ZDECYDOWANIE NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z HOME.PL! SZKODA NERWÓW.
ZaletyBRAK
WadyNIEKOMPETENCJA
~Maniek / 2019-09-08 17:11
Ocena: 4.00 / 5
Pomoc techniczna rozwiązała mój problem z Wordpressem bezpłatnie
ZaletyWsparcie techniczne
Stabilność
WadyDosyć drogo
~Michal / 2019-08-21 08:40
Ocena: 1.25 / 5
Wsparcie techniczne bardzo słabe, mam wrażenie, że osoba techniczna nawet nie przeczytała żadnej mojej wiadomości do końca.
~Max / 2019-08-08 17:11
Ocena: 1.00 / 5
problem z Windows serwer nie do przejścia
certyfikat nie wyświetla się poprawnie .
home.pl całkowicie olewa sprawę
omijać szerokim łukiem !!!!!
Zaletybrak
Wadysame
~Jacek / 2019-07-19 11:18
Ocena: 2.25 / 5
Od kiedy zmienili panel to nic nie można zrobić. Panel jest totalnie nieczytelny. Mam ochotę zamknąć konto na home.pl mimo, iż jestem ich klientem od kilku lat
Zaletyśrednia jakość usług
Wadynie zalogujesz się za cholerę, nie dodzwonisz się, panel to totalna porażka
~bini44 / 2019-07-11 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka - firma blokuje usługi, wsparcie techniczne aroganckie.
współpracowałem z tą firmą kilka lat. Obecnie mam zblokowane usługi od kilku dni, mimo iż po infekcji przez hakerów serwer został wyczyszczony po skanowaniu za które musiałem dodatkowo zapłacić...
Kontakt techniczny po wielu rozmowach telefonicznych oraz mailowych nie jest w stanie określić kiedy usługi zostaną przywrócone...
Witam,
zakupiłem hosting w home.pl w wersji Premium. Po jakims czasie Panowie z home.pl przycieli mi transfery do 500kBps rzekomo z powodów bezpieczeństwa a tak naprawdę przez naruszenie bezpieczeństwa rozumieją i zagrożenie pojemności ich platformy. Moj serwer obsługuje kilku klientów, głownie FTP limit 2T. Kilka razy w tygodniu zwykle raz dziennie ktoś przesyła lub pobiera dane. W opisie usługi podają, ze nie ma żadnych limitów transferów. Ta firma jest niepoważna i odradzam kupno jakichkolwiek usług dla biznesu. Więcej problemów niż korzyści,
ZaletyBrak
Wadyusługi niegodne ze specyfikacją
~malasta / 2019-06-18 09:41
Ocena: 1.50 / 5
Pomoc techniczna żenująca !!! W tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana, ponieważ zawsze jest twierdzenie że to nie z ich winy.
ZaletyMiła obsługa
WadyW tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana.
~gielo / 2019-06-10 13:24
Ocena: 1.00 / 5
beznadzieja. Strony na serwerze za 1500zł u niech chodzą gorzej niż na byle jakim hostibgu za 500zł rocznie w innej firmie. strony doąć mocno zoptymalizowane pod względem wydajności, a jest lipa. Do tego 3 miesięcy obiecują przenieść je na nowy bardziej wydajny serwer i ciągle przekładaja terminy. Obecnie jest już chyba 5ty termin :]
Zaletybrak
Wadywiele
~Adrian / 2019-05-31 08:43
Ocena: 4.50 / 5
Nie jest tanio, ale miałem 3 lata temu w jednej firmie hosting za 150 zł, który padał średnio raz na tydzień, a kontakt z supportem był iluzoryczny. Przeniosłem się do home i nie narzekam. Mam co prawda trochę drożej, ale w ciągu roku mialem może jeden problem w działaniu strony. Reszta - bardzo spoko, wlasciwie idzie zapomniec ze istnieje jakikolwiek support bo jest po prostu dobrze. Fajnie, że można w razie czego pisać do nich na FB i też pomagają. Ludzie na infolinii oraz czacie są kompetentni, nie tylko w tematach faktur.
Generalnie kilka osób mnie ostrzegało przed pchaniem się home, a rzeczywistość jest jednak trochę inna. Przerobilem 2 firmy hostingowe, wszędzie miało "tanio i dobrze". Tanio było, ale z dobrocią różnie. Aż w końcu wyladowałem w home i jestem zadowolony.
ZaletyFajny support
Wydajne serwery
Dużo usług dodatkowych (kupiłem sobie taniego antywirusa do firmy)
WadyCena rzeczywiscie dość wysoka, ale cos za cos
Panel pocztowy - nie używam za często, ale nie podoba mi się
~ja / 2019-05-30 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Przeniosłem domenę do OVH opłaciłem i odnowiłem a mimo to home.pl przysyła maile żeby opłacić domenę u nich bo wygasa. Oszuści.
~Tomek / 2019-05-14 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Posiadamy hosting i stronę www od ładnych kilku lat. Jesteśmy uwięzieni przez sklep ClickShop który nie może działać na żadnym innym hostingu niż home.pl Niestety działa to bardzo ciężko i wolno. Strona często potrzebuje kilkunastu sekund na załadowanie się, wyświetlenie wyników z wewnętrznej wyszukiwarki, itp. Całość działa na szablonie graficznym przygotowanym przez home.pl bo na wcześniejszy mieli wymówkę że nie został stworzony przez nich.
Ogólnie nie polecamy rozwiązań home.pl
Zainteresowani mogą ocenić szybkość działania strony sami: www.segal.pl
Czasami działa OK, ale częściej działa wolno niż OK, w dodatku home.pl regularni podnosi ceny z roku na rok. Szkoda że nie podnoszą jakości chociaż co 3-5 lat ;)
WadyWysokie koszty utrzymania (po pierwszym roku i rosną z czasem, im dłużej macie stronę tym drożej). Bardzo wolne działanie strony, pomimo wielu próśb, skarg i narzekań ciągle słyszymy tylko to samo "tak wiemy, mieliśmy chwilowe problemy z serwerem ale już powinno być OK". Szkoda że nie jest OK, a problemy z działaniem pojawiają się bardzo regularnie (właściwie nie znikają).
~Stefan Karwowski / 2019-05-02 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Uruchamiamy sklep na ich serwerze na oprogramowaniu preatashop. Wsparcie na poziomie debili.... przez dwa tygodnie odpowiedzi ze przekazują problem do działu technicznego w którym pracują chyba 5-cioletnie dzieci.
Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!
WadyZero pomocy, niekompetentna obsługa, brak wsparcia
~Rafał / 2019-03-27 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Zaczęli naliczać x2 za spóźnienie z opłatą. Odejście od nich jest bardzo trudne, bardzo odradzam korzystanie z ich usług.
~janek / 2019-03-19 22:48
Ocena: 1.00 / 5
Home.pl nie wydaje kodów authinfo dla domen, robią problemy i żądają zapłaty 120 zł przed wydaniem kodu za domenę. Raz wpadniesz w to bagno to już nie wyjdziesz. NIE POLECAM.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Thomas / 2019-03-18 13:45
Ocena: 1.50 / 5
Wsparcie niedouczone, co raz gorsza jakość usług. Zdecydowanie nie polecam!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!
~Arczik / 2019-02-28 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorsza firma w Polsce. Przez ich ciągłe awarie mało nie zbankrutowałem.
Zaletybrak
Wadyciągłe awarie, których naprawa trwa po KILKA DNI!!!
drogo
~Andrzej / 2019-02-13 09:20
Ocena: 3.00 / 5
Posiadam serwer dedykowany z oprogramowaniem Home IDEA 5 lat, płacę 500zł. Serwer działa stabilnie i firma ma plusy ALE, rozwiązania jakie mnie irytują to certyfikowanie CE i automatyka której niema dla tej usługi. 3 rok z rzędu mam problem z odnowieniem certyfikatu i czekam ponad 1 dzień na autoryzację przez co strona sklepu WWW zwyczajnie nie działa!, sklep nie działa. Automatyka procesu nadawania certyfikatu jest tak kiepska, że po prostu nogi się uginają, logowanie się po skrzynkach typu admin@... bo tak trzeba aby zobaczyć, potwierdzić wiarygodność, ale brak maila na głorny email ze strony home aby tam zajrzeć, logowanie się do panelu w oczekiwaniu na przycisk zainstaluj certyfikat, zamiast dać jakieś powiadomienie, to trzeba wchodzić co 5 minut i patrzeć czy już jest, konieczność instalacji przyciskiem z panelu, jak by nie można było wysłać maila z powiadomieniem już jest i kliknij aby przejść i zainstalować. SZOK!!!!! Wyjeżdżasz na urlop i TWÓJ sklep w momencie odnowienia certyfikatu kadzie się i leży !!! Po prostu szok, jak by w mojej firmie klient płacił 500zł miesięcznie od 5 lat to dla jego jednego samego warto by było wprowadzić zmiany a HOME jako firma mająca takie usprawnienia niestety w poważaniu (mam to 3 rok z rzędu) nie wykona ulepszenia dla całości swoich klientów bo zwyczajnie niema komu, lub nie interesuje ich to. To jest właśnie głęboki wyraz "mania" mnie i innych w pokazaniu. Firma ma plusy bo jakieś musi mieć inaczej by nie istniała, ale są i minusy jak certyfikaty, fatalna, niedziałająca poczta itp... W tym roku czekając na certyfikat postanowiłem napisać ten komentarz, do całości doszedł fakt ze mija 24h a mój sklep www nie działa, po 3 kontakcie z konsultantem po 21 godzinach niedziałania sklepu, okazuje się ze jest błąd, certyfikaty kupione przed 8 tego miesiąca (mamy 13ty) maja problem co dodatkowo komplikuje sprawę i dopiero 3-ci konsultant po 21 godzinach wpada na to aby mnie nie spuszczać do kibla tylko kontaktuje się ze specjalistą i okazuje się ze specjalista radzi usunąć to zamówienie i złożyć nowe, przejść cała procedurę raz jeszcze od maila admin@... klikniecie w link, potwierdzenia maila, wejścia na home panel i czekania na przycisk ZAINSTALUJ czekam na ten przycisk 3 rok bo mam 3cia aktualizację. SZOK mili Państwo.
ZaletySzybki kontakt dla klienta premium, w miarę stabilnie na dedyku.
WadyFatalna poczta, błędy w działaniu poczty. Fatalna automatyka a raczej jej brak przy certyfikowaniu o odnawianiu co rok. Brak zaangażowania części konsultantów.
~pj / 2018-09-14 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Kpiny a nie hosting.
Serwer nie działa od kilku dni. a jaka jest odpowiedź obsługi:
"Uprzejmie informuję że obecnie trwają prace optymalizacyjne mające na celu ustabilizowanie działania serwera, nie jesteśmy w stanie podać terminu ich zakończenia.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o dalszą cierpliwość.
W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.
"
Jednym słowem żenada drogo i fatalny poziom obsługi.
~byk66 / 2016-04-12 11:35
Ocena: 1.25 / 5
Przegięcie i kpiny. Tyle można powiedzieć o tej firmie. Jak najdalej od niej! Nie działają telefony, odpowiedzi na maile przychodzą po kilku dniach. Żenada, złodziejstwo do tego mega duża ilość spamu w tym od firm wyłudzających pieniądze (przysyłają wezwania do zapłaty). Jak najdalej od home.pl!!!
ZaletyOd początku 2016 - brak
Wady1. Kpiny z klientów
2. Telefony nie działają
3. Odpowiedź na maile po kilku dniach - do tego wcale nie zawierają odpowiedzi na zadane pytamnie
4. Złodziejstwo i oszustwo w całej rozciągłości