MiejscowośćPoznań
strona 15 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~J / 2024-03-21 12:22
Smutne jest to, że pomimo chyba dosyć wysokiej ceny dla starych klientów, przy zmianie umowy należy, pilnować nowych naliczeń. Do tego chyba jednak aby zachęcić odbiorców ,Inea by mogła sama występować z propozycją nowej oferty. Ale to chyba zbyt duże oragnienia zwyklago odbiorcy. -
-
~Jason V / 2023-11-06 21:10
Nie wiem co się w tej firmie zmieniło, ale wszystko na gorsze.
Problem miałem taki. Chciałem zapłacić fakturę za internet, ale ktoś w inei wpadł na pomysł, że zmienimy aplikację. Zawsze płatności robiłem przez aplikację. W tej nowej aplikacji niestety nie mogłem tego zrobić bo musiałem się zalogować. Niestety nie dało się zalogować chociaż aplikacją wysyła mi informację o np. wystawieniu faktury, a nie jestem nawet zalogowany.
Postanowiłem zadzwonić i poprosić o nr konta rozliczeniowego bo wcześniej w aplikacji przelew robiłem przez pośrednika (tak było mi wygodnie). Niestety firma Inea nie wiem czemu, ale nie wysyłała mi nawet rachunków miesięcznych za internet. Natomiast to mały problem. Problem zrobił się w momencie kiedy dodzwoniłem się do Inei i Pani z tej firmy zaproponowała mi lepsze parametry łącza internetowego za tą samą cenę co płaciłem dotychczas i wymianę routera. Montera umówiliśmy na 3 listopada umowę zaakceptowałem i potwierdziłem. Specjalnie wziąłem urlop na tego 3 listopada. Natomiast 30 października nagle dostałem nową umowę na internet z nowym nr umowy do zaakceptowania bez konsultacji telefonicznej ani kontaktu ze mną. Sprawdziłem sobie nr umowy, którą zaakceptowałem i potwierdziłem wcześniej i tej nowej i są inne. Trochę nie normalne w czasach gdzie wszędzie piszą o wyłudzeniach itd. Zalogowałem się do aplikacji żeby sprawdzić co jest grane. Patrzę a tam też widnieje nowa umowa do podpisania i teraz monter jest na 9 listopada. Pomyślałem pomyłka bo ten na 3 listopada jest aktywny. Napisałem na czacie chwilę z botem potem przelączył się człowiek i miał się tym zająć. Niestety nikt się tym nie zajął. Dwa dni póżniej bo nowej umowy nie zaakceptowałem telefon z Inei. To się pytam dzwoniącej Pani czy ona potwierdziła by taką umowę z nowym nr jak zaakceptowała pierwszą. Niby błąd systemu i pierwsza umowa nie przeszła i temu druga.
Nie można było zadzwonić?
Teraz monter na 13 listopada co chwilę się przesówa termin.
Dzisiaj kolejny telefon. Tym razem od firmy, która zajmuje się montażem. Chciaż ciężko to tak nazwać bo to tylko wymiana routera.
Monter może przyjechać w środę czyli 8 listopada. Może być między 11-13. Powiedziałem, że pasuje moja żona będzie w domu. Niestety to nie wystarczy bo muszę być osobiście. Nie wiem po co, żeby gościu tylko podmienił router?
Specjalnie załatwiałem za pierwszym razem na 3 listopada bo miałem wolne. Patrząc na historę tego wszystkiego to musiał bym sobie załatwić urlop na 8, 9 i 13 listopada bo może się coś zmienić.
Chyba trzeba będzie się rozstać.Zaletyinternet działa, chociaż kiedyś dużo lepiejWadyBałagan to mało powiedzianeMiejscowość64-600 -
~K7 / 2025-09-02 18:32
Na pewno na Naramowicach gdzie obecnie korzystam z łącza w ciągu 8 lat miałem może 2-3 krótkie awarie - także na pewno łącze jest stabilne i nie z nim większych problemów. Cena również nie jest najgorsza.
Jednak w przypadku problemów lub potencjalnych pytań lub pomocy - proponuję uzbroić się w cierpliwość. Obsługa klienta nie jest zazwyczaj w stanie pomóc, nie wie dokładnie jakie urządzenie jest zainstalowane po stronie Inea w danej lokalizacji. W ciągu jednego wieczoru i kilku różnych konsultantów - każdy mówi i sugeruje coś innego.. Jeśli nie jesteś z zawodu lub zamiłowania informatykiem - lepiej korzystaj ze sprzętu Inea, bo inaczej na każdym kroku będziesz rozczarowany i nic nie będzie działać w ogóle lub tak jak powinno, bo konsultanci nie są w stanie ingerować nawet w sprzęt Inea na miejscu i zmienić na nim jakichkolwiek prostych parametrów.ZaletyNiezawodność.WadyObsługa klienta - sprawdzone na podstawie dwóch różnych poznańskich lokalizacji.MiejscowośćPoznań -
~Klaudi / 2024-11-27 18:42
Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika. MiejscowośćPoznań -
~Krzysztof / 2024-04-01 09:11
Płacę za 600 Mb, otrzymuję do 100 Mb/s.
Po za tym jest Ok. Nie ma przerw.MiejscowośćKoroszczyn -
~Krzysztof / 2024-04-15 11:08
Mam zastrzeżenia do działania Internetu. W godzinach największego wykorzystania przez użytkowników (szczególnie w weekendy) zrywa połączenie lub zawiesza się (często). Zmieniłem Operatora z transmisji bezprzewodowej na światłowód aby mieć lepszą jakość działania. A efekt jest odwrotny. Tak więc jestem bardzo niezadowolony a nawet czuję się oszukany.
MiejscowośćPoznań -
~luklukas / 2020-01-21 11:12
mam już kilka lat i ciągle te same problemy - rozłącza ZaletybrakWadyniestabilnyMiejscowośćSwarzędz -
~Magda / 2016-06-12 22:23
firma w której za bałagan w och papierach ponosi klient mimo złożenia wypowiedzenia i posiadania papieru podpisanego przez ich pracownika naliczają i tak comiesięczne opłaty a żeby było śmieszniej to dzwoniłam na infolinie po złożeniu wypowiedzenia czy jest wszystko ok teraz o pani mi potwierdzała że tak jaką jedna wielka masakra Wadyolewanie klienta brak przepływu informacji -
-
~MaRcin / 2018-01-29 18:03
Przyłącze - światłowód w nowo wybudowanej infrastrukturze.
Pełne prędkości internetu osiągalne tylko po podłączeniu przewodem do dostarczonego modemu i w ramach sieci INEA - (mimo sieci LAN o przepustowości na każdy port 1G a WiFi 1,75G i z routerem z mocnym procesorem. Przez router do 100MBs. Kable w domu przetestowane na 1G).
Telewizja często pikselizuje lub karta w TV musi być "pocierana" by zaskoczyła.
Pomoc techniczna daje za każdym razem te same wskazówki na te same problemy, nie analizuje ich ilości wstecz.
Telefon działa bez zarzutu. Ale cena abonamentu przy obecnej sytuacji na rynku pozostawia wiele do życzeniaWadyprocedury w obsłudze klientaMiejscowośćBorówiec -
~marek jurek / 2013-01-30 22:48
radze uważać na tą firmę bo ciężko wypowiedzieć umowę i nie da się tego zrobić za jednym razem. internet można wypowiedzieć co pół roku w ostatnim miesiącu a kablówkę miesiąc wcześniej po okresie umowy. czyli trzeba tego cholernie pilnować.po za tym najpierw trzeba wypowiedzieć tv a za kilka dni złożyć wniosek z wypowiedzeniem internetu. mam nadzieję, ze wreszcie UOKiK dobierze im się do dupy. Zaletycoraz mniej, konkurencja ich bijeWadybrak szacunku dla klijenta, zagmatwane umowy, straszenie karami umownymi3 lata -
~Mirgosia / 2024-02-06 12:05
Obsługa klienta - podpisanie umowy to dramat. Jedna kobieta, długa kolejka i oczekiwanie w nieskończoność. Umieszczając punkt w centrum handlowym i oglaszajac promocje, firma powinna się liczyć z zainteresowaniem klientów i przewidzieć kolejki. Ludzie stali w ogonku i psioczyli. Zero miejsc do siedzenia. Oczekiwanie ponad 1h a byłam 3 (!!!!). Żal pani, która obsługiwała, bo to nie jej wina a ona zbierała cięgi.
Mile zaskoczenie jeśli chodzi o montaż. Szybko, sprawnie i uprzejmie.ZaletyKonkurencyjne ceny w czasie promocjiWadyZa malo pracowników do obsługi klientów.MiejscowośćBabki -
~Miro / 2025-10-14 10:36
Rozbieżne informacje od różnych pracowników Inea, bardzo słaba pomoc przy rozwiązywaniu problemów (reklamacje, aplikacja, punkt Inea).
Sam sprzęt i usługą - na razie ok.MiejscowośćPoznan -
~MZ / 2025-07-23 11:13
Jestem w Ineia od dawna i zawsze były problemy z Internetem. Niedawno przeszłam na światłowód. Internet w tv często się zrywa, następują przerwy w emisji programu. Poza tym bardzo długo trwa zanim zaskoczy internet w telewizorze (zaznaczam, że telewizor mam nowy), bardzo irytujące. ZaletyZalet nie widzę, nic się nie zmieniłoWadyOpisałam powyżejMiejscowośćPoznań -
~Nie podam / 2024-01-11 20:54
Miało być wyrównanie przy zmianie umowy, a jest nowa umowa i pełen rachunek następnego dnia. WadyUstalenia vs fakturyMiejscowośćPoznań -
~OZ / 2024-02-15 21:20
Internet działa, więc tu ok, ale obsługa klienta i podejście do klienta pozostawia WIELE do życzenia. Mimo nieudanego przyjazdu monterów za pierwszym razem, firma nie mogła wyegzekwować przyjazdu monterów od firmy współpracującej w innym terminie. (od infrastruktury), przez co montaż finalnie odbył się prawie miesiąc po terminie. DODATKOWO, i co NAJWAŻNIEJSZE, INEA (bez jakiegokolwiek racjonalnego wytlumaczenia) blokuje podłączenie swojego routera (zamiast ich routera, a nie dodatkowo za ich routerem), tlumaczac "ze jak bedzie dzialac to ok, a jak nie to nie", ale nie podaja zadnych danych konfiguracyjnych (do numeru VLANu trzeba bylo samemu dojsc, a potwierdzajac z nimi potwierdzili inny numer VLANu niz faktycznie sie okazal). A nawet juz po poprawnym polaczeniu z ich siecią, wszystko dziala prawidlowo, ale tylko przez chwile, poniewaz gdy nie rozpoznaja swojego urzadzenia, to go odlaczaja od sieci. Tlumacza sprawe, ze tylko majac ich router, moga zrobic diagnostyke, a nie przyjmuja arugmentow, ze dopoki dstarczaja internet do swiatlowodu, to potem mozna nie potrzebwac zadnej diagnostyki i beirze sie na siebie, a w razie czego zawsze mozna przelaczyc router do testow. Zenada w skrocie w tym aspekcie, obslugi klienta i wlasnego routera. Wady- tragiczna obsluga klienta (nie pro-klient), nawet nie sami konsultanci ale procedury, bo klient jest na przegranej pozycji od samego poczatku zakupu, montazu, obslugi
- brak mozliwosci podlaczenia swojego routera ZAMIAST ich routeraMiejscowośćWrocław -
~Patryk / 2025-07-23 01:49
Korzystam z usług inei od 2020, jak przez te 5 lat byłem bardzo zadowolony, tak to co się dzieje z internetem od miesiąca to jest jakiś HIT, w grach ping jest wyższy o ok 30 i jest to tylko i wyłącznie kwestia routingów (korzystając z zewnętrznego oprogramowania do zmiany routingu ping jest średnio niższy o 30). Dodatkowo INEA bardzo lubi resetować połączenie w nocy, nie raz i porządnie lecz co 40 minut. Parodia MiejscowośćPoznań -
-
~PoZ / 2016-04-21 11:56
Mieszkałem w Poznaniu w wynajmowanym mieszkaniu i internet miałem w cenie wynajmu. Prędkość między 6-10 Mb/s. Na temat warunków umowy nie wiem nic, bo nie miałem wglądu do tej umowy. Kilka razy była jakaś zawiecha od 5min. do 30min. ale ogólnie to nie narzekałem. Później w mojej miejscowości założyli światłowód i naganiacze z Inea przychodzili praktycznie codziennie i namawiali na podpisanie umowy. Problem w tym, że mam już internet LTE w Play za 45zł. bez limitu GB do 100 Mb/s, podłączony do routera, a w Inea proponują mi do 100 Mb/s za 69,90 zł plus jeszcze opłata aktywacyjna. Oferta cenowa jest sztywno ustawiona, a Inea nie jest elastyczna. Światłowód jest w każdym domu, ale w okolicy z internetu Inea korzysta chyba z 5 osób. Jak obniżą cenę to może też skorzystam. Na chwilę obecną Inea nie ma mi nic do zaoferowania. ZaletyMniej więcej stała prędkość internetuWadyZbyt drogi abonament 69.90zł. Mam LTE za 45 zł. bez limitu, więc z czym do ludzi?Jak Inea obniży abonament do przyzwoitej ceny to może skorzystam. -
~Przemek / 2024-09-02 08:36
Do zawarcia umowy super kontakt, odpowiedzi na wszystkie pytania, doradzanie itd. Po pierwszej fakturze problemy. Od 6 sierpnia nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na proste pytanie - wyjaśnienie kwot na rachunku. Na inne pytania po wymienieniu kilku wiadomości z różnymi konsultantami w końcu uzyskałem odpowiedź, ale głównie dostawałem wymijające odpowiedzi i zgłoszenie zostawało zamknięte. Obsługa klienta do poprawy. Opcjonalny montaż wzmacniacza do wi-fi, z którego według sprzedawcy można było zrezygnować w trakcie montażu, bo panowie sprawdzą czy jest potrzebny to bzdura. To co w zleceniu muszą zamontować. Więc zostałem okłamany już na starcie. Nie polecam zawierania umowy przez telefon, bo nie wiadomo nawet z kim się rozmawia. Pani przedstawiła się tylko imieniem. Nie wiem co to jest za nowa moda. ZaletySzybki montaż przez zewnętrzną firmę.WadyObsługa klienta po zakupie usługiMiejscowośćBłażejewo -
~Roman / 2025-06-18 20:41
Komplety brak kontaktu z klientem. Odpowiedzi udzielają boty. ZaletySzybki internetWadyJ.W komplety brak indywidualnym klientemMiejscowośćPoznań -
~Sławek / 2020-01-15 01:48
Korzystam z usług Inea od ponad 5 lat...
Na początku było perfekcyjnie, ale od jakiegoś czasu jest tragedia...
Niestety nie polecam.ZaletyNiby prędkość łączaWadyAwarie
Brak informacji
itd....MiejscowośćPoznań
strona 15 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »