Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1179 opinii

2.15 / 5

  • Obsługa klienta
    1.99
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.40
  • Cena
    2.28
  • Niezawodność
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-11-16 17:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Problem z montażem, w którym technik po prostu olał sprawę, po podłączeniu gniazda nie mogłem doprosić się o wystawienie faktury za instalacje żeby uruchomić procedurę widoczności mojego adresu w sieci. Kiedy już internet zaczął działać okazało się, że prędkości znacząco odbiegają od tych, które miały być. Łącze symetryczne 1gb/s, przy którym prędkość pobierania jest okey:750mb/s natomiast pobieranie oscyluje na poziomie 200mb/s. Dzwoniłem na infolinię lecz za każdym razem słyszałem „jesteś 45 w kolejce czas oczekiwania 60min”. Nie polecam.
    MiejscowośćZbrudzewo
  • ~Rajmund / 2023-11-16 21:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Po podpisaniu umowy miałem mieć pierwsze 3miesisce za darmo, tymczasem po miesiącu użytkowania dostałem do zapłaty. Pomimo prób dodzwonienia się na infolinię aby rozwiązać problem przez 60 min byłem pierwszy, i darowałem sobie.
    ZaletyInternet ok
    WadyObsługa klienta porażka!
    MiejscowośćGiełczyce
  • ~robus / 2023-01-11 10:08
    Ocena: 3.25 / 5
    BOK porażka, firma ma swoich klientów głęboko na dnie
    Wadyobsługa klienta
    Miejscowośćmazowsze
  • ~safak / 2016-03-12 14:52
    Ocena: 3.25 / 5
    Często awarie które zajmują dużo czasu technika żeby naprawić. I bardzo niski upload... przeszkadza to gdy ktos streamuje lub często wrzuca filmiki do sieci.
    Zaletyszybki download
    Wadybardzo niski upload przy necie 150mb upload jest u mnie niecale 6mb
    4 lata
  • tenergy / 2008-01-01 19:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Naprawdę niezawodny dostęp do Internetu (przy okazji można wykupić telefon stacjonarny oraz telewizję). Niestety niezawodność okupiona jest wysoką ceną. Ale coś za coś:)
    Zaletyniezawodność
    Wadywysoka cena
    ponad 2 lata, 129zł
  • ~777 / 2015-09-18 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Ludzie wcześniej byłem w East & West. Chciałem sobie "zrobić dobrze" przechodząc do INEI. I wyszła z tego katastrofa...OSTRZEGAM! nie podpisujcie z nimi umowy! Technicy są u mnie regularnie co 2 tygodnie albo co tydzień. Kupują tani shit z Chin, żeby jak najbardziej skroić klienta a w zamian dają najgorszą usługę z jaką miałem do czynienia. Non stop się coś psuje a sprzęty (modemy, routery, dekoder) miałem już wymieniane 7 razy! Szkoda nerwów i czasu. NIE POLECAM!
    ZaletyKonkurencyjna oferta
    WadySprzęt oferowany bardzo niskiej jakości - usługa bez usterek niemożliwa do zapewnienia
    6 miesięcy
  • ~Agnieszka / 2024-03-28 18:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak ofert dla wieloletnich klientów.Standardowy router słaby zasięg.
    ZaletyMontaż.
    WadyCena,słaby zasięg
    MiejscowośćNowa Wieś
  • ~Beata / 2017-07-03 01:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, postanowilam napisac poniewaz czas przypomniec Inei KTO JEST DLA KOGO a nie odwrotnie.... Spotkala mnie buta, arogancja zarowno przez tel, jak i w punkcie w King crosie.. Sprawa swieza wiec tym bardziej chce przestrzec .. Z ta firma bylam zwiazana 4 lata.. Nie bylo problemow wiekszych by interweniowac.. Konczyly sie umowy podpisywalam nowe .. W maju skonczyla mi sie umowa,zapomnialam poszlam do salonu "glogowska, z racji tego ze STARY KLIENT ZADNEJ PROPOZYCJI, a takze zadnych konkretow na przeakzywanie danych poinformowano mnie, ze tego nie robia , natomiast gdy poprosilam o to na pismie NIESTETY BRAK ZGODY. Postanowilam, ze zostawiam internet a z reszty rezygnuje...I ZACZELO SIE ...Jak zrezygnowalam zaczely sie tel. Za kare ze zapomnialam DODATKOWY MIESIAC OPLAT.. 19 czerwca prowadzilam rozmowe przez tel.. Ustailismy ze wezme internet za 109.00 ( suuuuper pakiet)i wszytko bedzie jak to pan z biura powiedzial " SMIGAC.... Tylko podkreca i od 1 lipca CUD MIOD MALINA ! UWIERZYLAM, jestem tempa w tych kwestiach zawsze wole zaplacic dodatkowa kase ale wszystko ma dzialac.. 1 lipca o godz 00 15 wylaczono kablowke.... ALE nie wlaczono tego suuper internetu..a przeciez byla NOWA UMOWA..Do 5 rano WALCZYLAM Z KABLAMI , ROZLACZALAM ,WLACZALAM ,RESETOWALAM I??? Brak sygnalu, a jak jest to buforuje... Zadzwonilam rano na infolinie... i????? dowiedzialam sie ze : SYGNAL W INEI POKAZUJE BARDZO DOBRY, PROBLEM U MNIE. Przyczyna : brak kabli, rutera, albo innych operatorow bo zaklucaja...mam KUPIC SOBIE ruter albo kable, i bedzie ok. Usuga liczona jest od 19 czerwca a nie od 1 lipca, mam termin 14 dni na odstapienie , TYLKO TEN OKRES KONCZY SIE 05 LIPCA W DZIEN KIEDY PRZYJDZIE EKIPA.... Kiedy spytalam dlaczego nikt z serwisu mi tego nie sprawdzi ??? okazuje sie ze nie ma takiej uslugi.. Pytam tu i teraz???? jak ja klient mam korzystac z czegos czego nie ma?, nie jest uruchomiona usluga..Dostalam odp. musze zaplacic 30 zl to ktos przyjedzie....Co robic ??? godze sie, ustalamy srode 5 lipca. Niedziela nie ma internetu , buforuje 93 min .. W tel szukam o inei opini i SZOK !!!!!!! 30 czerwca OD 22Do 1 lipca NIE MA INTERNETU POL POZNANIA...a pan na infolini powiedzal ze problem u mnie...Pytam: dlaczego nie wyslano sms do klientw, kiedy wiedziano o problemie ??Dzwonie znow na info nikt nie odbiera...Sprawdzam jaki punt w niedziele czynny trafia na king cross. Jade , opowiadam i, ?????????slysze ze takie problemy sa w CALEJ EUROPIE... Zadnej skruchy, przepraszam. Kiedy powiedzialam ze czytam opinie na forach to slysze ;konkurencja pisze, a jak powiedzilam ze od 4 lat jestem w inei to uslyszalam : ze powinnam wiedziec, nie byc zdziwiona ze tak jest.. Hallo???? kupilam nowa usluge i mozna mnie tak olac?? Przeciez milo SMIGAC, przed podisaniem umowy, a po podpisaniu ??? Bujaj sie.. przepraszam za kolokwializm. ZOBACZYMY CO DALEJ... Refleksja taka: nie JAKOSC ALE ILOSC MA W TEJ FIRMIE ZNACZENIE. Powiem na koniec tak: sama mam firme i GDYBY: moj pracownik tak traktowal klienta, wylecial by od razu.. A dwa: CHCIWY DWA RAZY TRACI ! Panie z KING CROSSA, chce panu udowodnic, ze nie jestem KONKURENCJA, DZIS U PANA BYLAM moj numer Pesel 700915.... A takze 19 czerwca i 1 lipca byly rozmowy, czy nagrane ???? zobaczymy.Zloze skarge na beznadziejna, nieprofesjonalna,mowiaca nieprawde obsluge . Kochani !! nikt nie ma pakietu na WYLACZNOSC. A takze NIC NIE JEST DANE NA ZAWSZE. KLIENTA TRZEBA ROZPIESZCZAC I SZANOWAC,a nie GNOIC ! pozdrawiam Wszystkich i zycze przemyslanych decyzji.B.
    Zaletytelewzja dobrze,
    Wadyinternet od roku zly ,wolny, zacinal sie badz buforowal... pomimo zwiekszenia pakietu,dzwonilam dwa razy na info, ale problem u mnie.. lecz nie skladalam reklamacji..nie lubie konfliktow,
    2 lata 139,99 pakiet, 2 lata 199,99 pakiet , teraz internet na rok 109,99 ( MEGA MOC :)
  • ~Bonnie / 2024-02-26 08:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Od podłączenia przez technika brak możliwości nawiązania kontaktu w celu wyjaśnienia problemów związanych z korzystaniem z internetu. Gdybym wiedziała że tak to wygląda - nie zmieniłabym dostawcy internetu.Infolinia to porażka.Zdarza się niestety brak internetu.
    MiejscowośćSłupca
  • ~C.m / 2022-08-12 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to jest porażka . Miała być wykonana instalacja to sobie pani zapomniała kliknąć w systemie termin ... Tragedia szczerze nie polecam
    ZaletyUsługi w miarę
    WadyObsługa klienta kompletne dno
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Darth Sidious / 2025-09-15 16:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Klient od ponad 10 lat. Ciężko jest to ocenić, bo wszystko zmienia się w czasie. Raz jest lepiej, raz gorzej. Ogólnie na plus, ale jest sporo do poprawy zaczynając od likwidacji Alexa, wirtualnego asystenta.
    Zalety- możliwość dogadania się jak nie z działem obsługi klient to z działem utrzymania klienta
    - jak działa to jest stabilnie, chyba że jest awaria to już bywa wtedy nerwowo
    - cena w zależności od promocji, ale nie jest najgorzej
    Wady- Alex czyli wirtualny asystent i bariera, którą trzeba pokonać. Niepotrzebne dziadostwo, które nie powinno nigdy powstać. Nigdy nie pomogło w żadnej sprawie, tylko komplikuje i podnosi ciśnienie klientowi, który najczęściej dzwoni z problemem. Nigdy nie skorzystałem i nigdy nie zamierzam z tego korzystać. DO USUNIĘCIA!!!
    - podwykonawcy techniczni. Lepiej nie ryzykować i jak widać, że przychodzi jakiś małolat to od razu pogonić, bo narobi więcej szkód w mieszkaniu niż to jest warte. Jak tak zrobiłem i kolejny który przyszedł, to był już zawodowiec z wieloletnim doświadczeniem i zrobił super robotę.
    MiejscowośćPoznań
  • ~deridoo / 2024-05-10 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
    Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
    W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
    Dla mnie beznadzieja.
    Ostatnia umowa z nimi.
    Zaletydobra TV
    Wadybeznadziejne łącze interenetowe
    MiejscowośćLeszno
  • ~Drako / 2023-02-25 14:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem dzisiaj mieć podłączony światłowód z INEA Czekałem wyglądając w oknie czy firma FiberHost się pojawi aż miną czas instalacji i postanowiłem zadzwonić do INEA by zapytać co jest grane a tam informacja że monter był i nikogo nie było w mieszkaniu .
    Dodam że nigdy nie korzystali z telefonów , domofonów i dzwonków nad drzwiami bo dzisiaj tego nie użyli.
    Myślę że za dużo pracy było na sobotę i się po prostu nie chciało robić.
    Zrezygnowałem oczywiście telefonicznie z podpisania umowy bo nie lubię być już na wstępie oszukiwany.
    Nie polecam.
    ZaletyInternet symetryczny
    WadyUmawiane terminy montażu to ściema nigdy nie bierz urlopu bo stracisz dzień urlopu i nic nie załatwisz.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Drama / 2021-01-28 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuję wszystkim poszkodowanym podjęcie zmasowanej akcji pisania skarg na Inea S.A. w możliwych urzędach kontroli (Urząd Komunikacji elektronicznej, OUKOIK, Urząd Skarbowy i inne), gdyż firma ta ewidentnie działa na szkodę klientów. Wskazuję na niewłaściwie działający Dział Obsługi Klienta (oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii jest bardzo utrudnione i trwa często ponad godzinę, brak komunikacji z działem rozliczeń -klienci, którzy zrezygnowali z usług, są bezprawnie obciążani fakturami, załatwienie do końca jakiejkolwiek sprawy z Inea często graniczy z cudem). Sam jestem pokrzywdzony i tak uczyniłem. Czym więcej skarg i złych opinii w sieci, tym lepiej, może wreszcie ktoś powstrzyma tych oszustów i ignorantów!!!
    WadySame wady
  • ~ELZBIETA / 2019-08-01 15:42
    Ocena: 3.00 / 5
    najgorsza firma na rynku -oszukuja doliczaja nieistenijace smsy -np. u mnie naliczyli sms PRZYCHODZACE Z ALARMU KOMPUTERA: chociaz bym chciala, nie moglabym tam wyslac smsa! Podaja poznanski adres na Klaudyny Potockiej A TAM NIE MA NIC!!!!
    A do wysogotowa inaczej jak autem tez sie nie dostaniesz -i dlugo nikt nie przychodzi a wreszcie przychodzi maly pionek
    Tak samo pisma NIE CHCA ODEBRAC w ich punkcie np. na Polnej
    ODRADZAM ABSOLUTNIE!!!!!
    ZaletyNIE MA
  • ~Ewa / 2024-12-11 21:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie podoba mi się nowe rozmieszczenie kanałow. Ograniczony wybór pakietów, drugi miesiąc po podpisaniu umowy i mam zablokowane kanały które lubie ...
    MiejscowośćMieszków
  • ~Grzegorz / 2016-02-27 15:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy posiada ktoś ten internet światłowodowy z okolic Szamotuł? Czy on dobrze działa itd?
    Zaletynic
    Wadynic
  • ~GRZYBEK / 2016-11-23 00:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Programy TV powtarzają się i tak np:na 21 i 242 jest TVN fabuła HD PO CO? jeden powinien być zwykły ktoś śpi.Czasem pojawiają się reklamy w trakcie filmu na HBO i Canale+, są też zakłócenia typu kryształki latające po ekranie i zaniki głosu.
  • ~Henry / 2024-03-04 22:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Od czasu założenia światłowodu INEII kilka lat temu,nie miałem żadnych kłopotów z internetem i telewizją.Wszystko za 99,30.Pod koniec stycznia br. zachciało mi się dokupić dodatkowy dekoder dla syna.Po wielu próbach udało mi się dodzwonić do nich.Wszys tko poszło gładko tzn.instalacja itd. Przez miesiąc na zachętę dołożono mi dodatkowe kanały HBO i inne,a póżniej wyłączno mi 2/3 programów ,które miałem przedtem tzn.POLSAT NEWS,TVN 24,TVN 24 BIS ,TVN TURBO i wiele innych ,ale te ogladałem najczęściej.Po udanym kontakcie dowiedziałem się ,że aby oglądać to co dotychczas za99,30 mam zapłacić 140 ..parę zł. Nie miałbym o to pretensji gdyby to wszystko powiedziano mi przed zmianą umowy.Nie lubię być oszukiwany i dlatego przymierzam się nad zmianą operatora.Przedtem tzn. kilka lat temu z podobnego powodu rozstałem się zPOLSATem .Co z tego ,że mam szybki internet -wcześniej nie narzekałem skoro brakuje mi podstawowych kanałów TV.
    Zaletyszybki internet.
    WadyTrudny kontakt z operatorem/automatyczne sekretarki/.Brak jasnych warunków umowy-wszystkiego szukaj w internecie.
    MiejscowośćMIKSTAT
  • ~Iwona / 2016-10-29 15:53
    Ocena: 3.00 / 5
    ja po zmianie internetu na szybszy straciłam w pokoju obok u syna całkiem zasięg ,syn nie moż eotworzyć stron a wcześniej działał ,to mi powiedzieli ,że to wina komputera wezwałąm informatyka było ich 3 wrezultacie i okazało się że komputer jest ok a INEA ODPISAŁA MI <ŻE MAM ZA GRUBE ŚCIANY CHCĘ ZREZYGNOWAĆ I WEJŚĆ W ORENG
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4880
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1340