Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 841 opinii

1.80 / 5

  • Oferta
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena/Jakość
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafcio / 2016-11-03 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam niestety większość sprzętu AGD ubezpieczonego u nich z racji tego że chyba wszystkie sklepy oferuja ubezpieczenia własnie u nich - jak to na monopolistę robia co chca nie liczac się w ogóle z klientem. Od niedawna zmienili serwisy na centralne i tak jak tutaj piszecie trzeba wysyłać sprzet do narpawy na wlasny koszt, mało tego wspolpracuja z malo profesjonalnymi serwisami (kiedys bylo duzo lepiej). Prakla naprawiala mi sie kilka razy po kilka tygodni (kiedys w piatek przyjechal serwis zabral pralke i w poniedzialek byla juz sprawna), odkurzacz musze wyslac do Warszawy podczas gdy mieszkam w Krakowie - jakby tutaj malo serwisow bylo. O autoryzowanym serwisie przez producenta mozna pomarzyc. Ten z ktorym wpsoplacuja to taki w sam raz nadajacy sie do programu usterka (wymiana lozyska w bebnie pralki przy uzyciu majzla i mlotka). Mam nadzieje ze jak bede kupowal nastepny sprzet AGD bedzie wiekszy wybor w ubezpieczycielach.
    Zalety- nawet mila obsluga (chodzi o osoby po drugiej stronie sluchawki)
    - ubezpieczenie od awarii działa jak należy (3x naprawiana zmywarka - koszt przekroczyl już chyba nawet jej wartość zakupu) natomiast slaby serwisant z ktorym wspolpracuja.
    - serwisant zmywarek w Krakowie jest OK - wymienia czesci ktorych nawet bym sie nie spodziewal i to na oryginaly.
    Wady- wpsolpracuja z kiepskim serwisem mimo iz w miescie gdzie mieszkam jest autoryzowany serwis.
    - nie maja ubezpieczenia od wszystkiego
    - serwis pralek to nadaje sie do programu usterka (wymiana lozyska w bebnie pralki przy uzyciu majzla i mlotka)
  • ~artur / 2016-10-20 20:22
    Ja byłem bardzo zadowolony. Zarówno z jakości jak i z szybkości usługi chociaż ciężko było się dodzwonić.
    Synowi pękła szybka w telefonie szkodę zgłosiłem w środę, a już w czwartek kurier pukał do mych drzwi, a w środę telefon był s powrotem w użytkowaniu i oprócz wymienionej szybki wymienili: baterię, moduł wyświetlacza, font cover + LCD i lampę oraz obudowę.
    Tak więc nie wiem czy byłem wyjątkiem czy nie ale po przeczytanych wpisach na forach też byłem pełen obaw że trzeba będzie robić na własny koszt.
    Pozdrawiam wszystkich
    Zaletyszybkość działania
    Wadytrudność z połączeniem
  • ~taka.tam / 2016-10-10 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo hestia to oszusci . kupiłam tafelon za 2000tyś zl do tego ubezpieczenie za 400 zl . i w niedziele bylam na spacerze z synkiem i ustalismy bo maluszkowi rozwiazalo sie sznurowadlo i tefefon wpadl do kalurzy niestety byl w niej kamien. Dzwonie zgosic szkode i okazalo sie ze nie byly to wypadek spowodowany przyczyna zewnetrza . tefwlon jest ubezpieczony od zalania i od upadku ,ale ja tej sprawy tak nie zostawie udam sie do radcy prawnego konsumenta . nie po to placilam tak duze pieniadzw zeby oni mnie zignorowali. ;) juz nigdy nic nie ubezpiecze w hesti bo to ,zlodziejstwo po prostu
    2000 zl
  • ~Zarozumiały / 2016-09-09 20:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Odnoszę wrażenie, że oceniacie ubezpieczyciela przez pryzmat sprzedawcy w sklepie. Nie ma ubezpieczeń "od wszystkiego", zawsze są wyłączenia odpowiedzialności oraz przesłanki do jej uznania. Ubezpieczenie zwane rozszerzoną gwarancją chroni od wypadków spowodowanych przyczyną zewnętrzną! Więc jak pies Ci szczeknie nad uchem, podskoczysz ze strachu i telefon wypadnie Ci z rąk to jest to wypadek spowodowany przyczyną ZEWNĘTRZNĄ! Jeśli położysz telefon na skraju stołu i przecierając stół ścierką "niechcący" trącisz go łokciem, to jesteś sam sobie winien i nie ma tu przyczyny zewnętrznej.

