Najbardziej złodziejska firma ubezpieczeniowa zapomniałem kiedykolwiek do czynienia nigdy więcej choćby mi dopłacali nie zainteresuje się tą firmą wszystkim odradzam uciekajcie od nich i jak najdalej
ZaletyŻadnych zalet same wady
WadyZłodzieje tyle nie polecam nikomu trzecie się tej firmy
~Zakup / 2018-07-03 06:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupilam dodatkowe ubezpieczenie telefonu po czym nie mozna nawet skozystac z tego bo jeszcze trzeba zaplacic porazka nie polecam nikomu i nigdy sama nie skozystam
ZaletyŻadne
~Zamęczony przez Hestię / 2017-01-18 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Współpraca z nimi to koszmar. Opieszałość, urlopy, odpowiedzi na wiadomości po 4-5 dniach minimum. Po roku (!!!) walki i pięciu odwołaniach z powodu zaniżania kwoty przez Hestię otrzymałem informację o akceptacji całości odszkodowania. Teraz minęło już 6 dni, a ja po 5 kontaktach z "opiekunem szkody" właśnie po raz trzeci dowiedziałem się że ma dużo pracy a przelew będzie "za około 2dni". Powtarzam - istny koszmar.
ZaletyPrzyspieszają gdy składa się na nich skargi do ich rzecznika
WadyOpieszłość, powinni stanowić definicję tego słowa. Zaniżają wypłaty odszkodowań licząc że ludziom się znudzi.
~Zawiedziona / 2019-09-17 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Moja ocena od przynajmniej trzech lat jest negatywna.
Handluję autami. Miesięcznie zgłaszam sprzedaż kilku aut (czasem również z wypowiedzeniem oc nabywcy).
Zgłosić taką sprzedaż można tylko listowanie, bo formularze na stronie www (milion formularzy na każdy na różne przypadki) zwyczajnie nie działają. Jak już uda się coś wprowadzić to nie można zatwierdzić formularza bo wyskakuje błąd. Jeszcze żeby napisali co trzeba poprawić, albo zaznaczyli na czerwono jak to bywa w innych formularzach. Ale nie, bo po co?
Brak jakiejkolwiek możliwości obsługi klienta z pominięciem formularza. Nie wiadomo co jest błędem więc tą drogą nie zgłosi się nic.
Raz w życiu udało mi się coś przesłać przez te pseudo niedorobione formularze- choć regularnie próbuję - idealne zamiast kawy z rana. Gwarantuję podniesione ciśnienie.
W przypadku tego jednego udanego razu też nie jestem zadowolona ponieważ klikasz wyślij i zero komunikatu, że zgłoszenie przyjęce. Żadnego potwierdzenia e-mail jak to jest u innych ubezpieczycieli, że "zgłoszenie przyjęto do realizacji".
Co za partacze w tym Ergo siedzą. Ratunku.
Narażają mnie tylko na koszty związane z każdorazowym zgłaszaniem pocztą tradycyjną.
Dziękuję. Skończyłam.
ZaletyZalet brak. Formularze na stronie są partactwem i nie działają.
WadySame wady. Za karę kazałabym tym co te formularze tworzyli pracować w komisie i zgłaszać kupna i sprzedaży pojazdów przez ich własne formularze.
~Zawiedziony / 2021-05-07 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Dają absurdalną ofertę ubezpieczenia mimo bycia u nich ubezpieczonym, konkurencja jest w stanie dać od ręki 200-300 zł mniej. Dział obsługi klienta porażka - tydzień oczekiwania na odpowiedź, która i tak nic nie wnosi.
Wadydroga oferta przedłużeniowa, bardzo długi czas oczekwiania na odpowiedź
~Zażenowany Klient / 2018-06-24 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca firma. Po sprzedaży samochodu i zgłoszeniu tego faktu u pośrednika sprzedaży polis otrzymałam stos maili z ponagleniami do zapłaty. Każdorazowo kontaktowałam się ze sprzedawcą polisy i każdorazowo również otrzymywałam informację, że z mojej strony wszystkie formalności zostały dopełnione, a oni ponownie zgłoszą ten fakt do ubezpieczyciela. W dniu dzisiejszym po otrzymaniu kolejnego ponaglenia postanowiłam napisać bezpośrednio do ubezpieczyciela- Hestii. Mail nie działa, strona w trakcie modernizacji- nie można wypełnić żadnego formularza. Aż strach, co by było gdyby wystąpiła szkoda. Wówczas przeprawa przez mękę gwarantowana. Zdecydowanie NIE POLECAM. Totalny bałagan i brak komunikacji.
ZaletyCałkowity brak
WadySame
~Zibi / 2020-01-17 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny burdel, wypowiedzieć umowę to nie lada wyczyn, a to podpisu brak, a to nieskuteczne... itp, na siłę chcą zatrzymać ofiarę wbrew jej woli i kasować dalej przedłużąc umowy z automatu.
Omijać z daleka tych cwaniaczków.
Ostrzegać innych.!
ZaletyBrak
WadyJedne z najwyższych składek w Polsce.
~Zielik / 2022-08-10 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Hestia to najgorszy ubezpieczyciel na polskim rynku,owszem chętnie zawierają umowy, ale w przypadku jakiejkolwiek szkody uzyskanie odszkodowania jest praktycznie niemożliwe.
W moim przypadku dwa razy naciąłem się na tą firmę raz była to odmowa wypłaty odszkodowania od zalania mieszkania, a ostatnio batalia o odszkodowanie odnośnie ubezpieczonego u nich sprzętu elektronicznego. Szczerze odradzam jakiekolwiek ubezpieczenia w filmie Hestia!!!
Co tu napisać. unikają naprawienia szkody w oparciu o polisę. bo ich spece zawsze mają rację. Firma Zelmer i ergo hestia sprzedaje sprzęt agd wraz z 2letnim dodatkowym okresem gwarancyjnym który ma na celu jedynie wyłudzanie pieniędzy od kupujących. Pomijam fakt że sprzęt zelmera padł kilka mcy po 2 letnim okresie gwarancyjnym i wysyłasz sprzęt na własny koszt 50zł do ekspertyzy. Nie polecam sprzętów elmera bo to szmelc jak i dodatkowych ubezpieczeń zawartych z ergo hestia.
Zaletybrak zalet
Wadysame wady
~zły / 2019-05-22 12:13
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje. przepisali umowe bez wiedzy i kontaktu. za 2 miesiace policzyli 1300zł. naliczanie nie wiadomo za co i skad.złodziejstwo w biały dzień a obsługa hamska
Zaletybrak
Wadyskładki, obsługa, umywanie rak, maja gdzies byle im placic
~Zmartwiony / 2022-08-05 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Przyznam że z gorszą obsługą klienta nie spotkałem się w życiu jak do tej pory, a parę lat chodzę już po tej planecie
~Zniesmaczona / 2025-06-11 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Niestety mam wrażenie, że firma Ergo Hestia robi wszystko żeby nie wypłacić odszkodowania za zmarła mamę. Mama zmarła w szpitalu po operacji, firma wymaga dokumentacji z leczenia od 2019 r.
Po dostarczeniu wszystkich dokumentów cisz ... Opiekun roszczenia, to człowiek widmo ... I tak mija 30 dni od zgłoszenia szkody i nadal nie ma żadnej decyzji. Odradzam ubezpieczenia się w tej Firmie.
ZaletyBrak
Wady- czas rozpatrzenia wniosku (30 dni i dalej cisza)
- szukania sposobu na niewypłacenie odszkodowania
- opiekun roszczenia ,to człowiek widmo , a nawet jeśli otrzymam się odpowiedź ,to i tak trzeba dalej czekać
- słabe podejście do klienta
~zocha312 / 2013-10-18 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Ergo Hestia oszukuje. Teraz do tego wszystkiego mam wrażenie, że roi wszystko żeby przedłużyc kwestię zażaleń, wypłaty odszkodowań bo według prawa po 3 latach sprawa ulega przedawnieniu. Moja szkoda to szkoda domu. Dachu ktory po huraganie i ulewach przecieka. Walcze z nimi od 2 lat. Zglosilam sprawe juz wszedzie. Do rzecznikow, prezesow a nawet do samej Uwagi TVN, ktora zainteresowala się tą kwestią i przyznala mi racje. Ale niestety nie moga stworzyc programu dopoki nie zglosi sie wiecej osob z podobnymi rzeczami. Bardzo prosze jesli walczysz z Ergo Hestia a oni cie oszukuja napisz na maila zocha312@gmail.com. Czekam na wiadomosci. Kiedy razem zglosimy sie do Uwagi to moze wspolnymi silami z ich pomoca wreszcie dostaniemy nalezne nam pieniadze!!! Dzieki i czekam
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Zuz / 2022-05-22 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna obsługa klienta!!!! Pani na infolinii nie jest w stanie sprawdzić pakietu ubezpieczenia jaki posiadamy przez co nie wyśle lawety. Dramat! Sodoma! Gomora! Totalnie nie polecam!
~Adam / 2017-05-30 23:02
W swoim życiu zarówno prywatnym jak i zawodowym, miałem do czynienia z przeróżnymi ubezpieczycielami. Niestety Ergo Hestia jest najgorszym jakiego spotkałem. Zasada prosta, obiecujemy wiele podczas zakupu polisy a później to już „ nie my odpowiadamy za to, to firma zewnętrzna.”
Wykupiony pakiet najbardziej rozbudowany:
OC + Autocasco(w tym kradzież) + NW+Car Assistance prestiż + Auto Szyby + Ochrona utraty zniżki OC + Ochrona utraty zniżki AC
Kiedy musiałem uzyskać pomoc, assistance wówczas informacja: „ w innych wariantach ubezpieczenia nie obsługujemy Rumunii. ” Przepraszam ale co mnie dotyczą inne warianty ubezpieczenia?
Śmietanka do kawy: Podczas usługi assistance (holowanie) uszkodzono powłokę lakierniczą na wszystkich 4 błotnikach ( źle zabezpieczono samochód podczas transportu). Efekt najbardziej rozbudowane ubezpieczanie, samochód jest zniszczony a ja mam ZAPŁACIĆ Z WŁASNEJ KIESZENI za lakierowanie. „ Bo to nie Hestia zniszczyła to firma zewnętrzna.” A kto wybrał taką firmę ? Ja nie mam nawet danych tej firmy. Ja zawarłem umowę na usługę assistance z Hestia a nie firmą krzak.
Ja i moi znajomi już omijają Hestię dalekim łukiem. Są firmy ubezpieczeniowe, które mogę polecić, ale NIE Hestię.
ZaletyBrak
WadyFikcja
OC + Autocasco(w tym kradzież) + NW+Car Assistance prestiż + Auto Szyby + Ochrona utraty zniżki OC + Ochrona utraty zniżki AC
~Alicja / 2015-02-08 14:02
nigdy nie zetknelam sie z TU Hestia, ale niestety zeszlego roku uczestniczylam w wypadku, nie z mojej winy i sie zaczelo. Sprawca wypadku ubezpieczony byl w Hesti.Znacznie zanizono wysokosc szkody i nie pozostalo mi nic innego jakk oddac sprawe do sadu. Przeczytalam mnostwo opini o Hesti- wszystkie negatywne co nie napawa mnie optymizmem. Pozyczylam pieniadze na kupno auta, ktore wkrotce musze oddac, a odszkodowania nie widac. Ludzie cos z tym trzeba zrobic, kazdy poszkodowany domaga sie przeciez tego co mu sie slusznie nalezy. Pisze wiec - NIE UBEZPIECZAJCIE SIE W HESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ania / 2015-02-23 16:43
Nie polecam Ergo Hesti ubezpieczylam tablet przed stluczeniem to że tablet upadł i pękł wyświetlacz niespodziewanie no pech ,zdarza się poto był ubezpieczony . Natoniast pani z ergo uznała to za DZIAŁACIE CELOWEEEEE od dziś będę kupoawła sprzęt i rzucała o ściane cotam przecierz to nie będzie chyba celowe
Wadyoszuści
krótko i za drogi sprzęt
~artur / 2016-10-20 20:22
Ja byłem bardzo zadowolony. Zarówno z jakości jak i z szybkości usługi chociaż ciężko było się dodzwonić.
Synowi pękła szybka w telefonie szkodę zgłosiłem w środę, a już w czwartek kurier pukał do mych drzwi, a w środę telefon był s powrotem w użytkowaniu i oprócz wymienionej szybki wymienili: baterię, moduł wyświetlacza, font cover + LCD i lampę oraz obudowę.
Tak więc nie wiem czy byłem wyjątkiem czy nie ale po przeczytanych wpisach na forach też byłem pełen obaw że trzeba będzie robić na własny koszt.
Pozdrawiam wszystkich
Zaletyszybkość działania
Wadytrudność z połączeniem
~beaata68 / 2015-12-16 11:08
Witam nas także próbowali oszukać byli nie mili i aroganccy przez telefon jak skierowaliśmy sprawę do rzecznika ubezpieczonych Pani była bardzo miła chciała poinformować ze nasze odwołanie zostało rozpatrzone pozytywnie.Czekamy na naprawę telewizora i czekamy.... a zaczęło się we wrześniu. Walczcie o swoje bo to złodzieje Pozdrawiam
~Beata / 2015-05-04 09:48
Nabrałem się na pozorną ochronę zakupionego sprzętu. Nic z tego. Nie ma co liczyć na wypłatę odszkodowania. Firma sprytnie oddala wnioski. To żadna przedłużona gwarancja.