Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 245 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tom / 2020-04-04 09:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Z usług home.pl korzystam od wielu lat. Nie ma zastrzeżeń co do szybkości i dostępności. Na bardzo pozytywne wyróżnienie zasługuje ich infolinia. Rozwiązują problemy bardzo szybko i kompetentnie.
    ZaletyZnakomita infolinia
    WadyZamieszanie związane z nowym panelem administracyjnym.
  • ~Iza / 2020-03-30 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najgorsze wrażenie, najpierw rok czasu prosiłam się o uaktualnienie załącznika do rozliczania się z US bo mieli starą wersję - po roku się udało, teraz problem z przypisywaniem faktur do odpowiedniego okresu rozliczeniowego - porażka, nie polecam nikomu, kto chce mieć zdrowe nerwy i nie potrafi czekać roku na załatwienie sprawy.
    Zaletyżadne
    Wadybrak prawdziwej obsługi klienta, pomoc - to kpina a nie pomoc
  • ~Konrad / 2020-03-07 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Uczciwi???,

    Zabrali moją 9 letnią domenę! Zawsze do faktur proforma dołączali kwoty za jakieś usługi, których nie zamawiałem i ich nie potrzebowałem. Płaciłem tylko abonament!
    Tak było również w styczniu 2020 Okazało się, że odesłali mi kasę na konto za abonament i zabrali domenę.

    Dzwoniłem, zero zrozumienia!

    NIE POLECAM
  • ~Kamil / 2020-02-25 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli wykupiłeś hosting na home.pl to z pewnością doświadczyłeś wielu niespodzianek, tutaj po prostu nic nie działa tak jak powinno. Serwery posiadają tak ubogie możliwości w stosunku do bardzo dużych cen, że instalacja czegokolwiek zajmuje około 5 razy dłużej niż w innych tego typu hostingach. Ten ich panel do obsługi usług jest strasznie toporny i nieintuicyjny. Gdybym miał najtrafniej opisać firmę home.pl to powiedziałbym, że to "G** opakowane w sreberko" - strona i panel niby ładnie się prezentują ale to po prostu funkcjonalna porażka.
    ZaletyPo korzystaniu z usług home.pl dostaniesz cenną lekcję na całe życie aby lepiej sprawdzać co kupujesz.
    WadyMasa problemów z instalacją popularnych skryptów. Utrudnianie gdy chcemy zrezygnować z usług.
  • ~Tomasz_krk / 2020-02-14 06:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodne i nieetyczne wprowadzanie klienta w błąd, ukrywanie jednej usługi w drugiej po to aby w sytuacji chęci anulowania usługi i zwrotu pieniędzy dowiedzieć się, że zapłaciłeś za coś zupełnie innego. Odpowiedzi mailowe ze skryptu. Totalny brak profesjonalizmu, omijać z daleka! przeniosłem usługi gdzie indziej i polecam to każdemu, omijajcie home.pl z daleka.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2020-02-10 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ciężki kontakt. Nie czytają co napisałem odpisują automatem.
  • ~MateuszP / 2020-02-08 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak profesjonalizmu, organizacji i bezczelne olewanie i wprowadzanie w błąd klienta!!! Ale raczej to brak wiedzy i bezczelność pracowników.
    Najgorszy jest brak swiadomości że dla kogoś sklep internetowy może być jedynym źródłęm dochodu:/
    A na naprawę prostego błędu trzeba się prosić tygodniami:(
  • ~Ryszard / 2020-02-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaka to szkoda, że nie przeczytałem tutaj opinii zanim zamówiłem usługę... Niech moją opinią będzie mail, który wysłałem do home.pl:
    Wykorzystując moją nieznajomość techniki naciągnęliście mnie na usługę, której nie zamawiałem i nie potrzebuję. Mając zaufanie do Was, spodziewając się proformy za abonament roczny dla domeny xxxxx, uznałem, że proforma ZO/H/2019/xxxxxxxx (której treść zaczyna się słowem "abonament") dotyczy utrzymania domeny xxxxxx w roku 2020, co zresztą napisałem w tytule przelewu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy mój kontrahent powiedział, że nie może wysłać na mojego firmowego maila wiadomości, bo domena nie istnieje. Odszukałem opłacony dokument i w pierwszej chwili pomyślałem, że to jakiś oszust podszył się pod Waszą firmę i wyłudził ode mnie pieniądze! Zadzwoniłem na infolinię gdzie dowiedziałem się, że to Wasza firma, wykorzystując moją niewiedzę w zakresie specjalistycznego nazewnictwa oferowanych przez Was usług spowodowała, że zapłaciłem za abonament czegoś zbędnego a wycofanie się z usługi i przeksięgowanie pieniędzy na abonament za domenę jest niemożliwy. Podkreślam, że nigdy nie zostałem zapytany czy jestem zainteresowany włączeniem czy zakupem takiej usługi a takie postępowanie uważam za równie etyczne co dopisywanie do rachunku w podrzędnej restauracji niezamówionych potraw.
    W związku z powyższym naszą 10 letnią współpracę uważam za zakończoną i proszę o dane (kod out info) do przeniesienia domeny do innego - uczciwego dostawcy usług.
    Dałem po jednej gwiazdce "za dzisiaj" chociaż co do parametrów/wydajności/wsparcia technicznego nie powinienem się wypowiadać bo nie mam doświadczeń.
  • ~Stan / 2020-01-13 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim. Kupiłem kilkanaście domen około 12 miesięcy temu. W połowie roku zadzwnił do mnie pracownik home.pl i zaproponował mi przejście z usługi Google Suite z samego Google do nich. Zgodziłem się a, że płaciłem za Google abonament co miesiąc dałem zgodę na płatność cykliczną za google też w home.pl. Jakże się zdziwiłem kiedy w pewnym momencie zaczęły mi znikać pieniądze z konta bo home.pl pobrał sobie kasę za odnowienie domen, których nie miałem zamiaru przedłużać. Okazało się, że dla nich podpięta płatność cykliczna do jednej usługi dotyczy wszystkiego co masz na koncie. Bardzo sprytne złodziejskie zagranie. Na moje reklamacje odpisują mi w skrócie żebym się walił bo miałem napisane w regulaminie i w mailach od nich. Nie dociera do nich, że płatność automatyczną przeznaczyłem tylko do konkretnie w danym momencie usługi.
    WadyZłodziejskie podejście do klienta. Włączanie płatności, o których klient dowiaduje się po fakcie.
  • ~Toto / 2020-01-13 22:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Wszystkim którzy chcą zacząć współpracę z firmą home stanowczo odradzam. Myślałem że współpraca będzie profesjonalna jednak mocno się rozczarowałem nie odpowiadają na maile a jak odpowiedzą to po 1 tygodniu lub dłużej. Mi stronę robią od pół roku i nie mogą skończyć oczywiście kasę pobrali z góry i pewnie dlatego maja klientów w dupie. Dziś żałuję bo mogłem niewiele dopłacić w małej firmie i mieć profesjonalna obsługę i wykonanie pracy na czas, jeszcze raz powiem zanim zaczniesz współpracę z home przeczytaj fora.
    WadySame wady
  • ~Garmin / 2020-01-12 07:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Już miałem kupić u nich Kaspersky Antywirus ale dobrze,że przeczytałem opinie!
  • ~Jacek / 2020-01-09 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    niewiarygodnie niska obsługa (a bardziej "obsuwa") klienta. Najprostsza sprawa urasta do rangi nie dającego się rozwiązać problemu !!! HOME.PL to najbardziej żenująca firma w branży ! Zapomniałem zgrać pliki stanowiące moją własność z serwera, który wygasł dwa dni wcześniej (po świętach). W ferworze świątecznego zamieszania zapomniałem o tym. Po 2-óch dniach od wygaśnięcia serwera zadzwoniłem z prośbą o chwilowe udostępnienie serwera celem samego zgrania moich plików. Okazuje się że to za trudne i nie ma takiej możliwości. Trzeba albo odnowić usługę (460 zł) lub 25 zł netto za tzw. "warunkowe uruchomienie serwera na 14 dni" - które okazało się zwykłą bujdą pracownika (w regulaminie nie ma żadnego zapisu o takiej usłudze - zresztą sam konsultant to przyznał). W poprzednich latach nigdy nie było problemu z przedłużeniem nawet o kilka dni działania wygasłej usługi. Z roku na rok niższy poziom.. brak woli rozwiązania najprostszego problemu klienta i próba wyłudzenia nieistniejących opłat - słowem KOMPROMITACJA ! shame on you home.pl !!!
  • ~Miki / 2020-01-08 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bede omijal home.pl potwierdzam na wsparcie mozna bardzo slabo liczyc juz 5 dni czekam na meila . na innym serwerach mozna bezproblemowo przeniesc domene w home.pl to dla mnie koszmar wydalem na marne pieniadze szkoda
    ZaletyZadne
    WadyNie starczylo by miejsca pisac
  • ~Andrzej Wojciechowski / 2020-01-07 11:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam home.pl! Jest coraz dramatyczniej serwery działają bardzo niestabilnie a SQL ma częste zwisy 10 minutowe. Na pomoc nie można liczyć bo stosują odbijanie piłeczki jak już Ci odpowiedzą łaskawie po 3 dniach to i tak nic nie robią. Za pomoc masz płacić osobno. Na telefonie nie ma szans na przebicie do kogoś kompetentnego. Masz płacić i nic nie wymagać. Nowy panel administracyjny jest okrojony z funkcjonalności - wymaga masy klikania i wszystko chowa i utrudnia. W nic co podają na stronie nie wierzcie to tylko marketing i za nim nie idzie jakość. Jest mi wstyd bo kiedyś sam ich polecałem.
    WadyNie polecam home.pl!
  • ~Klientka / 2019-12-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Obsługa i pomoc techniczna dramat!
    Strona ciągle się zawiesza albo ja wyrzuca. Według obsługi wszystko działa okej.
    Profejsonalna odpwiedz "nie nwiem" słyszana setki razy przeze mnie.
    Podczas pierwszej rozmowy informacje udzielone bardzo nie rzetelnie, komunikacja słabą strona często nie czytelna.
    Dodzwonić się do nich to jak do Pana Boga
    Podpisałam umowę z ta firma i to najgorzej wydane pieniądze w moim życiu. Czekam z niecierpliwością na koniec umowy i na pewno jej nie przedłuże... koszmar!!!
    Odradzam
    ZaletyHahahaha??
    BRAK
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Jerzy / 2019-11-23 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie można się do nich dodzwonić usługi z roku na rok coraz droższe wyzyskiwacze.
  • ~Cyryl 07 / 2019-11-20 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która niepoważnie traktuje swoich klientów. Zapraszam do strony http://kreatorhome.pl, może ustrzeże innych przed takimi praktykami.
    ZaletyWydawało mi się, że ma
    Wadyrzeczywistość, zobacz na http://kreatorhome.pl/
  • ~Robert / 2019-11-06 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Niestety ciężko zmienić firmę hostingową...... Za licznę awarię nie są w stanie zaproponować nawet symbolicznego rabatu.
    WadyLiczne awarie.
  • ~Jacek / 2019-11-05 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po jakieś zmianie około roku temu. Poczta otwiera się po 20 sekundach!!! jest to nie do przyjęcia!!! Na moje wątpliwości zostawałem zbywany oświadczeniem że wszystko jest ok.
    Zaletybrak.
    Wadyślimak!!!
  • ~Krettcik / 2019-11-01 19:23
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam usługi w tej firmie od 4 lat i na razie nie mogę złego słowa o niej powiedzieć. Żeby jednak nie zakonczyc opinii a jednym zdaniu tak jak robi to wiekszosc uzytkownikow tutaj to napisze, ze jest dobrze i "czuję się dobrze obsłużony" co nie jest zawsze regułą u innych providerów. Po pierwsze - bardzo dobre parametry usług z dużą pojemnością. Tutaj home jest jednym z najlepszych wyborów na rynku. Że inni mają taniej? Zapytajcie o wyższe parametry dysków na hostingu - nagle okazuje się, że oferta przebija ofertę home ale ceną 2x. Darmowe migracje? Zapytajcie czy darmowa migracja obejmuje 5 stron i +100 skrzynek email - nagle darmowa migracja zmienia się w płatną usługę lub "no nie zrobimy i tyle". W skrócie - wszystko jest ok jak masz mikrostronke i 1 email, wtedy rzeczywiscie "mniejszy moze wiecej", ale gdy pożerasz coraz wiecej danych, stawiasz wiecej serwisow i konfigurujesz swoim klientom nowe skrzynki to nagle home przestaje byc drogi.
    No i wsparcie przez Messengera i infolinie - serio, to jedyna firma hostingowa (a przerabialem ich juz 6) ktora ogarnia to doskonale. Inni zbywali mnie na maila lub wysylke zgloszenia przez panel ;)

    2 minusy:
    - bardzo rzadko (ale jednak) pojawiają się jakieś krzaki z błędami w panelu poczty
    - nie ma mozliwosci założenia mniejszej skrzynki niz 500 MB - to jest upierdliwe na maxa

    W skali roku uptime z monitoringu wyniosl 99,97% - to tyle jeśli chodzi o "słynną" awaryjnosc tej firmy.
    ZaletyDuzo przestrzeni w pakietach hostingowych
    Mila obsluga
    Cena (jeśli zestawi sie powyzsze + oferty konkurencji przy identycznych parametrach)
    WadyWiększych brak, mniejsze ma każdy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902