Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1120 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa klienta
    1.93
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.33
  • Cena
    2.22
  • Niezawodność
    2.01

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2017-07-03 01:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, postanowilam napisac poniewaz czas przypomniec Inei KTO JEST DLA KOGO a nie odwrotnie.... Spotkala mnie buta, arogancja zarowno przez tel, jak i w punkcie w King crosie.. Sprawa swieza wiec tym bardziej chce przestrzec .. Z ta firma bylam zwiazana 4 lata.. Nie bylo problemow wiekszych by interweniowac.. Konczyly sie umowy podpisywalam nowe .. W maju skonczyla mi sie umowa,zapomnialam poszlam do salonu "glogowska, z racji tego ze STARY KLIENT ZADNEJ PROPOZYCJI, a takze zadnych konkretow na przeakzywanie danych poinformowano mnie, ze tego nie robia , natomiast gdy poprosilam o to na pismie NIESTETY BRAK ZGODY. Postanowilam, ze zostawiam internet a z reszty rezygnuje...I ZACZELO SIE ...Jak zrezygnowalam zaczely sie tel. Za kare ze zapomnialam DODATKOWY MIESIAC OPLAT.. 19 czerwca prowadzilam rozmowe przez tel.. Ustailismy ze wezme internet za 109.00 ( suuuuper pakiet)i wszytko bedzie jak to pan z biura powiedzial " SMIGAC.... Tylko podkreca i od 1 lipca CUD MIOD MALINA ! UWIERZYLAM, jestem tempa w tych kwestiach zawsze wole zaplacic dodatkowa kase ale wszystko ma dzialac.. 1 lipca o godz 00 15 wylaczono kablowke.... ALE nie wlaczono tego suuper internetu..a przeciez byla NOWA UMOWA..Do 5 rano WALCZYLAM Z KABLAMI , ROZLACZALAM ,WLACZALAM ,RESETOWALAM I??? Brak sygnalu, a jak jest to buforuje... Zadzwonilam rano na infolinie... i????? dowiedzialam sie ze : SYGNAL W INEI POKAZUJE BARDZO DOBRY, PROBLEM U MNIE. Przyczyna : brak kabli, rutera, albo innych operatorow bo zaklucaja...mam KUPIC SOBIE ruter albo kable, i bedzie ok. Usuga liczona jest od 19 czerwca a nie od 1 lipca, mam termin 14 dni na odstapienie , TYLKO TEN OKRES KONCZY SIE 05 LIPCA W DZIEN KIEDY PRZYJDZIE EKIPA.... Kiedy spytalam dlaczego nikt z serwisu mi tego nie sprawdzi ??? okazuje sie ze nie ma takiej uslugi.. Pytam tu i teraz???? jak ja klient mam korzystac z czegos czego nie ma?, nie jest uruchomiona usluga..Dostalam odp. musze zaplacic 30 zl to ktos przyjedzie....Co robic ??? godze sie, ustalamy srode 5 lipca. Niedziela nie ma internetu , buforuje 93 min .. W tel szukam o inei opini i SZOK !!!!!!! 30 czerwca OD 22Do 1 lipca NIE MA INTERNETU POL POZNANIA...a pan na infolini powiedzal ze problem u mnie...Pytam: dlaczego nie wyslano sms do klientw, kiedy wiedziano o problemie ??Dzwonie znow na info nikt nie odbiera...Sprawdzam jaki punt w niedziele czynny trafia na king cross. Jade , opowiadam i, ?????????slysze ze takie problemy sa w CALEJ EUROPIE... Zadnej skruchy, przepraszam. Kiedy powiedzialam ze czytam opinie na forach to slysze ;konkurencja pisze, a jak powiedzilam ze od 4 lat jestem w inei to uslyszalam : ze powinnam wiedziec, nie byc zdziwiona ze tak jest.. Hallo???? kupilam nowa usluge i mozna mnie tak olac?? Przeciez milo SMIGAC, przed podisaniem umowy, a po podpisaniu ??? Bujaj sie.. przepraszam za kolokwializm. ZOBACZYMY CO DALEJ... Refleksja taka: nie JAKOSC ALE ILOSC MA W TEJ FIRMIE ZNACZENIE. Powiem na koniec tak: sama mam firme i GDYBY: moj pracownik tak traktowal klienta, wylecial by od razu.. A dwa: CHCIWY DWA RAZY TRACI ! Panie z KING CROSSA, chce panu udowodnic, ze nie jestem KONKURENCJA, DZIS U PANA BYLAM moj numer Pesel 700915.... A takze 19 czerwca i 1 lipca byly rozmowy, czy nagrane ???? zobaczymy.Zloze skarge na beznadziejna, nieprofesjonalna,mowiaca nieprawde obsluge . Kochani !! nikt nie ma pakietu na WYLACZNOSC. A takze NIC NIE JEST DANE NA ZAWSZE. KLIENTA TRZEBA ROZPIESZCZAC I SZANOWAC,a nie GNOIC ! pozdrawiam Wszystkich i zycze przemyslanych decyzji.B.
    Zaletytelewzja dobrze,
    Wadyinternet od roku zly ,wolny, zacinal sie badz buforowal... pomimo zwiekszenia pakietu,dzwonilam dwa razy na info, ale problem u mnie.. lecz nie skladalam reklamacji..nie lubie konfliktow,
    2 lata 139,99 pakiet, 2 lata 199,99 pakiet , teraz internet na rok 109,99 ( MEGA MOC :)
  • ~Bonnie / 2024-02-26 08:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Od podłączenia przez technika brak możliwości nawiązania kontaktu w celu wyjaśnienia problemów związanych z korzystaniem z internetu. Gdybym wiedziała że tak to wygląda - nie zmieniłabym dostawcy internetu.Infolinia to porażka.Zdarza się niestety brak internetu.
    MiejscowośćSłupca
  • ~C.m / 2022-08-12 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta to jest porażka . Miała być wykonana instalacja to sobie pani zapomniała kliknąć w systemie termin ... Tragedia szczerze nie polecam
    ZaletyUsługi w miarę
    WadyObsługa klienta kompletne dno
    MiejscowośćWrześnia
  • ~deridoo / 2024-05-10 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgłosiłem reklamacje na częste przerwy w sygnale internetowym.
    Odpowiedz INEA - oni mają wszystko w porządku. Winny jest router - które z resztą dostarczyli.....
    W ciągu dnia zdarza się kilka, kilkanascie razy....Muszę za każdym razem powtórnie sie logowoć Pracuję zdalnie.
    Dla mnie beznadzieja.
    Ostatnia umowa z nimi.
    Zaletydobra TV
    Wadybeznadziejne łącze interenetowe
    MiejscowośćLeszno
  • ~Drako / 2023-02-25 14:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem dzisiaj mieć podłączony światłowód z INEA Czekałem wyglądając w oknie czy firma FiberHost się pojawi aż miną czas instalacji i postanowiłem zadzwonić do INEA by zapytać co jest grane a tam informacja że monter był i nikogo nie było w mieszkaniu .
    Dodam że nigdy nie korzystali z telefonów , domofonów i dzwonków nad drzwiami bo dzisiaj tego nie użyli.
    Myślę że za dużo pracy było na sobotę i się po prostu nie chciało robić.
    Zrezygnowałem oczywiście telefonicznie z podpisania umowy bo nie lubię być już na wstępie oszukiwany.
    Nie polecam.
    ZaletyInternet symetryczny
    WadyUmawiane terminy montażu to ściema nigdy nie bierz urlopu bo stracisz dzień urlopu i nic nie załatwisz.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Drama / 2021-01-28 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuję wszystkim poszkodowanym podjęcie zmasowanej akcji pisania skarg na Inea S.A. w możliwych urzędach kontroli (Urząd Komunikacji elektronicznej, OUKOIK, Urząd Skarbowy i inne), gdyż firma ta ewidentnie działa na szkodę klientów. Wskazuję na niewłaściwie działający Dział Obsługi Klienta (oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii jest bardzo utrudnione i trwa często ponad godzinę, brak komunikacji z działem rozliczeń -klienci, którzy zrezygnowali z usług, są bezprawnie obciążani fakturami, załatwienie do końca jakiejkolwiek sprawy z Inea często graniczy z cudem). Sam jestem pokrzywdzony i tak uczyniłem. Czym więcej skarg i złych opinii w sieci, tym lepiej, może wreszcie ktoś powstrzyma tych oszustów i ignorantów!!!
    WadySame wady
  • ~ELZBIETA / 2019-08-01 15:42
    Ocena: 3.00 / 5
    najgorsza firma na rynku -oszukuja doliczaja nieistenijace smsy -np. u mnie naliczyli sms PRZYCHODZACE Z ALARMU KOMPUTERA: chociaz bym chciala, nie moglabym tam wyslac smsa! Podaja poznanski adres na Klaudyny Potockiej A TAM NIE MA NIC!!!!
    A do wysogotowa inaczej jak autem tez sie nie dostaniesz -i dlugo nikt nie przychodzi a wreszcie przychodzi maly pionek
    Tak samo pisma NIE CHCA ODEBRAC w ich punkcie np. na Polnej
    ODRADZAM ABSOLUTNIE!!!!!
    ZaletyNIE MA
  • ~Ewa / 2024-12-11 21:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie podoba mi się nowe rozmieszczenie kanałow. Ograniczony wybór pakietów, drugi miesiąc po podpisaniu umowy i mam zablokowane kanały które lubie ...
    MiejscowośćMieszków
  • ~Grzegorz / 2016-02-27 15:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy posiada ktoś ten internet światłowodowy z okolic Szamotuł? Czy on dobrze działa itd?
    Zaletynic
    Wadynic
  • ~GRZYBEK / 2016-11-23 00:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Programy TV powtarzają się i tak np:na 21 i 242 jest TVN fabuła HD PO CO? jeden powinien być zwykły ktoś śpi.Czasem pojawiają się reklamy w trakcie filmu na HBO i Canale+, są też zakłócenia typu kryształki latające po ekranie i zaniki głosu.
  • ~Henry / 2024-03-04 22:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Od czasu założenia światłowodu INEII kilka lat temu,nie miałem żadnych kłopotów z internetem i telewizją.Wszystko za 99,30.Pod koniec stycznia br. zachciało mi się dokupić dodatkowy dekoder dla syna.Po wielu próbach udało mi się dodzwonić do nich.Wszys tko poszło gładko tzn.instalacja itd. Przez miesiąc na zachętę dołożono mi dodatkowe kanały HBO i inne,a póżniej wyłączno mi 2/3 programów ,które miałem przedtem tzn.POLSAT NEWS,TVN 24,TVN 24 BIS ,TVN TURBO i wiele innych ,ale te ogladałem najczęściej.Po udanym kontakcie dowiedziałem się ,że aby oglądać to co dotychczas za99,30 mam zapłacić 140 ..parę zł. Nie miałbym o to pretensji gdyby to wszystko powiedziano mi przed zmianą umowy.Nie lubię być oszukiwany i dlatego przymierzam się nad zmianą operatora.Przedtem tzn. kilka lat temu z podobnego powodu rozstałem się zPOLSATem .Co z tego ,że mam szybki internet -wcześniej nie narzekałem skoro brakuje mi podstawowych kanałów TV.
    Zaletyszybki internet.
    WadyTrudny kontakt z operatorem/automatyczne sekretarki/.Brak jasnych warunków umowy-wszystkiego szukaj w internecie.
    MiejscowośćMIKSTAT
  • ~Iwona / 2016-10-29 15:53
    Ocena: 3.00 / 5
    ja po zmianie internetu na szybszy straciłam w pokoju obok u syna całkiem zasięg ,syn nie moż eotworzyć stron a wcześniej działał ,to mi powiedzieli ,że to wina komputera wezwałąm informatyka było ich 3 wrezultacie i okazało się że komputer jest ok a INEA ODPISAŁA MI <ŻE MAM ZA GRUBE ŚCIANY CHCĘ ZREZYGNOWAĆ I WEJŚĆ W ORENG
  • ~J / 2024-03-21 12:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Smutne jest to, że pomimo chyba dosyć wysokiej ceny dla starych klientów, przy zmianie umowy należy, pilnować nowych naliczeń. Do tego chyba jednak aby zachęcić odbiorców ,Inea by mogła sama występować z propozycją nowej oferty. Ale to chyba zbyt duże oragnienia zwyklago odbiorcy.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jason V / 2023-11-06 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co się w tej firmie zmieniło, ale wszystko na gorsze.
    Problem miałem taki. Chciałem zapłacić fakturę za internet, ale ktoś w inei wpadł na pomysł, że zmienimy aplikację. Zawsze płatności robiłem przez aplikację. W tej nowej aplikacji niestety nie mogłem tego zrobić bo musiałem się zalogować. Niestety nie dało się zalogować chociaż aplikacją wysyła mi informację o np. wystawieniu faktury, a nie jestem nawet zalogowany.
    Postanowiłem zadzwonić i poprosić o nr konta rozliczeniowego bo wcześniej w aplikacji przelew robiłem przez pośrednika (tak było mi wygodnie). Niestety firma Inea nie wiem czemu, ale nie wysyłała mi nawet rachunków miesięcznych za internet. Natomiast to mały problem. Problem zrobił się w momencie kiedy dodzwoniłem się do Inei i Pani z tej firmy zaproponowała mi lepsze parametry łącza internetowego za tą samą cenę co płaciłem dotychczas i wymianę routera. Montera umówiliśmy na 3 listopada umowę zaakceptowałem i potwierdziłem. Specjalnie wziąłem urlop na tego 3 listopada. Natomiast 30 października nagle dostałem nową umowę na internet z nowym nr umowy do zaakceptowania bez konsultacji telefonicznej ani kontaktu ze mną. Sprawdziłem sobie nr umowy, którą zaakceptowałem i potwierdziłem wcześniej i tej nowej i są inne. Trochę nie normalne w czasach gdzie wszędzie piszą o wyłudzeniach itd. Zalogowałem się do aplikacji żeby sprawdzić co jest grane. Patrzę a tam też widnieje nowa umowa do podpisania i teraz monter jest na 9 listopada. Pomyślałem pomyłka bo ten na 3 listopada jest aktywny. Napisałem na czacie chwilę z botem potem przelączył się człowiek i miał się tym zająć. Niestety nikt się tym nie zajął. Dwa dni póżniej bo nowej umowy nie zaakceptowałem telefon z Inei. To się pytam dzwoniącej Pani czy ona potwierdziła by taką umowę z nowym nr jak zaakceptowała pierwszą. Niby błąd systemu i pierwsza umowa nie przeszła i temu druga.
    Nie można było zadzwonić?
    Teraz monter na 13 listopada co chwilę się przesówa termin.
    Dzisiaj kolejny telefon. Tym razem od firmy, która zajmuje się montażem. Chciaż ciężko to tak nazwać bo to tylko wymiana routera.
    Monter może przyjechać w środę czyli 8 listopada. Może być między 11-13. Powiedziałem, że pasuje moja żona będzie w domu. Niestety to nie wystarczy bo muszę być osobiście. Nie wiem po co, żeby gościu tylko podmienił router?
    Specjalnie załatwiałem za pierwszym razem na 3 listopada bo miałem wolne. Patrząc na historę tego wszystkiego to musiał bym sobie załatwić urlop na 8, 9 i 13 listopada bo może się coś zmienić.
    Chyba trzeba będzie się rozstać.
    Zaletyinternet działa, chociaż kiedyś dużo lepiej
    WadyBałagan to mało powiedziane
    Miejscowość64-600
  • ~Klaudi / 2024-11-27 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof / 2024-04-01 09:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Płacę za 600 Mb, otrzymuję do 100 Mb/s.
    Po za tym jest Ok. Nie ma przerw.
    MiejscowośćKoroszczyn
  • ~Krzysztof / 2024-04-15 11:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam zastrzeżenia do działania Internetu. W godzinach największego wykorzystania przez użytkowników (szczególnie w weekendy) zrywa połączenie lub zawiesza się (często). Zmieniłem Operatora z transmisji bezprzewodowej na światłowód aby mieć lepszą jakość działania. A efekt jest odwrotny. Tak więc jestem bardzo niezadowolony a nawet czuję się oszukany.
    MiejscowośćPoznań
  • ~luklukas / 2020-01-21 11:12
    Ocena: 3.00 / 5
    mam już kilka lat i ciągle te same problemy - rozłącza
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Magda / 2016-06-12 22:23
    Ocena: 3.00 / 5
    firma w której za bałagan w och papierach ponosi klient mimo złożenia wypowiedzenia i posiadania papieru podpisanego przez ich pracownika naliczają i tak comiesięczne opłaty a żeby było śmieszniej to dzwoniłam na infolinie po złożeniu wypowiedzenia czy jest wszystko ok teraz o pani mi potwierdzała że tak jaką jedna wielka masakra
    Wadyolewanie klienta brak przepływu informacji
  • ~MaRcin / 2018-01-29 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przyłącze - światłowód w nowo wybudowanej infrastrukturze.

    Pełne prędkości internetu osiągalne tylko po podłączeniu przewodem do dostarczonego modemu i w ramach sieci INEA - (mimo sieci LAN o przepustowości na każdy port 1G a WiFi 1,75G i z routerem z mocnym procesorem. Przez router do 100MBs. Kable w domu przetestowane na 1G).

    Telewizja często pikselizuje lub karta w TV musi być "pocierana" by zaskoczyła.

    Pomoc techniczna daje za każdym razem te same wskazówki na te same problemy, nie analizuje ich ilości wstecz.

    Telefon działa bez zarzutu. Ale cena abonamentu przy obecnej sytuacji na rynku pozostawia wiele do życzenia
    Wadyprocedury w obsłudze klienta
    MiejscowośćBorówiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030