strona 36 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Zarozumiały / 2016-09-09 20:45
Odnoszę wrażenie, że oceniacie ubezpieczyciela przez pryzmat sprzedawcy w sklepie. Nie ma ubezpieczeń "od wszystkiego", zawsze są wyłączenia odpowiedzialności oraz przesłanki do jej uznania. Ubezpieczenie zwane rozszerzoną gwarancją chroni od wypadków spowodowanych przyczyną zewnętrzną! Więc jak pies Ci szczeknie nad uchem, podskoczysz ze strachu i telefon wypadnie Ci z rąk to jest to wypadek spowodowany przyczyną ZEWNĘTRZNĄ! Jeśli położysz telefon na skraju stołu i przecierając stół ścierką "niechcący" trącisz go łokciem, to jesteś sam sobie winien i nie ma tu przyczyny zewnętrznej.
Pojmijcie, że nie ma ubezpieczeń od wszystkiego, a to co mówi Wam "doradca" w sklepie zweryfikujcie sobie w ogólnych warunkach... aaaa i jeszcze drobna rada - zgłaszajcie szkody na infolinii opisując wszelkie szczegóły zdarzenia. Czasem "drobny" szczegół w postaci tego psa jest czynnikiem decydującym w tym jaką decyzję otrzymacie od ubezpieczyciela.
Nie ma za co. -
-
~Sandy / 2016-09-03 12:45
Ergo Hestia to oszuści!!!!!!!
Kupiłam telefon Samsung A3 2016 za 999 zł w salonie Media Expert plus gwarancję"przypadkowe uszkodzenie" za 287 zł, gdyż sprzedawca zapewnił mnie,że gdy mi spadnie lub się zaleje to bez problemu telefon zostanie naprawiony lub wymieniony i po tygodniu telefon wpadł do wody..... Oczywiście nie bałam się o gwarancję, ponieważ skoro przypadkiem telefon wypadł mi do wody to powinni mi ją uznać niestety zostałam z zepsutym telefonem i do tego gwarancji mi nie uznano, ponieważ nie było to spowodowane " czynnikami zewnętrznymi" tylko w umowie nie ma definicji co to czynniki zewnętrze.
Media Expert i Ergo Hestia to banda naciągaczy i oszustów, unikajcie ich jak najdalej!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyNaciągcze i oszuściKorzystałam tydzień a zapłaciłam ok 1300 zł w Media Expert -
~BAban / 2016-09-02 14:26
Zakupiłam aparat w Euro AGD z dodatkowym ubezpieczeniem plus .
niestety aparat został uszkodzony wpadł do wody .
Zgłosiłam szkodę cały process odbywał się dość długo ponieważ ponad 14 dni, lecz reklamowany sprzęt został zakwalifikowany do wymiany na nowy sprzęt. niestety nie było już go w sprzedaży w danym sklepie to miałam do wyboru zwrot pieniędzy lub wybranie ponownie sprzętu w Euro agd . Wybrałam zwrot pieniędzy kwota była bardzo szybko przelana na moje konto w ciągu 2 dni roboczych .
Mimo wszystko polecam ubezpieczyciela i wiem że warto kupować ubezpieczenie bo naprawdę się przydaję ;)
Zaletyzwrot kosztów, pozytywna ekspertyza,Euro agd zakup w 2013 roku reklamacja w maju 2016 roku 500 zł - ubezpieczenie -
~m p k / 2016-08-31 01:34
Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł.
Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa.
Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba.
A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam
ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę.Wadylepiej się z nimi nie zadawać, szkoda pieniędzy -
~katarzyna / 2016-08-22 12:35
Mimo tylu komentarzy negatywnych, dodam mój - zdecydowanie pozytywny. Bardzo szybko, sprawnie, profesjonalnie załatwił sprawę szkody mojej micry likwidator towarzystwa ergo hestia - pan Bednarski.Spodziewałam się marudzenia o przesyłanie dziesiątek skanów i formularzy.Likwidator załatwił wszystkie formalności w ciągu 2 godzin.po 8 dniach od zgłoszenia na infolinii pieniądze znalazły się na koncie. Polecam! -
~Misiek2805 / 2016-08-09 11:29
Witam ubezpieczyłem telefon u tych oszustów."Gwarancja beztroski" okazała się beztroską dla ubezpieczyciela.Przy zakupie ubezpieczenia sprzedawca w komputroniku zapewniał ze ubezpieczenie obejmuje wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane,czy to z przyczyn losowych czy winy użytkownika niestety okazało sie inaczej.Przy wchodzeniu po schodach telefon wysunął mi się z kieszeni i stłukła się szyba ,po zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela dostałem odpowiedz że ubezpieczenie nie obejmuje tego rodzaju przypadków.Czyli co obejmuje ,przejechanie właściciela samochodem ,trafienie piorunem,potop,itp.Nie polecam chachmęci i oszuści 400zł wyrzucone w błoto lepiej zostawić sobie pieniądze na ewentualną samodzielną naprawę.Ergo hestia i koputronik to zwyczajni uszuści. ZaletyOmijać z dalekaWadySmierdzi -
~gość / 2016-08-02 15:12
Podzielam opinie poprzedników ...
Firma krzak, która wyłudza pieniądze w zamian nic nie dając, a euro agd rtv nagania klientów.
Omijać hestie z daleka . Staciłem czas i pieniadze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletybrak zaletWadychamstwo i ignorancja czyli dobra zmianakuchnia kupiona w euro agd rtv ubezpieczenie fabryczne za pół ceny naprawa od ręki -
~Mario / 2016-07-26 17:50
Wykupiłem ubezpieczenie które przed niczym nie zabezpiecza. Wysyłka sprzętu na własny koszt zwrot na własny koszt.
Odradzam jakikolwiek kontakt z tym ubezpieczycielem.ZaletyBrakWadyUbezpieczyłem dwa urządzenia jedno się zepsuło i okazało się że ten wariant tego nie obejmuje. Czyli nie obejmuje niczego. Za pełne ubezpieczenie można kupić tablet mniej prestiżowy i po prostu wymienić go na nowy wyjdzie taniej.150 PLN -
-
~Jack / 2016-07-20 18:20
Bardzo wszystko dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo trwa. Bardzo zły kontakt. Nie polecam.
Działają nieprofesjonalnie.Zaletykontakt na początkuWadyjuż maja potem wszystko gdzieś... -
~jarek / 2016-07-15 15:57
Mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie na sprzet rtv,własnie popsuł mi sie telewizor serwis zabrał do naprawy okazało sie ze musze zapłacic za częsci,hestia płaci tylko za wymiane czesci.
Dla mnie jest to smieszne
NIE POLECAM NIKOMU WYKUPYWANIA TEGO UBEZPIECZENIAZaletyNIE POLECAM NIKOMUWadyNIE POLECAM NIKOMU -
~Ewa / 2016-06-20 17:35
Nie kupujcie ubezpieczenia podróżnego w Hestii. Żeby otrzymać odszkodowania za repatriację ciała zmarłego w podróży żądają od dwóch lat ciągle nowych dokumentów a obecnie zdjęć z sekcji.
-
~andrZej / 2016-06-04 21:03
Hestia jest tak słabą firmą że klientów musi p0ozyskiwać w elektromarketach ze sprzetem rtv agd. Sprzedawcy nacjiągaja, ze wszystko ladnie sprawnie, a przy zglaszaniu okazuje sie ze nie naprawia i tylko czekaja by zlapac cie za slowka !!! szkoda slow ZaletybrakWadybrak -
~Klientka / 2016-06-03 13:10
Najgorszs firma jaka znam. Oczywiscie jak trzeba podpisac ubezpueczenie obiecuja wszystko zapewniaja ze tak bedzie a pitem za przeproszeniem gowno... robia wszystko aby noe wyplacic odszkodowania Nie polecam. Banda oszutow na pewno to do nich wroci i w koncu nikt u nich nic nie kupi ZaletyBrak!WadyCena oszustwo naciaganie -
~Okradziony / 2016-06-02 09:17
Dziadostwo mając nawet notkę z policji nie wyplacaja szkody sami decydują a potem wystawiają fakturę do zapłaty trzeba mieć pusto w głowie aby za400zł tracić opinie.moja opinia będzie zawsze negatywna ZaletyBrakWadyJawne sranie na klienta -
~Aga / 2016-06-02 07:40
Jestem niezadowolona z usług Hestii. Spalił sie zasilacz w komupterze, przedstawiłam opinie rzeczoznawcy myślałam że od razu zwrócą kasę , przeciez to nie dużo kosztuje. Nie , zabrali komputer do swojego serwisu żeby naprawić. Od 13.05 od zgłoszenia szkody komputer po naprawie wysłali 2.06 . Nie ma żadnej informacji na emaila co sie dzieje z twoja szkodą , dopiero po uporczywch telefonach , bo przecież nikt nie odbiera, można się coś dowiedzieć. Szczerze odradzam , miałam ubezpieczenie w PZU tam wystarczy opinia z serwisu , wypłacają kasę, i sobie naprawiasz w serwisie. ZaletybrakWadyzbyt długi czas oczekiwania na naprawę. -
~Katarzyna / 2016-05-13 14:17
Naciągacze i złodzieje. Trzeba znać się dobrze na swoim sprzęcie ( w tym wypadku laptop) żeby należało się od nich jakieś odszkodowanie lub naprawa na ich koszt. Jeżeli nie wymienisz wszystkich zepsutych części to nie należy ci się nic. ZaletyZadnychWadyDużo by wymieniać -
-
~słodki / 2016-05-10 14:31
hestia jest to firma b sprawna i przystępna tylko wtedy gdy chce złapać klienta-jak już go ma to robi wszystko co może żeby nie wypłacić odszkodowania.klientów swoich ma w głębokim poważaniu a ten niby rzecznik konsumentów hestii to wielka ściema, nie polecam tej firmy wręcz przeciwnie po moich doświadczeniach kto może niech ucieka z tego dziadostwa -
~Hallo13 / 2016-04-23 17:49
A ja będę walczyć- po wielkich bojach jestem już ( trzy lata temu zdarzenie-w ramach OC działalności gospodarczej- miałam nadzieję, że ubezpieczenie ochroni mnie przed nierzetelnością i roszczeniami klientów-a ci jak wiadomo są różni...) i dlatego też płaciłam kilka lat niemałe składki... no i zdarzyło się roszczenie o odszkodowanie... dużo by pisać.. w każdym razie byłam pewna , że moje OC tu zadziała w Hestii zresztą- a tu klapa!!!!!!!!pomijając zapisy w OWU, które praktycznie jak wyszło- że bez sensu płaciłam składki, bo cokolwiek by się nie zdarzyło- i tak nie miałam szans na jakiekolwiek odszkodowanie -ale co mnie zabolało to fakty: ze strony ubezpieczyciela zupełny brak odpowiedzi w terminie, brak kontaktu, brak stawienia się w sądzie, gdzie toczyła się moja sprawa ( mimo , że w OWU był taki zapis) a następnie po terminie odpowiedź niewinna z Hestii-że nie mają interesu , że w OWU są takie i takie paragrafy..itp; mój prawnik do rzecznika napisał-a ten odpisał, że ogólnie rzecz pojmując Hestia zaprzecza sama swoim zapisom. W kazdym bądź razie jestem na etapie sądowym! to straszne, że muszę walczyć o swoje i psuć sobie nerwy , płacić prawników itd- ale wiem jedno- w tej sprawie nawet do najwyższego Sądu pójdę- i nie odpuszczę- bo wiem, że ubezpieczyciel nie wywiązał się w najprostszych kwestiach ( nieterminowość, nierzetelność odpowiedzi-nie mówiąc o tym że naprawdę wg OWU -NIE istnieje zdarzenie- gdzie Hestia cokolwiek by pomogła!!!! ZaletyBRAKWadyWszystkie możliwe tzn. płacisz dla swojego dobrego samopoczucia i nadziei że jesteś bezpieczny-ale wiedz-że nie zyskasz nic w razie wypadku lub problemu- wręcz przeciwnie- dopiero w razie trudności i żądania spełnienia warunków umowy -zaczynają się prawdziwe problemyod 2010 r OC działalności gospodarczej w Hestii -
~oburzony / 2016-03-29 17:52
Miałem wykupione OC, AC, NNW, ubezpieczenie szyb: na kwotę 3670. Wymieniono mi szybę. Przy zawarciu ubezpieczenia na 2016 rok okazało się ze straciłem zniżki bo szkodę zlikwidowano kosztem AC. P.S. hestia owocnie współpracuje z licznymi kancelariami prawnymi, domyślacie się dla czego ? Nic im nie udowodnisz... ZaletyIluzja ochrony ubezpieczeniowejWadyNie doopisania -
~qwerty / 2016-03-18 16:34
Katastrofa i skandal!!! - Omijajcie z daleka - ubezpieczenie Autocasco - nie można doprosić się niczego, nie ma kontaktu z klientem, brak informacji o przebiegu likwidacji szkody, długie i niesprawne procedury, gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się co się dzieje Pani wiedziała mniej ode mnie, okazało się, że rzeczoznawca nie odesłał na czas dokumentów. Czekam już ponad dwa tygodnie na jakąkolwiek informację a stłuczone choć sprawne auto stoi na parkingu. Firma nie uznaje opinii rzeczoznawcy z warsztatu, który ma z Hestią umowę na likwidację szkody - przysłała więc własnego który celowo zawyżył kosztorys - cel: próba doprowadzenie do szkody całkowitej co w moim przypadku jest bzdurą!! Natychmiast zrywam z nimi umowę jak tylko ten cyrk się zakończy. Ogólnie - firma nieuczciwa, omijajcie szerokim łukiem! Najprawdopodobniej sprawa pójdzie do Sądu bo nie odpuszczę! ZaletybrakWadywszystko - nieuczciwa firma!!!
strona 36 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »