Zaletynie ma
strona 39 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Władek / 2018-06-25 13:45
Zakupiłem samochód ubezpieczony w Ergo Hestii, po otrzymaniu informacji z kwotą do dopłaty, zdecydowałem się rozwiązać z ubezpieczycielem umowę. Został on o tym fakcie wielokrotnie poinformowany, jednak wciąż otrzymuję pisma z zawiadomieniem do zapłaty. -
-
~Woj / 2021-12-02 14:07
Hestia opinia:
Podzielę się bardzo niemiłą opinią na temat działu likwidacji szkód Ergo Hestii.
Ubezpieczając nie raz kilka aut w tej firmie nie sądziłem, że w momencie kiedy będę osobą poszkodowaną i będę potrzebował odszkodowania od tej firmy z OC sprawcy, zaczną się takie problemy. Wszystko jest okej kiedy ty płacisz, ale jak oni muszą zapłacić, to dołożą wszelkich starań, aby tego nie zrobić. Problemy zaczęły się zaraz po zgłoszeniu szkody. Przyjechał rzeczoznawca mobilny - pozornie miły Pan (niech was to nie zmyli na przyszłość), na koniec oględzin potrzebował kilku informacji m.in. numeru konta. Poinformowałem go osobiście, że nie zgadzam się na wypłatę odszkodowania, gdyż chcę się najpierw zapoznać z wyceną i podjąć decyzję, czy wstawię auto do warsztatu. Zobaczyłem maila z wyceną, oczywiście zaniżoną 10 krotnie i przelew na swoim koncie z pomylonym danymi (nic się nie zgadzało poza numerem konta), w konsekwencji czego odesłałem pieniądze do Hestii, napisałem również maila do Pani która prowadzi sprawę, jak się okazało ona sprawy nie prowadzi tylko inna osoba. Tak więc już na samym wstępnie nic się nie zgadzało. Po skontaktowaniu się z już właściwym opiekunem szkody, zostałem poinformowany, że tamten mail został przyjęty jako odwołanie i mają 30 dni na rozpatrzenie. Finalny opiekun szkody Pan Piotr Ż. (jeśli ktoś będzie miał z tą osobą przyjemność prowadzenia swojej szkody) powiedział, że zostaną wykonane dodatkowe oględziny i auto musi zostać rozebrane, tak więc zgodziłem się zaznaczając, że auto zostaje wstawione do mojego warsztatu i zaczyna się naprawa, plus potrzebuję auta zastępczego. Opiekun szkody się zgodził, ale np. na pytanie na ile się należy auto zastępcze nie był w stanie udzielić odpowiedzi. Po 7 dniach i jednym przedłużeniu zabrał auto, a na informacje, że auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy stwierdził, że na taki okres ustalił rzeczoznawca na wycenie (według Pana Piotra jest to czas zasadny, a przypominam według prawa auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy). Każdy mail zaczął przyjmować jako odwołanie i zasłaniając się okresem 30 dni na odpowiedź.
Sprawa zostanie zgłoszona do Nadzoru Finansowego, a jeżeli będzie trzeba Sąd roztrzygnie wspomnianą kwestię.
Liczę na zasadne konsekwencje wobec niekompetentych osób, które przyczyniły się do niewłaściwej obsługi mojej szkody.ZaletyBrakWadyW prowadzenie w błąd
Brak wiedzy
Ustalanie swojego własnego prawa -
~Wojciech / 2022-12-08 12:29
Złodziejska firma od 8 miesięcy nie chcą zwrócić mi pieniędzy. Oszuści, kłamcy i krętacze . Z daleka od tej pseudo firmy ZaletyKłamstwoWadyWszystkie -
~Wojtek / 2013-01-30 13:15
Miałem niewielką kolizję z taksówkarzem, uderzył mi w auto. Mimo przyznania się sprawcy i ewidentnej winy z jego strony oraz spisania protokołu zdarzenia odmówiono mi wypłaty odszkodowania. Sprawa została zgłoszona mojemu prawnikowi i będziemy zakładać sprawę w sądzie przeciwko firmie ERGO HESTIA.Koszt po kolizji był niewielki 800zł a mimo to szukają oszczedności oszukując poszkodowanych. UWAGA NA FIRME ERGO HESTIA. -
~Wojtek / 2018-01-09 16:06
Złodzieje , nic więcej , jak z resztą cała ta branża.
Przez 4 lata ubezpieczałem dom , garaż i dwa samochody , kosztowało mnie to ok. 1500 pln rocznie , byłem przekonany,że jestem zbezpieczony z każdej strony. Dopiero jak zgłosiłem pęknięcie płyty indukcyjnej jako elementu szklanego okazało się , że akurat tego moje ubezpieczenie nie obejmuje ani w ramach ubezpiczenia szklenia , ani w ramach zdarzen losowych , bo na polisie mam ubezpieczenie mienia , a płyta należy nie do mienia , a do wyposażenia , ot taka subtelna różnica , o której przeciętny Kowalski powinien wiedzieć . W tym roku wybiorę innego złodzieja choć będzie drożej , to tak dla zasady. -
~WS / 2015-04-29 19:45
Nabrałem się na pozorną ochronę zakupionego sprzętu. Po zgłoszeniu szkody i sprytnym wypytywaniu w kierunku dobrym dla ubezpieczyciela Pani autoratywnie przywowłała kilka wyuczonych paragrafów i ... oddaliła wniosek. Firma szuka możliwości niewypłacenia odszkodowania (naprawy sprzętu). Szkoda płacić ubezpieczenia i się łudzić. Zaletybrak350 -
~xxx / 2018-01-05 16:59
Zaniżają odszkodowania OC w sposób tak drastyczny, że auto dałoby się naprawić chyba tylko kupując części z demobilu. W każdej wycenie używają prze;licznika na podstawie najtańszych, słabej jakości dostępnych zamienników. Nie ważne, że udokumentowany jest fakt, że auto od zawsze naprawiane jest na oryginałach. ZaletybrakWadyOszustwo, nie uwzględnianie stanu faktycznego auta sprzed kolizji, drastyczne zaniżanie odszkodowań. -
~XXX / 2018-05-09 06:20
Tragedia nie polecam!!!! Oszuści. Zostało uszkodzone mi auto podczas wymiany szyby i nikogo to nie interesuje!!!! -
-
~xxx / 2019-12-02 14:50
Beznadziejna firma. Kompletny brak kontaktu. Na stronie tylko formularze, nr telefonu nie znajdziesz. Jak znalazłem w wyszukiwarce i zadzwoniłem to tylko wybierz to wybierz tamto i nie ma z kim porozmawiać.
Kupiłem auto z oc w hestii i chciałem to do nich zgłosić. Ale jak wypełniłem formularz na stronie, to wyświetliło mi informację, że mam konto i jak się nie zaloguję to będę musiał wypełnić wszystko ręcznie. Już k... wypełniłem, ale system nie przyjął. Jak się zalogowałem to nigdzie nie ma opcji przesłania takiego czegoś. Jakoś znalazłem okrężną drogą, to co wyświetla - NIE MAMY TAKIEJ POLISY. Super, a polisa jak byk wisi w centralnym rejestrze.ZaletyżadnychWadywszystko -
~XXXXXX / 2019-11-04 11:41
gnębią klijentów przez pół roku a pózniej okazuje się że u siebie mają burdel z dokumentami najlepiej straszyć firmami komorniczymi wysyłałem 6 x umowę kupna sprzedaży pojazdu ,teraz znowu sprzedałem pojazd i ta sama sytuacja ERGO HESTIA kompletne dno do brania pieniędzy to są nie ubezpiczajcei w tej firmie z żadną nie ma takich problemów ZaletyżadnychWadywszystkie możliwe -
~Xyz / 2023-03-31 16:53
Najgorsza ubezpieczalnia na jaką trafiłem. Szkoda z OC sprawcy nieuznana. Najgorsza obsługa klienta. Nigdy w życiu nie skorzystam z tego ubezpieczenia.
Odradzam każdemu. Do zobaczenia w sądzieZaletyBrak zaletWadyChamstwo
Unikanie odpowiedzialności
Brak kompetencji w każdej dziedzinie -
~Zacharyusz / 2023-04-21 10:36
Najbardziej złodziejska firma ubezpieczeniowa zapomniałem kiedykolwiek do czynienia nigdy więcej choćby mi dopłacali nie zainteresuje się tą firmą wszystkim odradzam uciekajcie od nich i jak najdalej ZaletyŻadnych zalet same wadyWadyZłodzieje tyle nie polecam nikomu trzecie się tej firmy -
~Zakup / 2018-07-03 06:31
Nie polecam zakupilam dodatkowe ubezpieczenie telefonu po czym nie mozna nawet skozystac z tego bo jeszcze trzeba zaplacic porazka nie polecam nikomu i nigdy sama nie skozystam ZaletyŻadne -
~Zamęczony przez Hestię / 2017-01-18 17:40
Współpraca z nimi to koszmar. Opieszałość, urlopy, odpowiedzi na wiadomości po 4-5 dniach minimum. Po roku (!!!) walki i pięciu odwołaniach z powodu zaniżania kwoty przez Hestię otrzymałem informację o akceptacji całości odszkodowania. Teraz minęło już 6 dni, a ja po 5 kontaktach z "opiekunem szkody" właśnie po raz trzeci dowiedziałem się że ma dużo pracy a przelew będzie "za około 2dni". Powtarzam - istny koszmar. ZaletyPrzyspieszają gdy składa się na nich skargi do ich rzecznikaWadyOpieszłość, powinni stanowić definicję tego słowa. Zaniżają wypłaty odszkodowań licząc że ludziom się znudzi. -
~Zawiedziona / 2019-09-17 12:44
Moja ocena od przynajmniej trzech lat jest negatywna.
Handluję autami. Miesięcznie zgłaszam sprzedaż kilku aut (czasem również z wypowiedzeniem oc nabywcy).
Zgłosić taką sprzedaż można tylko listowanie, bo formularze na stronie www (milion formularzy na każdy na różne przypadki) zwyczajnie nie działają. Jak już uda się coś wprowadzić to nie można zatwierdzić formularza bo wyskakuje błąd. Jeszcze żeby napisali co trzeba poprawić, albo zaznaczyli na czerwono jak to bywa w innych formularzach. Ale nie, bo po co?
Brak jakiejkolwiek możliwości obsługi klienta z pominięciem formularza. Nie wiadomo co jest błędem więc tą drogą nie zgłosi się nic.
Raz w życiu udało mi się coś przesłać przez te pseudo niedorobione formularze- choć regularnie próbuję - idealne zamiast kawy z rana. Gwarantuję podniesione ciśnienie.
W przypadku tego jednego udanego razu też nie jestem zadowolona ponieważ klikasz wyślij i zero komunikatu, że zgłoszenie przyjęce. Żadnego potwierdzenia e-mail jak to jest u innych ubezpieczycieli, że "zgłoszenie przyjęto do realizacji".
Co za partacze w tym Ergo siedzą. Ratunku.
Narażają mnie tylko na koszty związane z każdorazowym zgłaszaniem pocztą tradycyjną.
Dziękuję. Skończyłam.ZaletyZalet brak. Formularze na stronie są partactwem i nie działają.WadySame wady. Za karę kazałabym tym co te formularze tworzyli pracować w komisie i zgłaszać kupna i sprzedaży pojazdów przez ich własne formularze. -
~Zawiedziony / 2021-05-07 09:48
Dają absurdalną ofertę ubezpieczenia mimo bycia u nich ubezpieczonym, konkurencja jest w stanie dać od ręki 200-300 zł mniej. Dział obsługi klienta porażka - tydzień oczekiwania na odpowiedź, która i tak nic nie wnosi. Wadydroga oferta przedłużeniowa, bardzo długi czas oczekwiania na odpowiedź -
-
~Zażenowany Klient / 2018-06-24 20:02
Żenująca firma. Po sprzedaży samochodu i zgłoszeniu tego faktu u pośrednika sprzedaży polis otrzymałam stos maili z ponagleniami do zapłaty. Każdorazowo kontaktowałam się ze sprzedawcą polisy i każdorazowo również otrzymywałam informację, że z mojej strony wszystkie formalności zostały dopełnione, a oni ponownie zgłoszą ten fakt do ubezpieczyciela. W dniu dzisiejszym po otrzymaniu kolejnego ponaglenia postanowiłam napisać bezpośrednio do ubezpieczyciela- Hestii. Mail nie działa, strona w trakcie modernizacji- nie można wypełnić żadnego formularza. Aż strach, co by było gdyby wystąpiła szkoda. Wówczas przeprawa przez mękę gwarantowana. Zdecydowanie NIE POLECAM. Totalny bałagan i brak komunikacji. ZaletyCałkowity brakWadySame -
~Zibi / 2020-01-17 15:15
Kompletny burdel, wypowiedzieć umowę to nie lada wyczyn, a to podpisu brak, a to nieskuteczne... itp, na siłę chcą zatrzymać ofiarę wbrew jej woli i kasować dalej przedłużąc umowy z automatu.
Omijać z daleka tych cwaniaczków.
Ostrzegać innych.!ZaletyBrakWadyJedne z najwyższych składek w Polsce. -
~Zielik / 2022-08-10 12:27
Hestia to najgorszy ubezpieczyciel na polskim rynku,owszem chętnie zawierają umowy, ale w przypadku jakiejkolwiek szkody uzyskanie odszkodowania jest praktycznie niemożliwe.
W moim przypadku dwa razy naciąłem się na tą firmę raz była to odmowa wypłaty odszkodowania od zalania mieszkania, a ostatnio batalia o odszkodowanie odnośnie ubezpieczonego u nich sprzętu elektronicznego. Szczerze odradzam jakiekolwiek ubezpieczenia w filmie Hestia!!!ZaletyBrakWadyPraktycznie niemożliwe uzyskanie odszkodowania! -
~zizitop901 / 2019-01-14 21:15
Co tu napisać. unikają naprawienia szkody w oparciu o polisę. bo ich spece zawsze mają rację. Firma Zelmer i ergo hestia sprzedaje sprzęt agd wraz z 2letnim dodatkowym okresem gwarancyjnym który ma na celu jedynie wyłudzanie pieniędzy od kupujących. Pomijam fakt że sprzęt zelmera padł kilka mcy po 2 letnim okresie gwarancyjnym i wysyłasz sprzęt na własny koszt 50zł do ekspertyzy. Nie polecam sprzętów elmera bo to szmelc jak i dodatkowych ubezpieczeń zawartych z ergo hestia. Zaletybrak zaletWadysame wady
strona 39 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »