Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldemaro / 2022-01-14 17:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Uwazam ze, niektóre agentki sa malo zorientowane w tematyce ubezpieczen w malym miescie np..K.Zamiast w ramach godzin pracy uzgadniac raz a knkretnie temat ubezpieczenia potrafi agentka dzwonic wieczorami do domow ubezpieczanych osob i zaczyna rozmawaiac per Ty z osoba ubzepieczana gdzie osoba ubezpieczana zwraca sie do agentki przez PANI.Agentka nie kontakutuje .Miesiaclub wieczej pani potrafi wydzwaniac ,oczywiscie sprawa ubezpieczenia to pretekst dalej trwa rozmowa bardziej towarzyskaitd.Czyzby pani agentka ma powod do kontaktow towarzyskich bardziej niz do zawodowych.Czy miesiaci dluzej trwa podejmowanie decyzji o ubezpieczeniu produktu .Jakie to prymitywne i malo profesjonalne ,wykorzystywanie pracy zawodowej do innych kontaktow.Moze to kwestia braku taktu i braku kultury osobistej u agentki.Moze czas na emeryture .
    ZaletyBrak
    WadyWymienione wyzej
  • ~LuxBart / 2016-12-11 11:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Można narzekać na tą firmę ale jedno jest pewne
    Sami sobie robią krzywdę, trzeba mieć sposób aby to wykorzystać

    Parę lat temu miałem zdarzenie drogowe z ich klientem. On nie miał AC wiec miał koniec.
    Miał OC i się zaczęło.

    Robili błąd za błędem.
    Źle wyceniali, złe daty, przedłużali i ociągali się ze wszystkim.
    Pilnowałem, ale nie wypominałem im błędów. Pisałem pisma odwoławcze, aż się potknęli na całego.
    Założyłem im sprawę w sądzie, gdzie otrzymałem 250% tego co normalnie bym dostał.
    Z ukazaniem błędów nie było problemów, miałem prawnika, ale sam bym to wypisał.

    Sąd uznał moją stronę, zapłacili wymagane odszkodowanie z dużym plusem (na własne życzenie, tyle mieli błędów), opłacili całą sprawę, pokryli koszty prawnika, odsetki ustawowe (więcej % niż krety w banku). Do tego mieli takich prawników, ze chyba po kosztach ich wynajęli.

    Warto poczekać i walczyć. Koszty zwrócą, procenty zapłacą i wychodzi się na dużym plusie.
    Tak właśnie trzeba z nimi postępować.

    Wiem, że przez takie działania rosną składki, bo coraz więcej ludzi walczy, ale niestety smutna sprawa jest taka, aby nie dać się ZROBIĆ!!!
    Ubezpieczyciel na początku ma granicę 30% wartości jaka Ci się należy!!!

    Jak raz wygrałem z nimi w sądzie, to teraz jak trafię na sprawę z tym Ubezpieczycielem (miałem jeszcze dwa tematy) to od razu inaczej podchodzą do sprawy (więcej i szybciej)
    Zalety-niedopowiedzenia
    -przedłużanie
    -niewiedza prawna
    -ogromna ilość błędów
    -słabi prawnicy
    Wady-czas
    -nerwy
    -wstępne wydatki
    Paru ich klientów złapałem
  • ~Piotr / 2020-11-05 14:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta dobra . Niestety jakość obiegu informacji przy zamykaniu oferty ewentualnie przy szkodzie całkowitej tragiczna. Brak wymiany informacji . Wysyłanie do skrzynek listów z naciąganiem na OC samochodu , który miesiąc temu sami sprzedali . Tragedia . Nie polecam ich od strony osobowej . Podkreślam iż oferta jest ok ale jakość jej wykonania poniżej średniej
    ZaletyDobra oferta
    WadyBRak dobrego obiegu informacji i profesjonalnej kadry
  • ~Karo / 2023-06-17 11:47
    Ocena: 2.67 / 5
    W przypadku sprzętu RTV/ADG brak możliwości umówienie się na konkretną godzinę odbioru sprzętu. Jest możliwość odbioru przez kuriera w godzinach 10-16 i ewentualnie wybranie konkretnego dnia, co utrudnia oddanie zepsutego urządzenia.
  • ~Lukasz / 2014-11-27 12:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma zaniza maksymalnie stawki z odszkodowania. Zadne odwolania nie pomagaja. Jesli ktos lubi chodzic po sadach to moze korzystac z tej firmy
    Zaletybrak
    Wadyzanizanie stawek odszkodowania
    1
  • ~gosia / 2009-09-21 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowanie odradzam zawieranie umów z tym ubezpieczycielem.Nie można od nich odzyskać żadnych pieniędzy .Sprawa moja dotyczy sprzedaży samochodu i odzyskania z tego tytułu nadpłaty z OC i AC.Czekam już przeszło drugi miesiąc i nic.
    Dzwonię i nie ma z kim rozmawiać.Twierdzą że wszystko jest w trakcie realizacji .Przepisowo maja na to miesiąc.Po tygodniu to samo nie mogą nic nowego powiedzieć.Podali mi numer ponaglenia i znowu mija tydzień ,a ja łącze się z nową panią i od nowa to samo, nic mi nie może obiecać.A mało tego w tej samej kopercie co naliczona nadwyżka do zwrotu przyszło wezwanie do zapłaty za tenże samochód następnej raty ubezp. Jest to moja trzecia identyczna sprawa można powiedzieć, że to już norma tylko pytanie ile trzeba jeszcze czekać i kto mi na nie odpowie ,Zdecydowanie odradzam .
    ZaletyW miarę tanie
    Wadyodzyskanie pieniędzy i uzyskanie jakiejkolwiek informacji na infolinii
  • ~Abelard / 2022-04-07 15:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Telewizor został uszkodzony mechanicznie ( nie chcacy podczas remontu ), firma wezwala kuriera i musialem z nim targac 65 cal tv w kartonie masakra, po 2 tygodniach wraca tv uszkodzony mechanicznie prze przewoznika. Kazali sobie wyslac protokol uszkodzenia, zdjecia itp. Dostali wszystko i cisza zero konkretnej informacji. Na email odpowiadaja sms w jednym zdaniu bez konkretnych informacji, co kiedy poco na co, a ty biedny szaraku siedz cicho i czekaj ale do przytulenia kasy i to nie malej to sa pierwsi.
    ZaletyBrak
    WadyOd podłogi aż po sufit
  • ~andrzej / 2019-05-07 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tej firmy,po wpłaceniu składki OC składka zginęła i nikt nie może mi wyjaśnić co się stało.Tłumaczenia konsultantów z infolinii są bardzo pokrętne a trwa to już od 10.04.Polisę OC dostałem a składka zaginęła podobno jest błąd systemu który miesiąc czasu nie potrafią usunąć panowie z Direct
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia mało kompetentna
  • ~Buła / 2021-01-08 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem kolizje z nie mojej winy za granicą ful opcja i pani konsultantka kazała mi przesłać fakturę z warsztatu i czekam już czwarty miesiąc na odszkodowanie
    ZaletyZadne
  • ~dalia45 / 2020-02-21 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam

    Złamałam na wakacjach rękę. Hestia na odległość, wg widzimi się , uznała 2% uszczerbku na zdrowiu (brak jakiejkolwiek notatki i pieczątki ich lekarza). Ponieważ ręka mnie cały czas boli, odwoływałam się od tej decyzji. Hestia podrzymywała 2 % uszczerbku. Napisałam do rzecznika finansowego i prosiłam , bym miała możliwość osobistej diagnostyki lekarskiej. Rzecznik wystosował do ubezpieczyciela pismo , ale nie mają zamiaru wystawić komisji lekarskiej i nadal upierają się na 2 %. Będę walczyć !
  • ~ergoex hesta'la vista / 2022-05-13 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako, że nie da się mieć tak złej obsługi klienta przez przypadek dochodzę do wniosku, że jest tak źle systemowo. Odradzam absolutnie każdemu, co z tego, że nawet przyzwoita oferta, jeżeli nie da się w żaden sposób z niej skorzystać przez niekompetencje obsługi klienta?

    Przedłużanie umów bez kontaktu z klientem powinno być karalne.

    Na stronie internetowej jest ZŁY NUMER DO OBSŁUGI KLIENTA! Brak słów
    ZaletyDowiesz sie tutaj wszystkiego czego chciałbyś uniknąć u innego ubezpieczyciela
    WadyWszystko pozostałe
  • ~jurekg / 2010-08-13 14:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam 3 polisy w Hestii, Jedna m.innymi - ubezpieczenie mieszkania. 3 -go czerwca w wyniku powodzi zalało mój dom. Szkodę zgłosiłem 4-go . Po wielu interwencjach po 2-uch tygodniach przyjechał aż z Gdańska na Podkarpacie - PAN RZECZOZNAWCA. ICO? Cisza do dziś. Po wielu monitach na infolinię, e- konto, a nawet usiłowania porozumienia się z kimkolwiek z członków Zarządu /tel 58 555 60 00/ do dziś nie mam nie tylko decyzji i rozliczenia szkody, ale co najważniejsze pieniędzy, a mila już 70 dni. Traktują człowieka jak intruza, Ignorują wszelką korespondencję mailową, skargi telefoniczne, na e-konto wogóle nie reagują na żadną interwencję. Pozostaje teraz tylko Sąd i rzecznik Ubezpieczonych. NAJWYŻSZA PORA, ABY TYM TOWARZYSTWEM ZAJĘLA SIĘ PROKURATURA. SĄ NIERZETELNI, NIEKOMPETENTNI, NIEUCZCIWI, BO NIE DOTRZYMUJĄ WARUNKÓW UMOWY. OSTRZEGAM PRZED HESTIĄ NIE TYLKO SWOICH ZNAJOMYCH, ALE I INTERNAUTÓW. Jurek
    ZaletyŻADNYCH W POLISACH HESTII
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
    od stycznia 2010 r
  • ~Łukasz / 2019-01-18 22:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    Przestrzegam przed firmą ERGO HESTIA. Jest to firma nierzetelna oraz niesłowna. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, z którym uzgadniałem wysokość odszkodowania, a także samochód zastępczy na czas naprawy ( zaznaczę tylko, że samochód miał być darmowy ) nie spodziewałem się, iż po 9 miesiącach od kolizji dostanę wezwanie do zapłaty od firmy Avis Budget za czas użytkowania samochodu zastępczego bo jak się dowiedziałem towarzystwo ubezpieczeniowe odmówiło zapłaty. Obecnie czekam na wyjaśnienie sprawy. UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ !!!!!!
  • ~M / 2021-07-03 13:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Odszkodowanie za zalanie lazienki nedzą 280 zł suma napraw 8 godz razy 80zł roboczo godzina plus materiały 500 zł razem 900 zł nie polecam ergo hesti z daleka zaufalem poleceniem zamiast poczytać na internecie sprawa CA21/42434/21
    Zaletynie ma
    WadyBogata ubezpieczalnia zarabia na ubezpieczycielach a odszkodowania z 1990 roku za farby kredowe i wapno .
  • ~Mati / 2022-04-06 10:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Nękają telefonami na mail i SMS, chcą dopłat po sprzedaży auta, zgłaszając sprzedaż chcą daty urodzeń, maile czego nie chcą normalne firmy ubezpieczeniowe, jak tylko poda się numer telefonu to smsy nie mają końca, tak samo mail
    ZaletyIlość ofert
    WadyNękanie poprzez mail SMS telefon
  • ~Michał / 2018-12-22 06:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W grudniu 2017 roku zawarłem ubezpieczenie z ErgoHestią w zakresie OC i AC. Zapłaciłem 7.552,00, przez ten okres przydarzyła mi się szkoda z AC ( wymiana szyby w serwisie po kamyczku autostradowym). Miałem również 31.08 jeden wypadek w Niemczech na autostradzie ( niemiec nie spojrzał w lusterko i zajechał mi drogę doprowadzając do kolizji), była policja, on się nie przyznał, dostaliśmy notatki o zaistniałej sytuacji itd. Sprawę oddałem do niemieckiego rzeczoznawcy i adwokata, pieniądze dostałem z jego OC na konto i myślałem, ze sprawa zapomniana, dlatego się zdziwiłem gdy w październiku dostałem pismo z Ergohestii informujące mnie, że została zgłoszona sprawa wypadku z Niemiec w którym to ja jestem sprawcą a niemiec poszkodowanym. Złożyłem pisemne wyjaśnienie, ze to nie była moja wina i pieniądze dostałem już z jego polisy, myśląc, ze sprawa będzie zakończona. Nadszedł czas na zawarcie nowej polisy i dostałem ofertę na to samo auto w pakiecie OC i AC na kwotę 23.000,00zl, a jest spowodowane to tym, ze miałem tą szkodę z AC i nie zakończyli sprawy z niemieckim ubezpieczycielem przez kilka miesięcy i figuruje w UFG. Sprawy nie idzie odkręcić, jedyna opcja to zapłacić i później jak sprawa będzie zamknięta to pisać o rekalkulację ubezpieczenia. Ubezpieczenie wzrosło ponad 200% !!!! Przecież to jest niedorzeczne. Normalna lichwa i rozbój w biały dzień i sprawa nadaje się do telewizji, normę wszystkie ubezpieczalnie w Polsce to najwięksi złodzieje. Ludzie pracujący tam są niekompetentni, iadwokaci firm ubezpieczeniowych w sądach zgłaszają dla sędziego przy powoływaniu biegłego sądowego, ze proszą o wykluczenie takiego i takiego (z imienia i nazwiska) biegłego argumentując to tym, ze mają problemy z tymi rzeczoznawcami, bo orzekają na niekorzyść ubezpieczalni. To jest jedna wielka klita, której wydaje się, ze nie można ich ruszyć.
    WadyMotto tej firmy: ja nic nie poradzę.
  • ~Pablo / 2022-05-13 09:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Auto film ubezpieczone. Był w tu wypadek. Nie należy się zastępcze. Czemu ? Bo nie ma szkody całkowitej... padłem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Robert I. szkoda GL50/1542/16 / 2016-03-02 16:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Opiszę w skrócie sytuację jaka mnie spotkała. Mam polisę AC w Hestii od 2 lat. Żona ok. 1.5 miesiąca temu miała kolizję ze swojej winy.Firma przy zgłoszeniu szkody zapytała w jaki sposób chcemy żeby to było likwidowane. Wybraliśmy wariant kosztorysowy. Przyjechał likwidator opisał auto i powiedział że jutro będzie wyliczenie w Hestii. Po 4 dniach zadzwoniłem do Hestii i dowiedziałem się że naprawa jest nieopłacalna i jest szkoda całkowita. Po otrzymaniu kosztorysu stwierdziłem iż wartość auta zaniżono o ok. 20000zł. Zadzwoniłem i powiedziałem ze wyliczenie nie może być uznane ponieważ mam wykupioną gwarantowaną wartość pojazdu na okres trwania ubezpieczenia. W tej wycenie koszt naprawy auta był ok. 37000złnetto. Po dodaniu tych 20000 do wartości auta nie wychodzi 70% wartości więc nie ma mowy o szkodzie całkowitej. Pani likwidator Monika Ślimak stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracy (taxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracytaxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że w tych dwóch kosztorysach zastosowano za wysokie stawki bo myśleli że będzie szkoda całkowita i muszą teraz zrobić kolejny 3 już kosztorys z innymi stawkami bo te były zastosowane do szkody całkowitej. Zapytałem więc czy uważa że to jest uczciwe w stosunku do klienta iż jak chcą naciągnąć do szkody całkowitej to stosują stawki wysokie, a jak się nie udało i trzeba klientowi wypłacić z kosztorysu to stosują stawki minimalne. Odpowiedziała że zgodne to jest z warunkami umowy. Ja czytając te warunki nigdzie nic na ten temat nie widziałem. Generalnie prawie po 5tyg. Otrzymałem kosztorys gdzie koszt naprawy był dokładnie o połowę mniejszy i tyle mi wpłacono na konto. Mój prawnik skierował wczoraj pozew do Sądu. A jak zawieralem polise na 2 w sumie drogie Auta w Hestii to mamiono mnie uczciwym podejściem do klienta i likwidacją szkody w maksimum 2 tygodnie. Uczciwość i rzetelność to pojęcia obce firmi Hestia.
    Zaletyszybkie zawarcie polisy ☺
    Wadyproblem z uczciwą likwidacją szkody
  • ~x / 2010-04-02 13:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem 2 szkody w krótkim czasie, zapłaciłem bardzo wysoką składkę jako świeży kierowca. Dostałem ledwo 50% zwrotu kosztów naprawy auta, a naprawiłem tylko te najistotniejsze rzeczy, bez lakierowania. Druga szkoda to uszkodzenie ciała w skutek poślizgu na lodzie do dzisiaj mam problem żeby otworzyć głupi słoik, jednak odmówiono mi odszkodowania ponieważ nie był to podobno nieszczęśliwy wypadek - mogłem być ostrożniejszy. W każdym razie wracam do PZU i będę się trzymał z dala od tej firmy.

    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wady- wysoka cena
    - system rozliczania ma ceny 50% tańsze niż dystrybutor w hurtowni
    za długo i za drogo taniej wyszłoby się nie ubezpieczać
  • ~Aga / 2016-06-02 07:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem niezadowolona z usług Hestii. Spalił sie zasilacz w komupterze, przedstawiłam opinie rzeczoznawcy myślałam że od razu zwrócą kasę , przeciez to nie dużo kosztuje. Nie , zabrali komputer do swojego serwisu żeby naprawić. Od 13.05 od zgłoszenia szkody komputer po naprawie wysłali 2.06 . Nie ma żadnej informacji na emaila co sie dzieje z twoja szkodą , dopiero po uporczywch telefonach , bo przecież nikt nie odbiera, można się coś dowiedzieć. Szczerze odradzam , miałam ubezpieczenie w PZU tam wystarczy opinia z serwisu , wypłacają kasę, i sobie naprawiasz w serwisie.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt długi czas oczekiwania na naprawę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960