Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 248 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 13 z 13
  • ~Andrzej / 2019-02-13 09:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam serwer dedykowany z oprogramowaniem Home IDEA 5 lat, płacę 500zł. Serwer działa stabilnie i firma ma plusy ALE, rozwiązania jakie mnie irytują to certyfikowanie CE i automatyka której niema dla tej usługi. 3 rok z rzędu mam problem z odnowieniem certyfikatu i czekam ponad 1 dzień na autoryzację przez co strona sklepu WWW zwyczajnie nie działa!, sklep nie działa. Automatyka procesu nadawania certyfikatu jest tak kiepska, że po prostu nogi się uginają, logowanie się po skrzynkach typu admin@... bo tak trzeba aby zobaczyć, potwierdzić wiarygodność, ale brak maila na głorny email ze strony home aby tam zajrzeć, logowanie się do panelu w oczekiwaniu na przycisk zainstaluj certyfikat, zamiast dać jakieś powiadomienie, to trzeba wchodzić co 5 minut i patrzeć czy już jest, konieczność instalacji przyciskiem z panelu, jak by nie można było wysłać maila z powiadomieniem już jest i kliknij aby przejść i zainstalować. SZOK!!!!! Wyjeżdżasz na urlop i TWÓJ sklep w momencie odnowienia certyfikatu kadzie się i leży !!! Po prostu szok, jak by w mojej firmie klient płacił 500zł miesięcznie od 5 lat to dla jego jednego samego warto by było wprowadzić zmiany a HOME jako firma mająca takie usprawnienia niestety w poważaniu (mam to 3 rok z rzędu) nie wykona ulepszenia dla całości swoich klientów bo zwyczajnie niema komu, lub nie interesuje ich to. To jest właśnie głęboki wyraz "mania" mnie i innych w pokazaniu. Firma ma plusy bo jakieś musi mieć inaczej by nie istniała, ale są i minusy jak certyfikaty, fatalna, niedziałająca poczta itp... W tym roku czekając na certyfikat postanowiłem napisać ten komentarz, do całości doszedł fakt ze mija 24h a mój sklep www nie działa, po 3 kontakcie z konsultantem po 21 godzinach niedziałania sklepu, okazuje się ze jest błąd, certyfikaty kupione przed 8 tego miesiąca (mamy 13ty) maja problem co dodatkowo komplikuje sprawę i dopiero 3-ci konsultant po 21 godzinach wpada na to aby mnie nie spuszczać do kibla tylko kontaktuje się ze specjalistą i okazuje się ze specjalista radzi usunąć to zamówienie i złożyć nowe, przejść cała procedurę raz jeszcze od maila admin@... klikniecie w link, potwierdzenia maila, wejścia na home panel i czekania na przycisk ZAINSTALUJ czekam na ten przycisk 3 rok bo mam 3cia aktualizację. SZOK mili Państwo.
    ZaletySzybki kontakt dla klienta premium, w miarę stabilnie na dedyku.
    WadyFatalna poczta, błędy w działaniu poczty. Fatalna automatyka a raczej jej brak przy certyfikowaniu o odnawianiu co rok. Brak zaangażowania części konsultantów.
  • ~pj / 2018-09-14 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny a nie hosting.
    Serwer nie działa od kilku dni. a jaka jest odpowiedź obsługi:
    "Uprzejmie informuję że obecnie trwają prace optymalizacyjne mające na celu ustabilizowanie działania serwera, nie jesteśmy w stanie podać terminu ich zakończenia.
    Przepraszamy za niedogodności i prosimy o dalszą cierpliwość.

    W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.
    "

    Jednym słowem żenada drogo i fatalny poziom obsługi.
  • ~byk66 / 2016-04-12 11:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Przegięcie i kpiny. Tyle można powiedzieć o tej firmie. Jak najdalej od niej! Nie działają telefony, odpowiedzi na maile przychodzą po kilku dniach. Żenada, złodziejstwo do tego mega duża ilość spamu w tym od firm wyłudzających pieniądze (przysyłają wezwania do zapłaty). Jak najdalej od home.pl!!!
    ZaletyOd początku 2016 - brak
    Wady1. Kpiny z klientów 2. Telefony nie działają 3. Odpowiedź na maile po kilku dniach - do tego wcale nie zawierają odpowiedzi na zadane pytamnie 4. Złodziejstwo i oszustwo w całej rozciągłości
  • ~Krzysztof / 2007-11-28 23:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość nie dorównuje cenie... przechodzi coraz bardziej w jakoś...
    Jestem u nich już od około 7 lat, coraz większe zadęcie marketingowe, nieco blichtru w niby nowej technologii... A kreująca się na największą polską firma hostingowa niestety nie sprostała moim oczekiwaniom. Może nie jestem superspecjalistą od internetu - ale nie muszę. Znam sie na inżynierii informacji i komunikacji interpersonalnej. Rozwój idzie nie w technologię lecz pusty marketing nie poparty jakością. Nie powiem, że zawiodłem się... każdemu ufać każdego spradzać - sprawdziłem.
    Żegnam sie z tym "usługodawcą łaskawym"
    Zalety?
    Największa firma w Polsce? Już nie długo, czas świetności minął!
    24h wsparcie techniczne lecz bez konkretnej wiedzy (niech Pan sam sprawdzi co sie dzieje, może to u Pana...), oczekuje sie na połaczenie jak nieprzymierzając ze stacją kosmiczną Mars...
    Wady
    Wysoka cena
    Słabe serwery
    Niedouczone wsparcie konsultantow
    Restrykcyjna konfiguracja serwera -byłym na wyjeździe, spóźniłem sie z opłatą kilka dni i pomimo mojej deklaracji dalszego użytkowania, domena została zablokowana
    Masa spamu na poczcie, którego struktura wskazuje, że można było tego uniknąć...
    ZaletyBył dobry przed "spuchnięciem" "osiągnięciami"
    WadyPrzestał byc dobry - marketing przegiął równowagę technologia+jakość/zysk
    ok. 7 lat
  • ~pukas / 2007-11-09 23:51
    Ocena: 4.50 / 5
    Po kilkuletniej współpracy nie mogę powiedzieć nic złego o tej firmie... Wręcz przeciwnie, rewelacyjne wsparcie, bardzo dobra wydajność, mnogość rozmaitych funkcji (cron, dowolna konfiguracja php, mod rewrite...) czynią z home.pl najlepszą propozycję na naszym rynku. Ceny mogłyby być nieco niższe, ale w tym przypadku przynajmniej można powiedzieć, że wie się za co się płaci. Polecam :)
    Zaletywydajność, mnogość dostępnych funkcji i konfigurowalność, super wsparcie techniczne
    Wadyniestety jest dość drogo
    3 lata, 700PLN
  • ~Maciek / 2007-08-01 16:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma godna polecenia choć droga. Dobre wsparcie techniczne konsultanci mają bardzo szeroką widzę techniczną. Współpracuję z firmą już ponad rok. hostuję ponad 40 serwisów internetowyh.
    ZaletyInfolinia do późnych godzin wieczornych
    WadyCena
    Używam serwer PRO za 900zł / rok już ponad rok.
  • ~Sugrowicz / 2007-07-11 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Największa polska firma hostingowa niestety nie sprostała moim oczekiwaniom.
    Przez dłuższy czas miałem proste konto na wizytówkę, w momencie jak zacząłem rozwijać swoją stronę zawiodłem się.
    ZaletyNajwiększa firma w polsce
    24h wsparcie techniczne lecz bez żadnej konkretnej wiedzy
    WadyWysoka cena
    Słabe serwery
    Niedouczone wsparcie konsultantow
    Restrykcyjna konfiguracja serwera
    Masa spamu na poczcie
    2 lata i zapłaciłem za dużo
strona 13 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.35, ilość opinii: 248
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 91
dhosting.pl
Ocena: 2.82, ilość opinii: 24
KEI.pl
Ocena: 2.44, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027