strona 18 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Robert / 2016-04-06 07:15
Witam Inea to firma z którą lepiej się nie wiązać, oni myślą że po podpisaniu umowy klient jest ich własnością. Ja osobiście chciałem przedłużyć umowę z nimi ale okazało się, że będąc klientem przez 4 lata (a z przerwą 7 lat) i przedłużając umowę, mam pakiet za 129 zł a nowy klient przychodzący z ulicy tą samą ofertę ma z 99 zł. Myślą że są monopolistą i trzeba im się prosić o to by być ich klientem. Następna rzecz to obsługa w punktach inea, tam oprócz wystroju wszystko pozostałe to głęboka komuna, osoby niby nie z czasów socjalistycznych ale zachowaniem dorównuj „Krystynie z gazowni”. Ostatnio kilka razy byłem w punktach i odzywki do klientów pań obsługujących to porażka. Pozdrawiam -
-
~ada / 2011-10-09 13:08
Przegapiłam moment zakończenia umowy, "rozpieszczona" wcześniejszym przypominaniem nie sprawdzałam do kiedy ją mam. Pani zadzwoniła z informacją, że niedługo mi się kończy i przyjdzie ktoś porozmawiać. Przyszedł i uświadomił, że od 4 miesięcy płace całą stawkę, muszę wziąć pakiet z niepotrzebnym mi telefonem, bo inaczej jest drożej, muszę wymienić dekoder, bo stary pakiet jest droższy, muszę mieć 50 mega, bo za 25 będzie drożej, bo nie ma promocji itp. Czuję się naciągnięta, bo prędkość internetu nie jest dla mnie odczuwalna, dekoder przyszedł bez odpowiednich kabli, po które mogę zgłosić się w punkcie obsługi klienta w godzinach mojej pracy. Płace więcej niż znajomi w innych sieciach. A to wszystko przez brak konkurencji przez umowy między firmami. Jeśli macie wybór-nie polecam! -
~Aleksandra / 2024-05-20 09:14
Ponad miesiąc starałam się założyć światłowód w moim lokalu. Pracownicy nie przekazują informacji dotyczących jakichś niepowodzeń w założeniu internetu. Nikt nie potrafił wytłumaczyć czemu nie można go założyć. Nie można było znaleźć notatki od fachowca, który miał założyć światłowód. Totalna niekompetencja pracowników na infolinii jak i na chacie. ZaletyBrakMiejscowośćPoznań -
~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa. ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rządWadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantemMiejscowośćŚroda Wielkopolska -
~Czester / 2018-10-29 23:38
Niedziałające pakiety. Infolinia mówi że zrobi co może, a jednak nic nie może. Sprzedali pakiet full wypas za kupę kasy i tyle. Szkoda, kiedyś to była całkiem dobra kablówka WadyNiedziałające pakiety. Infolinia(biuro obsługi)MiejscowośćŚrem -
~darek009 / 2018-03-16 22:26
Brak jakiejkolwiek informacji o występującym zadłużeniu po rozwiązaniu umowy,aż do momentu (blisko rok)pismo z jakieś firmy windykacyjnej o cesji śmiesznego długu (kilkanaście złotych)Totalna kompromitacja!!! MiejscowośćŚmigiel -
~Edek / 2017-10-26 16:25
Internet zrywa raz jest raz nie ma nie polecam jak sie skończy umowa rezygnuje ZaletyBrakWadyJ.w. -
~Eth / 2008-08-16 14:47
Coz mozna rzec, predkosc neta nie podnoszona od ponad dwoch lat (2mbps 100zeta - 80 przy 2 letniej lojalce) co w porownaniu np. z chello czyni inee zupelnie nieoplacalna, co do awaryjnosci internetu to nie jest taka zla, ale ciagle problemy sa z telewizja cyfrowa - artefakty(przeklamania w wyswietlaniu obrazu), znikanie programow. Just syf ,a dodatkowo rachunek za tv trzeba placic przez spoldzielnie mieszkaniowa... ZaletyInternet stosunkowo dobrze dzialaWadyCena,awaryjnosc telewizji cyfrowej5 lat -
-
~Filip / 2019-06-12 19:49
Obsluga klienta na poziomie Bangladeszu. Problemy z dostawali internetu... Szczerze NIE POLECAM Zaletykanaly telewizyjne dzialjaWadyzla obsluga, slaba jakosc internetu, wykorzystywanie nieswiadomosci klieta dla swoich celowMiejscowośćPoznań -
~Grzegorz / 2020-11-19 18:45
Obsługa klienta na strasznym poziomie, rozbieżne informacje na infolini, a w salonie Inea... Szybkość rozwiązywania problemów - TRAGICZNA. MiejscowośćSzczytniki Czerniejewskie -
~Jack / 2018-04-19 21:03
Reklamacje można złożyć przez ich formularz na stronie po zalogowaniu, ale czas do wpisu jest za krótki i szczegółowy opis w momencie wysyłki przepada - trzeba na nowo wpisywać - po drugim razie zrezygnowałem. Każdy informator na infolinii udziela innej informacji lub wcale. Przerwy w dostawie internetu i źle działający telefon stacjonarny. Chyba długo nie pociągną. MiejscowośćPoznań -
~Kacper / 2019-01-07 19:13
J***ć ten internet najgorsze gówno jakie może być nie polecam wchodząc w jakąś stronę trwa to prawie godzinę WadyZbyt mało miejsca by wymieniaćMiejscowośćKtzewata -
~Karol / 2022-05-30 09:24
Średnio raz w miesiącu kilkudniowe problemy z dostępem do internetu, zdarzały się nawet tygodniowe. Obsługa klienta przy tym jest żenująca i prawdopodobnie najgorsza jaka w życiu widziałem. Na infolinii rozmawia się z robotem, który po tygodniu braku dostępu do internetu każe mi zrestartować router. Nawet jeśli uda się go zmusić do przełączenia do konsultanta to po godzinie czekania na zgłoszenie po prostu zerwało rozmowę. W międzyczasie automat powtarza jak mantrę, aby kontaktować się przez aplikacje żeby było szybciej. Próby kontaktu przez aplikacje lub e-mail zazwyczaj były ignorowane lub byłem odsyłany z powrotem na infolinie, która znowu odsyła do aplikacji. Gdyby nie fakt, że nie mam alternatywy pod swoim adresem, już dawno bym wypowiedział umowę. Żenada. MiejscowośćNowy Tomyśl -
~KSz / 2024-04-07 12:25
Brak odpowiedzialności Inei za sprzęt, który jest ich własnością (i za którego niezawodność się płaci) - przy awarii routera dowiedziałam się, że tego modelu już nie serwisują (pomimo aktywnej umowy na ten router) i muszę zawrzeć z nimi nową umowę z nowym sprzętem. Termin oczekiwania jak dla nowego klienta, tj. ok. 2 tygodnie (w tym okresie brak TV i brak Internetu).Ten stary sprzęt nie był podobno już serwisowany od wielu miesięcy, a Inea nie zrobiła nic z własnej inicjatywy, aby go wymienić na nowszy, po prostu czekali na awarię, która zmusi mnie do zawarcia nowej umowy. ZaletyŚwiatłowódWadyBot zamiast konsultanta. Jeszcze NIGDY (podczas licznych kontaktów w sprawie awarii) automat nie był w niczym pomocny, a jedynie znacznie wydłużył kontakt z konsultantem.MiejscowośćBugaj -
~Ktoś / 2020-01-07 13:12
Witam od jakiegoś czasu na umowie mam 260 mb/s pobierania a jak sprawdzam prędkość pobierania to pokazuje mi 40-50 mb/s albo mają problemy techniczne albo Oszukują ! MiejscowośćPoznań -
~lencki / 2018-10-09 17:50
Inea wprowadza w błąd klienta.
Mam podpisaną umowę z tym dostawcą.
Przypadek losowy zrządził że musiałem zmienić adrez pozostając nadal w tym mieście.
Nawiązałem kontakt z obsługą klienta i powturzono mi to co mówił opiekun budynku.
Nie ma żadnego problemu z przeniesieniem internetu ale musiał bym przejść na mobilny.
Dla mnie żaden problem.
I zaskoczenie.....
Przejście na internet mobilny wiąże się z zerwaniem starej umowy, zapłatą kary i wtedy mogę wziąć od nich nowy internet.
Ktoś tu był niepoważny wychodząc z taką propozycją.
Nie. Polecam i pozdrawiam obsługę INEA.MiejscowośćLeszno -
-
~Lenka / 2018-11-16 16:24
Wasza "podpowiedź" uraża moją godność "konkretnie i BEZ BŁĘDÓW". Zalety.....WadyCena, transfer.MiejscowośćPoznań -
~marek / 2018-02-28 18:37
JESTEM KLIENTEM INEA INTERNET ZWYKŁY.chciałem skorzystać z promocji na oś stefana batorego
to jest internet światłowód+telewizja w cenie 60zł ale nie mogę bo jestem już klentem inea.
W biurze obsługi zaproponowano mi inernet+telewizja w cenie 109 zł to jest promocja.
Miejscowośćpoznań -
~Marlena / 2020-12-04 09:06
W ciągu roku umowy 4 usterki przez kilka godzin brak internetu 2 x całą dobę Szczególnie teraz w dobie pandemii Niż nie można zrobić a potrzebuje niezawodnego internetu do pracy I oczywiście żadnego przepraszam lub jakiejkolwiek ulgi w rachunku Zaletyjak działa to jest dobra szybkoscWadyZbyt częste usterkiMiejscowośćMieszkowice -
~Maro / 2024-02-27 00:18
Mam umowę z INEA od dwóch miesięcy w tym czasie już 4 razy był problem z dostawą internetu czasem nawet po 4-6 godzin w trakcie dnia... To jakaś patologia. WadyCzęsty brak internetuMiejscowośćPoznań
strona 18 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »