MiejscowośćZbrudzewo
strona 14 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Piotr / 2023-11-16 17:59
Problem z montażem, w którym technik po prostu olał sprawę, po podłączeniu gniazda nie mogłem doprosić się o wystawienie faktury za instalacje żeby uruchomić procedurę widoczności mojego adresu w sieci. Kiedy już internet zaczął działać okazało się, że prędkości znacząco odbiegają od tych, które miały być. Łącze symetryczne 1gb/s, przy którym prędkość pobierania jest okey:750mb/s natomiast pobieranie oscyluje na poziomie 200mb/s. Dzwoniłem na infolinię lecz za każdym razem słyszałem „jesteś 45 w kolejce czas oczekiwania 60min”. Nie polecam. -
-
~Kamil / 2023-11-16 17:01
Wszystko działa super. W przypadku łączą symetrycznego 1Gb wyniki są w okolicach 930-940mb/s więc bardzo dobrze. MiejscowośćKostrzyn -
~Leszek / 2023-11-16 14:17
Wszystko ok.ale jeszcze nie mam rachunku,aby dokonać pierwszej wpłaty!!!! MiejscowośćDusina -
~Rene / 2023-11-16 13:48
dziala i dziala i dzial i to bez zarzutow w dobrej cenie Zaletydziala szybko i sprawnie i to zarowno download ale tez upload i tego nam trzeba byloWadypo zainstalowaniu juz nie ma wadMiejscowośćPoznań -
~darwiatr / 2023-11-16 13:02
Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :) Zaletyprędkość, stabilność, jakość routeraMiejscowośćLegnica -
~Ola / 2023-11-16 12:38
Ciężki kontakt z obsługa klienta, maja bora który nie pozwala połączyć się z konsultantem. -
~Duana / 2023-11-16 12:37
Cena straszna za 1mega bit w porównaniu do Neti . Umowy z pewnością nie przedłużenie ZaletyBrakWadyŁadny ruterMiejscowośćStare Suekuki -
~Ola / 2023-11-16 12:37
Ciężki kontakt z obsługa klienta, maja bora który nie pozwala połączyć się z konsultantem. -
-
~Pawel / 2023-11-16 12:37
Gdyby nie podwykonawca FiberHost Inea byłaby całkiem dobra. Niestety, dzięki tej współpracy Inea plasuje się na niskim poziomie. Podłączanie światłowodu w nowych budynkach trwa wieki. Wykonanie jednego przewiertu to dla podwykonawców Inea wyzwanie nie do pokonania. Nasze osiedle z niecierpliwością czeka na zakończenie prac innego operatora - wówczas co do jednego rezygnujemy z usług Inea na rzecz lokalnego dostawcy. ZaletySprawna infoliniaWadyWspółpraca z FiberhostMiejscowośćSuchy Las -
~ann / 2023-11-16 12:35
Wszystko oki jak na razie, jedynie pan robiący przyłącze jakiś dziwny.. nie do rozmowy , jak zapytałam czy mogę prosić by inaczej podpiął kabel to mówi że on w takim razie nie ma o czym ze mną rozmawiać i nawet nie przyjedzie ... mądry jak stu głupich - zaczął prawić swoje wywody aż się ulewało. ZaletyInternet oki dobrze odbiera polecam.WadyPan od przyłączaMiejscowośćPrzysucha -
~Ania / 2023-11-16 12:24
Zanim się człowiek dodzwoni z problemem lub bez to poziom irytacji po wysłuchaniu „Aleksa” sięga zenitu. Światłowód w porównaniu z firmą Netia jest straszny. Niedawno zmieniłam umowę ze 100 MB na 1 GB i nie widzę zadnej różnicy, tylko w cenie. ZaletyBrakMiejscowośćCzapury -
~KK / 2023-11-16 12:21
Od kilku lat mam umowę i działa bezproblemowo bardzo dobry kontakt z serwisem ZaletySuperWadyJeszcze nie doznałemMiejscowośćORZECHOWO -
~Dmytro / 2023-11-16 12:13
I’m using 2nd month. Had 1-2 day global with Internet problems.
Price - so-so high as competing on market. And I can't disconnect home phone that I never use and wouldn't plan
All other are ok!MiejscowośćPoznan -
~Hubert / 2023-11-16 12:11
Najlepszy dostawca internetu w Poznaniu. Szybko załatwiona sprawa montażu intenetu w mieszkaniu. Profesjonalna obsługa telefoniczna. ZaletyCena a jakość, brak problemów z łączem, deklarowana prędkość w rzeczywistości taka jest.WadyBrakMiejscowośćPoznań -
~Maciej / 2023-11-16 12:11
Ostatnio gdy zostało uszkodzone przyłącze światłowodowe do mojego domu,w tym samym dniu usterka została usunięta co daje duży plus.Po skończonej umowie podpisałem nową na 2 lata za mniejsze pieniądze, kolejny plus łącze telefoniczne oraz prędkość internetu bez zarzutu czego chcieć więcej.Polecam. ZaletyNiezawodnośćWadyBrak -
~Marek / 2023-11-16 12:06
Dwa tygodnie testowe rewelacja wszystko chodziło super .Po dwóch tygodniach porażka cały czas coś nie działa cały czas coś zacina a łącze 1000/1000. Pomimo składanych reklamacji rozkładają rece ALE NADAL KASUJĄ bo to się należy a ze nie chodzi jak powinno to kogo to obchodzi ZaletySame WADYWadySAME WADYMiejscowośćKraszewice -
-
~Kam / 2023-11-13 15:05
Problemy techniczne które dostawca ma w dupie.nie da się dodzwonić na pomoc techniczną. MiejscowośćWierzbica -
~Anonymous / 2023-11-08 14:08
Jedna wielka porażkaa...
Przy pierwszej próbie montażu chłop powiedział że muszę wyciąć kilka drzew bo przeszkadzają, następnym razem przyjechała inna ekipa i mówili że nie trzeba nic wycinać, jeden darł się na drugiego podczas montażu, po 2 tygodniach kabel zerwał się z powodu zbyt dużego naprężenia go.
Nie polecam tego dostawcy, jeśli szukasz coś dobrego to polecam UPC.ZaletyBrak zaletWadyWypisanie wszystkich wad zajęłoby wiecznośćMiejscowośćPoznań -
~Jason V / 2023-11-06 21:10
Nie wiem co się w tej firmie zmieniło, ale wszystko na gorsze.
Problem miałem taki. Chciałem zapłacić fakturę za internet, ale ktoś w inei wpadł na pomysł, że zmienimy aplikację. Zawsze płatności robiłem przez aplikację. W tej nowej aplikacji niestety nie mogłem tego zrobić bo musiałem się zalogować. Niestety nie dało się zalogować chociaż aplikacją wysyła mi informację o np. wystawieniu faktury, a nie jestem nawet zalogowany.
Postanowiłem zadzwonić i poprosić o nr konta rozliczeniowego bo wcześniej w aplikacji przelew robiłem przez pośrednika (tak było mi wygodnie). Niestety firma Inea nie wiem czemu, ale nie wysyłała mi nawet rachunków miesięcznych za internet. Natomiast to mały problem. Problem zrobił się w momencie kiedy dodzwoniłem się do Inei i Pani z tej firmy zaproponowała mi lepsze parametry łącza internetowego za tą samą cenę co płaciłem dotychczas i wymianę routera. Montera umówiliśmy na 3 listopada umowę zaakceptowałem i potwierdziłem. Specjalnie wziąłem urlop na tego 3 listopada. Natomiast 30 października nagle dostałem nową umowę na internet z nowym nr umowy do zaakceptowania bez konsultacji telefonicznej ani kontaktu ze mną. Sprawdziłem sobie nr umowy, którą zaakceptowałem i potwierdziłem wcześniej i tej nowej i są inne. Trochę nie normalne w czasach gdzie wszędzie piszą o wyłudzeniach itd. Zalogowałem się do aplikacji żeby sprawdzić co jest grane. Patrzę a tam też widnieje nowa umowa do podpisania i teraz monter jest na 9 listopada. Pomyślałem pomyłka bo ten na 3 listopada jest aktywny. Napisałem na czacie chwilę z botem potem przelączył się człowiek i miał się tym zająć. Niestety nikt się tym nie zajął. Dwa dni póżniej bo nowej umowy nie zaakceptowałem telefon z Inei. To się pytam dzwoniącej Pani czy ona potwierdziła by taką umowę z nowym nr jak zaakceptowała pierwszą. Niby błąd systemu i pierwsza umowa nie przeszła i temu druga.
Nie można było zadzwonić?
Teraz monter na 13 listopada co chwilę się przesówa termin.
Dzisiaj kolejny telefon. Tym razem od firmy, która zajmuje się montażem. Chciaż ciężko to tak nazwać bo to tylko wymiana routera.
Monter może przyjechać w środę czyli 8 listopada. Może być między 11-13. Powiedziałem, że pasuje moja żona będzie w domu. Niestety to nie wystarczy bo muszę być osobiście. Nie wiem po co, żeby gościu tylko podmienił router?
Specjalnie załatwiałem za pierwszym razem na 3 listopada bo miałem wolne. Patrząc na historę tego wszystkiego to musiał bym sobie załatwić urlop na 8, 9 i 13 listopada bo może się coś zmienić.
Chyba trzeba będzie się rozstać.Zaletyinternet działa, chociaż kiedyś dużo lepiejWadyBałagan to mało powiedzianeMiejscowość64-600 -
~Jelena / 2023-11-03 11:31
Ostrzegam innych przed ta firma. Całkowite ignorowanie klientów. Czas polaczenia z konsultantem 60 minut, system automatycznie rozlacza się po podaniu tej informacji. Udało się przez aplikacja mobilna połączyć się z konsultantką Wilewicz Marianna, nie mmiałam możliwości nawet zgłosić problem, zostalam przekierowana na automatyczna sekretarka z informacją o czasie polaczenia z konsultantem 60 minut i rozlaczeniem się natychmiastowym. MiejscowośćNietazkowo
strona 14 z 56
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »