Najgorszs firma jaka znam. Oczywiscie jak trzeba podpisac ubezpueczenie obiecuja wszystko zapewniaja ze tak bedzie a pitem za przeproszeniem gowno... robia wszystko aby noe wyplacic odszkodowania
Nie polecam. Banda oszutow na pewno to do nich wroci i w koncu nikt u nich nic nie kupi
ZaletyBrak!
WadyCena oszustwo naciaganie
~Okradziony / 2016-06-02 09:17
Dziadostwo mając nawet notkę z policji nie wyplacaja szkody sami decydują a potem wystawiają fakturę do zapłaty trzeba mieć pusto w głowie aby za400zł tracić opinie.moja opinia będzie zawsze negatywna
ZaletyBrak
WadyJawne sranie na klienta
~Aga / 2016-06-02 07:40
Ocena: 2.00 / 5
Jestem niezadowolona z usług Hestii. Spalił sie zasilacz w komupterze, przedstawiłam opinie rzeczoznawcy myślałam że od razu zwrócą kasę , przeciez to nie dużo kosztuje. Nie , zabrali komputer do swojego serwisu żeby naprawić. Od 13.05
od zgłoszenia szkody komputer po naprawie wysłali 2.06 . Nie ma żadnej informacji na emaila co sie dzieje z twoja szkodą , dopiero po uporczywch telefonach , bo przecież nikt nie odbiera, można się coś dowiedzieć. Szczerze odradzam , miałam ubezpieczenie w PZU tam wystarczy opinia z serwisu , wypłacają kasę, i sobie naprawiasz w serwisie.
Zaletybrak
Wadyzbyt długi czas oczekiwania na naprawę.
~Katarzyna / 2016-05-13 14:17
Naciągacze i złodzieje. Trzeba znać się dobrze na swoim sprzęcie ( w tym wypadku laptop) żeby należało się od nich jakieś odszkodowanie lub naprawa na ich koszt. Jeżeli nie wymienisz wszystkich zepsutych części to nie należy ci się nic.
ZaletyZadnych
WadyDużo by wymieniać
~słodki / 2016-05-10 14:31
hestia jest to firma b sprawna i przystępna tylko wtedy gdy chce złapać klienta-jak już go ma to robi wszystko co może żeby nie wypłacić odszkodowania.klientów swoich ma w głębokim poważaniu a ten niby rzecznik konsumentów hestii to wielka ściema, nie polecam tej firmy wręcz przeciwnie po moich doświadczeniach kto może niech ucieka z tego dziadostwa
~Hallo13 / 2016-04-23 17:49
Ocena: 1.33 / 5
A ja będę walczyć- po wielkich bojach jestem już ( trzy lata temu zdarzenie-w ramach OC działalności gospodarczej- miałam nadzieję, że ubezpieczenie ochroni mnie przed nierzetelnością i roszczeniami klientów-a ci jak wiadomo są różni...) i dlatego też płaciłam kilka lat niemałe składki... no i zdarzyło się roszczenie o odszkodowanie... dużo by pisać.. w każdym razie byłam pewna , że moje OC tu zadziała w Hestii zresztą- a tu klapa!!!!!!!!pomijając zapisy w OWU, które praktycznie jak wyszło- że bez sensu płaciłam składki, bo cokolwiek by się nie zdarzyło- i tak nie miałam szans na jakiekolwiek odszkodowanie -ale co mnie zabolało to fakty: ze strony ubezpieczyciela zupełny brak odpowiedzi w terminie, brak kontaktu, brak stawienia się w sądzie, gdzie toczyła się moja sprawa ( mimo , że w OWU był taki zapis) a następnie po terminie odpowiedź niewinna z Hestii-że nie mają interesu , że w OWU są takie i takie paragrafy..itp; mój prawnik do rzecznika napisał-a ten odpisał, że ogólnie rzecz pojmując Hestia zaprzecza sama swoim zapisom. W kazdym bądź razie jestem na etapie sądowym! to straszne, że muszę walczyć o swoje i psuć sobie nerwy , płacić prawników itd- ale wiem jedno- w tej sprawie nawet do najwyższego Sądu pójdę- i nie odpuszczę- bo wiem, że ubezpieczyciel nie wywiązał się w najprostszych kwestiach ( nieterminowość, nierzetelność odpowiedzi-nie mówiąc o tym że naprawdę wg OWU -NIE istnieje zdarzenie- gdzie Hestia cokolwiek by pomogła!!!!
ZaletyBRAK
WadyWszystkie możliwe tzn. płacisz dla swojego dobrego samopoczucia i nadziei że jesteś bezpieczny-ale wiedz-że nie zyskasz nic w razie wypadku lub problemu- wręcz przeciwnie- dopiero w razie trudności i żądania spełnienia warunków umowy -zaczynają się prawdziwe problemy
od 2010 r OC działalności gospodarczej w Hestii
~oburzony / 2016-03-29 17:52
Ocena: 1.67 / 5
Miałem wykupione OC, AC, NNW, ubezpieczenie szyb: na kwotę 3670. Wymieniono mi szybę. Przy zawarciu ubezpieczenia na 2016 rok okazało się ze straciłem zniżki bo szkodę zlikwidowano kosztem AC.
P.S. hestia owocnie współpracuje z licznymi kancelariami prawnymi, domyślacie się dla czego ? Nic im nie udowodnisz...
ZaletyIluzja ochrony ubezpieczeniowej
WadyNie doopisania
~qwerty / 2016-03-18 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa i skandal!!! - Omijajcie z daleka - ubezpieczenie Autocasco - nie można doprosić się niczego, nie ma kontaktu z klientem, brak informacji o przebiegu likwidacji szkody, długie i niesprawne procedury, gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się co się dzieje Pani wiedziała mniej ode mnie, okazało się, że rzeczoznawca nie odesłał na czas dokumentów. Czekam już ponad dwa tygodnie na jakąkolwiek informację a stłuczone choć sprawne auto stoi na parkingu. Firma nie uznaje opinii rzeczoznawcy z warsztatu, który ma z Hestią umowę na likwidację szkody - przysłała więc własnego który celowo zawyżył kosztorys - cel: próba doprowadzenie do szkody całkowitej co w moim przypadku jest bzdurą!! Natychmiast zrywam z nimi umowę jak tylko ten cyrk się zakończy. Ogólnie - firma nieuczciwa, omijajcie szerokim łukiem! Najprawdopodobniej sprawa pójdzie do Sądu bo nie odpuszczę!
Zaletybrak
Wadywszystko - nieuczciwa firma!!!
~Konrad / 2016-03-17 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma, jestem bardzo zawiedziony, żałuję, że wcześniej nie sprawdziłem opinii, firma oszukuje, nie będę nawet opisywał dokładnie mojej sytuacji, gdyż wszędzie można znaleźć przykłady jak firma po prostu żeruje na ludziach i nie wypłaca odszkodowań.
Dodzwonić na infolinię można się tylko wtedy gdy wybiera się opcje zawarcia nowej umowy, natomiast gdy przychodzi do próby uzyskania informacji na inny temat lub reklamacji nikt nie odbiera.
Kontakt jest utrudniony, firma oszukuje próbując przeforsować jakieś nie logiczne argumenty, tak by wychodziły im na korzyść. Na rozpatrzenie każdego wniosku czeka się zawsze maksimum czasu jaki sobie dają, czyli 30 dni.
Dodatkowo firma celowo pomija pewne mniej istotne elementy przy wypłacaniu odszkodowań, tak że może przypadkiem komuś się nie będzie chciało odwoływać i sprawa będzie przemilczana, a firma na tym zarobi.
Całkowity brak poszanowania dla klienta.
Zaletybrak
Wadyoszukiwanie przy wypłacaniu odszkodowań,
utrudniony kontakt z nie miłą obsługą,
długie oczekiwanie na rozpatrzenie wniosku,
celowe pomijanie istotnych faktów w orzeczeniach
ubezpieczenie samochodu
~Robert I. szkoda GL50/1542/16 / 2016-03-02 16:47
Ocena: 2.33 / 5
Opiszę w skrócie sytuację jaka mnie spotkała. Mam polisę AC w Hestii od 2 lat. Żona ok. 1.5 miesiąca temu miała kolizję ze swojej winy.Firma przy zgłoszeniu szkody zapytała w jaki sposób chcemy żeby to było likwidowane. Wybraliśmy wariant kosztorysowy. Przyjechał likwidator opisał auto i powiedział że jutro będzie wyliczenie w Hestii. Po 4 dniach zadzwoniłem do Hestii i dowiedziałem się że naprawa jest nieopłacalna i jest szkoda całkowita. Po otrzymaniu kosztorysu stwierdziłem iż wartość auta zaniżono o ok. 20000zł. Zadzwoniłem i powiedziałem ze wyliczenie nie może być uznane ponieważ mam wykupioną gwarantowaną wartość pojazdu na okres trwania ubezpieczenia. W tej wycenie koszt naprawy auta był ok. 37000złnetto. Po dodaniu tych 20000 do wartości auta nie wychodzi 70% wartości więc nie ma mowy o szkodzie całkowitej. Pani likwidator Monika Ślimak stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracy (taxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracytaxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że w tych dwóch kosztorysach zastosowano za wysokie stawki bo myśleli że będzie szkoda całkowita i muszą teraz zrobić kolejny 3 już kosztorys z innymi stawkami bo te były zastosowane do szkody całkowitej. Zapytałem więc czy uważa że to jest uczciwe w stosunku do klienta iż jak chcą naciągnąć do szkody całkowitej to stosują stawki wysokie, a jak się nie udało i trzeba klientowi wypłacić z kosztorysu to stosują stawki minimalne. Odpowiedziała że zgodne to jest z warunkami umowy. Ja czytając te warunki nigdzie nic na ten temat nie widziałem. Generalnie prawie po 5tyg. Otrzymałem kosztorys gdzie koszt naprawy był dokładnie o połowę mniejszy i tyle mi wpłacono na konto. Mój prawnik skierował wczoraj pozew do Sądu. A jak zawieralem polise na 2 w sumie drogie Auta w Hestii to mamiono mnie uczciwym podejściem do klienta i likwidacją szkody w maksimum 2 tygodnie. Uczciwość i rzetelność to pojęcia obce firmi Hestia.
Zaletyszybkie zawarcie polisy ☺
Wadyproblem z uczciwą likwidacją szkody
~Jacek / 2016-02-19 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Zdecyowanie odradzam zakup ubezpieczeń podróżnych od tego pseudoubezpieczyciela. Podczas podróży do Australii zaginęły bagaże - mój i żony. Dotarły na miejsce po 2 dobach, przy czym jedna z walizek została całkowicie uszkodzona. Blisko 2 miesiące batalii, kompletowania dokumentów, telefonów za granicę itd. Wszystko na nic. ERGO HESTIA robi wszystko aby nie wypłacić nawet złotówki odszkodowania. Naprawdę nie warto tracić czasu i nerwów. Są normalne firmy na rynku ubezpieczeń np. PZU gdzie Klienta traktuje się poważnie. Warto dac te pare złotych więcej i mieć spokój. Już widzę co by było w przypadku poważniejszych spraw jak zwroty kosztów leczenia.. Na szczęście ani ja ani żaden z moich znajomych nigdy więcej nie skorzysta z usług tej żenującej firmy.
~NaNa73 / 2016-02-19 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, jeżeli coś nie pasuje do szablonu to zostajesz sam z problemem. Sprzęt ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków upadł niefortunnie na beton. Hestia twierdzi że nie był to nieszczęśliwy wypadek bo nie zadziałały żadne czynniki zewnętrzne. A grawitacja to co? Kasę to brać potrafią.
ZaletyDobry kontakt z rzecznikiem klienta
WadyNieelastyczni, bez podejścia do klienta.
7miesięcy zapłaciłam 1/3 wartości sprzętu
~lolek / 2016-02-17 09:01
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam złodziejska firma jak najdalej od tych oszust oszustów firma powinien zajac sie prokurator jedno złodziejstwo i okradanie ludzi
Zaletyjak najdalej od tej firmy
Wadyjak najdalej od tch złodziei
~Paweł / 2016-01-27 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem monitor z ubezpieczeniem na 5 lat w firmie ERGO HESTIA S.A. po 2,5 roku użytkowania wystąpiła awaria monitora w postaci (po włączeniu, samoczynnie przestawiają się programy ,nie można przyciszyć/podgłosić ,menu się samo przestawia itp.) więc ją zgłosiłem w ERGO HESTIA S.A., sprzęt kazano wysłać do firmy: IDEA NORD Sp. Z o.o. ,M Buczka 183D,16-400 Suwałki, gdzie stwierdzono że sprzęt jest sprawny ,i odesłali mi uszkodzony monitor (nie naprawiając go) a obciążając mnie kosztami 23zl+23zl przesyłka + 60zl usługa serwisowa. Na drugi dzień po otrzymaniu sprzętu zgłosiłem to zdarzenie w ERGO HESTIA S.A. gdzie kazali sfilmować daną usterkę i wysłać film do nich i tak zrobiłem później znowu kazali wysłać do IDEA NORD Sp. Z o o. gdzie sytuacja się powtórzyła znowu przysłali mi nienaprawiony monitor stwierdzając że jest sprawny i obciążając mnie kosztami 23zl + 23zł przesyłka. Znów zadzwoniłem do ERGO HESTI zgłaszając uszkodzony monitor z ta samą wadą i sugerując aby skierowali mnie do bliższego serwisu lub skierowali serwisanta aby ustalić awarie sprzętu (informując ich że jak sprzęt będzie sprawny to opłacę koszty sprawdzenia sprzętu, bo niema sensu wysyłać do ich serwisu trzeci raz) powiedzieli że niema opcji tylko ten serwis i dla nich sprawa jest zamknięta. Został mi zepsuty monitor i koszty ubezpieczenia i reklamacji 340zl. OSZUSCI
ZaletyBrak
WadyOszuści
3lata
~Niezadowolony / 2016-01-07 18:14
Ocena: 1.00 / 5
oszuści oszuści oszuści. Od 1 grudnia miałem stluczkę (facet wjechał mi w dupę ja jestm z pzu on z ergo hestii) pzu chciało zalatwic cała sprawe przyjechal rzeczoznwca wszytsko cacy. Dzien w ktorym maja przyjsc pieniądze.. nie ma. Dzwonie pytam co sie dzieje i łaskawie pani informuje mnie ze ergo hestia nie wyraziła zgody na posrednictwo i oni przejmuja sprawe. Ergo hestia dostala WSZYTSKIE dokumenty, powiedzieli ze w ciagu 30 dni oddadza pieniadze i od tamtej pory ani widu ani słychu, dzwonione było setki razy ale nie odpowiadaja. Mineło 2 tyg od terminu zapłaty i nic. Idąc do placówki usłysze tylko : prosze czekac lub nie moge udzielic informacji. Podłe dranie i tyle, ale to norma, gdybysmy my byli winni im chociaz złotóweczke, to listy grozby odsetki windykacja komornik i wiezionko, ale na odwrót to czekaj biedny szary czlowieku, ktory nie jestes niczemu winien i tułaj sie autobusami, bo samochód stoi nie do ruszenia. Nie potrafią załatwić sprawy. Mechaniki i rzeczoznawca zreszta tez wycenił na 2300 naprawę, ale ergo hestia się nie zgadza i twierdzi ze da sie to zrobic za 1600. śmieszne. Życze im w nowym roku, zeby mieli same problemy, kontrole, audyty itd.
ZaletyZADNYCH
WadyOszuści, kretacze, pazerne dranie
Nie mam i nie bede miec
~paweł / 2015-12-28 16:05
Ocena: 1.00 / 5
jedynie co mogę napisać to że są OSZUSTAMI , pojemność auta może urosnąć z roku na rok , to się poprostu w głowie nie mieści .heheheheh ODRADZAM KAŻDEMU TĄ FIRMĘ
ZaletyBRAK
Wadyoszukują, kręca i nie potrafia przyznać się do błedu , niestety chyba pozostaje sprawa w sądzie
juz nie mam na szczęscie
~lakiluzer / 2015-12-17 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem tablet i ubezpieczyłem od nawet mechanicznych szkód. Niestety po wysłaniu do nich na własny koszt (23zł) w serwisie (do którego oni jeszcze wysłali) stwierdzono uszkodzenie mechaniczne gniazda ładującego. Ale nie naprawią ponieważ nie powiedziałem jak nastąpiło to uszkodzenie!!!!!!!! Koszt serwisu JE...ej hestii 60 zł + 23 koszty przesyłki. A gniazdo naprawili mi w serwisie Samsunga za 50 zł.NIGDY WIĘCEJ!!!!!!! ZŁODZIEJE!!!!!!!!
ZaletySamsung ok
Wadyhestia DNO!!!!
~beaata68 / 2015-12-16 11:08
Witam nas także próbowali oszukać byli nie mili i aroganccy przez telefon jak skierowaliśmy sprawę do rzecznika ubezpieczonych Pani była bardzo miła chciała poinformować ze nasze odwołanie zostało rozpatrzone pozytywnie.Czekamy na naprawę telewizora i czekamy.... a zaczęło się we wrześniu. Walczcie o swoje bo to złodzieje Pozdrawiam
~alojzy / 2015-12-14 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam Wszystkich przed korzystaniem z usług tej złodziejskiej firmy!!!!!!!!!!!!!W zeszłym roku ubezpieczyłem samochód w ergo, bo niby według agenta, mieli najlepszą ofertę. W tym roku miałem lekką stłuczkę, z mojej winy. Kończy mi się polisa u tych złodziei ( CHWAŁA NAJWYŻSZEMU ) przysłali mi ofertę i przecieram oczy ze zdumienia, składka którą mi zaproponowali za polisę OC+NW to ponad 5 tysięcy złotych, gdzie w zeszłym roku zapłaciłem niewiele ponad 1 tysiąc. Zadzwoniłem, żeby się dowiedzieć co jest grane, czy może to jakaś pomyłka, a tu pani mnie informuje, że z powodu mojej stłuczki stawka wzrosła o UWAGA 200% !!!!!!!!!!!!!!! Próbowałem te 200% jakoś obliczyć od 1 tysiąca z kawałkiem ostatniej składki, ale wychodzi mi prawie 400%!!!!!!!!!!! Składam szczere kondolencje całej ERGO
~asia / 2015-11-30 23:12
Ocena: 1.00 / 5
witam ,mam ubezpieczenie w tej zlodziejskiej firmie mam samsunga galaxy neo 3 pekla mi szyba potem padł wyswietlacz a inteligetna Pani stwierdziła ze odmawiają mi naprawy. To za co zapłaciłam 200zł. kupa złodziei nikomu nie polecam.