strona 12 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Robinsonka / 2022-03-15 11:46
Partnerów poznaje się w momencie kiedy coś nie działa. U nas firma stała 2 dni bo ktoś wprowadził nas w błąd. na infolinii niekompetentni ludzi, przełączają od działu do działu...czekałam 20 minut na połączenie. -
-
~Roman Rybacki / 2020-05-05 11:32
Odradzam wszystkim użytkownikom korzystanie z usług Home SA. Firma naciąga na usługi, których nie realizuje. Po opłaceniu usług pracownicy aroganccy i definitywnie niekompetentni. Robią sobie z "małych klientów" kpiny. Sprawy skierowałem do prokuratury, UOKiK oraz składam pozew do sądu. Każdej osobie zainteresowanej mogę udostępnić szczegóy historii korepondencji i wszystkie fakty, przez które straciłem 6 tysięcy złotych. Sprawę zamierzam nagłośnić we wszelki możliwy sposób. Zaletychciałbym ale....Wadyjak w opinii -
~Romuald / 2023-03-30 21:02
Przestrzegam przed skorzystaniem z usług firmy HOME PL
Nadzialiśmy się na nich i poparzyliśmy...
Chcieli nas naciągnąć na kilka tysięcy złotych zaraz po tym jak im zapłaciliśmy kolejne 12 miesięcy świadczenia usług.
Ich "patent" na wymuszanie kasy to tzw. "Przekroczenie liczby requestów na stronie" co okazało się bzdurą wymyślona prze homepl na potrzeby usiłowania wmówienia klientowi konieczności podwyższenia kosztów usługi.
Podsumowując unikajcie tej firmy jeśli szanujecie swój czas i pieniądze.
Nie pozdrawiam "Elizy" z obsługi homepl.
Romuald KerberZaletyBrakWadyOpisane -
~RONO / 2022-01-03 14:25
Nie polecam nikomu, chcecie sie denerwować, chcecie być traktowani jak intruz, chcecie byc naciagani na nie uzasadnione koszta typu "oplata serwisowa" to biezcie a jezeli chcecie spokoju to warto poszukac innego dostawcy...jestem Klientem od dawna i rezygnuje bo pokonczyly sie wszystkie mozliwosci wspolpracy.... ZaletyNie ma ....nawet Pani w info lini jest nie miłaWadyBardzo duzo zaczynając od cen i obslugę a konczać na nie jasnych zasadach. -
~Ryszard / 2020-02-05 13:24
Jaka to szkoda, że nie przeczytałem tutaj opinii zanim zamówiłem usługę... Niech moją opinią będzie mail, który wysłałem do home.pl:
Wykorzystując moją nieznajomość techniki naciągnęliście mnie na usługę, której nie zamawiałem i nie potrzebuję. Mając zaufanie do Was, spodziewając się proformy za abonament roczny dla domeny xxxxx, uznałem, że proforma ZO/H/2019/xxxxxxxx (której treść zaczyna się słowem "abonament") dotyczy utrzymania domeny xxxxxx w roku 2020, co zresztą napisałem w tytule przelewu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy mój kontrahent powiedział, że nie może wysłać na mojego firmowego maila wiadomości, bo domena nie istnieje. Odszukałem opłacony dokument i w pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś oszust podszył się pod Waszą firmę i wyłudził ode mnie pieniądze! Zadzwoniłem na infolinię gdzie dowiedziałem się, że to Wasza firma, wykorzystując moją niewiedzę w zakresie specjalistycznego nazewnictwa oferowanych przez Was usług spowodowała, że zapłaciłem za abonament czegoś zbędnego a wycofanie się z usługi i przeksięgowanie pieniędzy na abonament za domenę jest niemożliwy. Podkreślam, że nigdy nie zostałem zapytany czy jestem zainteresowany włączeniem czy zakupem takiej usługi a takie postępowanie uważam za równie etyczne co dopisywanie do rachunku w podrzędnej restauracji niezamówionych potraw.
W związku z powyższym naszą 10 letnią współpracę uważam za zakończoną i proszę o dane (kod out info) do przeniesienia domeny do innego - uczciwego dostawcy usług.
Dałem po jednej gwiazdce "za dzisiaj" chociaż co do parametrów/wydajności/wsparcia technicznego nie powinienem się wypowiadać bo nie mam doświadczeń. -
~Stały Klient / 2022-04-28 12:06
Nie potrafię zrozumieć jak po tylu latach współpracy, można w ten sposób traktować klienta. Krótko mówiąc hieny i nic więcej... ZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać, drogo i nieprofesjonalnie. -
~Stan / 2020-01-13 22:36
Odradzam wszystkim. Kupiłem kilkanaście domen około 12 miesięcy temu. W połowie roku zadzwnił do mnie pracownik home.pl i zaproponował mi przejście z usługi Google Suite z samego Google do nich. Zgodziłem się a, że płaciłem za Google abonament co miesiąc dałem zgodę na płatność cykliczną za google też w home.pl. Jakże się zdziwiłem kiedy w pewnym momencie zaczęły mi znikać pieniądze z konta bo home.pl pobrał sobie kasę za odnowienie domen, których nie miałem zamiaru przedłużać. Okazało się, że dla nich podpięta płatność cykliczna do jednej usługi dotyczy wszystkiego co masz na koncie. Bardzo sprytne złodziejskie zagranie. Na moje reklamacje odpisują mi w skrócie żebym się walił bo miałem napisane w regulaminie i w mailach od nich. Nie dociera do nich, że płatność automatyczną przeznaczyłem tylko do konkretnie w danym momencie usługi. WadyZłodziejskie podejście do klienta. Włączanie płatności, o których klient dowiaduje się po fakcie. -
~Stefan Karwowski / 2019-05-02 16:24
Uruchamiamy sklep na ich serwerze na oprogramowaniu preatashop. Wsparcie na poziomie debili.... przez dwa tygodnie odpowiedzi ze przekazują problem do działu technicznego w którym pracują chyba 5-cioletnie dzieci.
Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!WadyZero pomocy, niekompetentna obsługa, brak wsparcia -
-
~Sylwia / 2021-10-28 19:14
Poprzez wprowadzanie błąd i wysyłanie FV, które odnoszą się do nieistniejących domen (a co nie jest ujęte w tytule) firma wyłudza pieniądze. Zalecam ostrożność przy dokonywaniu płatności. ja, żeby nie złapać się na haczyk już więcej i zapłacić za fakturę która nie dotyczyła przypomnienia zmieniłam firmę. Po zgłoszeniu reklamacji pani poinformowała mnie, ze mogłam sobie id zamówienia sprawdzić wchodząc na www home.pl i że wysłana proforma może dotyczyć ochrony nieistniejącej domeny Wadysame -
~TOMASZ / 2022-03-16 14:14
Aby się kasa zgadzała, a dalej radź sobie sam i nie zawracaj głowy. ZaletyBrakWadyDrogo, bez wsparcia. -
~Tomasz / 2022-07-06 14:00
Dzisiaj utraciłem domenę, nastąpił zwrot kasy a domena sprzedana, rok pozycjonowania i łącznie 20 000zł do kosza, nawet nie mam zapisanej strony na żadnym nośniku, po zakupie hompl przez niemca wszystko stanęło na głowie w tym przedsiębiorstwie... omijać wielkim łukiem. ZaletyBrak zalet, wiele wad.Wady...kasa misiu kasa. -
~Tomasz / 2023-02-15 16:51
15 lat wspolpracy. Zero szacunku, zero obslugi ze striony Home... Jeden dzien opoznienia w platnosci, bo wyslali na zly adres przypomnienie i wylaczony dostep do skrzynek z dnia na dzien. Pomimo natychmiastowego oplacenia - 3 dni “walki” o przywrocenie dostepu. Zero wsparcia, zero pomocy. Balagan informacyjny, przeksiegowania wewnetrzne itp, itp, a klient w “czarnej d….”. Narazilo to nasza firme na konkretne straty. Jest wiele firm szanujacych klientow i do tego tanszych. Omijajciie Home z daleka!! ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Tomasz_krk / 2020-02-14 06:19
Karygodne i nieetyczne wprowadzanie klienta w błąd, ukrywanie jednej usługi w drugiej po to aby w sytuacji chęci anulowania usługi i zwrotu pieniędzy dowiedzieć się, że zapłaciłeś za coś zupełnie innego. Odpowiedzi mailowe ze skryptu. Totalny brak profesjonalizmu, omijać z daleka! przeniosłem usługi gdzie indziej i polecam to każdemu, omijajcie home.pl z daleka. ZaletyżadneWadywszystko -
~Tombias / 2020-12-31 12:44
Brak możliwości dostępu do CRONa bezpośrednio. Jest tylko jakieś rozwiązanie crono-podobne działające na plikach, wgrywanych przez FTP!
Certyfikat Let's Encrypt oczywiście darmowy wszędzie i włączany na jeden klik w panelu, to w home.pl każą sobie płacić za jego instalcję (!) i prawdopodobnie przedłużanie co 90 dni. Jeszcze bezczelnie oferują jakąś własną promocję na certyfikat przez "przez dużą i znaną jednostkę certyfikującą". Czyli jak się im zapłaci to się ma za darmo, a jak coś jest za darmo, to trzeba im płacić. Cała ich logika.
Pomoc odpisująca po 5 dniach, że właściwie nie wiedzą w czym problem.
Według nich "są rzeczy które mają za dziwne wymagania" i nie da się uruchomić na home. Tak Symfony i Laravel faktycznie mają dziwne wymagania, bo nie zatrzymały się 30 lat temu. A na takim poziomie są usługi w tej firmie. Wiecznie mają jakiś problem i zrzucają winę na "dziwne" skrypty. -
~Tomek / 2019-05-14 12:35
Posiadamy hosting i stronę www od ładnych kilku lat. Jesteśmy uwięzieni przez sklep ClickShop który nie może działać na żadnym innym hostingu niż home.pl Niestety działa to bardzo ciężko i wolno. Strona często potrzebuje kilkunastu sekund na załadowanie się, wyświetlenie wyników z wewnętrznej wyszukiwarki, itp. Całość działa na szablonie graficznym przygotowanym przez home.pl bo na wcześniejszy mieli wymówkę że nie został stworzony przez nich.
Ogólnie nie polecamy rozwiązań home.pl
Zainteresowani mogą ocenić szybkość działania strony sami: www.segal.pl
Czasami działa OK, ale częściej działa wolno niż OK, w dodatku home.pl regularni podnosi ceny z roku na rok. Szkoda że nie podnoszą jakości chociaż co 3-5 lat ;)WadyWysokie koszty utrzymania (po pierwszym roku i rosną z czasem, im dłużej macie stronę tym drożej). Bardzo wolne działanie strony, pomimo wielu próśb, skarg i narzekań ciągle słyszymy tylko to samo "tak wiemy, mieliśmy chwilowe problemy z serwerem ale już powinno być OK". Szkoda że nie jest OK, a problemy z działaniem pojawiają się bardzo regularnie (właściwie nie znikają). -
~Tragedia / 2022-11-24 12:49
Tragedia, naciągają na tanie usługi na start i później są bardzo drogie. Support kompletne 0 -
-
~Urszula / 2019-10-22 10:49
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z HOME.PL! SZKODA NERWÓW. ZaletyBRAKWadyNIEKOMPETENCJA -
~użytkownik / 2023-06-13 09:48
nie polecam, problem z wysyłaniem maili, maile trafiają do spamu, brak wsparcia technicznego... Zaletybrak -
~Vidal / 2020-12-09 19:27
Coś okopnego, już nie raz tworzyłem strony www ale w home.pl to poprostu coś strasznego. Trzeba najpierw uruchomic i kupic 4 pakiety aby módz w ogóle cokolwiek zrobic. Drogo i strasznie skomplikowane. Nie polecam -
~WALOR / 2021-12-17 16:04
ODRADZAM HOME PL. ICH OBSŁUGA, WSPARCIE I TO CO PROPONUJĄ TO KATASTROFA!!!
PRZYKŁAD: CAŁY DZIEŃ NIKT NIE POTRAFI POMÓC W ZAINSTALOWANIU TAGÓW MENEDŻERA GOOGLE ! DO TEGO POTRAFIĄ WYŁĄCZYĆ OBSŁUGĘ WSPARCIA BO MAJĄ SPOTKANIE FIRMOWE. MASAKRA ! SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM!
strona 12 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »