Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 836 opinii

1.80 / 5

  • Oferta
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena/Jakość
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miki / 2019-11-04 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując smartfona w Mediaexpert, sprzedawca skusił mnie na wykupienie polisy Gwarancja PLus PG48. Totalna ściema, Twierdził, iż w przypadku awarii sprzętu z przyczyn zewnętrznych, tj. upadek, zbicie szybki. Nie będzie problemu. Tymczasem umowa obejmuje tylko awarie z przyczyn wewnętrznych.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo kosztuje
  • ~Milena / 2021-11-17 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym podzielić się z Państwem moją historią w tym towarzystwie ubezpieczeniowym, od razu podkreślam, że historia jest oczywiście negatywna i nie polecam nikomu ubezpieczać niczego w tym towarzystwie.
    W tamtym roku kupiłam samochód z woj. świętokrzyskiego i jako, że ja pochodzę z woj. mazowieckiego w myśl nowego prawa każdy ma obowiązek przerejestrować samochód oraz nadać mu nowe numery rejestracyjne zgodne ze swoim województwem - tak też zrobiłam, mój numer ma nowe tablice.
    Trzy miesiące później skończyło się ubezpieczenie i koleżanka zajmująca się ubezpieczeniami wybrała dla mnie oferty ubezpieczeń OC - zdecydowałam się na Ergo Hestię, bo przecież wyszło najtaniej.
    Przez cały rok spokojnie jeździłam sobie na tym ubezpieczeniu i płaciłam obydwie raty w wyznaczonym terminie. Tydzień temu dostałam SMS z banku, że wszystkie moje konta zostały zablokowane a środki z nich poddane zajęciu przez Naczelnika Urzędu Skarbowego.
    W pierwszej chwili myślałam, że to pewnie jakieś oszustwo, przecież wszystko płaciłam na czas, ale po zalogowaniu na konto w historii przelewów faktycznie widniała pozycja zajęcia komorniczego i tu uwaga: kwota całego ubezpieczenia wynosiła 898 zł a zajęcie wyniosiło 6 272 zł.
    No i zaczęło się dzwonienie od banku do naczelnika U. S. od naczelnika U. S., do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
    W funduszu gwaracyjnym wytłumaczyli mi, że zajęcie wynika z braku płatności za polisę OC. Ja mówię, że to przecież jakaś pomyłka bo wszystko mam opłacone na czas i mogę to udowodnić, to Pan polecił mi abym jeszcze tego samego dnia przesłała płatności za polisę z samą polisą.
    Poza tym zadałam pytanie, czemu nikt nie skontaktował się w takim razie ze mną wcześniej żeby załatwić tą sprawę bez windykacji, w odpowiedzi dostałam, że przecież wysyłali listy na adres mojego stałego meldunku - pod adresem mojego stałego meldunku mieszkają już obcy ludzie i nie odbierają za mnie listów ani nie informują mnie o jakiś awizo, poczta od razu po otrzymaniu listu na moje nazwisko kieruje zwrot do adresata. Podczas kupowania polisy podałam numer telefonu i maila - nikt tą drogą się ze mną nie skontaktował.
    Tego samego dnia przesłałam wymagane dokumenty tj. potwierdzenia przelewów i dokument polisy.
    Po dwóch dniach nic się nie zmieniło, a był to już dzień wypłat i jak się nie trudno domyślić cała moja wypłata poszła na konto N. U. S., i zostałam bez środków na życie a jak każdy z nas mam rachunki do opłacenia - mieszkanie, prąd, telefony komórkowe, ubezpieczenie na życie itp.
    Tego samego dnia znów spędziłam dzień na wiszeniu na telefonie: bank -> naczelnik urzędu skarbowego -> ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny.
    Ten ostatni poinformował mnie, że procedura sprawdzenia OC, potrwa przynajmniej 60 dni, "Że co takiego?! Pani mi mówi że będę miała zaległości w pozostałych opłatach dwa miesiące?! Przez te dwa miesiące to będę miała odcięty prąd, odłączony telefon i nakaz eksmisji z mieszkania przez wasze niedopatrzenie". Pani wysłała ponaglenie do prowadzącego sprawę i powiedziała, że sprawdzi najszybciej jak się da.
    Cztery dni później znów zadzwoniłam do U.F.G. Tego dnia, kiedy dostali ode mnie "opierdziel", prowadzący wysłał mi odpiowiedź (oczywiście na adres zameldowania), że z moim ubezpieczeniem na ten rok jest wszystko ok, ale dostał informację, że samochód nie miał ubezpieczenia na rok przed zakupem.
    - No chyba teraz to sobie Pani żartuje, jak kupiłam samochód to miał ubezpieczenie OC, widziałam dokument
    - A może Panią oszukał ten sprzedający, że miał kupione OC?
    - To w takim wypadku, czemu nie ścigacie poprzedniego właściciela za nie zapłacone OC?
    - Ponieważ w trakcie podpisywania nowej umowy o polisę OC z Ergo Hestią to Pani była właścicielem samochodu
    - Proszę Panią, poprzednia polisa była kupiona na poprzedniego właściciela, a poza tym widnieją na niej poprzednie numery rejestracyjne. Jestem w tej chwili na waszej stronie, wpisałam były numer rejestracyjny i widnieje przecież na nim ubezpieczenie na poprzedni rok
    - Niestety w celu wyjaśnienia sprawy musi Pani przesłać skan poprzedniej polisy
    W mailu załączyłam skan umowy zakupu samochodu, skan poprzedniej polisy OC (dzięki Bogu, nie wyrzuciłam jej z dokumentów mimo, że była przecież z poprzedniego roku), screen ze strony U.F.G., że przecież nawet u nich w systemie widnieje ubezpieczenie na mój samochód i do tego zdjęcie szyby z naklejkami numerów rejestracyjnych, ponieważ nawet jak zerwałam starą naklejkę to i tak został ślad z widocznym poprzednim numerem.
    Sprawa obecnie nadal jest w toku, ale ja mam pytanie, jak można mieć w tak dużej instytucji taki "burdel" w dokumentach, że nie wiadomo czyje numery rejestracyjne są do jakiego samochodu?! Jakim cudem nikt nie próbował się ze mną skontaktować inną drogą niż pocztowa i to w takich poważnych sprawach?!
    Jak dla mnie to są oszuści i naciągacze i chyba taki brak kontaktu wynika ze szczerych chęci wyłudzenia ode mnie pieniędzy za OC, w latach kiedy ja nie byłam właścicielem.
  • ~Mirek / 2021-12-04 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem Hesti,i już tego błędu nie powturze,cwaniactwo,oszustwo,asystętka szkody p.Karolina.S.całkowity brak profesjonalizmu i epati
    Zaletybrak
    Wadycwaniactwo,na swoją kożyść
  • ~Misiek2805 / 2016-08-09 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ubezpieczyłem telefon u tych oszustów."Gwarancja beztroski" okazała się beztroską dla ubezpieczyciela.Przy zakupie ubezpieczenia sprzedawca w komputroniku zapewniał ze ubezpieczenie obejmuje wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane,czy to z przyczyn losowych czy winy użytkownika niestety okazało sie inaczej.Przy wchodzeniu po schodach telefon wysunął mi się z kieszeni i stłukła się szyba ,po zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela dostałem odpowiedz że ubezpieczenie nie obejmuje tego rodzaju przypadków.Czyli co obejmuje ,przejechanie właściciela samochodem ,trafienie piorunem,potop,itp.Nie polecam chachmęci i oszuści 400zł wyrzucone w błoto lepiej zostawić sobie pieniądze na ewentualną samodzielną naprawę.Ergo hestia i koputronik to zwyczajni uszuści.
    ZaletyOmijać z daleka
    WadySmierdzi
  • ~MJ / 2023-05-30 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Najgorsze towarzystwo ubezpieczeń.po kupnie auta z aktualną polisa sami zmienili mi polisę na prawie 2 tys.gdzie u ich agenta wychodziło ok 800 zł.kilkakrotnie zmieniali sami sumy w konsekwencji tak namieszali że to anulowali na co dostałam pismo.wszysko było by ok gdyby nie to że na koniec podali mnie do Kruka że nie zapłaciłam polisy.wiec....szkoda komentowac
    ZaletyZadnych
    WadyPod każdym względem
  • ~MM / 2023-09-29 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    likwidacja szkody z AC trwała 3 miesiące z winy ubezpieczyciela, a tak dokładnie rzeczoznawcy, który podstawowych elementów związanych ze szkodą nie chciał uwzględnić. Po 3 oględzinach w serwisie i mojej interwencji u rzecznika, w końcu zlikwidowali szkodę.
    Obsługa klienta dramat, rzeczoznawcy bez kompetencji i logicznego myślenia.
    Najgorszy ubezpieczyciel do likwidacji szkody z AC. Serdecznie nie polecam i odradzam.
    Zaletybrak
    Wadylikwidacja szkody z AC, zaniżanie stawek, brak kontaktu
  • ~MM / 2023-09-29 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja z OC sprawcy.Naprawa w serwisie. Teoretycznie bezgotówkowa.Hestia na oględzinach stwierdziła, że wymienia błotnik (uszkodzony w wypadku) który miał ślady korozji na nowy. Tym samym zwiększa nam wartość pojazdu???? Ciekawe. Jak auto po wypadku jest więcej warte niż przed. Chyba tylko Hestia tak potrafi. Koszt 990 zl
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu, naliczanie kosztów dodatkowych
  • ~Mocny / 2019-11-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Bardzo trudno się dodzwonić.
    Miałem wypadek z nie swojej winy.To w piśmie napisali że policja napisała że z mojej.Wziołem papiery z wypadku z policji.Okazało się że policja dobrze zaznaczyła że to ja zostałem poszkodowany w wypadku.Przez gościa który wymusił pierwszeństwo.Nie dość że kłamała na moja niekorzyść to jeszcze nie chcieli szkody wypłacić.I musiałem sprawę oddać do firmy od odszkodowań.Nie polecam tej firmy same kłopoty były z odzyskaniem odszkodowania.
    ZaletyZero
    WadyOszustwo,nie wiarygodni problem był z odzyskaniem odszkodowania.Musiałem sprawę dać prawnikowi.
  • ~Monika / 2022-09-27 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupu dodatkowo ubezpieczenia do sprzętu RTV. Zepsuła mi się zmywarka 1 sierpnia. Do Ergo została zgłoszona szkoda 4 sierpnia. Serwis, który ma naprawiać zmywarkę (OHM Katowice) od razu wyznaczył termin oględzin na 23 sierpnia. Niestety w tym dniu nikt się zjawił, a jak się okazało serwis sobie zagubił zlecenie i nie przyjechał. Z Ergo Hestia żadnego kontaktu czy ktoś był z serwisu. Po mojej interwencji zdalnie została określona szkoda i serwis zamówił części. Kolejny termin naprawy sprzętu 6 wrzesień. Po tym czasie nikt się nie zjawił i nikt się nie zainteresował szkodą. Ponownie się upominam, ale części do zmywarki brak. Kolejny termin 13 wrzesień. Dodatkowo Pani w serwisie mówi, że nie wiadomo kiedy będą części bo jest problem z ich dostępnością. Ergo Hestia twierdzi, że nic nie szkodzi że części nie ma trzeba czekać. Przecież da się ją naprawić. Mija 13 wrzesień - żadnego kontaktu. Kolejny raz ja jako osoba poszkodowana dzwonię i wyznaczają mi kolejny termin 27 wrzesień. Dzwonię do serwisu - niestety brak części. Pani w serwisie twierdzi że ponownie próbuje zamówić części. Czy były zamówione części wcześniej czy nie tego się już nie dowiem. Ergo Hestia ma 30 dni na rozpatrzenie szkody. Mija 53 dni a tu nadal nic. Ubezpieczyciel śmieje się z konsumenta, że mogę iść gdzie chcę na skargę. Mogą albo mi wypłacić częściowe odszkodowanie za które nie kupię części bo ich nie ma ani nie kupię nowej zmywarki. Mam czekać aż serwis dostanie części które mogą nie dotrzeć - przecież jest wojna w Ukrainie. Już mi nie wyznaczyli kolejnej daty zakończenia szkody bo nie wiadomo kiedy części będą. Robią wszystko, żeby nie dać nowego sprzętu. Bo gdyby się okazało że nie ma części do mojego sprzętu musieliby dać mi nową zmywarkę. Ergo hestia oraz serwis autoryzowany OHM z Katowic są oszustami. Już się nauczyłam, że nie warto dopłacać do sprzętu aby przedłużyć gwarancję. Nawet jeśli napiszę do Rzecznika Praw Konsumenta nic to nie da. Zmywarkę da się naprawić ale w odległej przyszłości, więc stanowisko ubezpieczyciela jest jednoznaczne. SPRZĘT DA SIĘ NAPRAWIĆ.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Monika / 2023-05-13 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarię sprzętu nazywają uszkodzeniem mechanicznym w przypadku Gwrancji Plus od awarii. Stwierdzili że niesprawność modelu sterowania hulajnogi elektrycznej nie jest awarią, tylko uszkodzeniem mechanicznym, gdzie nie było żadnego uszkodzenia mechanicznego. Jak dla mnie absurd i oszustwo. Ani 1 zł odszkodowania i odsyłają nienaprawiony sprzęt, który prawdopodobnie nawet nie widział serwisu, bo odpisali mi pismo odmowne z nazwą innego modelu hulajnogi. Odradzam ubezpieczanie u nich jakichkolwiek sprzętów elektrycznych, bo uzyskanie odszkodowania to walka z wiatrakami.
    Zaletybrak
    Wadyzero pomocy
  • ~Monisia 1985 / 2019-10-07 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ubezpieczenia w tej firmie jest nie rzetelna telefon miał zostać naprawiony w ciągu 15 dni roboczych po czym mija miesiąc a tutaj nadal żadnej informacji jak już człowiek sam do nich zadzwoni to twierdzą że tel który miał być naprawiony trafił do serwisu i czekają na czujnik który został uszkodzony,nie rozumiem po co człowiek płaci te ubezpieczenie jak i tak za zepsuty czujnik trzeba zapłacić bo podobno ubezpieczenie tego nie obejmuje .
    ERGO Hestia po prostu robi sobie jaja z klienta
  • ~Motyl / 2019-10-05 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy ubezpieczeniowej. Pozytywne opinie pewnie piszą Ci, którzy tam pracują albo współpracują z tą firmą. Ktoś powinien wziąć się za nią, bo firma działa "wirtualnie", bez możliwości kontaktu z pracownikami. z tego co wiem, nawet agenci mają problem z kontaktem z "centralą". Szkodę można zgłosić przez internet i nawet w krótkim czasie odezwie się "miły" opiekun szkody, który zaoferuje swoją pomoc. Jednak co z tego, kiedy telefon w drugą stronę "nie działa", a dzwoniąc na infolinię można tylko usłyszeć "skontaktuj się z opiekunem szkody". Istny dom wariatów. Auto zastępcze dostaniesz tylko na 3 dni, bez względu na to że firma wypożyczająca auto z ramienia Hestii powie, że jest możliwość przedłużenia umowy (tutaj Hestia musi wyrazić zgodę, a takiej nie dostaniesz). Napisałam skargę do ich rzecznika praw klienta, odpowiedź dostałam wiadomo jaką..... Ach szkoda gadać, odpowiednie służby powinny się nimi zająć, by znów ubezpieczenia były jasne i bez wad.
    Zaletyżadnych
    Wady- brak kontaktu z opiekunem szkody (mail to za mało)
    - firma nie szanuje klienta - nawet gdy nie jest sprawcą szkody
    - auto zastępcze - to istna farsa - lepiej nie korzystać z tej opcji, by się nie rozczarować
    - cała ta firma to jakiś żart
  • ~MXS / 2020-11-05 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka delikatnie mówiąc. Sprzęt ubezpieczany za krocie, a obsługa w razie awarii i naprawy to totalna kpina. Ta pseudo ubezpieczalnia nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Robią w konia na każdym kroku. Miesiącami przetrzymują sprzęt, zero kontaktu, sto wymówek. Szlag trafia.
    Jeśli ktoś chce wykupić ubezpieczenie sprzętu przy zakupie i firmą „ubezpieczającą” jest ta firemka, niech nie popełnia tego błędu. Nie otrzymacie niczego od nich!!!
    Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Nałęcz / 2022-11-18 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekraczane terminy wypłaty odszkodowania. Brak kontaktu. Ciągłe niedotrzymywanie ustaleń i dat wypłaty odszkodowania
    ZaletyBrak
    WadyNie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu
  • ~NaNa73 / 2016-02-19 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, jeżeli coś nie pasuje do szablonu to zostajesz sam z problemem. Sprzęt ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków upadł niefortunnie na beton. Hestia twierdzi że nie był to nieszczęśliwy wypadek bo nie zadziałały żadne czynniki zewnętrzne. A grawitacja to co? Kasę to brać potrafią.
    ZaletyDobry kontakt z rzecznikiem klienta
    WadyNieelastyczni, bez podejścia do klienta.
    7miesięcy zapłaciłam 1/3 wartości sprzętu
  • ~natamy / 2018-10-08 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczalnie fatalna. Właściciel szkody zupełnie niezainteresowany sprawą. Załatwienie każdej drobnostki wymaga 2 telefonów i 3 maili. Od dwóch miesięcy nie mogę odzyskać pieniędzy z AC. Kwota wyceny wartości pojazdu ma inną wartość w każdym sprawozdaniu. NIE POLECAM.
  • ~nea / 2015-07-21 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wykupujcie ubezpiecznia w Ergo Hesti jeśli nie chcecie stracic pieniędzy!!!!!!
    Oszuści i złodzieje inaczej nie mozna nazwać ERGO HESTII - wykupiłam rozszerzone ubezpieczenie sprzętu wraz z przedluzoną gwarancją, sprzet został uszkodzony w wyniku upadku, wiec zgłosiłam sie do Ergo Hestii z prośba o likwidację szkody, - zapłaciłam 23 zł za kuriera TNT wysłanego przez Ergo Hestie po trzech tygodniach dostałam informację że szkoda (uszkodzenie obudowy oraz gniazda zasilania w wyniku upadku) nie obejmuje ubezpieczniem - ubezpieczeniem wg Ergo Hestii objete jest uszkodznie w wyniku nieszcześliwego wypadku - dla mnie to dokładnie to samo - dodatkowo aby móc odebrac sprzęt musze im zaplacić ponownie 23 zł za kuriera oraz 60 zł za ekspertyze łacznie 150 zł za ubezpieczenie plus 46 za kuriera plus 60 za ekspertyze na która nawet nie dostane rachunku, jesli nie zapłace to nie wydadza mi sprzetu. w sumie ponad 250zl psu w d**e -
    - EWIDENTNE DZIAŁANIE NA SZKODE KLIENTA
    - DZIAŁANIE MAJĄCE NA CELU WYŁACZNIE POBIERANIE OPŁAT NIE OFERUJĄC NIC W ZAMIAN.
    - WYCIAGANIE PIENIĘDZY
    - INTERPRETACJA RZECZYWISTOŚCI NA ICH KORZYŚĆ w taki sposób aby nie naprawić sprzetu tylko jeszcze wyciagnąc kasę od klienta.
    - Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadycałkowita utrata pieniędzy i czasu.
  • ~Nick / 2018-09-15 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Maile nie docierają, infolinia jak ze średniowiecza a formularz kontaktowy na stronie tylko po to by ładnie wyglądał.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Nick / 2023-08-22 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się tam na infolinie to jest jakaś tragedia. Po 20 min próby poddałem się i odpuściłem tą firmę
  • ~Nie odpuszczę 23 / 2023-02-14 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 35 lat jeżdżę różnymi samochodami, ale taka historia zdarzyła mi się pierwszy raz.
    3 miesiące po opłaceniu pełnej rocznej składki Auto Casco ( grubo ponad 7 tys ) za leasingowany nowy samochód, STU ERGO HESTIA odmówiła mi wypłaty odszkodowania za szkodę garażową, powołując się według mnie bezpodstawnie na zawarte niby w warunkach ogólnych wyłączenie z tytułu rażącego niedbalstwa. Jednoznaczna definicja rażącego niedbalstwa nie istnieje, jednak wszystkie jakie są mają jedną wspólną cechę - CELOWE I ŚWIADOME DZIAŁANIE SPRAWCY, jest oczywiste, że w moim przypadku nie mogłem chcieć sobie zniszczyć nowiutkiego samochodu z salonu. Wyglada na to, że ERGO HESTIA używa tego niejednoznacznego określenia jako wytrycha do unikania wypłacania wysokich odszkodowań.
    Złożyłem odwołanie (składanie odwołania na stronie www wykazywało błąd ) i zamierzam zgłosić się do RZECZNIKA FINANSOWEGO (kiedyś RZECZNIKA PRAW UBEZPIECZONYCH )zobaczymy co będzie - na razie SERDECZNIE N I E P O L E C A M
    ZaletyZero
    WadyBezduszność oraz obrażanie klienta przez przypisywanie mu zachowań pasujących do warunków wykluczających na podstawie, których odmawia się wypłaty odszkodowania, mimo terminowej wpłaty pełnej rocznej stawki auto casco.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 836
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 752
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 624
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 459
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 295
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078