MiejscowośćPoznań
strona 18 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Jack / 2018-04-19 21:03
Reklamacje można złożyć przez ich formularz na stronie po zalogowaniu, ale czas do wpisu jest za krótki i szczegółowy opis w momencie wysyłki przepada - trzeba na nowo wpisywać - po drugim razie zrezygnowałem. Każdy informator na infolinii udziela innej informacji lub wcale. Przerwy w dostawie internetu i źle działający telefon stacjonarny. Chyba długo nie pociągną. -
-
~Kacper / 2019-01-07 19:13
J***ć ten internet najgorsze gówno jakie może być nie polecam wchodząc w jakąś stronę trwa to prawie godzinę WadyZbyt mało miejsca by wymieniaćMiejscowośćKtzewata -
~Karol / 2022-05-30 09:24
Średnio raz w miesiącu kilkudniowe problemy z dostępem do internetu, zdarzały się nawet tygodniowe. Obsługa klienta przy tym jest żenująca i prawdopodobnie najgorsza jaka w życiu widziałem. Na infolinii rozmawia się z robotem, który po tygodniu braku dostępu do internetu każe mi zrestartować router. Nawet jeśli uda się go zmusić do przełączenia do konsultanta to po godzinie czekania na zgłoszenie po prostu zerwało rozmowę. W międzyczasie automat powtarza jak mantrę, aby kontaktować się przez aplikacje żeby było szybciej. Próby kontaktu przez aplikacje lub e-mail zazwyczaj były ignorowane lub byłem odsyłany z powrotem na infolinie, która znowu odsyła do aplikacji. Gdyby nie fakt, że nie mam alternatywy pod swoim adresem, już dawno bym wypowiedział umowę. Żenada. MiejscowośćNowy Tomyśl -
~KSz / 2024-04-07 12:25
Brak odpowiedzialności Inei za sprzęt, który jest ich własnością (i za którego niezawodność się płaci) - przy awarii routera dowiedziałam się, że tego modelu już nie serwisują (pomimo aktywnej umowy na ten router) i muszę zawrzeć z nimi nową umowę z nowym sprzętem. Termin oczekiwania jak dla nowego klienta, tj. ok. 2 tygodnie (w tym okresie brak TV i brak Internetu).Ten stary sprzęt nie był podobno już serwisowany od wielu miesięcy, a Inea nie zrobiła nic z własnej inicjatywy, aby go wymienić na nowszy, po prostu czekali na awarię, która zmusi mnie do zawarcia nowej umowy. ZaletyŚwiatłowódWadyBot zamiast konsultanta. Jeszcze NIGDY (podczas licznych kontaktów w sprawie awarii) automat nie był w niczym pomocny, a jedynie znacznie wydłużył kontakt z konsultantem.MiejscowośćBugaj -
~Ktoś / 2020-01-07 13:12
Witam od jakiegoś czasu na umowie mam 260 mb/s pobierania a jak sprawdzam prędkość pobierania to pokazuje mi 40-50 mb/s albo mają problemy techniczne albo Oszukują ! MiejscowośćPoznań -
~lencki / 2018-10-09 17:50
Inea wprowadza w błąd klienta.
Mam podpisaną umowę z tym dostawcą.
Przypadek losowy zrządził że musiałem zmienić adrez pozostając nadal w tym mieście.
Nawiązałem kontakt z obsługą klienta i powturzono mi to co mówił opiekun budynku.
Nie ma żadnego problemu z przeniesieniem internetu ale musiał bym przejść na mobilny.
Dla mnie żaden problem.
I zaskoczenie.....
Przejście na internet mobilny wiąże się z zerwaniem starej umowy, zapłatą kary i wtedy mogę wziąć od nich nowy internet.
Ktoś tu był niepoważny wychodząc z taką propozycją.
Nie. Polecam i pozdrawiam obsługę INEA.MiejscowośćLeszno -
~Lenka / 2018-11-16 16:24
Wasza "podpowiedź" uraża moją godność "konkretnie i BEZ BŁĘDÓW". Zalety.....WadyCena, transfer.MiejscowośćPoznań -
~marek / 2018-02-28 18:37
JESTEM KLIENTEM INEA INTERNET ZWYKŁY.chciałem skorzystać z promocji na oś stefana batorego
to jest internet światłowód+telewizja w cenie 60zł ale nie mogę bo jestem już klentem inea.
W biurze obsługi zaproponowano mi inernet+telewizja w cenie 109 zł to jest promocja.
Miejscowośćpoznań -
-
~Marlena / 2020-12-04 09:06
W ciągu roku umowy 4 usterki przez kilka godzin brak internetu 2 x całą dobę Szczególnie teraz w dobie pandemii Niż nie można zrobić a potrzebuje niezawodnego internetu do pracy I oczywiście żadnego przepraszam lub jakiejkolwiek ulgi w rachunku Zaletyjak działa to jest dobra szybkoscWadyZbyt częste usterkiMiejscowośćMieszkowice -
~Maro / 2024-02-27 00:18
Mam umowę z INEA od dwóch miesięcy w tym czasie już 4 razy był problem z dostawą internetu czasem nawet po 4-6 godzin w trakcie dnia... To jakaś patologia. WadyCzęsty brak internetuMiejscowośćPoznań -
~Michał / 2022-09-20 12:33
Internet podobno 1gb, ale prędkość podobna jak we wcześniejszym mobilnym 100mb więc realnie szału nie robi. Najbardziej zastanawiające jest to, że oferowano 90zl za miesiąc, i taka była umowa, a rachunki przychodzą po 105zł.
Na zgłoszony problem biuro obsługi od kilku dni nie raczy nawet odpowiedzieć.
Doczekam tylko końca umowy i uciekam do innej sieci. Innym też radzę omijaćMiejscowośćLipno -
~mm150 / 2018-08-14 22:21
Witam ,mam łącze z INEA internet 250 Mb chodzi w miare ,czy mam predkość jaka powinna być,nie wiem jadę po WiFi syn ma po kablu,wymiana modemu 1x ,6x technik w domu,zawsze jakies problemy były, od dłuższego czasu działa to jakoś ,ale co jakiś czas trzeba resetowac modem bo sie rózne jaja dzieją ,zwalnia, itp.Ogólnie nie bardzo są nastawieni do klienta ,choć mi jakoś w miare usterki usuwali i próbowali kity różne czasem żenić,a że nie jestem ułomny i znam się coś na internecie i elektronice no to niestety sprawdzałem przy techniku co robił i jak zrobił,ogólnie jestem zadowolony teraz z działania ,jedyne co mnie wkurza to wysoka cena inernetu 69 zł a znajomy ma ten sam i płaci 39 zł (widziałem rachunek jego na własne oczy) czyli prosty wniosek INEA rznie swoich klientów!!!!!! Zalety250 Mb starcza do wszystkiego na kilka urządzeńWadyproblemy z WiFi ,trzeba resetować modem co jakiś czas! modem CISCO.MiejscowośćPoznań -
~niezadowolony / 2019-12-16 11:53
Fatalna obsługa klientów w którymi mają już umowę podpisaną.
Ostatnio popsuł się dekoder więc czekam, czekam już prawie 2 tygodnie. Kilka dni temu powiedzieli, że mają i jutro wymienią na nowy. Niestety następnego dnia oddali go komuś innemu, bo dla mnie już nie było.Miejscowośćpoznań -
~Niezawodolony klient / 2015-12-19 21:45
Ch*j, dupa i kamieni kupa. Internetu częściej nie ma jak jest, mam laptopa a mimo to jestem uwiązany do kabla bo router jest chu*owy i przesłanie sygnału na 3 metry to wyczyn. Jednak i tak czasami po kablu nie działa i muszę się przełączać na powolne WiFi... Do tego jeszcze ten pakiet antywirusa, z którego można zrezygnować dopiero po czasie... ZaletytanioWadywolno, z przerwamiDrugi rok, 70zł/msc -
~obserwer / 2012-04-18 16:01
Reklamują nowa usługę w TOSA ale od 2 tygodni nie można podpisać umowy bo karty SIM sie skończyły -
~Olko9912 / 2018-08-25 20:52
Inea to naprawdę sieć której nie polecam ze względu na częste awarie oraz zwalnianie internetu???? ZaletyBrakWadyZwalnianie internetu ,oraz częste awarieMiejscowośćSłupca -
-
~Patrycja / 2025-01-30 16:52
Od kiedy zdecydowałam się zwiększyć prędkość z 300 na 600 internet gorzej chodzi. Cały czas się zawiesza zarówno wi-fi na telefonie i nawet Netflix w tv ci się nigdy wcześniej przy prędkości 300 nie zdarzało. Place więcej za gorszą jakość WadyZawieszanie się internetuMiejscowośćPudliszki -
~Patryk / 2020-12-09 12:39
INEA Swiatlowod 1Gb/sec. Ten internet to jakiś dramat, ciągły brak dostępu, poprzedni brak internetu 11/11 przez 3 dni !!! Obecnie nie ma internetu od dnia wczorajszego. Zero kontaktu z infolinia, która albo jest “przepełniona” i należy czekać od 30min w gore, albo wartość się zwiększa, generalnie nie chcą abyś się z nimi skontaktował. Z rana jak dzwonisz to rozmawiasz z BOTEM ALEXEM, który w niczym ci nie pomoże, bowiem jest scryptem ._. Zamówiłem rozmowę w sprawie podpisania nowej umowy … zadzwonili po dokładnie 3 minutach. Łącznie zadzwonili 5 razy. To jawne jaja. Obrzydliwe jest to ze takie firmy jak INEA działają na rynku, usuwają wszelkie negatywne wpisy, wybielają się na każdym kroku, maskują swoje awarie, zapewniają ze każdy klient jest dla nich ważny, a tak na prawdę liczą eis tylko pieniądze – nowi klienci. Nie ma żadnego wytłumaczenia na zagrywki tego typu. Próbowałem być wyrozumiały, jednak zawodzą na każdej linii i zachowują się jak nasi politycy ‘to wina wszystkich innych, nie nasza”. Nie ma żadnych rekompensat za te ciągłe awarie na terenie Poznania. Nie ma miejsca w internecie, gdzie można by się z nimi skontaktować, na FB i innych ich mediach nie odpowiadają. Firma widmo i jedna wielka ściema. Odpowiadają tylko kiedy się o nich negatywnie wspomni. Odradzam zawierania intratnych umów z tym wytworem złodziejstwa i lekceważenia klientów. INEA – OSZUSTWA, ŁGARSTWA, TANDETA. Zaletybrak, wady przykrywają wszystkie zaletyWadyawaryjny, zerowy kontakt z obsługa klienta, klamstwa - typu " jestesmy dla Was ",MiejscowośćPoznań -
~pezet / 2020-03-21 20:08
Inea ewidentnie nie ogarnia tego co sie dzieje aktualnie na ich laczach. Widac infrastuktura ktora tak sie chwala lezy i kwiczy. Pingi niebotyczne - 120/150, strony www sie wgrywaja 2x dluzej, transfer spowolnil.. Niby swiatlowod a calosc lezy i kwiczy. A niedawno uslyszalem w punkcie Inea ze "tak, moze i jesteśmy drozsi niz konkurencja ale za to najlepsi". Kompromtacja.. MiejscowośćPlewiska -
~pucinho / 2016-02-17 11:33
Tragedia z internetem.... po godzinie 23 wyłączał się z początku regularnie co noc, naszczęście naprawili to i jest ok . Ceny jak za zboże.... telewizja + internet + telefon 150zł miesięcznie... trochę dużo w dobie internetu no ale trudno mam co chciałem, pakiet bez telefonu stacjonarnego jest droższy niż z nim to jest tragedia... Zaletypakiet telewizyjny ,promocja pierwsze 3 miesiące za 99zł , monterzyWadyzakup dodatkowych kanałów za spora dopłatą , telefon stacjonarny w pakiecie ,wadliwość łącza internetowego , obsługa klienta na infolinii7 miesięcy,150zł
strona 18 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »