Generalnie jestem zadowolony z działania TV i netu
ZaletySzybkość internetu, oferta tv
Wadyczasami były problemy techniczne
MiejscowośćRokietnica
~Marek / 2025-02-17 19:01
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie jest dobrze. Prędkość jak na 1000Mbps osiąga zwykle ok. 940Mbps więc spoko. Martwi mnie co innego. Przed zwyżką przepływu z 300Mbps połączenia wi-fi nie zrywały tak często (na modemo-routerze Nokia). Obecnie oba urządzenia są osobno i rwie czasem (router ZTE). Już podnosząc ilość danych zwiększono mi opłaty i nie uśmiecha mi się dokupować wzmacniacza. Powinien być już w cenie. Warto to przemyśleć.
ZaletySzybko ciągnie, szybko wysyła, ok. 940/940 [Mbps]
WadyDość często (imho za często) rwie sygnał wi-fi, może to przez to, że podobno urządzenie przełącza się automatycznie pomiędzy 2,4 a 5 GHz
MiejscowośćLeszno (Wlkp)
~Mania / 2025-02-14 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Drogo, zawodnie, usługi nie działają poprawnie, zero refleksji dla klienta za błędy po stronie inea, na infolinii przyjmują reklamację I proponują rabat za usługi a pisemnie odrzucają reklamację wstyd!
Nie wiem dlaczego prosicie mnie o opinię dotyczącą zakupów, skoro odrzuciłam aneks do umowy, ponieważ nie zgadzały się omówione telefonicznie warunki dalszego korzystania z usług.
MiejscowośćKoziegłowy
~Patrycja / 2025-01-30 16:52
Ocena: 2.25 / 5
Od kiedy zdecydowałam się zwiększyć prędkość z 300 na 600 internet gorzej chodzi. Cały czas się zawiesza zarówno wi-fi na telefonie i nawet Netflix w tv ci się nigdy wcześniej przy prędkości 300 nie zdarzało. Place więcej za gorszą jakość
WadyZawieszanie się internetu
MiejscowośćPudliszki
~Stanislaw / 2025-01-30 13:03
Ocena: 2.25 / 5
Nie działają programy informacyjne Polsat News i TVN24. Byłem osobiście w INEA przy ul. Polnej. Poradzono mi przycisnąć żółty przycisk na pilocie ale nie działa. Niemożliwe jest się do Państwa dodzwonić:(( Chyba rozwiążę tę umowę. IDK 631803
~Agata / 2025-01-30 10:27
Ocena: 3.25 / 5
Internet działa dobrze, obsługa klienta w salonie - ok, bywa lepiej, bywa gorzej.
Obsługa klienta zdalnie nie istnieje, czekam ponad 2 miesiące na odpowiedzi na maile, cisza, nie odpisują.
Faktur np. do rozliczeń z pracodawcą bez dodatkowych opłat za ich wystawienie nie uświadczycie, takie ukryte dodatkowe koszty.
Cyberbezpieczeństwo, ochrona danych klientów, RODO na najniższym możliwym poziomie. Dane wykorzystywane w sposób nieprawidłowy i przesyłane i przetwarzane bez wskazania celu użytkownikowi, bez jego zgody w sposób niezabezpieczony.
ZaletyInternet, cena
WadyObsługa klienta, nieprawidłowa ochrona danych, brak RODO, dodatkowe ukryte koszty
MiejscowośćPoznań
~Filip / 2025-01-23 13:43
Ocena: 3.50 / 5
1) Problem z terminem instalacji, muszelismy szukac inny do tego ktory byl umowiony. Uzywam pierwszy miesiac i juz byla awaria prawie pol dnia. Wiekszego rotera chyba juz nie moglo byc, potrzebne 2 gniazdka do podlaczenie rotera. No cena to wynagradza, ale ......
ZaletyTanio na ta chwile
WadyPotrzebne 2 gniazdka do podlaczenie, pierwszy miesiac juz awaria, problem z umowieniem tterminu intalacji
MiejscowośćGdansk - siedlce
~Magda / 2025-01-23 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Ogromny problem z umówieniem terminu montażu, do tego umówiony termin okazał się nieaktualny!!! Innym razem po 2 godzinach oczekiwania na montera dostałam telefon, że wizyta nieaktualna. Długi czas oczekiwania na kolejny termin. Brak poszanowania czasu klienta.
MiejscowośćSwarzędz
~DJ ZG / 2025-01-20 12:55
Ocena: 4.25 / 5
Polecam po 1 miesiącu używania światłowodu.
+ Stabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
- Problem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
ZaletyStabilny, szybki, tani.
Montaż (za drugim podejściem) bardzo sprawny i czysty.
WadyProblem z dotrzymaniem terminu montażu. Instalator nie dość, że nie przyjechał to jeszcze nikt mnie ne powiadomił i straciłem cały dzień urlopu.
MiejscowośćZielona Góra
~Aleksandra / 2025-01-16 18:33
Ocena: 2.00 / 5
Nie mam dostępu do faktury.Drukarka nie współpracuje z laptopem, pomimo,że wcześniej była niezawodna.Teraz jest wciąż problem ale tylko w sieci INEA.Obraz w telewizji często jest przerywany i występuje komunikat,że zmień kanał albo czekaj na łącze??!!
MiejscowośćLipnica
~Tomasza / 2025-01-16 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym zobaczyć fakturę, ale nigdzie nie można jej znaleźć, chociaż miała być dostępna przez aplikację.
Kontakt z obsługą niedostępny.
MiejscowośćGoliszow
~Przemek / 2025-01-14 01:28
Ocena: 4.50 / 5
internet mam od 4 lat , nigdy nie zawiodł. od miesiąca 1GB, jestem zadowolony.
MiejscowośćGodurowo
~Dawid / 2025-01-08 11:41
Ocena: 1.25 / 5
I po wielu latach skorzystałem z nowej usługi jeden Giga i teraz mam same problemy z internetem zrywanie Internetu przede wszystkim router który miał być bardzo mocne w moim domu jednorodzinnym nie daję rady
~Mariusz / 2025-01-03 21:39
Ocena: 5.00 / 5
Świetny internet wszystko śmiga dobrze polecam!
Zaletymariusz-koscielny@wp.pl
Wadymariusz-koscielny@wp.pl
~Dariusz / 2025-01-03 16:59
Ocena: 4.25 / 5
Posiadam pakiet Internet, Telewizja, Telefon i wszystko światłowodem śmiga jak należy. Cena ???? .Jedyny minus i to bardzo poważny (konkurencja trochę wam w tym temacie uciekła)to brak w ofercie karty eSIM . Fajnie by było móc korzystać np. z IPada cellular jak z Iphona ale fizyczna karta SIM może być tylko jedna ,brak możliwości wyrobienia duplikatu. Mam nadzieję że wkrótce się doczekam, życzę sukcesów w Nowym Roku.
MiejscowośćGowarzewo
~Kamil / 2025-01-02 14:23
Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA pod każdym względem. Parametry przy umowie 600/600 nic nie są lepsze niż przy prędkości 300/300. Cena słaba bo konkuencyjne firmy mają kilka złotych taniej. Obsługa klienta kpina, umowę mam od 01.12. 2024 a ani raz nie udało mi się skontaktować z biurem obsługi klienta, jedyne z kim rozmawiam to z botem. Zgłaszałem kilka reklamacji- wszystkie odrzucone. Po prośbie o przysłanie technika w ramach reklamacji dostaje odpowiedź, ze bede musiał za niego zapłacić. OMIJAJCIE TEGO OPERATORA Z DALEKA.
ZaletyBrak
MiejscowośćGrabów nad Prosną
~M-M / 2024-12-30 10:56
Ocena: 4.75 / 5
Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu.
~M-M / 2024-12-30 10:55
Ocena: 4.75 / 5
Jestem zadowolona z oferty Inei, korzystam od kilku lat i jeżeli były jakieś usterki, to były szybko usuwane. Kontakt z obsługą klienta dobry, w zasadzie bez zastrzeżeń. Tylko denerwują mnie przerwy w odbiorze TV światłowodowej, zanika sygnał ( komunikat BRAK SYGNAŁU ), co zdarza się od czasu do czasu.
~Jolanta / 2024-12-22 18:35
Ocena: 2.50 / 5
od tygodnia przed godz. 18,00 jest brak dostępu do internetu. jest to bardzo denerwujące mimo że jest to kilka minut.
Miało nie być przerw z korzystania (bo to światłowód), jak dzwoni na infolinię to czas oczekiwania jest ok. 30min. Proszę o zlikwidowanie usterki