ZaletyBrak!!!
strona 32 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Marlena / 2018-09-19 15:36Ocena: 1.00 / 5
Banda klamcow. Jako poszkodowana w wypadku musze blagac by wyplacili mi za naprawe auta. Likwidator mowi , ze za gora 2 tyg. bedzie kasa na moim koncie. A opiekonka szkody przeciaga jak tylko moze z ta wyplata. Tydzien temu napisala ze przelala pieniadze, a dzis mowi, ze tylko zlecila przelew. Banda klamcow!!! A czlowiek sie musi zapozyczac, by rodzine wykarmic. -
-
~KKKK / 2018-09-17 12:21Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałam oszukana przez EH. Miałam wypadek komunikacyjny. Przedstawiłam całą dokumentacje taka sama do ubezpieczenie NNW I OC sprawcy. Obie szkody likwidowane były przez EH. Z NNW dostałam wypłatę odszkodowania z Oc mi odmówiono. Dopiero po odwołaniu z Oc wypłacili jakieś małe grosze odmawiając kosztów rehabilitacji twierdząc ze mogłam to zrobić na NFZ. Tłumaczyłam ubezpieczycielowi, ze nie było takiej możliwości . Dodam ze na skierowaniu miałam pilne. Wypadek był w kwietniu 2018 a najlblizy termin na NFZ styczeń 2019. Niestety zadna placówka medyczna nie chciała wystawić zaświadczenia o terminie oczekiwania. Sprawę kieruje do Rzecznika a potem na drogę sądowa. Czy ktoś także miał taki przypadek ? Dla mnie to jest oszukiwanie Poszkodowanych !!!! -
~Nick / 2018-09-15 14:38Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu. Maile nie docierają, infolinia jak ze średniowiecza a formularz kontaktowy na stronie tylko po to by ładnie wyglądał. ZaletyBrakWadySame wady -
~Barbara / 2018-09-08 12:48Ocena: 1.00 / 5
Naprawiają sprzęt w nie autoryzowanym, utrata gwarancji producenta jedno wielkie oszustwo.Naciąganie NIE POLECAM WadyNaciąganie klienta -
~Marta / 2018-09-04 20:24Ocena: 1.00 / 5
To jest jakis kosmos poraz kolejny oplacam sklade OC a oni przysylaja mi listownie ze nie zostalo oplacone OC. Nie dostalam zadnych dokumentow do domu poczta ze jest zmiana numeru ploslisy skoro raz wplacam na jeden numer i nie jestem poinformowana o zmianie robie kokejny raz. Piszac e-maila z prozba o kontakt dnia 20.08.2018 do tej pory nie skontaktowal sie ze mna nikt kpiny i brak slow... nie polecam!!!!! ZaletyZalety 0!!!!!WadyBrak kompetencji i totalne zlewanie klienta -
~Sylwia / 2018-08-29 09:31Ocena: 1.00 / 5
Porażka zgłoszenie szkody naprawy pralki trwa już prawie miesiąc ciągle inne bajeczki wymyślane ale jak pieniądze za ubezpieczenie to potrafili wziąść!!!! Nie polecam... Zaletyzero -
~Gość / 2018-08-24 12:36Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Nawet na jedną gwiazdkę nie zasługują. ZaletyBrakWadyNiemozna się doczekać wypłaty odszkodowania. -
~Jerry / 2018-08-24 05:45Ocena: 1.00 / 5
Kupilem zmywarke po wygaszeniu zwyklej gwarancji przyszedl czas na dodatkowa no i masz padla pompa w zwiazku z tym telefonik do firmy pogadane i serwis na drugi dzien pompa wymontowana i nastapila cisza na ok 1,5 miesiaca. To mnie bardzo rozwscieczylo bo ile mozna czekac. No jakos dali rade. Lepsza sytuacja teraz jest poniewaz wg mnie padl programator zamek nie domyka i blat od ciepla kuchenki gazowej sie rozchodzi. W zwiazku z tym sprzet zabrali okazuje sie ze sprawny a blat jak to pani konsultant stwierdzila to uszkodzenie estetyczne i nie podlega gwarancji ZaletyBrakWadyTragedia, syf -
-
~luk / 2018-08-22 18:27Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie na sprzęt w ramach przedłużonej gwarancji to kpina. Na część trzeba czekać 30 dni, zero konkretnej pomocy,a klient pozostawiony sam sobie. Jednym słowem NIEMOC I BEZRADNOŚĆ.Unikać jak ognia -
~danuta / 2018-08-18 23:50Ocena: 1.33 / 5
W dniu 02.04.2018r mój syn był uczestnikiem kolizji bez swojej winy potwierdzonej przez Policję.Ergo Hestia namówiła go do bezgotówkowej likwidacji szkody w warsztacie samochodowym w Gdańsku. Kwiecień maj i połowę czerwca auto stało na ulicy następnie laweta z warsztatu zabrała je do naprawy. Jest II połowa sierpnia a auto dalej nienaprawione. Reklamował mailowo, sms, telefonicznie w Hestii i Warsztacie - bez efektu.To już prawie 5 miesięcy.To jest skandaliczne.Hestia powinna się wstydzić swojej nieudolności i braku profesjonalizmu - to jest totalne olewanie klientów. ZaletybrakWadysame wady -
~TADEUSZ / 2018-08-16 14:10Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków laptop po zalaniu klawiatury został zabrany przez kuriera przysłaneg przez hestię.Na wymianę klawiatury czekałem 43 dni. Po złożeniu 2 reklamacji i interwencji rzecznika odesłano mi laptop z wymienioną klawiaturą tyle tylko że nie wiadomo co to za klawiatura, ponieważ jest inna niż była moja, a co najważniejsze jest UŻYWANA !!! Nie polecam tej "firmy" ponieważ w umowie mają tyle kruczków prawnych że głowa mała. ZaletyB R A KWadyOPIESZAŁOŚĆ , NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW, NACIĄGANIE KLIENTÓW -
~Kubacki / 2018-08-14 15:42Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem autko z ubezpiem jeszcze na dwa miesiące po 6 miesiącach przychodzi jakaś rekalkulacje nie wiadomo dlaczego skoro mam wszystkie zniszki i mieszkam w wiosce oddalonej od sprzedającego mi auto wcześnie zrobili mi rekalkulacje na Poznań po zmianie adresu o dziwo to samo ???????? masakra naprawdę złodziejstwo!! Bo jak to wytłumaczyć nik ze mną się nie kontaktował do tej firmy praktycznie nie da się dodzwonić, banda i tyle ZaletyŻadneWadyZero kontaktu np chyba że pocztą -
~Przemysław / 2018-08-10 10:55Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie odradzam. Może i są drudzy co do wielkości w PL, ale nie warto przechodzić przez tę nędzną obsługę dla tych paru złotych ZaletyCenaWadyWszystko inne. Obsługa szkody to dramat w przypadku tego ubezpieczyciela -
~Marcin / 2018-08-08 08:36Ocena: 1.00 / 5
Sprzedałem auto, wypowiedziałem umowę, poprosiłem o anulowanie składki za okres od sprzedaży do wypowiedzenia umowy. Konsultant na infolinii sam zasugerował mi napisanie pisma. Na moje pismo nie odpowiedzieli i skierowani sprawę do kancelarii prawnej. Stanowczo odradzam. Obsługa klienta kuleje. -
~Krzysztof / 2018-07-26 10:09Ocena: 1.00 / 5
Odradzam stanowczo. Z ubezpieczenia mieszkania za zalanie łazienki wypłacili kwotę 274zl. To mówi samo za siebie i nie wymaga dalszych komentarzy. Masakra... ZaletyBrak -
~stanislaw / 2018-07-22 08:45Ocena: 1.00 / 5
Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
nr zgloszenia WR-20/6733/18
Nie polecam tej firmyWadybrak zinteresowania klientem -
-
~stanislaw / 2018-07-22 08:43Ocena: 1.00 / 5
Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
nr zgloszenia WR-20/6733/18
Nie polecam tej firmyWadybrak zinteresowania klientem -
~Kachorka / 2018-07-19 10:17Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza jakość obsługi jakiej doświadczyłam. Zarozumiała i arogancka obsługa klienta, krzycząca Pani na infolinii, niekompetencja i brak podejścia. Od razu nastawiona na atak. Nikomu nie polecam. Najgorsze ubezpieczenie na rynku. ZaletyŻadnychWadyWszystko! -
~Paweł / 2018-07-16 12:17Ocena: 1.00 / 5
Totalnie nic nie reprezentują sobą... NIE POLECAM, ta sama sytuacja kupiłem samochód i oczywiście naliczali mi dopłatę za okres o którym nie wiedziałem o tym że będę musiał coś dopłacać, tak w skrócie Wadyzłodzieje
Ironiczny i sarkastyczny personel na infolinii
zero dbania o klienta
zero strategii utrzymania klierta -
~Ania / 2018-07-12 21:36Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!Kupiłam samochód ubezpieczony i opłacony w MTU Ergo Hestia po około 50 dniach wypowiedziałam ubezpieczenie u nich a po miesiącu dostałam pismo od Hesti że mam im zapłacić 1220zł za te 50dni.Co ciekawe nakaz płatniczy jest wystawiony z data 22.05 ja umowę wypowiedziała 26.06 a pismo z nakazem płatniczymi otrzymałam 12.07
Jak dla mnie to jest próba wyłudzenia!!
NaciągaczeWadyZłodzieje
strona 32 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
