Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 832 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena/Jakość
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~martysia / 2018-02-21 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! NIE DAJCIE SIE NACIAGNAC NA TO UBEZPIECZENIE, smiech na sali. Nie wiem kogo oni tam zatrudniaja do napraw, telefon wrócił do mnie juz 2 raz sama nie wiwm czy nie w gorszym stanie niź wcześniej, miał pęknieta szybke a teraz po wymianie nie działa dotyk, widać że fuszerka bo obudowa odchodzi od szybki, rece opadaja zastanawia mnie tylko po co zachecaja do ubezpoecxenia skoro i tak nic z tefo nie mam pieniadze w bloto!
  • ~Aga / 2018-02-08 15:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam pełna obaw jak zgłaszam awarię komputera który zepsuł się 2 dni po gwarancji producenta byłam pewna ze ubezpieczyciel coś wymyśli że z mojej winy a niby też jest przypadkowe uszkodzenie w polisie, miła niespodzianka w ciągu tygodnia komputer wrócił naprawiony.
  • ~Patryk / 2018-01-25 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo. Szkoda pieniędzy. Naprawa z OC sprawcy trwała tydzień, a auto zastępcze tylko na 5 dni. ,,Opiekun likwidacji szkody'' nie odbiera telefonu przez kilka dni. Nie odpisuje na maile. ,,Eksperci'' Ergo Hestii lepiej wiedzą od ASO Volkswagena ile powinna trwać naprawa. Zgodnie z umową należy mi się naprawa pojazdu na oryginalnych częściach, tak aby odtworzyć wartość pojazdu sprzed kolizji. Nic z tych rzeczy. ASO VW uważa, że trzeba zderzak wymienić na nowy, a eksperci Ergo uważają, że trzeba go zdjąć, zeszlifować, pospawać, pomalować i założyć. I to maksymalnie w 5 dni. DRAMAT!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Adam S. / 2018-01-17 13:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam.
    Ze EH zetknąłem się po raz pierwszy, gdy delikwent na "stopie" wjechał w tył mojego pojazdu. Zgłosiłem szkodę z OC sprawcy, który był własnie ubezpieczony w EH. Zgłoszenie telefoniczne przebiegło bez problemów. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie miła panienka, z informacją, iż może na podstawie zdjęć i mojego opisu dokonać likwidacji szkody, jeśli zależy mi na czasie. Zrezygnowałem z tej opcji i czekałem na orzecznika-likwidatora z EH. Ten punktualnie zjawił się za dwa dni. Po dokładnym sfotografowaniu mojego pojazdu, poprosił mnie do swojego samochodu, gdzie w ciągu 20 minut wyliczył i przedstawił mi: wartość mojego pojazdu, proponowaną wypłatę odszkodowania, które w zupełności mnie zadowalało. Było to dla mnie wielkim zaskoczeniem, gdyż spodziewałem, się iż potrwa to znacznie dłużej i oczywiście "zdalnie". Po chwili siedząc w cieplutkim samochodzie miałem wydrukowane wszystkie dokumenty i zapewnienie likwidatora, iż środki zostaną przelane ciągu 7 dni. Właśnie minęły dwa dni, a ja mam kasę na koncie :) Polecam obsługę w tej firmie, a Pana likwidatora (Paweł P.) obsługującego teren Katowic serdecznie pozdrawiam. Prezentuje on pełen profesjonalizm i kompetencje w tym co wykonuje oraz szybkość działania. Polecam tą firmę.
    ZaletySzybkość i pewność działania, profesjonalizm i kompetencje likwidatora szkód.
    WadyBrak
  • ~MarcinB / 2018-01-16 08:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad miesiąca próbuje wypowiedzieć umowę polisy o ubezpieczenia na życie. Łaskawie po miesiącu odpisali mi, że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Według mnie celowo zwlekali aby wyłudzić miesięczną składkę... sprawa trafi do federacji konsumentów...
  • ~Paweł / 2018-01-15 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Było super - a jest??.
    Jestem klientem Ergo Hestia od lat. Ubezpieczam Domy, samochody, zawsze ubezpieczenie podróżne, no i to co zepsuło wizerunek telefon.
    od początku:
    Naprawa z AC, auto zastępcze, naprawa w ASO, żadnych problemów , szybko sprawnie i w miłej atmosferze (ale to było z 4 lata temu)
    Asistance na dużego busa, na czas na miejsce i bardzo profesjonalnie (no ale to było z 2 lata temu).

    No i telefon pobity ekran.
    Prowadzi "super firma" Logisfera33. No i cały czar prysł. szkoda uznana, telefon do wyznaczonego serwisu(oczywiście był zmieniany bo to nie był ASO i bym gwarancję producenta stracił), informacja że naprawa się zakończy do 11-01-2018. Czekam na telefon a tu nic, okazuje się że nikogo nic nie obchodzi i nie raczą poinformować że czas się przedłuża ze względu na brak części. Wysyłają pismo na zasadzie poczekasz se tyle co my zechcemy.

    Na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę kiedy ma się udział własny ja mam 20%, to nie wiadomo od czego te 20% jest liczone, powinno być od faktury jaką płaci Ergo Hestia, ale nikt się tego nie dowie bo to tajemnica, a ty płać tyle co powiedzą. Dam im jeszcze tydzień i zabieram sprzęt. Zapłacę i naprawie gdzie indziej.

    Ubezpieczenie telefonu było ostatnią rzeczą jaką ubezpieczyłem w HEESTI.

    Zaletybyły kiedyś, teraz brak
    Wadynie było kiedyś, a teraz mam wrażenie że LOGISFERA33 jest największą wadą.
  • ~Wojtek / 2018-01-09 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , nic więcej , jak z resztą cała ta branża.
    Przez 4 lata ubezpieczałem dom , garaż i dwa samochody , kosztowało mnie to ok. 1500 pln rocznie , byłem przekonany,że jestem zbezpieczony z każdej strony. Dopiero jak zgłosiłem pęknięcie płyty indukcyjnej jako elementu szklanego okazało się , że akurat tego moje ubezpieczenie nie obejmuje ani w ramach ubezpiczenia szklenia , ani w ramach zdarzen losowych , bo na polisie mam ubezpieczenie mienia , a płyta należy nie do mienia , a do wyposażenia , ot taka subtelna różnica , o której przeciętny Kowalski powinien wiedzieć . W tym roku wybiorę innego złodzieja choć będzie drożej , to tak dla zasady.
  • ~Anonim / 2018-01-08 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!!! Mają gdzieś Klienta! Naprawa samochodu wyceniona przez Toyotę na około 2,5 tyg a Oni twierdzą że w 4 dni powinna się naprawa odbyć. Samochodem praktycznie nie da się jeździć a Oni problemu nie widzą, po awanturach jest w końcu auto zastępcze ale... po tygodniu wypożyczalnia odbiera samochód bo Hestia nie może się z nimi dogadać i nie przedłuża umowy, a hestia twierdzi że zastępczy się już nie należy mimo że swojego dalej nie mam. Jak można zostawić Klienta tak na lodzie ?!?! W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji.
    Zaletybrak
    Wadybrak odpowiedniego podejścia do Klienta, brak osoby decyzyjnej w sprawie, brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem z ich strony
  • ~xxx / 2018-01-05 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniżają odszkodowania OC w sposób tak drastyczny, że auto dałoby się naprawić chyba tylko kupując części z demobilu. W każdej wycenie używają prze;licznika na podstawie najtańszych, słabej jakości dostępnych zamienników. Nie ważne, że udokumentowany jest fakt, że auto od zawsze naprawiane jest na oryginałach.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo, nie uwzględnianie stanu faktycznego auta sprzed kolizji, drastyczne zaniżanie odszkodowań.
  • ~Ja49 / 2017-12-22 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczyłem ekspres do kawy i to był błąd i niepotrzebnie wydane pieniądze. W zakresie ubezpieczenia było m. in. "przypadkowe uszkodzenie". W trakcie załatwienia sprawy związanej z awarią okazało się, że otrzymałem ekspres z pękniętym zbiornikiem wody czego nie stwierdziłem podczas dostawy. Zgłosiłem ponownie szkodę ze wskazaniem iż powstała prawdopodobnie w trakcie transportu. Ponieważ TNT nie uznało swojej winy więc z braku możliwości udowodnienia jej okoliczności, zażądałem zakwalifikowania usterki jako "przypadkowe uszkodzenie". Niestety Ergo wykorzystało to do odrzucenia reklamacji.
    Nadmieniam, że sprawa ciągnęła się ok. 1.5 miesiąca, kontaktowało się ze mną kilkunasu “konsultantów” a koszt naprawy mieści się w granicach 100Pln.
    Pytanie: co w takim razie obejmuje klauzula “przypadkowe uszkodzenie”?
    Zaletyzero
    WadyPrzewlekłe i nieprofesjonalne załatwianie sprawy, niekompetentny personel i szukanie byle pretekstu by uniknąć uznania reklamacji
  • ~Piko / 2017-12-19 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Sa tragiczni mijac szerokim łukiem
    Wiele ukrytych kosztow przy realizacji szkody za wszystko płaci klient
    Zanizaja wycene
  • ~Grazyna / 2017-12-18 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaja ubezpieczenia, ktore w rzeczywistosci NIC Nie ubezpieczaja. Jest to po prostu wyludzenie pieniedzy a w razie nieszczescia po prostu wykrecaja sie wlasnymi definicjami na znaczenie polskich slow. OSZUSTWO NA DUZA SKALE! NIE POLECAM I OSTRZEGAM!
    ZaletyBrak
  • ~Paweł / 2017-12-11 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia to oszuści ubezpieczenie rtv nie działa w umowie jest klijent płaci za wysyłke zawsze wina użytkownika nie polecam
  • ~BOG / 2017-11-23 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!! oszukują !!! wypłacają bardzo zaniżone odszkodowanie OC, bez zgody poszkodowanego.
    Omijać szerokim łukiem !!!
    Szkoda zdrowia .
    Zaletynie ma zalet
    Wadyoszukują
  • ~Malin77 / 2017-11-22 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakryczna firma,tylko utrudnienia i kompletny brak chęci do pozytywnego załatwienia sprawy.
    WadySame wady.
  • ~Oszukana / 2017-10-31 15:34
    Witam,

    czytam powyższe komentarze i mam podobne doświadczenia.
    Ubezpieczyłam laptop za ponad 600 zł, nie z mojej winy został uszkodzony zawias czego skutkiem było rozwarstwianie się klawiatury i pękanie matrycy. Szkodę zgłosiłam, zrobiłam dokładne zdjęcia i otrzymałam odpowiedź, że wynikła szkoda nie jest objęta ubezpieczeniem, pomimo iż na umowie wyraźnie jest napisane, iż ubezpieczeniu podlegają również szkody przypadkowe. Dodam, że musiałam we własnym zakresie opłacić kuriera w obie strony (2x23zł) plus ekspertyzę - 60 zł.
    Oczywiście nie odpuszczę i będę walczyć o swoje.
    Wynika z tego, że działania ergo hesti mają na celu tylko wyłudzenie pieniędzy.
    Co Państwo mi doradzają albo jakie Państwo podjęli kroki w podobnych sytuacjach?
    Zaletybrak
    Wadyistnienie ergo hesti
    Nigdy więcej!
  • ~Max / 2017-10-27 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy nikomu.
    Poraz pierwszy spotkalem tak nieodpowiedzialna firme.
    Od 2 miesiecy kontakt praktycznie zaden. Wymowilem ubezpieczenie mieszkania i juz 3 krotnie pisalem listy polecone, an ktore odpowiedz dostaje po 3 tygodniach.
    Strach pomyslec co jest w przypadku szkody.
    Goraco odradzam
    Zaletynie ma zadnych
    Wadysame minusy. Kontakt telefoniczny , taki, ze nikt nie odbiera teleonu.
  • ~dameron / 2017-10-25 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu... wykupione ubezpieczeczenie na laptop od wszystkiego. obudowa pekla (wada fabryczna) a Hestia stwierdzila ze moje 700 zl ubezpieczenia nie kwalifikuje mnie do naprawy badz wymiany matrycy bo to USZKODZNIE KOSMETYCZNE !!! unikac zlodzieji .
  • ~Olaa / 2017-10-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Ergo Hestia to chyba najgorsza firma ubezpieczeniowa wykupiłam ubezpieczenie na telefon za ponad 1000zl oddałam do serwisu dostałam odmowę ponieważ telefon został zalany gdzie to kompletne bzdury.
    WadyBardzo drogo a itak odeślą Cię z kwitkiem
    2,5 roku
  • ~Ela,ela / 2017-10-09 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podejrzenienie że coś niedobrego dzieje się z moim ubezpieczeniem na życie, nie można się skontaktować z osobą odpowiedzialną, za każdym razem kiedy dzwoni (z formularza kontaktowego) do mnie ktoś z Hesti to tylko po to aby sprzedać ubezpieczenie,ale w momencie kiedy chcę się coś dowiedzieć o swoim ubezpieczeniu rozmowa jest rozłączana
    Wrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 832
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 742
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 620
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 448
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 292
Allianz
Ocena: 1.38, ilość opinii: 279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4489
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009