Kupilem zmywarke po wygaszeniu zwyklej gwarancji przyszedl czas na dodatkowa no i masz padla pompa w zwiazku z tym telefonik do firmy pogadane i serwis na drugi dzien pompa wymontowana i nastapila cisza na ok 1,5 miesiaca. To mnie bardzo rozwscieczylo bo ile mozna czekac. No jakos dali rade. Lepsza sytuacja teraz jest poniewaz wg mnie padl programator zamek nie domyka i blat od ciepla kuchenki gazowej sie rozchodzi. W zwiazku z tym sprzet zabrali okazuje sie ze sprawny a blat jak to pani konsultant stwierdzila to uszkodzenie estetyczne i nie podlega gwarancji
ZaletyBrak
WadyTragedia, syf
~luk / 2018-08-22 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie na sprzęt w ramach przedłużonej gwarancji to kpina. Na część trzeba czekać 30 dni, zero konkretnej pomocy,a klient pozostawiony sam sobie. Jednym słowem NIEMOC I BEZRADNOŚĆ.Unikać jak ognia
~danuta / 2018-08-18 23:50
Ocena: 1.33 / 5
W dniu 02.04.2018r mój syn był uczestnikiem kolizji bez swojej winy potwierdzonej przez Policję.Ergo Hestia namówiła go do bezgotówkowej likwidacji szkody w warsztacie samochodowym w Gdańsku. Kwiecień maj i połowę czerwca auto stało na ulicy następnie laweta z warsztatu zabrała je do naprawy. Jest II połowa sierpnia a auto dalej nienaprawione. Reklamował mailowo, sms, telefonicznie w Hestii i Warsztacie - bez efektu.To już prawie 5 miesięcy.To jest skandaliczne.Hestia powinna się wstydzić swojej nieudolności i braku profesjonalizmu - to jest totalne olewanie klientów.
Zaletybrak
Wadysame wady
~TADEUSZ / 2018-08-16 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków laptop po zalaniu klawiatury został zabrany przez kuriera przysłaneg przez hestię.Na wymianę klawiatury czekałem 43 dni. Po złożeniu 2 reklamacji i interwencji rzecznika odesłano mi laptop z wymienioną klawiaturą tyle tylko że nie wiadomo co to za klawiatura, ponieważ jest inna niż była moja, a co najważniejsze jest UŻYWANA !!! Nie polecam tej "firmy" ponieważ w umowie mają tyle kruczków prawnych że głowa mała.
Kupiłem autko z ubezpiem jeszcze na dwa miesiące po 6 miesiącach przychodzi jakaś rekalkulacje nie wiadomo dlaczego skoro mam wszystkie zniszki i mieszkam w wiosce oddalonej od sprzedającego mi auto wcześnie zrobili mi rekalkulacje na Poznań po zmianie adresu o dziwo to samo ???????? masakra naprawdę złodziejstwo!! Bo jak to wytłumaczyć nik ze mną się nie kontaktował do tej firmy praktycznie nie da się dodzwonić, banda i tyle
ZaletyŻadne
WadyZero kontaktu np chyba że pocztą
~Przemysław / 2018-08-10 10:55
Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie odradzam. Może i są drudzy co do wielkości w PL, ale nie warto przechodzić przez tę nędzną obsługę dla tych paru złotych
ZaletyCena
WadyWszystko inne. Obsługa szkody to dramat w przypadku tego ubezpieczyciela
~Marcin / 2018-08-08 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedałem auto, wypowiedziałem umowę, poprosiłem o anulowanie składki za okres od sprzedaży do wypowiedzenia umowy. Konsultant na infolinii sam zasugerował mi napisanie pisma. Na moje pismo nie odpowiedzieli i skierowani sprawę do kancelarii prawnej. Stanowczo odradzam. Obsługa klienta kuleje.
~Krzysztof / 2018-07-26 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam stanowczo. Z ubezpieczenia mieszkania za zalanie łazienki wypłacili kwotę 274zl. To mówi samo za siebie i nie wymaga dalszych komentarzy. Masakra...
ZaletyBrak
~stanislaw / 2018-07-22 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
nr zgloszenia WR-20/6733/18
Nie polecam tej firmy
Wadybrak zinteresowania klientem
~stanislaw / 2018-07-22 08:43
Ocena: 1.00 / 5
Minelo 8 dni od zgloszenia szkody i nadal nie mam wyznaczonego opiekuna szkody.
Kilka razy prosilem telefonicznie o interwencje w przyspieszeniu w sprawie.
Bezskutecznie mimo iz mialo to nastapic w 2-3 dni roboczych.
nr zgloszenia WR-20/6733/18
Nie polecam tej firmy
Wadybrak zinteresowania klientem
~Kachorka / 2018-07-19 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza jakość obsługi jakiej doświadczyłam. Zarozumiała i arogancka obsługa klienta, krzycząca Pani na infolinii, niekompetencja i brak podejścia. Od razu nastawiona na atak. Nikomu nie polecam. Najgorsze ubezpieczenie na rynku.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko!
~Paweł / 2018-07-16 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Totalnie nic nie reprezentują sobą... NIE POLECAM, ta sama sytuacja kupiłem samochód i oczywiście naliczali mi dopłatę za okres o którym nie wiedziałem o tym że będę musiał coś dopłacać, tak w skrócie
Wadyzłodzieje
Ironiczny i sarkastyczny personel na infolinii
zero dbania o klienta
zero strategii utrzymania klierta
~Ania / 2018-07-12 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!Kupiłam samochód ubezpieczony i opłacony w MTU Ergo Hestia po około 50 dniach wypowiedziałam ubezpieczenie u nich a po miesiącu dostałam pismo od Hesti że mam im zapłacić 1220zł za te 50dni.Co ciekawe nakaz płatniczy jest wystawiony z data 22.05 ja umowę wypowiedziała 26.06 a pismo z nakazem płatniczymi otrzymałam 12.07
Jak dla mnie to jest próba wyłudzenia!!
Naciągacze
WadyZłodzieje
~Pjoter / 2018-07-11 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Około pół roku temu, podczas zakupu nowego telefonu, sprzedawca zaproponował dodatkowe ubezpieczenie za około 600zł. Byłem naiwny i kupiłem. Kilka dni temu gdy szedłem chodnikiem, potknąłem się i upuściłem telefon przez co uszkodziła się matryca. Gdy to zgłosiłem dostałem odpowiedź którą można podsumować "Popsułeś to se napraw"...
Po prostu żenada.
ZaletyBrak
WadyW skrócie drogie, nic nie warte ubezpieczenie
~niemam / 2018-07-11 12:41
Ocena: 1.00 / 5
To po prostu banda złodziei i cwaniaków a nie towarzystwo ubezpieczeniowe. Jak chcesz komuś dać swoje pieniądze to dobrze trafiłeś a jak chcesz coś mieć w zamian to idź się i utop. Spróbuj się do nich dodzwonić w sprawie odszkodowania !!!!
Wadysame wady
~Zakup / 2018-07-03 06:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupilam dodatkowe ubezpieczenie telefonu po czym nie mozna nawet skozystac z tego bo jeszcze trzeba zaplacic porazka nie polecam nikomu i nigdy sama nie skozystam
ZaletyŻadne
~fish / 2018-07-02 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem samochód który był ubezpieczony (OC)w Hestii, ubezpieczenie było opłacone za cały rok z góry 850 zł. Po kilku miesiącach dostałem sms z informacją, że mam do zapłaty 1400 zł za nie opłaconą różnicę składki OC. Po "rekalkulacji" otrzymałem informację, że mam do zapłaty 360 zł. Gdy wykonałem kalkulację OC na stronie Hestii różnica wynosiła 40 zł, między tym co opłacił poprzedni właściciel, a mną. Mało tego nigdy nie dostałem od nich przepisanej na mnie polisy. Jedyne co udało mi się po jakimś czasie uzyskać to odpis z polisy (skrócony) okazało się, że aby uniknąć niższej opłaty nie są brane pod uwagę żadne zniżki poza bezszkodową jazdą. Prawo jazdy posiadam 30 lat, na odpisie jest napisane że nie posiadam prawa jazdy. O pozostałych warunkach do zniżek już nawet nie wspominam. Każda rozmowa telefoniczna to jakiś absurd, nikt nic nie potrafił powiedzieć ani wyjaśnić skąd powstała taka różnica w składce. Obecnie oddałem sprawę do rzecznika finansowego, a Hestia do firmy windykacyjnej. Tak się wyłudza pieniądze od "klientów". Ku przestrodze jeżeli Ktoś kupi auto które posiada OC w Hestii, natychmiast rezygnujcie i wykupujcie w każdej innej firmie. Ta firma to zwykły oszust. Wykorzystują nie wiedzę i strach przed "konsekwencjami". A ja tej bandzie nie odpuszczę.
WadyWszystko co związane z obsługą klienta.
~Władek / 2018-06-25 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem samochód ubezpieczony w Ergo Hestii, po otrzymaniu informacji z kwotą do dopłaty, zdecydowałem się rozwiązać z ubezpieczycielem umowę. Został on o tym fakcie wielokrotnie poinformowany, jednak wciąż otrzymuję pisma z zawiadomieniem do zapłaty.
Zaletynie ma
~Marco1208 / 2018-06-24 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Czekam juz 6 mcy na wyplate odszkodowania...na miejscu byla Policja..sprawa prosta i oczywista.
ZaletyNiema
WadyNiezmieszcza sie w tej ramce...
~Zażenowany Klient / 2018-06-24 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca firma. Po sprzedaży samochodu i zgłoszeniu tego faktu u pośrednika sprzedaży polis otrzymałam stos maili z ponagleniami do zapłaty. Każdorazowo kontaktowałam się ze sprzedawcą polisy i każdorazowo również otrzymywałam informację, że z mojej strony wszystkie formalności zostały dopełnione, a oni ponownie zgłoszą ten fakt do ubezpieczyciela. W dniu dzisiejszym po otrzymaniu kolejnego ponaglenia postanowiłam napisać bezpośrednio do ubezpieczyciela- Hestii. Mail nie działa, strona w trakcie modernizacji- nie można wypełnić żadnego formularza. Aż strach, co by było gdyby wystąpiła szkoda. Wówczas przeprawa przez mękę gwarantowana. Zdecydowanie NIE POLECAM. Totalny bałagan i brak komunikacji.