    Pojmijcie, że nie ma ubezpieczeń od wszystkiego, a to co mówi Wam "doradca" w sklepie zweryfikujcie sobie w ogólnych warunkach... aaaa i jeszcze drobna rada - zgłaszajcie szkody na infolinii opisując wszelkie szczegóły zdarzenia. Czasem "drobny" szczegół w postaci tego psa jest czynnikiem decydującym w tym jaką decyzję otrzymacie od ubezpieczyciela.

    Nie ma za co.
  • ~Sandy / 2016-09-03 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia to oszuści!!!!!!!
    Kupiłam telefon Samsung A3 2016 za 999 zł w salonie Media Expert plus gwarancję"przypadkowe uszkodzenie" za 287 zł, gdyż sprzedawca zapewnił mnie,że gdy mi spadnie lub się zaleje to bez problemu telefon zostanie naprawiony lub wymieniony i po tygodniu telefon wpadł do wody..... Oczywiście nie bałam się o gwarancję, ponieważ skoro przypadkiem telefon wypadł mi do wody to powinni mi ją uznać niestety zostałam z zepsutym telefonem i do tego gwarancji mi nie uznano, ponieważ nie było to spowodowane " czynnikami zewnętrznymi" tylko w umowie nie ma definicji co to czynniki zewnętrze.

    Media Expert i Ergo Hestia to banda naciągaczy i oszustów, unikajcie ich jak najdalej!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągcze i oszuści
    Korzystałam tydzień a zapłaciłam ok 1300 zł w Media Expert
  • ~BAban / 2016-09-02 14:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Zakupiłam aparat w Euro AGD z dodatkowym ubezpieczeniem plus .
    niestety aparat został uszkodzony wpadł do wody .
    Zgłosiłam szkodę cały process odbywał się dość długo ponieważ ponad 14 dni, lecz reklamowany sprzęt został zakwalifikowany do wymiany na nowy sprzęt. niestety nie było już go w sprzedaży w danym sklepie to miałam do wyboru zwrot pieniędzy lub wybranie ponownie sprzętu w Euro agd . Wybrałam zwrot pieniędzy kwota była bardzo szybko przelana na moje konto w ciągu 2 dni roboczych .
    Mimo wszystko polecam ubezpieczyciela i wiem że warto kupować ubezpieczenie bo naprawdę się przydaję ;)
    Zaletyzwrot kosztów, pozytywna ekspertyza,
    Euro agd zakup w 2013 roku reklamacja w maju 2016 roku 500 zł - ubezpieczenie
  • ~m p k / 2016-08-31 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł.
    Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa.
    Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba.
    A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam

    ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę.
    Wadylepiej się z nimi nie zadawać, szkoda pieniędzy
  • ~katarzyna / 2016-08-22 12:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Mimo tylu komentarzy negatywnych, dodam mój - zdecydowanie pozytywny. Bardzo szybko, sprawnie, profesjonalnie załatwił sprawę szkody mojej micry likwidator towarzystwa ergo hestia - pan Bednarski.Spodziewałam się marudzenia o przesyłanie dziesiątek skanów i formularzy.Likwidator załatwił wszystkie formalności w ciągu 2 godzin.po 8 dniach od zgłoszenia na infolinii pieniądze znalazły się na koncie. Polecam!
  • ~Misiek2805 / 2016-08-09 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ubezpieczyłem telefon u tych oszustów."Gwarancja beztroski" okazała się beztroską dla ubezpieczyciela.Przy zakupie ubezpieczenia sprzedawca w komputroniku zapewniał ze ubezpieczenie obejmuje wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane,czy to z przyczyn losowych czy winy użytkownika niestety okazało sie inaczej.Przy wchodzeniu po schodach telefon wysunął mi się z kieszeni i stłukła się szyba ,po zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela dostałem odpowiedz że ubezpieczenie nie obejmuje tego rodzaju przypadków.Czyli co obejmuje ,przejechanie właściciela samochodem ,trafienie piorunem,potop,itp.Nie polecam chachmęci i oszuści 400zł wyrzucone w błoto lepiej zostawić sobie pieniądze na ewentualną samodzielną naprawę.Ergo hestia i koputronik to zwyczajni uszuści.
    ZaletyOmijać z daleka
    WadySmierdzi
  • ~gość / 2016-08-02 15:12
    Podzielam opinie poprzedników ...
    Firma krzak, która wyłudza pieniądze w zamian nic nie dając, a euro agd rtv nagania klientów.
    Omijać hestie z daleka . Staciłem czas i pieniadze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak zalet
    Wadychamstwo i ignorancja czyli dobra zmiana
    kuchnia kupiona w euro agd rtv ubezpieczenie fabryczne za pół ceny naprawa od ręki
  • ~Mario / 2016-07-26 17:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiłem ubezpieczenie które przed niczym nie zabezpiecza. Wysyłka sprzętu na własny koszt zwrot na własny koszt.
    Odradzam jakikolwiek kontakt z tym ubezpieczycielem.
    ZaletyBrak
    WadyUbezpieczyłem dwa urządzenia jedno się zepsuło i okazało się że ten wariant tego nie obejmuje. Czyli nie obejmuje niczego. Za pełne ubezpieczenie można kupić tablet mniej prestiżowy i po prostu wymienić go na nowy wyjdzie taniej.
    150 PLN
  • ~Jack / 2016-07-20 18:20
    Bardzo wszystko dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo trwa. Bardzo zły kontakt. Nie polecam.
    Działają nieprofesjonalnie.
    Zaletykontakt na początku
    Wadyjuż maja potem wszystko gdzieś...
  • ~jarek / 2016-07-15 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie na sprzet rtv,własnie popsuł mi sie telewizor serwis zabrał do naprawy okazało sie ze musze zapłacic za częsci,hestia płaci tylko za wymiane czesci.
    Dla mnie jest to smieszne

    NIE POLECAM NIKOMU WYKUPYWANIA TEGO UBEZPIECZENIA
    ZaletyNIE POLECAM NIKOMU
    WadyNIE POLECAM NIKOMU
  • ~Ewa / 2016-06-20 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie ubezpieczenia podróżnego w Hestii. Żeby otrzymać odszkodowania za repatriację ciała zmarłego w podróży żądają od dwóch lat ciągle nowych dokumentów a obecnie zdjęć z sekcji.
  • ~andrZej / 2016-06-04 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia jest tak słabą firmą że klientów musi p0ozyskiwać w elektromarketach ze sprzetem rtv agd. Sprzedawcy nacjiągaja, ze wszystko ladnie sprawnie, a przy zglaszaniu okazuje sie ze nie naprawia i tylko czekaja by zlapac cie za slowka !!! szkoda slow
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Klientka / 2016-06-03 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszs firma jaka znam. Oczywiscie jak trzeba podpisac ubezpueczenie obiecuja wszystko zapewniaja ze tak bedzie a pitem za przeproszeniem gowno... robia wszystko aby noe wyplacic odszkodowania Nie polecam. Banda oszutow na pewno to do nich wroci i w koncu nikt u nich nic nie kupi
    ZaletyBrak!
    WadyCena oszustwo naciaganie
  • ~Okradziony / 2016-06-02 09:17
    Dziadostwo mając nawet notkę z policji nie wyplacaja szkody sami decydują a potem wystawiają fakturę do zapłaty trzeba mieć pusto w głowie aby za400zł tracić opinie.moja opinia będzie zawsze negatywna
    ZaletyBrak
    WadyJawne sranie na klienta
  • ~Aga / 2016-06-02 07:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem niezadowolona z usług Hestii. Spalił sie zasilacz w komupterze, przedstawiłam opinie rzeczoznawcy myślałam że od razu zwrócą kasę , przeciez to nie dużo kosztuje. Nie , zabrali komputer do swojego serwisu żeby naprawić. Od 13.05 od zgłoszenia szkody komputer po naprawie wysłali 2.06 . Nie ma żadnej informacji na emaila co sie dzieje z twoja szkodą , dopiero po uporczywch telefonach , bo przecież nikt nie odbiera, można się coś dowiedzieć. Szczerze odradzam , miałam ubezpieczenie w PZU tam wystarczy opinia z serwisu , wypłacają kasę, i sobie naprawiasz w serwisie.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt długi czas oczekiwania na naprawę.
  • ~Katarzyna / 2016-05-13 14:17
    Naciągacze i złodzieje. Trzeba znać się dobrze na swoim sprzęcie ( w tym wypadku laptop) żeby należało się od nich jakieś odszkodowanie lub naprawa na ich koszt. Jeżeli nie wymienisz wszystkich zepsutych części to nie należy ci się nic.
    ZaletyZadnych
    WadyDużo by wymieniać
  • ~słodki / 2016-05-10 14:31
    hestia jest to firma b sprawna i przystępna tylko wtedy gdy chce złapać klienta-jak już go ma to robi wszystko co może żeby nie wypłacić odszkodowania.klientów swoich ma w głębokim poważaniu a ten niby rzecznik konsumentów hestii to wielka ściema, nie polecam tej firmy wręcz przeciwnie po moich doświadczeniach kto może niech ucieka z tego dziadostwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 841
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 761
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 630
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 468
Uniqua
Ocena: 2.09, ilość opinii: 446
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4019
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104