew.na dany dzień i godz.wziołem wolny dzień z pracy by być przy montażu,(Inea przysłała mi dzień przed montażem 3 sms o terminie i godz.przyjscia montera)monter się nie pojawił.Dzwoniłem do inei w ten sam dzień 2 razy,obiecali że się zajmą sprawą i oddzwonią,nie oddzwonili-dziękuję za szacunek dla stałego klijenta.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćKonin
  • ~Katarzyna / 2024-02-05 08:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Często się zawiesza, rozszerzając pakiet usług konsultant nie przekazuje pełnego obrazu sytuacji,przez co uważam ,że zostałam wprowadzona w błąd czego skutkiem jest podpisanie niekorzystnej umowy na dwa lata.
    Czekam do końca umowy( długo niestyty jeszcze) i rezygnuje na pewno
    ZaletyTylko INEA była u mnie dostepna
    WadyBardzo słaba obsługa infolinii ..robót na obsłudze koszmar. Zawieszanie routera.
    MiejscowośćGniezno
  • ~Kisah / 2021-04-06 10:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Operator oferuje najszybszy internet w kraju, po czym po podłączeniu okazuje się że internet jest bardzo wolny. Wifi nie obejmuje całego domu, przez co potrzebne co dwa urządzenia i dwa hasła wifi w jednym domu i co chwilę przełącza między jednym, a drugim urządzeniem. Operator twierdzi że nie potwierdza w ofercie szybkiego internetu na wifi. Internet często zacina, wyłącza się.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg wifi, wolny internet
    MiejscowośćKleszczewo
  • ~Klient / 2021-12-06 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Inea nie jest w stanie zainstalować u mnie internetu. Są jedynym dostawcą, który ma światłowód pod moim adresem, ale nie są w stanie "odblokować adresu" w systemie. Nie wiadomo w czym leży problem. Od miesiąca nie są w stanie rozwiązać sprawy, ja nadal nie mam internetu. Nie polecam, a nawet stanowczo odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyniesamowicie długi czas załatwienia sprawy
    MiejscowośćPoznań
  • ~Klient INEA / 2022-01-29 08:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam nowe łącze światłowodowe od kilku miesięcy w lubelskim i ciągle zrywa piszę do nich, oni twierdzą że u nich wszystko ok sygnał dobry i.t.d. a u mnie co jakiś czas "zawiecha". Brak słów- Żałuję tego dnia w którym podpisałem na dwa lata umowę.
    Zaletybrak
    WadyJedna wielka pomyłka.
  • ~Klient z długim stażem / 2015-10-28 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie kończę korzystanie z "usług" tej żałosnej firmy. Internet dno, BOK dno. Nie dajcie się nabrać tym "profesjonalistom", wtopicie, jak nic
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    wiele lat, ostatnio 108 PLN
  • ~Knives / 2025-06-03 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Rok temu chcieliśmy przejść na światłowód. Kabel jest na klatce schodowej, trzeba przewiercić do mieszkania. Problem - na drodze stoi instalacja elektryczna i gazowa. Monter stwierdził, że trzeba się przebić od klatki schodowej przez korytarz, kuchnię aż do pokoju i nie gwarantuje, że niczego nie uszkodzi. Miał to zgłosić.
    Dziś na klatce informacja, że INEA będzie przechodzić całkowicie na światłowód a internet kablowy zostanie zlikwidowany. Na moje pytanie o to, co się zmieniło w procesie instalowania odpowiedzi nie ma. Jest tylko "w systemie widzę, że jest możliwość". Możliwość cały czas jest, tylko wykonanie grozi awarią prądu lub wybuchem gazu. Nie potrafią odpowiedzieć, czemu po prostu nie wymienili dotychczasowych kabli, prowadzących do mieszkań zamiast poprowadzenia ich listwą na klatce schodowej i konieczności wiercenia w ścianach. Nie wiem, co teraz będzie. Pewnie zrzucą całą odpowiedzialność na klientów. Przecież możliwość jest...
    ZaletyDostępność
    WadyCena, obsługa klienta, dostępność informacji, wymuszanie światłowodu bez dokładnego sprawdzenia instalacji w budynku
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krystian / 2019-08-30 10:56
    Ocena: 2.00 / 5
    W zasadzie z obsługi klienta powinienem wystawić zero lub na minusie. Ze względu na przeprowadzkę proszę o przełączenie internetu w nowe miejsce a oni ze brak możliwości technicznych wiec ja na to żeby w ramach tej umowy zmienili mi internet z kabla na bezprzewodowy a oni.. brak możliwości technicznych.. Debile! Skoro oferujecie internet bezprzewodowy to możliwości techniczne są tylko chęci brak! Nie szanują ludzi którzy im płaca, nie polecam, lepiej wybierzcie innego operatora, ja więcej z nimi umowy nie podpisze.
    ZaletyBrak
    WadyWyzysk. Zero elastyczności i wyjścia na wprost potrzebom klienta który opłaca rachunki regularnie.
    MiejscowośćWitkowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030