Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 836 opinii

1.80 / 5

  • Oferta
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena/Jakość
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie odpuszczę 23 / 2023-02-16 04:47
    Ocena: 1.00 / 5
    MOJA PRYWATNA OPINIA NA TEMAT INNYCH OPINII NA TYM PORTALU.
    Być może się mylę, ale sądząc po moich ostatnich doświadczeniach z ERGO HESTIA , pozwolę sobie wyrazić własną opinię, iż te niby pozytywne opinie 5/5 są w większości sterowane z Sopotu w celu zrównoważenia wielu opinii negatywnych, ponieważ myślę, że przypadki, że ktoś pisze spontanicznie - sam z siebie, pochwałę tutaj za bycie „normalnie” obsłużonym za swoje pieniądze, są niezwykle rzadkie, a takich właśnie sytuacji dotyczą te opinie 5/5.
    Pochwała mogłaby się pojawić za coś naprawdę extra - np. Po kilku latach współpracy SEH dało mi dodatkową, niespodziewaną zniżkę składki - lub coś podobnego
    Psychika ludzka tak działa, że reakcja emocjonalna ( w tym wypadku wpis tutaj ) pojawia się w sytuacjach ekstremalnych - bardzo pozytywnych lub bardzo negatywnych . W sytuacjach normalnych standardowych reakcji po prostu nie ma.
    ZaletyNie stwierdzono
    WadyBrak ludzkiego traktowania klienta, kombinowanie jak się ustawić, żeby nie wypłacić odszkodowania - może mimo swojego wieku - 62 lata - jestem naiwny , ale dla mnie to szok
  • ~nie ważne / 2015-08-17 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wszelki kontakt z agentem był ba zasadzie ze skoro Juz się skontaktowałam to już muszę wyrazic zgodę na wszelkie umowy. Kwestia ubezpieczenia to 30 zl wiec nie będę zmieniać ubezpieczalni agent na moje wahania odpowiedział mi ze mam szanować czas innych i ze zmarnowała na mnie 2 dni ! Powiedziałam pani ze zostawiam te Ubezpiecze ie to na koniec spytała biorę cY nie powiedziałam ze nie to usłyszałam " do widzenia " i odłożone słuchawkę czytając opinie widzę ze niema co się dziwić
    ZaletyŻADNYCH
    Wadybrak kultury , naciskiem musisz
  • ~niemam / 2018-07-11 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    To po prostu banda złodziei i cwaniaków a nie towarzystwo ubezpieczeniowe. Jak chcesz komuś dać swoje pieniądze to dobrze trafiłeś a jak chcesz coś mieć w zamian to idź się i utop. Spróbuj się do nich dodzwonić w sprawie odszkodowania !!!!
    Wadysame wady
  • ~niestety klient / 2021-04-14 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam opinie, bo sie zastanawiam czy tylko mnie robią w bambuko. Próbuje uzyskac odszkodowanie wypadkowe z ubezpieczenia grupowego z pracy ... masakra... odczekują do ostatniego momentu a potem piszą pismo cytujące regulamin, że ponieważ mogą prosić o dodatkowe dokumenty no to proszą ... i tak już od wrzesnią kolejny raz odbijaja piłeczkę.
    Ale widzę, że niektórzy zadowoleni z obsługi, bo własnie wykupili polisę ... no to oby nic im się nie stało i nie starali się uzyskać odszkodowania z ubezpieczenia... Dopiero to pokazuje jaka firma jest, a jest niestety nieprofesjonalna i pogrywa z klientami biorąc ich na "zmęczenie". Podważają zasadność zgloszenia szkody, ale oczywiście do swojego lekarza orzecznika nie wyślą, żeby skonsultować wyniki badań. Trzeba się odwoływać, dosyłać kolejne dokumenty i uzasadniać w nieskończoność każdy drobiazg i oczywistość ... Najśmieszniejsze dla mnie było podważenie długiego terminu oczekiwania na wizyty u specjalistów ... w pandemii przecież mamy nieograniczony i natychmiastowy dostęp do lekarzy wszelkiej maści ... NIE POLECAM
    Wadyw przypadku próby uzyskania odszkodowania biorą klienta na "zmęczenie"
  • ~Niezadowolona Klientka / 2021-02-02 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam auto ubezpieczone w Hestii, OC i AC w leasingu, zgłosiłam uszkodzenie błotnika, Hestia mi nie wypłaciła poniesionych kosztów, bo twierdzi, że jest to za mała kwota. Niedługo kończy się polisa na dom i drugi samochód i na pewno nie będę ubezpieczać w Hestii, nigdy więcej nie skorzystam z usług Hestii i wszystkich odradzam.
  • ~Niezadowolony / 2016-01-07 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści oszuści oszuści.
    Od 1 grudnia miałem stluczkę (facet wjechał mi w dupę ja jestm z pzu on z ergo hestii) pzu chciało zalatwic cała sprawe przyjechal rzeczoznwca wszytsko cacy. Dzien w ktorym maja przyjsc pieniądze.. nie ma. Dzwonie pytam co sie dzieje i łaskawie pani informuje mnie ze ergo hestia nie wyraziła zgody na posrednictwo i oni przejmuja sprawe. Ergo hestia dostala WSZYTSKIE dokumenty, powiedzieli ze w ciagu 30 dni oddadza pieniadze i od tamtej pory ani widu ani słychu, dzwonione było setki razy ale nie odpowiadaja. Mineło 2 tyg od terminu zapłaty i nic. Idąc do placówki usłysze tylko : prosze czekac lub nie moge udzielic informacji. Podłe dranie i tyle, ale to norma, gdybysmy my byli winni im chociaz złotóweczke, to listy grozby odsetki windykacja komornik i wiezionko, ale na odwrót to czekaj biedny szary czlowieku, ktory nie jestes niczemu winien i tułaj sie autobusami, bo samochód stoi nie do ruszenia. Nie potrafią załatwić sprawy. Mechaniki i rzeczoznawca zreszta tez wycenił na 2300 naprawę, ale ergo hestia się nie zgadza i twierdzi ze da sie to zrobic za 1600. śmieszne. Życze im w nowym roku, zeby mieli same problemy, kontrole, audyty itd.
    ZaletyZADNYCH
    WadyOszuści, kretacze, pazerne dranie
    Nie mam i nie bede miec
  • ~niezadowolony klient wręcz oszukamy / 2018-04-20 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie chciałem się z wami podzielić na własnym doświadczeniu że firma Ergo Hestia to jest nic więcej Jak pozyskiwać i jawny oszust kolejny raz ubezpieczone urznie zostało naprawione ani też nie zostały wypłacone równowartość urządzenia także ludzie dajcie sobie spokój z tą ubezpieczalni to jest jeden wielki przekręt tylko zależy mi na podpisywaniu Polisse a nie wywiązują się z powierzonego i ubezpieczenia uądzenie i naprawienia
  • ~NiezadowolonyKlient / 2020-02-20 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza polisa jaką można wykupić. Ubezpieczyłam laptop, oczywiście przy zgłaszaniu szkody wszystko bardzo miło, zgłosiłam zasilacz oraz matrycę. Po kilku dniach od wysłania zadzwonił Pan z serwisu z informacją, że mogę zapłacić 100 zł za wgranie systemu (formatowanie nie miało tu żadnego sensu), jednak zrezygnowałam z tego mówiąc, że już wystarczająco zapłaciłam za ubezpieczenie, z systemem sobie sama poradzę. Pan w serwisie powiedział ponadto, że matryce zaraz będą wymieniać. Laptop wrócił, włączam go i system nie ruszony, czyli serwis chciał wyłudzić pieniądze za nic, a po drugie matryca nie wymieniona, gdyż serwis jak widać odegrał się ze rezygnację z dodatkowych płatności. Nie zostałam poinformowana w żaden sposób o odmowie wymiany matrycy. Pani przy obsłudze po prostu mnie olała przy zgłaszaniu zażaleń. Byle nakręcić kogoś na zapłacenie hajsu z czego nic się nie ma jak jakaś szkoda zaistnieje.
  • ~Nigdy wiecej nic u nich nie ubezpiecze / 2020-02-27 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczyłem sprzęt w Ergo Hestii wart jakieś 3tys. zł, który niestety uległ uszkodzeniu nie z mojej winy. Koszt ubezpieczenia jakieś 700zł (nie pamiętam w tej chwili dokładnej kwoty). Zgłosiłem uszkodzenie sprzętu, likwidacją szkody zajęła się oczywiście logisfera. Dokładnie opisałem okoliczności zdarzenia, łącznie ze wszystkimi szczegółami, które udało mi się wtedy zapamiętać. I wtedy się zaczęło: telefony od różnych osób, chyba dążyli do tego, żebym pogubił się w zeznaniach. Udostępniali moje dane adresowe i kontaktowe osobom zupełnie z zewnątrz. Pewnego wieczoru dzwoni jakiś facet, który żąda spotkania ze mną, stojąc pod moimi drzwiami, bo jest rzeczoznawcą i moim obowiązkiem jest poświęcić mu pół godziny. Facet był z firmy zewnętrznej. Oczywiście powiedziałem mu dosadnie, co o tej sprawie myślę i kazałem się wynosić spod moich drzwi (nie było mnie wtedy w domu, rozmowa odbyła się telefonicznie).Wydzwaniałem do likwidatora szkody, nie mogłem ustalić, kto zajmuje się moją szkodą, ciągle po drugiej stronie był inny konsultant. Ostatecznie spotkałem się z rzeczoznawcą, gdzieś na terenie trójmiasta w aucie, z tyłu siedział jakiś facet, który się nie odzywał, tylko obserwował. Sporządziliśmy protokół - w jednym egzemplarzu, nie mogłem się doprosić kopii dla siebie. Na koniec spotkania usłyszałem, że jestem naciągaczem i sprawa trafi do sądu. Ostrzegam przed ubezpieczaniem czegokolwiek w tej firmie to jest banda oszustów .
    Zaletyzadnych
    Wadyoszusci
  • ~Nigdy więcej / 2023-05-04 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Fakty: kontakt inolini wieki, nikt nie odbiera niie udalo się ;) najlepiej szukaj sobie agenta ,zgłoszenie zakupu 3tygodnie i cisza ,agent dał radę ,ale jak inni piszą opłata za przepisanie lichwa ,na stronie proponowali niższa składkę za nowe oc na rok jak doplata za kilka miesięcy z dużego miasta na 6x mniejsze miasteczko .Moje zdanie kupiłeś nie trać czasu nerwów wypowiadaj zmieniaj.
    ZaletyNauka
    WadyObsluga ,koszt ,czas ,nerwy ,trusk .
  • ~Nigdz ergo hestia / 2019-09-10 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Już 4 miesiące zwracają nadpłatę składki, KIPINA!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie jakie można sobie wyobrazić.
  • ~Nik pl / 2022-10-12 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem auto 22.07 ubezpieczone u ergo Hestia z ważnym ubezpieczeniem do 06.09 a sprzedałem auto 03.09 i ergo Hestia naliczyła mi za okres 22.07-03.09 że mam zapłacić 1400 złotych! Oszustwo!!! Nie polecam
    ZaletyZero
    WadyErgo Hestia to cała wadą
  • ~nikola123 / 2018-06-14 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Dopóki nie było zdarzenia, cała nasza współpraca przebiegała pomyślnie. Właśnie, dopóki płaciłam spore pieniądze, za jeden z najlepszych podobno pakietów w firmie Ergo Hestia. Gdy niestety, doszło do zdarzenia nastąpiły komplikacje. Nie będę opisywać całej historii, bo wyszedł by tu esej. Po krótce nie dość, że przysłali do opiniowania rzeczoznawce który przejeżdżając palcem po pękniętej szybie uznał, że nie ma ona uszczerbku, więc jej nie uznał..na nic zdało się nasze odwołanie. A druga sprawa, jestem osobą młodą i pierwszy raz miałam taką właśnie sytuacje...dowiedzenie się czegokolwiek na infolinii lub w oddziale granicy z cudem, jedni odsyłają do drugich. Oczywiście, rozwiązuje z tą firmą umowę i wszystkim odradzam ubezpieczenia auta w tej właśnie firmie..
    Zaletyjedyną waszą zaletą jest chyba, branie pieniędzy.
    Wadybrak przeszkolenia kadry pracowniczej.
  • ~nimrod32 / 2010-11-23 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponują wypłatę odszkodowania kilkakrotnie niższą niż koszt przywrócenia stanu sprzed szkody. do tego pierwsze pismo w sprawie szkody przyszło po ponad 2,5 miesiąca. Powinni zgodnie z umową zlikwidować szkodę w ciągu 30 dni.
    Zaletynie ma
    Wadykrętacze
  • ~ninea / 2011-06-09 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nieprzyjemność likwidacji szkody w Ergo Hestii. Sprawa jest naprawdę prosta. Koresponduję z Hestią za pomocą internetu – polecana przez Towarzystwa droga, żeby było szybciej! Choć na wszelki wypadek wysyłam także listy za potwierdzeniem odbioru, żeby mieć komplet dokumentacji! NIESTETY dopiero ponaglające telefony skłaniają likwidatorów do nienerwowego zapoznania się z dokumentacją i proszenia mnie o dostarczenie przesłanych już (mailem oraz listownie) dokumentów. Sprawa wlecze się już trzeci miesiąc! Ustawowe terminy są przekroczone!!! Kompletna porażka!!!!
    Wadyprzewlekająca się procedura likwidacji szkody; bałagan w dokomentacji; opieszałość
    w Hestii ubezpieczony sprawca
  • ~Nitka / 2021-06-01 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w żadnym stopniu ich praca nie jest profesjonalna. Nie informują o niczym a tylko żądają zapłacenia składki, stawki są kosmiczne

    Omijajcie wielkim łukiem.
    Zaletybrak
    WadyCała działalność, stawki
  • ~Ofiara tej firmy / 2023-08-16 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowany czas i pieniądze (nie małe). Omijajcie tę firmę z daleka. Wyszukiwarka po numerze polisy nie działa, trzeba odbyć irytująca rozmowę z "wirtualną konsultantką", która powtarza tylko że nie rozumie. Potem czekanie 15 min na konsultanta który w żaden sposób nie był pomocny. Na koniec dowiedziałam się że na wymianę szybki w telefonie muszę czekać do miesiąca :D To jest żart nie polisa!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Oki-Doki / 2022-05-18 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji, brak fachowości, naciągacze, wciskanie "kitu" i wymigiwanie się ze swoich obowiązków względem klienta z którego zedrzeć pieniądze potrafią bez mrugnięcia okiem, zrzucanie powstałej usterki ubezpieczonego sprzętu na klienta, ludzie nie dajcie się wrobić , stracicie tylko pieniądze których nigdy nie odzyskacie, serwis w ogóle nie ma pojęcia o naprawach sprzętu, a opinie odmowy naprawy pisane są chyba przez jakiegoś dzieciaka, ich forma bez ładu i składu.
    Chcecie stracić pieniądze , Wasz wybór
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ola / 2019-10-29 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam wezwanie do zapłaty rekalkulacji mimo wypowiedzenia umowy po zakupie samochodu. Nie polecam.
    WadyZłodzieje :)
  • ~Ola / 2021-08-06 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i nigdy wiecej nieubezpieczę u Was nic... zaplacilam za ubezpieczenie telefony 720 zl i nie mozna skorzystac z ubezpieczenia ponieważ jak to mowi konsultant ubezpieczenie nie obejmuje tego to po cholere proponują ubezpieczenia.... chore nie polecam nikomu
    ZaletyŻadne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 836
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 752
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 624
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 459
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 295
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078