Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 248 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.28
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-11-06 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Niestety ciężko zmienić firmę hostingową...... Za licznę awarię nie są w stanie zaproponować nawet symbolicznego rabatu.
    WadyLiczne awarie.
  • ~Jacek / 2019-11-05 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po jakieś zmianie około roku temu. Poczta otwiera się po 20 sekundach!!! jest to nie do przyjęcia!!! Na moje wątpliwości zostawałem zbywany oświadczeniem że wszystko jest ok.
    Zaletybrak.
    Wadyślimak!!!
  • ~Krettcik / 2019-11-01 19:23
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam usługi w tej firmie od 4 lat i na razie nie mogę złego słowa o niej powiedzieć. Żeby jednak nie zakonczyc opinii a jednym zdaniu tak jak robi to wiekszosc uzytkownikow tutaj to napisze, ze jest dobrze i "czuję się dobrze obsłużony" co nie jest zawsze regułą u innych providerów. Po pierwsze - bardzo dobre parametry usług z dużą pojemnością. Tutaj home jest jednym z najlepszych wyborów na rynku. Że inni mają taniej? Zapytajcie o wyższe parametry dysków na hostingu - nagle okazuje się, że oferta przebija ofertę home ale ceną 2x. Darmowe migracje? Zapytajcie czy darmowa migracja obejmuje 5 stron i +100 skrzynek email - nagle darmowa migracja zmienia się w płatną usługę lub "no nie zrobimy i tyle". W skrócie - wszystko jest ok jak masz mikrostronke i 1 email, wtedy rzeczywiscie "mniejszy moze wiecej", ale gdy pożerasz coraz wiecej danych, stawiasz wiecej serwisow i konfigurujesz swoim klientom nowe skrzynki to nagle home przestaje byc drogi.
    No i wsparcie przez Messengera i infolinie - serio, to jedyna firma hostingowa (a przerabialem ich juz 6) ktora ogarnia to doskonale. Inni zbywali mnie na maila lub wysylke zgloszenia przez panel ;)

    2 minusy:
    - bardzo rzadko (ale jednak) pojawiają się jakieś krzaki z błędami w panelu poczty
    - nie ma mozliwosci założenia mniejszej skrzynki niz 500 MB - to jest upierdliwe na maxa

    W skali roku uptime z monitoringu wyniosl 99,97% - to tyle jeśli chodzi o "słynną" awaryjnosc tej firmy.
    ZaletyDuzo przestrzeni w pakietach hostingowych
    Mila obsluga
    Cena (jeśli zestawi sie powyzsze + oferty konkurencji przy identycznych parametrach)
    WadyWiększych brak, mniejsze ma każdy
  • ~Urszula / 2019-10-22 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z HOME.PL! SZKODA NERWÓW.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA
  • ~Maniek / 2019-09-08 17:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Pomoc techniczna rozwiązała mój problem z Wordpressem bezpłatnie
    ZaletyWsparcie techniczne
    Stabilność
    WadyDosyć drogo
  • ~Michal / 2019-08-21 08:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Wsparcie techniczne bardzo słabe, mam wrażenie, że osoba techniczna nawet nie przeczytała żadnej mojej wiadomości do końca.
  • ~Max / 2019-08-08 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    problem z Windows serwer nie do przejścia
    certyfikat nie wyświetla się poprawnie .
    home.pl całkowicie olewa sprawę
    omijać szerokim łukiem !!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jacek / 2019-07-19 11:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kiedy zmienili panel to nic nie można zrobić. Panel jest totalnie nieczytelny. Mam ochotę zamknąć konto na home.pl mimo, iż jestem ich klientem od kilku lat
    Zaletyśrednia jakość usług
    Wadynie zalogujesz się za cholerę, nie dodzwonisz się, panel to totalna porażka
  • ~bini44 / 2019-07-11 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka - firma blokuje usługi, wsparcie techniczne aroganckie.
    współpracowałem z tą firmą kilka lat. Obecnie mam zblokowane usługi od kilku dni, mimo iż po infekcji przez hakerów serwer został wyczyszczony po skanowaniu za które musiałem dodatkowo zapłacić...
    Kontakt techniczny po wielu rozmowach telefonicznych oraz mailowych nie jest w stanie określić kiedy usługi zostaną przywrócone...

    Totalna olewka klienta, totalne dno. OMIJACIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Pawel Z / 2019-06-19 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    zakupiłem hosting w home.pl w wersji Premium. Po jakims czasie Panowie z home.pl przycieli mi transfery do 500kBps rzekomo z powodów bezpieczeństwa a tak naprawdę przez naruszenie bezpieczeństwa rozumieją i zagrożenie pojemności ich platformy. Moj serwer obsługuje kilku klientów, głownie FTP limit 2T. Kilka razy w tygodniu zwykle raz dziennie ktoś przesyła lub pobiera dane. W opisie usługi podają, ze nie ma żadnych limitów transferów. Ta firma jest niepoważna i odradzam kupno jakichkolwiek usług dla biznesu. Więcej problemów niż korzyści,

    ZaletyBrak
    Wadyusługi niegodne ze specyfikacją
  • ~malasta / 2019-06-18 09:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Pomoc techniczna żenująca !!! W tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana, ponieważ zawsze jest twierdzenie że to nie z ich winy.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyW tej firmie nikt chyba nie jest w stanie pomóc jeśli coś przestanie działać. Można dzwonić godzinami a usterka i tak nie jest usuwana.
  • ~gielo / 2019-06-10 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja. Strony na serwerze za 1500zł u niech chodzą gorzej niż na byle jakim hostibgu za 500zł rocznie w innej firmie. strony doąć mocno zoptymalizowane pod względem wydajności, a jest lipa. Do tego 3 miesięcy obiecują przenieść je na nowy bardziej wydajny serwer i ciągle przekładaja terminy. Obecnie jest już chyba 5ty termin :]
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Adrian / 2019-05-31 08:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie jest tanio, ale miałem 3 lata temu w jednej firmie hosting za 150 zł, który padał średnio raz na tydzień, a kontakt z supportem był iluzoryczny. Przeniosłem się do home i nie narzekam. Mam co prawda trochę drożej, ale w ciągu roku mialem może jeden problem w działaniu strony. Reszta - bardzo spoko, wlasciwie idzie zapomniec ze istnieje jakikolwiek support bo jest po prostu dobrze. Fajnie, że można w razie czego pisać do nich na FB i też pomagają. Ludzie na infolinii oraz czacie są kompetentni, nie tylko w tematach faktur.
    Generalnie kilka osób mnie ostrzegało przed pchaniem się home, a rzeczywistość jest jednak trochę inna. Przerobilem 2 firmy hostingowe, wszędzie miało "tanio i dobrze". Tanio było, ale z dobrocią różnie. Aż w końcu wyladowałem w home i jestem zadowolony.
    ZaletyFajny support
    Wydajne serwery
    Dużo usług dodatkowych (kupiłem sobie taniego antywirusa do firmy)
    WadyCena rzeczywiscie dość wysoka, ale cos za cos
    Panel pocztowy - nie używam za często, ale nie podoba mi się
  • ~ja / 2019-05-30 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem domenę do OVH opłaciłem i odnowiłem a mimo to home.pl przysyła maile żeby opłacić domenę u nich bo wygasa. Oszuści.
  • ~Tomek / 2019-05-14 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadamy hosting i stronę www od ładnych kilku lat. Jesteśmy uwięzieni przez sklep ClickShop który nie może działać na żadnym innym hostingu niż home.pl Niestety działa to bardzo ciężko i wolno. Strona często potrzebuje kilkunastu sekund na załadowanie się, wyświetlenie wyników z wewnętrznej wyszukiwarki, itp. Całość działa na szablonie graficznym przygotowanym przez home.pl bo na wcześniejszy mieli wymówkę że nie został stworzony przez nich.

    Ogólnie nie polecamy rozwiązań home.pl
    Zainteresowani mogą ocenić szybkość działania strony sami: www.segal.pl
    Czasami działa OK, ale częściej działa wolno niż OK, w dodatku home.pl regularni podnosi ceny z roku na rok. Szkoda że nie podnoszą jakości chociaż co 3-5 lat ;)
    WadyWysokie koszty utrzymania (po pierwszym roku i rosną z czasem, im dłużej macie stronę tym drożej). Bardzo wolne działanie strony, pomimo wielu próśb, skarg i narzekań ciągle słyszymy tylko to samo "tak wiemy, mieliśmy chwilowe problemy z serwerem ale już powinno być OK". Szkoda że nie jest OK, a problemy z działaniem pojawiają się bardzo regularnie (właściwie nie znikają).
  • ~Stefan Karwowski / 2019-05-02 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uruchamiamy sklep na ich serwerze na oprogramowaniu preatashop. Wsparcie na poziomie debili.... przez dwa tygodnie odpowiedzi ze przekazują problem do działu technicznego w którym pracują chyba 5-cioletnie dzieci.

    Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!
    WadyZero pomocy, niekompetentna obsługa, brak wsparcia
  • ~Rafał / 2019-03-27 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczęli naliczać x2 za spóźnienie z opłatą. Odejście od nich jest bardzo trudne, bardzo odradzam korzystanie z ich usług.
  • ~janek / 2019-03-19 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Home.pl nie wydaje kodów authinfo dla domen, robią problemy i żądają zapłaty 120 zł przed wydaniem kodu za domenę. Raz wpadniesz w to bagno to już nie wyjdziesz. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Thomas / 2019-03-18 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Wsparcie niedouczone, co raz gorsza jakość usług. Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo!
  • ~Arczik / 2019-02-28 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma w Polsce. Przez ich ciągłe awarie mało nie zbankrutowałem.
    Zaletybrak
    Wadyciągłe awarie, których naprawa trwa po KILKA DNI!!!
    drogo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.35, ilość opinii: 248
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 91
dhosting.pl
Ocena: 2.82, ilość opinii: 24
KEI.pl
Ocena: 2.44, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027