Nie polecam.Bardzo trudno się dodzwonić.
Miałem wypadek z nie swojej winy.To w piśmie napisali że policja napisała że z mojej.Wziołem papiery z wypadku z policji.Okazało się że policja dobrze zaznaczyła że to ja zostałem poszkodowany w wypadku.Przez gościa który wymusił pierwszeństwo.Nie dość że kłamała na moja niekorzyść to jeszcze nie chcieli szkody wypłacić.I musiałem sprawę oddać do firmy od odszkodowań.Nie polecam tej firmy same kłopoty były z odzyskaniem odszkodowania.
ZaletyZero
WadyOszustwo,nie wiarygodni problem był z odzyskaniem odszkodowania.Musiałem sprawę dać prawnikowi.
~Monika / 2022-09-27 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupu dodatkowo ubezpieczenia do sprzętu RTV. Zepsuła mi się zmywarka 1 sierpnia. Do Ergo została zgłoszona szkoda 4 sierpnia. Serwis, który ma naprawiać zmywarkę (OHM Katowice) od razu wyznaczył termin oględzin na 23 sierpnia. Niestety w tym dniu nikt się zjawił, a jak się okazało serwis sobie zagubił zlecenie i nie przyjechał. Z Ergo Hestia żadnego kontaktu czy ktoś był z serwisu. Po mojej interwencji zdalnie została określona szkoda i serwis zamówił części. Kolejny termin naprawy sprzętu 6 wrzesień. Po tym czasie nikt się nie zjawił i nikt się nie zainteresował szkodą. Ponownie się upominam, ale części do zmywarki brak. Kolejny termin 13 wrzesień. Dodatkowo Pani w serwisie mówi, że nie wiadomo kiedy będą części bo jest problem z ich dostępnością. Ergo Hestia twierdzi, że nic nie szkodzi że części nie ma trzeba czekać. Przecież da się ją naprawić. Mija 13 wrzesień - żadnego kontaktu. Kolejny raz ja jako osoba poszkodowana dzwonię i wyznaczają mi kolejny termin 27 wrzesień. Dzwonię do serwisu - niestety brak części. Pani w serwisie twierdzi że ponownie próbuje zamówić części. Czy były zamówione części wcześniej czy nie tego się już nie dowiem. Ergo Hestia ma 30 dni na rozpatrzenie szkody. Mija 53 dni a tu nadal nic. Ubezpieczyciel śmieje się z konsumenta, że mogę iść gdzie chcę na skargę. Mogą albo mi wypłacić częściowe odszkodowanie za które nie kupię części bo ich nie ma ani nie kupię nowej zmywarki. Mam czekać aż serwis dostanie części które mogą nie dotrzeć - przecież jest wojna w Ukrainie. Już mi nie wyznaczyli kolejnej daty zakończenia szkody bo nie wiadomo kiedy części będą. Robią wszystko, żeby nie dać nowego sprzętu. Bo gdyby się okazało że nie ma części do mojego sprzętu musieliby dać mi nową zmywarkę. Ergo hestia oraz serwis autoryzowany OHM z Katowic są oszustami. Już się nauczyłam, że nie warto dopłacać do sprzętu aby przedłużyć gwarancję. Nawet jeśli napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta nic to nie da. Zmywarkę da się naprawić ale w odległej przyszłości, więc stanowisko ubezpieczyciela jest jednoznaczne. SPRZĘT DA SIĘ NAPRAWIĆ.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Monika / 2023-05-13 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Awarię sprzętu nazywają uszkodzeniem mechanicznym w przypadku Gwrancji Plus od awarii. Stwierdzili że niesprawność modelu sterowania hulajnogi elektrycznej nie jest awarią, tylko uszkodzeniem mechanicznym, gdzie nie było żadnego uszkodzenia mechanicznego. Jak dla mnie absurd i oszustwo. Ani 1 zł odszkodowania i odsyłają nienaprawiony sprzęt, który prawdopodobnie nawet nie widział serwisu, bo odpisali mi pismo odmowne z nazwą innego modelu hulajnogi. Odradzam ubezpieczanie u nich jakichkolwiek sprzętów elektrycznych, bo uzyskanie odszkodowania to walka z wiatrakami.
Zaletybrak
Wadyzero pomocy
~Monisia 1985 / 2019-10-07 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ubezpieczenia w tej firmie jest nie rzetelna telefon miał zostać naprawiony w ciągu 15 dni roboczych po czym mija miesiąc a tutaj nadal żadnej informacji jak już człowiek sam do nich zadzwoni to twierdzą że tel który miał być naprawiony trafił do serwisu i czekają na czujnik który został uszkodzony,nie rozumiem po co człowiek płaci te ubezpieczenie jak i tak za zepsuty czujnik trzeba zapłacić bo podobno ubezpieczenie tego nie obejmuje .
ERGO Hestia po prostu robi sobie jaja z klienta
~Motyl / 2019-10-05 15:53
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej firmy ubezpieczeniowej. Pozytywne opinie pewnie piszą Ci, którzy tam pracują albo współpracują z tą firmą. Ktoś powinien wziąć się za nią, bo firma działa "wirtualnie", bez możliwości kontaktu z pracownikami. z tego co wiem, nawet agenci mają problem z kontaktem z "centralą". Szkodę można zgłosić przez internet i nawet w krótkim czasie odezwie się "miły" opiekun szkody, który zaoferuje swoją pomoc. Jednak co z tego, kiedy telefon w drugą stronę "nie działa", a dzwoniąc na infolinię można tylko usłyszeć "skontaktuj się z opiekunem szkody". Istny dom wariatów. Auto zastępcze dostaniesz tylko na 3 dni, bez względu na to że firma wypożyczająca auto z ramienia Hestii powie, że jest możliwość przedłużenia umowy (tutaj Hestia musi wyrazić zgodę, a takiej nie dostaniesz). Napisałam skargę do ich rzecznika praw klienta, odpowiedź dostałam wiadomo jaką..... Ach szkoda gadać, odpowiednie służby powinny się nimi zająć, by znów ubezpieczenia były jasne i bez wad.
Zaletyżadnych
Wady- brak kontaktu z opiekunem szkody (mail to za mało)
- firma nie szanuje klienta - nawet gdy nie jest sprawcą szkody
- auto zastępcze - to istna farsa - lepiej nie korzystać z tej opcji, by się nie rozczarować
- cała ta firma to jakiś żart
~MXS / 2020-11-05 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Porażka delikatnie mówiąc. Sprzęt ubezpieczany za krocie, a obsługa w razie awarii i naprawy to totalna kpina. Ta pseudo ubezpieczalnia nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Robią w konia na każdym kroku. Miesiącami przetrzymują sprzęt, zero kontaktu, sto wymówek. Szlag trafia.
Jeśli ktoś chce wykupić ubezpieczenie sprzętu przy zakupie i firmą „ubezpieczającą” jest ta firemka, niech nie popełnia tego błędu. Nie otrzymacie niczego od nich!!!
Nie polecam!!!
ZaletyŻadnych
WadySame
~Nałęcz / 2022-11-18 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Przekraczane terminy wypłaty odszkodowania. Brak kontaktu. Ciągłe niedotrzymywanie ustaleń i dat wypłaty odszkodowania
ZaletyBrak
WadyNie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu
~NaNa73 / 2016-02-19 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, jeżeli coś nie pasuje do szablonu to zostajesz sam z problemem. Sprzęt ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków upadł niefortunnie na beton. Hestia twierdzi że nie był to nieszczęśliwy wypadek bo nie zadziałały żadne czynniki zewnętrzne. A grawitacja to co? Kasę to brać potrafią.
ZaletyDobry kontakt z rzecznikiem klienta
WadyNieelastyczni, bez podejścia do klienta.
7miesięcy zapłaciłam 1/3 wartości sprzętu
~natamy / 2018-10-08 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczalnie fatalna. Właściciel szkody zupełnie niezainteresowany sprawą. Załatwienie każdej drobnostki wymaga 2 telefonów i 3 maili. Od dwóch miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy z AC. Kwota wyceny wartości pojazdu ma inną wartość w każdym sprawozdaniu. NIE POLECAM.
~nea / 2015-07-21 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie wykupujcie ubezpiecznia w Ergo Hesti jeśli nie chcecie stracic pieniędzy!!!!!! Oszuści i złodzieje inaczej nie mozna nazwać ERGO HESTII - wykupiłam rozszerzone ubezpieczenie sprzętu wraz z przedluzoną gwarancją, sprzet został uszkodzony w wyniku upadku, wiec zgłosiłam sie do Ergo Hestii z prośba o likwidację szkody, - zapłaciłam 23 zł za kuriera TNT wysłanego przez Ergo Hestie po trzech tygodniach dostałam informację że szkoda (uszkodzenie obudowy oraz gniazda zasilania w wyniku upadku) nie obejmuje ubezpieczniem - ubezpieczeniem wg Ergo Hestii objete jest uszkodznie w wyniku nieszcześliwego wypadku - dla mnie to dokładnie to samo - dodatkowo aby móc odebrac sprzęt musze im zaplacić ponownie 23 zł za kuriera oraz 60 zł za ekspertyze łacznie 150 zł za ubezpieczenie plus 46 za kuriera plus 60 za ekspertyze na która nawet nie dostane rachunku, jesli nie zapłace to nie wydadza mi sprzetu. w sumie ponad 250zl psu w d**e - - EWIDENTNE DZIAŁANIE NA SZKODE KLIENTA - DZIAŁANIE MAJĄCE NA CELU WYŁACZNIE POBIERANIE OPŁAT NIE OFERUJĄC NIC W ZAMIAN. - WYCIAGANIE PIENIĘDZY - INTERPRETACJA RZECZYWISTOŚCI NA ICH KORZYŚĆ w taki sposób aby nie naprawić sprzetu tylko jeszcze wyciagnąc kasę od klienta. - Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta.
Zaletybrak
Wadycałkowita utrata pieniędzy i czasu.
~Nick / 2018-09-15 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu. Maile nie docierają, infolinia jak ze średniowiecza a formularz kontaktowy na stronie tylko po to by ładnie wyglądał.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Nick / 2023-08-22 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się tam na infolinie to jest jakaś tragedia. Po 20 min próby poddałem się i odpuściłem tą firmę
~Nie odpuszczę 23 / 2023-02-14 00:51
Ocena: 1.00 / 5
Od 35 lat jeżdżę różnymi samochodami, ale taka historia zdarzyła mi się pierwszy raz.
3 miesiące po opłaceniu pełnej rocznej składki Auto Casco ( grubo ponad 7 tys ) za leasingowany nowy samochód, STU ERGO HESTIA odmówiła mi wypłaty odszkodowania za szkodę garażową, powołując się według mnie bezpodstawnie na zawarte niby w warunkach ogólnych wyłączenie z tytułu rażącego niedbalstwa. Jednoznaczna definicja rażącego niedbalstwa nie istnieje, jednak wszystkie jakie są mają jedną wspólną cechę - CELOWE I ŚWIADOME DZIAŁANIE SPRAWCY, jest oczywiste, że w moim przypadku nie mogłem chcieć sobie zniszczyć nowiutkiego samochodu z salonu. Wyglada na to, że ERGO HESTIA używa tego niejednoznacznego określenia jako wytrycha do unikania wypłacania wysokich odszkodowań.
Złożyłem odwołanie (składanie odwołania na stronie www wykazywało błąd ) i zamierzam zgłosić się do RZECZNIKA FINANSOWEGO (kiedyś RZECZNIKA PRAW UBEZPIECZONYCH )zobaczymy co będzie - na razie SERDECZNIE N I E P O L E C A M
ZaletyZero
WadyBezduszność oraz obrażanie klienta przez przypisywanie mu zachowań pasujących do warunków wykluczających na podstawie, których odmawia się wypłaty odszkodowania, mimo terminowej wpłaty pełnej rocznej stawki auto casco.
~Nie odpuszczę 23 / 2023-02-16 04:47
Ocena: 1.00 / 5
MOJA PRYWATNA OPINIA NA TEMAT INNYCH OPINII NA TYM PORTALU.
Być może się mylę, ale sądząc po moich ostatnich doświadczeniach z ERGO HESTIA , pozwolę sobie wyrazić własną opinię, iż te niby pozytywne opinie 5/5 są w większości sterowane z Sopotu w celu zrównoważenia wielu opinii negatywnych, ponieważ myślę, że przypadki, że ktoś pisze spontanicznie - sam z siebie, pochwałę tutaj za bycie „normalnie” obsłużonym za swoje pieniądze, są niezwykle rzadkie, a takich właśnie sytuacji dotyczą te opinie 5/5.
Pochwała mogłaby się pojawić za coś naprawdę extra - np. Po kilku latach współpracy SEH dało mi dodatkową, niespodziewaną zniżkę składki - lub coś podobnego
Psychika ludzka tak działa, że reakcja emocjonalna ( w tym wypadku wpis tutaj ) pojawia się w sytuacjach ekstremalnych - bardzo pozytywnych lub bardzo negatywnych . W sytuacjach normalnych standardowych reakcji po prostu nie ma.
ZaletyNie stwierdzono
WadyBrak ludzkiego traktowania klienta, kombinowanie jak się ustawić, żeby nie wypłacić odszkodowania - może mimo swojego wieku - 62 lata - jestem naiwny , ale dla mnie to szok
~nie ważne / 2015-08-17 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wszelki kontakt z agentem był ba zasadzie ze skoro Juz się skontaktowałam to już muszę wyrazic zgodę na wszelkie umowy. Kwestia ubezpieczenia to 30 zl wiec nie będę zmieniać ubezpieczalni agent na moje wahania odpowiedział mi ze mam szanować czas innych i ze zmarnowała na mnie 2 dni ! Powiedziałam pani ze zostawiam te Ubezpiecze ie to na koniec spytała biorę cY nie powiedziałam ze nie to usłyszałam " do widzenia " i odłożone słuchawkę czytając opinie widzę ze niema co się dziwić
ZaletyŻADNYCH
Wadybrak kultury , naciskiem musisz
~niemam / 2018-07-11 12:41
Ocena: 1.00 / 5
To po prostu banda złodziei i cwaniaków a nie towarzystwo ubezpieczeniowe. Jak chcesz komuś dać swoje pieniądze to dobrze trafiłeś a jak chcesz coś mieć w zamian to idź się i utop. Spróbuj się do nich dodzwonić w sprawie odszkodowania !!!!
Wadysame wady
~niestety klient / 2021-04-14 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Czytam opinie, bo sie zastanawiam czy tylko mnie robią w bambuko. Próbuje uzyskac odszkodowanie wypadkowe z ubezpieczenia grupowego z pracy ... masakra... odczekują do ostatniego momentu a potem piszą pismo cytujące regulamin, że ponieważ mogą prosić o dodatkowe dokumenty no to proszą ... i tak już od wrzesnią kolejny raz odbijaja piłeczkę.
Ale widzę, że niektórzy zadowoleni z obsługi, bo własnie wykupili polisę ... no to oby nic im się nie stało i nie starali się uzyskać odszkodowania z ubezpieczenia... Dopiero to pokazuje jaka firma jest, a jest niestety nieprofesjonalna i pogrywa z klientami biorąc ich na "zmęczenie". Podważają zasadność zgloszenia szkody, ale oczywiście do swojego lekarza orzecznika nie wyślą, żeby skonsultować wyniki badań. Trzeba się odwoływać, dosyłać kolejne dokumenty i uzasadniać w nieskończoność każdy drobiazg i oczywistość ... Najśmieszniejsze dla mnie było podważenie długiego terminu oczekiwania na wizyty u specjalistów ... w pandemii przecież mamy nieograniczony i natychmiastowy dostęp do lekarzy wszelkiej maści ... NIE POLECAM
Wadyw przypadku próby uzyskania odszkodowania biorą klienta na "zmęczenie"
~Niezadowolona Klientka / 2021-02-02 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Mam auto ubezpieczone w Hestii, OC i AC w leasingu, zgłosiłam uszkodzenie błotnika, Hestia mi nie wypłaciła poniesionych kosztów, bo twierdzi, że jest to za mała kwota. Niedługo kończy się polisa na dom i drugi samochód i na pewno nie będę ubezpieczać w Hestii, nigdy więcej nie skorzystam z usług Hestii i wszystkich odradzam.
~Niezadowolony / 2016-01-07 18:14
Ocena: 1.00 / 5
oszuści oszuści oszuści. Od 1 grudnia miałem stluczkę (facet wjechał mi w dupę ja jestm z pzu on z ergo hestii) pzu chciało zalatwic cała sprawe przyjechal rzeczoznwca wszytsko cacy. Dzien w ktorym maja przyjsc pieniądze.. nie ma. Dzwonie pytam co sie dzieje i łaskawie pani informuje mnie ze ergo hestia nie wyraziła zgody na posrednictwo i oni przejmuja sprawe. Ergo hestia dostala WSZYTSKIE dokumenty, powiedzieli ze w ciagu 30 dni oddadza pieniadze i od tamtej pory ani widu ani słychu, dzwonione było setki razy ale nie odpowiadaja. Mineło 2 tyg od terminu zapłaty i nic. Idąc do placówki usłysze tylko : prosze czekac lub nie moge udzielic informacji. Podłe dranie i tyle, ale to norma, gdybysmy my byli winni im chociaz złotóweczke, to listy grozby odsetki windykacja komornik i wiezionko, ale na odwrót to czekaj biedny szary czlowieku, ktory nie jestes niczemu winien i tułaj sie autobusami, bo samochód stoi nie do ruszenia. Nie potrafią załatwić sprawy. Mechaniki i rzeczoznawca zreszta tez wycenił na 2300 naprawę, ale ergo hestia się nie zgadza i twierdzi ze da sie to zrobic za 1600. śmieszne. Życze im w nowym roku, zeby mieli same problemy, kontrole, audyty itd.
Witajcie chciałem się z wami podzielić na własnym doświadczeniu że firma Ergo Hestia to jest nic więcej Jak pozyskiwać i jawny oszust kolejny raz ubezpieczone urznie zostało naprawione ani też nie zostały wypłacone równowartość urządzenia także ludzie dajcie sobie spokój z tą ubezpieczalni to jest jeden wielki przekręt tylko zależy mi na podpisywaniu Polisse a nie wywiązują się z powierzonego i ubezpieczenia uądzenie i naprawienia