strona 20 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~bartek / 2012-01-07 14:06
nie podpisujcie umowy z inea! to najgorszy dostawca internetu, z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia! zaczęło się od oszustwa przy podpisywaniu umowy - zależało mi na czasie, więc skorzystałem z usług inea, bo jej pracownik gwarantował podłączenie w ciągu 3 dni. operacja trwała 2 tygodnie a inea zignorowała moją reklamację. punkt dwa: biuro obsługi. to materialne - kolejki jak za komuny. władczy konsultanci zarządzają kolejką palcem wskazując kto może teraz podejść. punkt trzy: infolinia. spróbujcie się dodzwonic. najpierw wysłuchacie kilku reklam, a na koniec będziecie czekali minimum 10 minut - jeśli w ogóle ktoś odbierze. obsługa chamska - konsultanci powtarzają w kółko wyuczone formułki, nic nie wiedzą, są agresywni (tylko tu zdarza mi się, żeby konsultant na mnie krzyczał albo mówił: jak się panu nie podoba, to...). punkt 4: awarie. co kilka dni. niektóre trwają kilka dni. inea nic nie wie, pracuje nad problemem. jeśli awaria trafia się w dzień wolny od pracy - nie liczcie na to, że inea cokolwiek zrobi. awarii też nie zgłosicie, bo infolinia nie pracuje wtedy :) wszystko, tylko nie inea. chyba, że odpowiada wam relacja jak z głębokiej komuny. -
-
~binokle / 2019-03-17 17:54
INTERNET tragedia. zrywa się jakieś 160 razy dziennie. MiejscowośćPoznań -
~Blue / 2019-09-02 22:31
Katastrofa. Centrum Poznania instalacja miedziana. Prędkość łącza w teorii 180Mb/s awarie i problemy to niestety codzienność. Od 6 sciu lat nie zmienia się nic. Jeżeli oglądasz streamy lub grasz online omijaj tego operatora. Problemów nigdy nie zglosisz infolinia zawsze nie czynna. Reklamacje mają niski priorytet na większość nie odpowiadają a jeśli już to usłyszysz że jak sie nie podoba to se idź gdzie indizej. ZaletyTam gdzie jest światłowódWadyWszędzie gdzie nie mają instalacji światłowodowejMiejscowośćPoznań -
~bobo / 2017-05-24 17:57
Dwa dni po podłączeniu internetu było OK lecz później już tylko gorzej. Nie reagują na mój problem Mówią że błąd jest po mojej stronie lecz wszędzie indziej mogę się łączyć przez VPN tylko u nich nie. internet jest szybki ale zawodowo nie mogę pracować więc dla mnie jest bezużyteczny. WadyBrak reakcji na problem klienta2 miesiące i toczę bój w tej sprawie od 1,5 miesiąca -
~Borys Jelcyn / 2024-08-03 16:05
Od początku montażu Internetu miesiąc temu, codziennie rano trzeba restartować router. Sprawa zgłaszana już 5 razy w ciągu miesiąca, a problem nadal istnieje. -
~Bumszakalaka / 2023-05-07 22:35
Totalne nie nic nie mogą ogarnąć internet ciągle ucina ZaletyZalet nie maWadyInternetu jak nie było tak nie maMiejscowośćPoznań -
~carlo / 2017-03-18 16:38
Uwaga ! Inea niespodziewanie wyłączyła 17 marca usługę poczty, a właściwie odcięła bez ostrzeżenia uzytkowników od dostępu do własnych danych na skrzynkach mailowych. Podobno w związku z zagrożeniem nieautoryzowanego dostępu osób trzecich. Konsultant infolinii Inea stwierdza, że nie może udzielić żadnych wyjaśnień. Na pytanie czy możliwe będzie odzyskanie przez abonentów w jakikolwiek sposób informacji i danych przechowywanych na skrzynkach mailowych - odpowiada kategorycznie "nie !". Przejaw braku szacunku wobec własnych klientów. Podejrzany jest fakt tłumaczenia się zagrożeniem nieautoryzowanego dostępu. więc albo wlazły tu jakieś czynniki powiązanie z organizacjami rządowymi albo po prostu wysypał im się serwer mailowy i dane poszły w diabły. Żenada. wieloletni abonent -
~Coraxa / 2016-03-29 19:29
Witam otóż inea zafundowała nam internet za 1zł pod warunkiem nadajnika na dachu.Internet chodził 3 miesiące bardzo dobrze 3 GB pobierało się w niecałe 10minut. Od listopada 2015r internet totalnie się spierdo... 1mb pobiera w 5 sekund League of legends aktualizacja 100mb w 2 godziny nie wiem co to jest za dostawca internetu powinni wymienić servery bo one są do du.. za przeproszeniem nie dość ,że obsługa jest beszczelna oraz irytująca to karzą poczekać 5 minut a to czekanie trwa około 30 minut. Jeste bardzo zawiedziony nie ma żadnej Zalety ,a wad nie będę wypisywał bo jest ich bardzo dużo. ZaletyNie ma żadnych zalet.WadyJest tyle wad ,że nawet nie ma co pisaćNie polecam. Jeśli ją macie zmiencie ! -
-
~Damian / 2024-04-29 08:26
Wieczne awarie podczas dnia i nocy. Nie da się normalnie skorzystać. Internet co chwilę traci zasieg A co za tym idzie telewizja która jest po internecie również nie działa ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćKonin -
~ddd / 2022-12-05 21:44
Zamiast 300 M jest 5 i tak codziennie z małymi przerwami na kilkanaście Mega. Dodzwonić się nie da chyba że ktoś chce coś dokupić :) -
~Dj / 2023-07-01 10:57
Niestety internet i TV bardzo niestabilny. Pomimo światlowodu zrywa ... ZaletyBrakWadyBardzo słaba jakosc.. zrywa i nie ma gwarantowanej przepustowosci.MiejscowośćPuszczykowo -
~Dmytro / 2020-04-20 18:09
Fatalna obsługa klienta - bardzo długie oczekiwanie na połączenie, jeden mówi jedno, następnie drugi mówi o czymś zupełnie odwrotnym. WadyFatalna obsługa klientaMiejscowośćPoznań -
~E.W. / 2019-08-08 17:42
Od dwóch miesięcy próbuję zmienić pakiet... I cały czas słyszę, że prześlą aneks oraz kuriera z modemem. Kurier nie pojawił się. W ostatniej rozmowie usłyszałam, że aneks został anulowany, na pytanie dlaczego, Pani na infolinii wyciszyła się na 15 minut aby wrócić z odpowiedzią, że... nie ma pojęcia co się stało :D
Dodatkowo, próbowałam skontaktować się mailowo jednak do tego trzeba się zarejestrować czego uczynić nie mogę bo po wpisaniu danych otrzymuję błąd serwera :D Generalnie załatwienie czegokolwiek jest utrudnione, trzeba dzwonić kilka razy, nie można po prostu napisać maila, jakiś koszmar. Dzwoniłam już 6 razy i nadal nie sfinalizowałam zmiany pakietu. I dodam, sama pracuję na obsłudze klienta na infolinii przychodzącej i jestem osobą szczerze wyrozumiałą bo znam tę pracę od drugiej strony jednak sam BOK Inea jak i procedury są po prostu koszmarne.Wady- Obsługa klienta,
- Procedury załatwiania formalności.MiejscowośćPoznań -
~Eicki / 2021-10-21 12:53
Dramat. Zero kontaktu, olewanie nawet nowego klienta 45 dni nie potrafią przyjechać i zamontować. 3x przesuwany termin, teraz nie odbierają tel. NIE POLECAM. ZaletyDobrze manipulująWadyOlewka zupełna klientaMiejscowośćLublin -
~Ela / 2019-12-19 09:24
Od niedzieli do poniedziałku rano nie miałam telewizji kablowej z powodu jakiejś awarii. Dziwię sie ze tak prężna firma nie posiada serwisu, ktory usuwa awarie w dni wolne. Poza tym wczoraj w godzinach wieczornych znowu nie bylo programow sportowych. Cos zaczyna kuleć w Inei trzeba będzie wziąć pod uwagę zmianę operatora. Zaletyuprzejma obslugaWadyZbyt częste zmiany pasm.Brak obiegu informacji o awariach.MiejscowośćPoznań -
~Franek / 2022-11-27 06:10
Zrywa często internet
Nie mogę korzystać poprawnie z urządzeń typu kamera monitoringu wifi oraz sterowaniem ogrzewania przez internet
Zero możliwości kontaktu
Na moje zapytania nikt nie odpowiada a traktuje się jako zamknięte
Porażka
Nie polecamMiejscowośćSitno -
-
~Jack / 2021-04-15 15:42
Witam wszystkich. Przestrzegam przed korzystaniem z usług oferowanych przez firmę Inea. Moja historia wygląda następująco: przez 5 lat jestem klientem dot. internetu domowego radiowego. W święta Wielkanocne 2021r internet ten został wyłączony. Po moich licznych telefonach uzyskałem informację, że firma Inea zrywa ze mną umowę na dostawę internetu bez wcześniejszego uprzedzenia i bez podania przyczyny. A dostałem wiadomość sms, że to Ja zerwałem z nią umowę co nie miało miejsca. Osoby pracujące przy obsłudze klienta są niekompetentne bez podstawowej wiedzy na temat obowiązujących przepisów regulujących usługi telekomunikacyjne (może nie z ich winy tylko z winy pracodawcy - brak szkolenia). ODRADZAM jakiejkolwiek współpracy z firmą Inea. ZaletyBrakWadyBrak poszanowania klienta.MiejscowośćNiechanowo -
~Jakub / 2024-09-05 12:17
Szczerze - beznadzieja.
Moja babcia została zmuszona do podpisania nowej, niekorzystnej umowy na usługi, których nie potrzebuje. Jak zmuszona? Wyłączono programy w TV po koncentryku, w zamian dając opcje tylko na światłowód.
W ten sposób babcia płaci 2 razy więcej, ma światłowodowy internet, którego nie potrzebuje.
Zero wsparcia, zero pomocy, zero zrozumienia.ZaletyBrakWadyNaciąganie klienta na niekorzystne umowy, bardzo dyskusyjna jakośćMiejscowośćPoznań -
~Jarosław / 2024-02-18 10:32
Trudno cokolwiek powiedzieć o jakości usługi bo nawet nie doszło do podpisania umowy. Kontakt mailowy bez odpowiedzi, kontakt telefoniczny rozmowa z trzema sprzedawcami i trzy zupełnie różne oferty różniące się ceną nawet o 40zł/mc. I może nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to że każdy ze sprzedawców zarzekał się że jego oferta jest jedyna możliwa i żadnej innej w Inei nie ma. Pan miał problem z dodawaniem, Ewidentnie nie mówił o wszystkich kosztach. Zrezygnowałem z tej oferty bo jeśli na etapie oferty są już takie problemy to co będzie dalej? WadyNiekompetentna obsługaMiejscowośćLublin -
~Jerry_Blues / 2015-09-28 20:01
Co za dziadowska firma. Zostałem "przejęty" przez INEę w spadku z INOTELEM, w którym byłem i nie narzekałem. Natomiast to co się dzieje od momentu przejęcia to jest jakieś nieporozumienie. Kanały z dnia na dzień chodzą coraz gorzej. Kilka kanałów już od dwóch miesięcy nie mogę w ogóle oglądać. Od miesiąca dzwonię do tej gównianej firmy i ciągle mi obiecują, że zrobią to cytuję: "za dwa dni", "do końca tygodnia", po czym zamiast załatwić usterkę to mnie męczą promocjami. Mało tego, 5 razy dzwonią w ciągu paru dni z tą samą sprawą i proszą o zgodę na dostarczanie promocji, czytając tony regulaminów. Mają taki burdel, że nie wiedzą do kogo w jakiej sprawie i ile razy już dzwonili. Przesyłają mi mailowo informację bym wypełnił załączoną ankietę i ocenił ich usługi tylko k***wa zapominają dołączyć ankietę, czy chociażby linka do niej. A może to specjalne działanie by tych ankiet do nich nie dostarczano? Wstyd i hańba. Zamierzam zrezygnować z ich usług i zażądać zwrotu kasy za TV, której nie mogę oglądać. STANOWCZO NIE POLECAM!!!!! Zaletynie zauważyłemWadyzlew na klienta
strona 20 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »