Posiadam serwer dedykowany z oprogramowaniem Home IDEA 5 lat, płacę 500zł. Serwer działa stabilnie i firma ma plusy ALE, rozwiązania jakie mnie irytują to certyfikowanie CE i automatyka której niema dla tej usługi. 3 rok z rzędu mam problem z odnowieniem certyfikatu i czekam ponad 1 dzień na autoryzację przez co strona sklepu WWW zwyczajnie nie działa!, sklep nie działa. Automatyka procesu nadawania certyfikatu jest tak kiepska, że po prostu nogi się uginają, logowanie się po skrzynkach typu admin@... bo tak trzeba aby zobaczyć, potwierdzić wiarygodność, ale brak maila na głorny email ze strony home aby tam zajrzeć, logowanie się do panelu w oczekiwaniu na przycisk zainstaluj certyfikat, zamiast dać jakieś powiadomienie, to trzeba wchodzić co 5 minut i patrzeć czy już jest, konieczność instalacji przyciskiem z panelu, jak by nie można było wysłać maila z powiadomieniem już jest i kliknij aby przejść i zainstalować. SZOK!!!!! Wyjeżdżasz na urlop i TWÓJ sklep w momencie odnowienia certyfikatu kadzie się i leży !!! Po prostu szok, jak by w mojej firmie klient płacił 500zł miesięcznie od 5 lat to dla jego jednego samego warto by było wprowadzić zmiany a HOME jako firma mająca takie usprawnienia niestety w poważaniu (mam to 3 rok z rzędu) nie wykona ulepszenia dla całości swoich klientów bo zwyczajnie niema komu, lub nie interesuje ich to. To jest właśnie głęboki wyraz "mania" mnie i innych w pokazaniu. Firma ma plusy bo jakieś musi mieć inaczej by nie istniała, ale są i minusy jak certyfikaty, fatalna, niedziałająca poczta itp... W tym roku czekając na certyfikat postanowiłem napisać ten komentarz, do całości doszedł fakt ze mija 24h a mój sklep www nie działa, po 3 kontakcie z konsultantem po 21 godzinach niedziałania sklepu, okazuje się ze jest błąd, certyfikaty kupione przed 8 tego miesiąca (mamy 13ty) maja problem co dodatkowo komplikuje sprawę i dopiero 3-ci konsultant po 21 godzinach wpada na to aby mnie nie spuszczać do kibla tylko kontaktuje się ze specjalistą i okazuje się ze specjalista radzi usunąć to zamówienie i złożyć nowe, przejść cała procedurę raz jeszcze od maila admin@... klikniecie w link, potwierdzenia maila, wejścia na home panel i czekania na przycisk ZAINSTALUJ czekam na ten przycisk 3 rok bo mam 3cia aktualizację. SZOK mili Państwo.ZaletySzybki kontakt dla klienta premium, w miarę stabilnie na dedyku.
WadyFatalna poczta, błędy w działaniu poczty. Fatalna automatyka a raczej jej brak przy certyfikowaniu o odnawianiu co rok. Brak zaangażowania części konsultantów.