Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1151 opinii

2.13 / 5

  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.37
  • Cena
    2.25
  • Niezawodność
    2.04

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2023-06-30 08:31
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet symetryczny 300/300 nie oznacza że tyle będzie , oznacza to że tyle można osiągnać maksymalnie , nigdy tyle nie .
    WadyNiestabilny
    MiejscowośćGarbów
  • ~Inna / 2024-12-02 16:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jaddy / 2024-03-21 07:06
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo przeciętny internet, wiadomo stabilność jest najważniejsza i w tej sieci nie doświadczyłem z tym problemów, aczkolwiek wielu operatorów ma stabilne połączenia w 2024 roku.

    Problemem jest to, że inea ma tylko 2 punkty wymiany ruchu: Warszawa i Poznań, dla mnie mieszkańca Katowic to tragedia, jeżeli chodzi o granie online. Dlaczego? Bo pakiety lecą drogą okrężną na zagraniczne serwery, co powoduje większy ping i opóźnienia. Dodatkowo można doświadczyć desynchronizcji i gorszego hitregu. To samo jest w play(upc). Obaj dostawcy nie są w stanie zapewnić optymalnej (krótszej) trasy do serwerów w Niemczech (Frankfurt) czy Francji (Paryż).
    ZaletyCena
    Stabilność
    Dobre wyniki na speedtest
    WadyDesync
    Kiepski hitreg
    Beznadziejny routing dla użytkowników spoza Poznania/ Warszawy
    Nie nadaje się do grania online
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jaro_ / 2024-01-29 18:52
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak działa to bardzo dobrze ale niepokoi mnie częstotliwość awarii.
    Miejscowośćokolice Kalisza
  • ~Karol / 2024-04-05 12:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet mam od miesiąca a już była jedna duża awaria i brak internetu cały dzień. Ponadto mam wykupione łącze 1Gbps a realna prędkość nigdy nie przekroczyła 700Mbps. Często spada nawet do 300Mbps...
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kostek / 2024-08-15 10:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Naprawa kabla swietlowody kosztowała mi 200zl ????
    Za 3 minuty roboty
    No chyba przesadzają
    MiejscowośćPoznań
  • ~mmpzmpr / 2019-06-22 23:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Sama siec ok ale dekoder mega lipa, soft aktualny z 2013 roku, internet do niego po kablu i irda hehe trzeba celowac zeby cos zrobic, mega wies jak na dzisiejsze czasy
  • ~Voytash / 2024-09-19 15:51
    Ocena: 3.50 / 5
    INEA jest OK, choć zawiodła mnie w paru aspektach. Największym z nich jest chyba... obsługa klienta. To, że na stronie jest mało kumaty czatbot to jedno (chociaż naprawdę dobrze by było, gdyby gdzieś w zanadrzu czekał prawdziwy człowiek). Ale to, że IDENTYCZNA sytuacja ma miejsce na infolinii? To jest po prostu niesłychane! Chcąc porozmawiać z człowiekiem, by odpowiedział na moje pytania i wątpliwości, musiałem korzystać z funkcji infolinii sprzedażowej, deklarując chęć kupienia usługi (mimo że zależało mi po prostu na otrzymaniu pomocy).
    Sama usługa OK, wysokie parametry (ale mimo nowoczesnego routera i usługi światłowodowej, mój internet regularnie przerywał na jakieś 10 sekund co pół godziny — i to niezależnie od położenia i typu mojego urządzenia). Cena też mogłaby być niższa, bo lokalni dostawcy potrafią mieć równie dobrą technologię za niewiele ponad połowę ceny (!).
    ZaletyNowoczesna technologia w OK cenie + kompetentna obsługa klienta, o ile masz kontakt z człowiekiem... ????
    WadySam internet lubi regularnie znikać na ok. 10 sekund + absolutny żart jeśli chodzi o obsługę klienta: infolinia, mimo że czynna w określonych godzinach, jest CAŁKOWICIE obsługiwana przez (średnio inteligentne) boty — no tego po prostu jeszcze nie grali! ????
    MiejscowośćPoznań
  • ~Adam z Poznania / 2024-01-15 15:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Wymieniłem 300 modemorouter 2,4G na 1000/1000 modem oraz router 2,4G i 5G a przy telewizorze dodatkowo zainstalowano HDMI Dolby radio (jedyna opcja ofertowa INEI) obsługują telefon stacjonarny, telefony komórkowe 5G oraz wi-fi/ kabel sieciowy. Zdumiewa fakt, że osoby montujące nowe urządzenia uważają, że powinny być one montowane w skrzynkach ściennych , co w przypadku routera wi-fi jest bzdurą, bo choć drzwiczki skrzynki są plastykowe to ściany oraz oblachowanie wewnątrz skrzynki tłumią sygnały!!!
    Zaletywiększy przesył/odbiór danych możliwość przesyłu sygnału telewizyjnego za pomocą wi-fi
    WadyNowe urządzenia wymuszają zastosowanie przedłużacza 3-gniazdowego, a zasilacze są duże i ledwo się mieszczą w zasilaczu. Zasilacz wymaga podparcie lub dodatkowego mocowania w skrzyni. Mocowanie routera wymaga zastosowania podstawki , czyli nie można go mocować na ścianie. Przewód sieciowy jest zbyt sztywny i odpycha router od ściany, trzeba zabezpieczyć podstawę przed zsuwaniem się z półki. Przesyłanie sygnału telewizyjnego wi-fi powoduje chwilowe braki/zaniki. Odbiornik wi-fi (HDMI Dolby radio) każdorazowo sprawdza prawidłowe działanie wi-fi oraz ładuje oprogramowanie (trwa to kilka minut) co też jest kompletną bzdurą zważywszy, że można na nim zapisywać/odtwarzać audycje/filmy czyli pojemność do przechowywania danych jest znaczna. Modem nie jest przystosowany do przenoszenia - mam światłowód na działce, obsługiwany jest m.in. także przez INEĘ - to powinienem mieć możliwość korzystania z sieci bez względu w której lokalizacji się znajduję. Propozycja zakupu dodatkowego mobilnego internetu jest też kolejną bzdurą.
    MiejscowośćPoznań, Promienko
  • ~Wojciech / 2024-03-08 18:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Było nieźle, ale zmieniłem kabel na światłowód. Tragedia. Niby taniej, tylko ta transmisja... Wciąż się zawiesza, a dziś nie działa pauza oraz cofanie. No i nagrania w serwerowni, ważność wygasa po 3 miesiącach. A jak cos szczególnie dla mnie ważnego chcę mieć na zawsze? Oddajcie kabel!
    ZaletyRozmowy z konsultantem zawsze konstruktywne
    WadyCzas oczekiwania na rozmowę z konsultantem niedopuszczalnie długi.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aga / 2024-04-17 16:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Zniechęcają mnie częste awarie po stronie inea oraz brak możliwości kontaktu z infolinią po godz. 18:00 i w weekend.
    ZaletyCena usługi
    WadyAwaryjność, krótki czas pracy konsultantów infolinii, brak możliwości kontaktu z konsultantem serwisu w weekend.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Agata / 2024-01-19 13:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Brak internetu przez prawie całą dobę bez żadnej informacji to chyba nie najlepsze rozpoczęcie współpracy. :) pracuje zdalnie, więc internet jest mi potrzebny. Rozumiem jakiekolwiek awarie, ale wystarczyłby głupi sms z informacją o tym, że jest przerwa w dostarczaniu usług, że „przepraszamy”. Z telefonami z ofertami niestety tak to nie wygląda i zawsze znajdziecie czas na to.
    ZaletySzybki internet
    MiejscowośćGwiazdowo
  • ~Agata / 2025-01-30 10:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet działa dobrze, obsługa klienta w salonie - ok, bywa lepiej, bywa gorzej.
    Obsługa klienta zdalnie nie istnieje, czekam ponad 2 miesiące na odpowiedzi na maile, cisza, nie odpisują.
    Faktur np. do rozliczeń z pracodawcą bez dodatkowych opłat za ich wystawienie nie uświadczycie, takie ukryte dodatkowe koszty.
    Cyberbezpieczeństwo, ochrona danych klientów, RODO na najniższym możliwym poziomie. Dane wykorzystywane w sposób nieprawidłowy i przesyłane i przetwarzane bez wskazania celu użytkownikowi, bez jego zgody w sposób niezabezpieczony.
    ZaletyInternet, cena
    WadyObsługa klienta, nieprawidłowa ochrona danych, brak RODO, dodatkowe ukryte koszty
    MiejscowośćPoznań
  • ~arek / 2021-02-17 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    łącze światłowodowe działa dobrze, ograniczenie routera do jednego wyjścia jest bezsensowne a utrudnia życie (kolejne urządzenie. oferta na inne usługi droga.
    Zaletydziała
    Wadyza podłączenie kolejnego budynku cena zaporowa i jeszcze dodatkowo za utrzymanie łącza 15zł.
    MiejscowośćŚlesin
  • ~Aro / 2024-05-06 18:46
    Ocena: 3.25 / 5
    dodzwonienie się na infolinię tragedia , człowiek wysłuchuje do znudzenia po 2 razy informacje o rodo a czas leci wreszcie oczekiwanie na konsultanta od 20 do 60 min
    mało promocji , aplikacja słaba, nie można wpisać samemu usterki do zgłoszenia Nie ma obsługi klienta/technicznej na weekend
    Wadyprzy nagrywaniu brak możliwości rozszerzenia jego czasu a programy się opóźniają
    MiejscowośćPieszków
  • ~Basia / 2015-09-15 18:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem w Inei od jakis 3 lat.Wszystko bylo dobrze ale od jakiego czasu jest coraz gorzej.Z dniem 08.09.2015 jak wymienili mi dekoder to nie mam telewizji.Dzwonie i mowia ze maja 48 godz.na usuniecie usterki i nic.Dzisiaj mija tydzien a telewizji jak nie ma to nie ma.
    3 lata/79 zl
  • ~coolbob / 2021-09-06 10:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi OK, ale obsługa klienta to dziadostwo totalne. Jeśli nie masz czasu/nie możesz odwiedzić punktu Inea osobiście - zapomnij o jakiejkolwiek obsłudze, pomocy czy czymkolwiek. Aplikacja Inea bezużyteczna w większości spraw, próba dodzwonienia się na infolinię - życzę powodzenia - średni czas oczekiwania 60 minut i najczęściej rozłącza się w trakcie oczekiwania. Czat z konsultantem - czegoś takiego nie ma - jest bot który z trudem odpowie na najprostsze pytania, zazwyczaj odsyła do infolinii lub aplikacji, która jak pisałem jest bezużyteczna.Firma oszczędza na pracownikach obsługi, zapominając, że o sukcesie nie świadczą same słupki sprzedaży, ale cały proces posprzedażowy, serwis itp. a w tej firmie to totalna porażka.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Eyak / 2020-03-21 21:23
    Ocena: 3.25 / 5
    Od kilku(nastu?) miesięcy bardzo czestę problemy (nasilenie od nowego roku) - lag spike'i, packet loss, connection dropy, a wszystko pięknie skorelowane z godzinami szczytu/weekendami. Początkowo siedziałem na zwykłym koncentryku, a ostatnio przesiadłem się na światłowód - problemy pozostały. Prędkości super, ale cóż po nich jak ping wieczorami skacze nawet do 150ms (normalnie ~30ms), można zapomnieć o pograniu.
    Obstawiam siadająca infrastrukturę, ot by skusić klientów polecieli z prędkościami, w sytuacji kiedy nie byli na to technicznie gotowi.
    Wielka szkoda, bo jeszcze z 2 lata temu byli niezawodni.
    Zaletyparametry
    Wadystabilność @ skaczący ping / gubienie pakietów / zrywające połączenie
    MiejscowośćPoznań
  • ~Gertruda / 2024-06-07 11:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Mimo zapewnień że wymiana urządzeń i droższy abonament zapewni stabilne wi-fi, tak się nie stało. Wi-fi ciągle się zrywa, internet stacjonarny za często niedostępny, a to powoduje że co parę dni/ tygodni trzeba ponownie łączyć urządzenia domowe. Mam tego serdecznie dość, nie po to płacę za najlepszy dostępny w Inei internet żeby łączyć się po kablach czy bawić się w wieczne łączenie od nowa radia czy pralki. Do tego nieprzyjazna obsługa klienta, pisanie przez komunikator, który odsyła do instrukcji zamiast pomóc ( jeśli piszę o pomoc to instrukcję już przeczytałam). W sytuacjach trudnych i pilnych zamiast pomocy droga przez mękę, najpierw komunikator, alex, a na końcu nieżyczliwy i nie słuchający konsultant, który klepie formułki, a nie odpowiada na pytania. Szczerze żałuję podpisania ostatniej umowy.
    ZaletyJednak częściej działa niż szwankuje
    WadyBrak pewnej dostępności, obsługa klienta nastawiona nie na załatwianie problemów lecz na odbębnienie swej roli - przecież jest i funkcjonuje w różnych formach więc wszystko zorganizowane jak trzeba, ale pomocy nie ma.
    MiejscowośćPrzeźmierowo
  • ~Gosia / 2024-03-04 10:11
    Ocena: 3.25 / 5
    Praktycznie każdego dnia sygnał zanika. Brak internetu, Netflix jest bardzo wolny, to samo z Prime video.
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2093
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1312