MiejscowośćLubliniec
strona 17 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Aaaaa / 2024-02-29 13:51
Przez 2 miesiące użytkowania zgłaszałem problemy z internetem kilkukrotnie. Z 1000 Mb/s miałem niecałe 100. Jak udało się naprawić, to i tak nie mam gwarantowanych 70% całej prędkości. A telewizja? Dramat. Jakość tej telewizji Polsatowi do pięt nie dorasta. Podłączyłem na chwilę stary talerz i dekoder Polsatu żeby sprawdzić, czy może telewizor mi siada. Nic z tych rzeczy. Po prostu sygnał z Inei jest kiepski. -
-
~Adam / 2025-04-10 18:02
Mam światłowód. Bardzo często zrywane połączenie internetowe, które jest trudne do udowodnienia. Kiepskiej jakości routery, które mają słaby zasieg wifi. Po wymianie na rzekomo lepszy, działa jeszcze gorzej niż poprzedni, miał być nowoczesny. Wydłużona ścieżka połączenia z konsultantem technicznym, który pewnie musi załatwić jednocześnie kilku odbiorców bo odpowiedzi pisze z dużym opóźnieniem. ZaletyMili konsultanci i chętni do pomocy.WadyWyjątkowo kiepski sprzęt, modemy i routery.MiejscowośćKonin -
~Adrian / 2024-03-13 12:58
Obsługa klienta masakra. Umówiłem się na montaż z 3 tygodniowym wyprzedzeniem. Po 3 tygodniach monter nie przyszedł. Zadzwoniłem na następny dzień to powiedziano mi, że zapomnieli potwierdzić wizyty montera i następna możliwa wizyta jest za kolejne 3 tygodnie. Byłem zmuszony przez 3 tygodnie poradzić sobie bez internetu w domu. Jak dla mnie zwykłe przepraszam nie wystarczy i powinni mi znaleźć termin wizyty montera w ciągu kilku dni skoro z ich winy nie przyszedł. MiejscowośćLuboń -
~Andrzej / 2015-02-25 10:52
Z usług INEA korzystam od dawna i raczej zawsze były one wykonywane poprawnie. Nie doświadczyłem większych problemów z internetem czy TV (mieszkając na Grunwaldzie czy Ratajach).
Ale jest duży PROBLEM z INEA który dotyczy dzielenia się lub sprzedaży danych osobowych swoich klientów.
INEA udostępnia dane osobowe klientów firmom windykacyjnym (i nie tylko tym).
Tak więc jeżeli z jakichś powodów nie chcesz mieć kontaktu z firmami windykacyjnymi to koniecznie musisz zastrzec swoje dane w INEA bo jeżeli nie to INEA przekaże je swoim partnerom z windykacji. Nie mówię o zadłużeniu wobec INEA ale o zadłużeniu wobec innych nie związanych z INEA podmiotów itp. Także, natychmiast po podpisaniu umowy z INEA dla własnego dobra musisz zastrzec swoje dane osobowe (należy wprowadzić zmianę).ZaletyPoprawny internetWadySprzedawanie danych osobowych firmom windykacyjnymPonad 5 lat -
~AntyINEA / 2017-07-09 15:38
Wziąłem u nich umowę na sam internet.15zł za 1,5MB/s.Przez 1szy tydzień wszystko śmigało.Oglądałem filmy 1080p60,grałem w gry przy pingu 15ms na zagranicznych jak i polskich serwerach.
Po tygodniu modem zaczął piszczeć i zrywał łączę,a prędkość spadła i ledwo ciągnie do 1.2MB/s.Ping w grach to 50-60ms i lagi.Filmy maksymalnie mogę oglądać w 720p czasami 720p60.Jak wywali modem trzeba go wyłączyć i czekać aż się ochłodzi.Czasami bywa tak,że trzeba go kilka razy rozłączać i podłączać.Łączenie się z netem po zrestartowaniu modemu to nawet 2 minuty.
Dochodziło nawet od tego,że internet zrywał się,pojawiał i znowu znikał.
Awarie trwające nawet 3-4 dni.W umowie miałem również WiFi,ale zniknęło ono następnego dnia po zainstalowaniu modemu.Dzwoniłem do ich speca i stwierdził,że to wina moja dysku,bo jest uszkodzony.Myślałem,że skisnę.Szkoda na nich czasu.W listopadzie kończy się umowa.Zalety1-szy tydzień śmigałoWadyzrywa łączę,piszczenie modemu,awarię -
~Arek / 2019-06-15 20:37
Uwaga na inea tak sonie wylącza pakiety Mi po raz drugi wyłaczyli canal plus.I nie wiedza czemu ZaletyoszustwoMiejscowośćok leszna -
~dy / 2022-01-01 12:28
Nie polecam miałem od nich Internet i co chwilę problemy z łączem ZaletyBrakWadyCzęste zrywanie połączenia
CenaMiejscowośćPoznań -
~Eddie / 2024-03-27 20:52
Liczne utraty połączenia. W przypadku awarii sieci (swiatlowod) brak możliwości skorzystania z aplikacji z nieznanych przyczyn. Infolinia bezużyteczna. ZaletyJak działa to działaMiejscowośćJakubowice Konińskie -
-
~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest MiejscowośćSiedlec -
~Elżbieta / 2024-04-14 08:18
internet nie działa na górnym piętrze, telewizja się zacina i więcej jej nie ma niż jest MiejscowośćSiedlec -
~IneaXD / 2024-01-31 12:22
Internet działa bez zarzutów. Oczywiście wtedy kiedy jest bo awaryjność inei jest strasznie niepokojąca. Ciągle jakieś duże awarie sieci. Raczej nie polecam korzystania z ich uslugi internetu, szczególnie jeśli ktoś pracuje z domu. Nie można polegać na internecie z inei. ZaletyGdy akurat jest internet to działa bez zarzutówWadyAwarie, awarie i jeszcze raz awarie
Tragiczny kontakt z obsługą klientaMiejscowośćPoznań -
~ineła / 2015-05-25 20:12
Nie polecam !! fatalna obsługa techniczna . Serwisanci to przysłowiowe "TUKI" Każą płacić za bzdury wyssane z palca , brak profesjonalizmu i podejścia do klienta , niski poziom intelektualny. ZaletyBRAK , NIE POLECAM TEGO OPERATORA !!!!!!WadySERVIS OGŁUPIA KLIENTA , NASTĘPNIE NALICZA OPŁATĘ ZA NIE USUNIĘCIE USTERKI -
~jacek / 2018-02-04 21:18
W weekendy po 17.00 nie ma komu zgłosić brak połączenia z Internetem. Sekretarka mówi że w ten sposób dbają o pracowników.!!! Klient musi o siebie za zadbać sam. ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćpoznań piątkowo -
~Jolanta / 2021-08-12 13:01
Czekam od piątku na pomoc techniczną. Codziennie monituję i mówią to samo, dzisiaj na pewno będzie naprawione''. WadyTragiczny kontaktMiejscowośćStare Miasto -
~Jolanta / 2024-12-22 18:35
od tygodnia przed godz. 18,00 jest brak dostępu do internetu. jest to bardzo denerwujące mimo że jest to kilka minut.
Miało nie być przerw z korzystania (bo to światłowód), jak dzwoni na infolinię to czas oczekiwania jest ok. 30min. Proszę o zlikwidowanie usterkiMiejscowośćJaników -
~Katarzyna / 2025-08-13 13:55
Jeśli chodzi o ruter i internet dziala oki,ale jeśli chodzi o tv światłowód dramat,długo loguje sie do sieci,jak się połączy ucina obraz i dźwięk na kilka sekund co kilka minut np 5 minut co jest denerwujące,oraz drugi objaw ciągle Skwierczy głos niezależnie od kanału.Nie ma tego objawu jak ogladam no netflixs.Pan monter Ukrainiec zero pomocy i wytłumaczenia=on jest tylko od montażu,zgłoszenie moich uwag na infolini zero pomocy ,zbycie mnie obserwacja.Mam już miesiąc światłowód i nadal problemy które nie giną ZaletyTylko internet okiWadyŚwiatłowód tv b że,zero pomocy technicznejMiejscowośćPoznań -
-
~Kelevra / 2023-05-31 10:19
1. Nie polecam, bo oszukują. Podpisałem umowę bo była promka i z moim internetem i tv miało być 3 mc za 0zł. Po miesiącu przyszła faktura i okazało się że liczą normalnie bo, no właśnie bo Pani przez telefon nie powiedziała że będę miał tą promocję, pomimo że wtedy obowiązywała taka promocja. Wystarczy że czegoś nie powiedzą przez telefon i już tego nie masz, także uważajcie bo ja się szarpałem i nic nie uzyskałem bo w nagraniu rozmowy nie padło że mam darmowe miesiące i lipa. Także zostałem i czuję się oszukany. Brak słów.
2. Drugi przypadek to wziąłem HBO i canal + na 2 miesiące za 0 a później zrezygnowałem, i co się okazało że Pani czegoś tam nie odchaczyla i za HBO nie płaciłem ale za 2 miesiące canal + tak, bo jedna faktura już poszła a na drugiej zrezygnowałem więc od trzeciego miesiąca miałem już normalna fakturę jak przed HBO i canal+. Także znowu zostałem nabity w butelkę, szkoda gadać, radzę omijać szerokim łukiem tą firmę.ZaletyInternet działa normalnie, tv normalnie.WadyObsługa nie miła, nie rzetelna firma bo nie włączają danych promocji albo za późno je wyłączają przez co dodatkowo się płaci, porażka.MiejscowośćMurowana Goślina -
~kibol66 / 2023-12-16 21:26
Kozystam z fiber 300 do jakiegos czasu było ok lecz od wakacji wszystko sie zawiesiło internet niby symetryczny filmy buforuje laguje i wysokie pingi sa odradzam bo jest coraz gorzej Zaletymysle ze cena jest okWadyzawieszanie sie internetu,lagi i wysoki pingMiejscowośćŚlesin -
~Kuba / 2023-04-27 02:03
Tragiczne to się robi. Przedłużyłem umowę z kabla na światłowód i jest to samo albo gorzej. Co noc po północy brak neta, czasami nawet do rana. MiejscowośćŚrem -
~Lucek / 2023-10-29 21:34
Omijajcie to coś zwane Inea szerokim łukiem.
Firma kompletnie niekompetentna i niepoważna. Za nic mają klientów.
Moja historia:
Zamówiłem montaż światłowodu (internet, TV, telefon stacjonarny oraz dodatkowo telefon GSM - nową kartę). I tu jest jedyna sytuacja, kiedy ten popierdzielony Alex (debilna sztuczna inteligencja) łączy z żywym człowiekiem. To jest jedyny przejaw inteligencji tejże sztucznej inteligencji.
Ustaliliśmy dzień montażu. Wziałem specjanie urlop, aby móc wpuścić montera. Mieli wysłać umowę na email. Niestety nic nie dotarło. Myślałem, że może jednak monter przywiezie wszystko do podpisania + kartę GSM.
Ale w przeciągu kilku dni, telefon za telefonem, abym zaakceptował umowę. Noż kuźwa, chętnie ją zaakceptuję jak tylko do mnie dotrze, a na emailu pusto. Okazało się, że pani, która ze mną rozmawiała i ustalała szczegóły posiadała chyba jeszcze mniejszy iloraz inteligencji od Alexa, bo pomimo, że kilka razy powtarzałem jej swój adres emailowy i podkreślałem, że wszystko razem pisane bez kropek i innych znaków dzielących pierwszą literę imienia i nazwisko to właśnie pozwoliła sobie dodać coś od siebie i dopisała kropkę. Dlatego też cała korespondencja szła w kosmos. Pracownicy Inei jak widać posiadają iloraz inteligencji o wiele niższy niż Alex, bo nikt sie nie zorientował, że poczta zostaje im zwrócona ze względu, że próbują wysłać na nieistniejący email. W końcu po którymś telefonie udało sie mnie przełączyć do gościa, który się rozientował, że jest błąd w adresie emailowym. Znó muszę wszystko rozpoczynać od nowa. Rozmawiam znów z tą zakręconą panienką, a ta mi wciska kity, że to ja się pomyliłem podając zły adres emailowy. Aż się we mnie zagotowało.
Kilka prób wysyłania do mnie umowy i mojej akceptacji spełzły na niczym, bo widocznie cały czas ich system odrzuca te moje, kolejne umowy. W końcu udaje się. Niby już wszystko jest OK, ale okazuje się dalej wydzwaniają do mnie, żebym zaakceptował umowę. Za któryś razem się w końcu udało, ale okazuje się, że ustalony na samym początku termin montażu nie może być zrealizowany ze strony Inei. Proponują kolejny termin dwa ok. tygodnie później. No to biorę kolejny urlop, aby wpuścić montera. Czyli już 2 dni urlopu w plecy.
Na szczęście monter jest z innej firmy (podwykonawca) dlatego montaż przebiega sprawnie. Zostaje uruchomiony internet i TV, ale bez telefonu stacjonarnego.
Monter mi mówi, że muszę zadzwonić do Inei i aktywować ten telefon. Oczywiście karty SIM nie ma, bo Inea wysyła karty pocztą.
Kiedy chcesz zawrzeć umowę i dać się złapać Inei to rozmawiasz z ludźmi, ale kiedy dzwonisz w sprawach technicznych to już tylko można poromawaiać z tym poje...m Alexem, który i tak nie rozumie większości tego co się do niego mówi. Nie dość, że na połączenie z Alexem czeka się na linii 30-50 minut to kolejny pół godziny lub dłużej próbujesz się dogadać z automatem. Na twoje teksty "łącz z konsultantem" Alex odpowiada: "spróbuj inaczej sformułować pytanie". Jak się znudzi mu ta zabawa to się rozłącza i zaczyna się wszystko od początku, czyli oczekiwanie na połaczenie kilkadziesiąt minut.
W końcu jakoś udaje mi się połaczyć z żywym konsultantem i znó historia się powtarza, jakiś błąd w systemie, źle wygenerowany nr telefonu i trzeba ponownie zaakceptować umowę. Po kolejnych kilku próbach udaje się aktywować nr telefonu stacjonarnego.
Czekam nadal na karetę SIM z nowym numerem. Niestety po 3 tygodniach próbuję się dodzwonić do Inei co jest z tą kartą. Po wieloktornych próbach dodzwonienia się i odczekaniu na linii kolejnych kilkadziesiąt minut udaje się dodzwonić. Ale znów rozmowa z Alexem, który nie potrafi rozwiązać problemu. W końcu udaje mi się dodzwonić do konsultanta i dowiaduję się, że po prostu zapomnieli wyłsać tę kartę do mnie. Ale znów okazuje się, że trzeba ponownie zakceptować umowę.
Ten pierwszy numert telefonu GSM z pierwszej umowy mi się spodobał, ale okazuje się, że muszą wygenerować kolejny. No dobra. W końcu dotarła do mnie karta SIM. Próbuję ją aktywować, ale okazuje się, że nie jest to możliwe. Przyglądam się dokumentom, któe dotarły wraz z tą kartą, a tam widnieje nr tejże karty, mo dotychczasowy, który używam od wielu lat w innej sieci. Firma Inea postanowiła sobie po prostu przenieść mój numer telefonu GSM, którego nie miałem zamiaru przenosić do Inei. Co gorsze jest to mój bardzo ważny numer do kontaktu, który jest numerem pogotowia technicznego i nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek przerwy w działaniu tego numeru. Numer ten objęty jest umową terminową i przeniesienie do innej sieci wiąże się z konsekwencjami przedterminowego zerwania umowy. Co ciekawsze w tejże kolejnej umowie, widnieje nowy numer telefonu z sieci Inea, a nie mój dotychczasowy, który używam w innej sieci. Jednak w dokumentach, które otrzymałem wraz z kartą GSM widniej mój uzywany numer w innej sieci.
Znów kilkanaście prób dodzwonienia się do Inei. Dowiaduję się, że mogę to zrobić z poziomu "Moja Inea" z komputera.
Wobec tego skłądam reklamację, opisuję problem i proszę o anulowanie tejże umowy. Po chyba 2 czy 3 tygodniach dostaję telefon od Inei, że przyjmują rezygnację z mowy na telefon GSM, a w związku z tym nakładają na mnie karę w wysokości ok. 280zł za przedwczesne zerwanie umowy. Nie docierają do tych debili z Inei moje słowa, że problem jest techniczny i nie chcę przenościć dotychczasowego mojego numeru telefonu, tylko chciałem nowy numer. W związku z tym pani przełącza mnie do działu technicznego tzn. do jej debilnego kolegi Alexa z którym nie da się w ogóle dogadać. W końcu udaje mi się za którymś razem dodzwonić do konsultanta, a ten obiecuje, że ta pani z któą rozmawiałem wczęsniej do mnie oddzwoni. Niestety nie oddzwoniła, ale za to dostałem do zapłaty fakturę w wysokości 283,10zł. Zostałem ukarany za błędy tępych pracowników firmy Inea.
Niestety sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta, bo w Inei nie da się z nikim normalnym porozmawiać i dojść do konsensusu. Chcecie mieć masę problemów to zafundujcie sobie umowę z Ineą.
Najchętniej zerwałbym te umowy z tak niepoważną firmą i zawarłbym z jakąś firmą normalną. Miałem nadzieję na początku, że trafiłem na dobrą firmę, ale jak sie okazuje Inea to dno.ZaletyNie widzę.WadyBrak kompetencji, lekceważenie konsumenta, karanie konsumenta za błędy popełniane przez pracowników Inea.MiejscowośćCzęstochowa
strona 17 z 58
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »