Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2023-03-03 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM Ergo Hestia to ZŁODZIEJE kretacze.

    Uważajcie opinie pozytywne są przez trolli z ergo Hestii żeby ocieplać wizerunek firmy .
    Zaletybrak
    WadyOSZUKUJA KLAMIA
  • ~mawrick / 2014-05-31 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy nikomu nie życze spotkania z tą firma, szkoda zgłoszona z OC sprawcy likwidator stwierdził szkode całkowitą wartość pojadu na róznych portalach wacha sie miedzy 22-26tyś a według nich mój pojazd warty był przed szkoda 13,5 tyś wypłacono 6200 a 7300 to wartość wraku którego nikt nie chce za takie pieniądze sprawa trafiła do sądu czekam na orzeczenie
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    1
  • ~Max / 2015-06-16 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM??????? Oszuści sąsiadka zalała mi mieszkanie i odmawiają wypłaty odszkodowania bo rzekomo wynajmuje sąsiadka mieszkanie (awaria spłuczki w wc) a kogo to obchodzi ubezpieczony jest podmiot jakim jest mieszkanie a nie osoba i ja mam się kontaktować z właścicielką mieszkania.Szkoda czasu i pieniędzy na tych złodziei. NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM
    ZaletyJAKIE ZALETY
    WadyO JEST ICH DUŻO
    nie dotyczy
  • ~Max / 2017-10-27 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy nikomu.
    Poraz pierwszy spotkalem tak nieodpowiedzialna firme.
    Od 2 miesiecy kontakt praktycznie zaden. Wymowilem ubezpieczenie mieszkania i juz 3 krotnie pisalem listy polecone, an ktore odpowiedz dostaje po 3 tygodniach.
    Strach pomyslec co jest w przypadku szkody.
    Goraco odradzam
    Zaletynie ma zadnych
    Wadysame minusy. Kontakt telefoniczny , taki, ze nikt nie odbiera teleonu.
  • ~Max / 2022-04-17 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie pozytywne opinie są pisane przez zdesperowanych pracowników Ergo Hestia
    Zaletybrak
  • ~Mela / 2022-02-22 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Pierwszy i ostatni raz mam u nich wykupione OC. Nie dość, że wypadają bardzo słabo cenowo w porównaniu z innymi ubezpieczycielami, to jeszcze poziom nachalności wykracza poza skalę. Parę dni temu z czystej ciekawości i nudów liczyłam na internecie składkę OC na kolejny rok. W formularzu jednak trzeba było podać numer telefonu, wiadomo od razu po co. Mimo to i tak chciałam policzyć więc wypełniłam formularz, policzyło mi składkę i zapomniałam o temacie, bo jak mówię, OC mam jeszcze ważne kilka miesięcy, a liczyłam to z nudy. Zadzwonił do mnie pan konsultant już oczywiście z 15 propozycjami, ale na wstępie poinformowałam że nie jestem zainteresowana żadną, bo liczyłam to tak dla siebie, wyliczyłam co chciałam i dziękuję. Mimo to, od paru dni codziennie wydzwania do mnie ten sam numer, przeszkadzając mi w pracy. Dzięki takiemu zachowaniu, nawet gdyby mieli OC razem z AC za 500 zł to wiem że na pewno więcej się w tej firmie nie ubezpiecze. Rozumiem 21 wiek i rosnący poziom konsumpcjonizmu i konieczność jak najbardziej agresywnego pozyskiwania klienta, ale Ergo Hestia przechodzi w tym sama siebie....
  • ~Michał / 2019-10-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Plan inwestycyjny Nowa Perspektywa to naciąganie nie przynoszące zysków.Składki,ktore wpłaciłem to 15 000 zł przez 7 lat a po zamknięciu tego planu otrzymałem 4 000 zł.
    Złodziejstwo na zwykłych ludziach!
    Zamknąć tę organizację przestępczą!!!!
  • ~Michał / 2021-07-23 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści!!!!!
    Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe
    Nie polecam
  • ~Michał / 2022-05-20 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się wypowiedzieć umowy online, celowo maja awarie juz 14 dzien
    ZaletyNie ma
    Wady100% oszustwo
  • ~Michał / 2022-06-29 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczalnia zapewniając apropo ubezpieczenia dodatkowego do telewizora odesłała uszkodzony sprzęt po czym wypieła sie na pomoc
    ZaletyBrak
    WadyIch istnienie
  • ~Michał / 2023-05-26 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje robią rekalkulacje OC mimo że z góry ubezpieczenie opłacone na rok, po zakupie auta. Omijać szerokim łukiem. Żądają dopłaty chorych kwot.
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
  • ~MIK / 2023-03-13 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i kombinatorzy, którzy interpretują wszystko tak żeby nie wypłacić ubezpieczenia szkody. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy
  • ~Miki / 2018-10-19 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści , opiekun klienta rozmawiał ze mną jak ze śmieciem już wiem że nic nie dostanę , dla nich notatka policyjna to śmieć.Ani auta ani kasy a nasze państwo pozwala nas okradać brawo!!!!
  • ~Miki / 2019-11-04 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupując smartfona w Mediaexpert, sprzedawca skusił mnie na wykupienie polisy Gwarancja PLus PG48. Totalna ściema, Twierdził, iż w przypadku awarii sprzętu z przyczyn zewnętrznych, tj. upadek, zbicie szybki. Nie będzie problemu. Tymczasem umowa obejmuje tylko awarie z przyczyn wewnętrznych.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo kosztuje
  • ~Milena / 2021-11-17 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym podzielić się z Państwem moją historią w tym towarzystwie ubezpieczeniowym, od razu podkreślam, że historia jest oczywiście negatywna i nie polecam nikomu ubezpieczać niczego w tym towarzystwie.
    W tamtym roku kupiłam samochód z woj. świętokrzyskiego i jako, że ja pochodzę z woj. mazowieckiego w myśl nowego prawa każdy ma obowiązek przerejestrować samochód oraz nadać mu nowe numery rejestracyjne zgodne ze swoim województwem - tak też zrobiłam, mój numer ma nowe tablice.
    Trzy miesiące później skończyło się ubezpieczenie i koleżanka zajmująca się ubezpieczeniami wybrała dla mnie oferty ubezpieczeń OC - zdecydowałam się na Ergo Hestię, bo przecież wyszło najtaniej.
    Przez cały rok spokojnie jeździłam sobie na tym ubezpieczeniu i płaciłam obydwie raty w wyznaczonym terminie. Tydzień temu dostałam SMS z banku, że wszystkie moje konta zostały zablokowane a środki z nich poddane zajęciu przez Naczelnika Urzędu Skarbowego.
    W pierwszej chwili myślałam, że to pewnie jakieś oszustwo, przecież wszystko płaciłam na czas, ale po zalogowaniu na konto w historii przelewów faktycznie widniała pozycja zajęcia komorniczego i tu uwaga: kwota całego ubezpieczenia wynosiła 898 zł a zajęcie wyniosiło 6 272 zł.
    No i zaczęło się dzwonienie od banku do naczelnika U. S. od naczelnika U. S., do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
    W funduszu gwaracyjnym wytłumaczyli mi, że zajęcie wynika z braku płatności za polisę OC. Ja mówię, że to przecież jakaś pomyłka bo wszystko mam opłacone na czas i mogę to udowodnić, to Pan polecił mi abym jeszcze tego samego dnia przesłała płatności za polisę z samą polisą.
    Poza tym zadałam pytanie, czemu nikt nie skontaktował się w takim razie ze mną wcześniej żeby załatwić tą sprawę bez windykacji, w odpowiedzi dostałam, że przecież wysyłali listy na adres mojego stałego meldunku - pod adresem mojego stałego meldunku mieszkają już obcy ludzie i nie odbierają za mnie listów ani nie informują mnie o jakiś awizo, poczta od razu po otrzymaniu listu na moje nazwisko kieruje zwrot do adresata. Podczas kupowania polisy podałam numer telefonu i maila - nikt tą drogą się ze mną nie skontaktował.
    Tego samego dnia przesłałam wymagane dokumenty tj. potwierdzenia przelewów i dokument polisy.
    Po dwóch dniach nic się nie zmieniło, a był to już dzień wypłat i jak się nie trudno domyślić cała moja wypłata poszła na konto N. U. S., i zostałam bez środków na życie a jak każdy z nas mam rachunki do opłacenia - mieszkanie, prąd, telefony komórkowe, ubezpieczenie na życie itp.
    Tego samego dnia znów spędziłam dzień na wiszeniu na telefonie: bank -> naczelnik urzędu skarbowego -> ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny.
    Ten ostatni poinformował mnie, że procedura sprawdzenia OC, potrwa przynajmniej 60 dni, "Że co takiego?! Pani mi mówi że będę miała zaległości w pozostałych opłatach dwa miesiące?! Przez te dwa miesiące to będę miała odcięty prąd, odłączony telefon i nakaz eksmisji z mieszkania przez wasze niedopatrzenie". Pani wysłała ponaglenie do prowadzącego sprawę i powiedziała, że sprawdzi najszybciej jak się da.
    Cztery dni później znów zadzwoniłam do U.F.G. Tego dnia, kiedy dostali ode mnie "opierdziel", prowadzący wysłał mi odpiowiedź (oczywiście na adres zameldowania), że z moim ubezpieczeniem na ten rok jest wszystko ok, ale dostał informację, że samochód nie miał ubezpieczenia na rok przed zakupem.
    - No chyba teraz to sobie Pani żartuje, jak kupiłam samochód to miał ubezpieczenie OC, widziałam dokument
    - A może Panią oszukał ten sprzedający, że miał kupione OC?
    - To w takim wypadku, czemu nie ścigacie poprzedniego właściciela za nie zapłacone OC?
    - Ponieważ w trakcie podpisywania nowej umowy o polisę OC z Ergo Hestią to Pani była właścicielem samochodu
    - Proszę Panią, poprzednia polisa była kupiona na poprzedniego właściciela, a poza tym widnieją na niej poprzednie numery rejestracyjne. Jestem w tej chwili na waszej stronie, wpisałam były numer rejestracyjny i widnieje przecież na nim ubezpieczenie na poprzedni rok
    - Niestety w celu wyjaśnienia sprawy musi Pani przesłać skan poprzedniej polisy
    W mailu załączyłam skan umowy zakupu samochodu, skan poprzedniej polisy OC (dzięki Bogu, nie wyrzuciłam jej z dokumentów mimo, że była przecież z poprzedniego roku), screen ze strony U.F.G., że przecież nawet u nich w systemie widnieje ubezpieczenie na mój samochód i do tego zdjęcie szyby z naklejkami numerów rejestracyjnych, ponieważ nawet jak zerwałam starą naklejkę to i tak został ślad z widocznym poprzednim numerem.
    Sprawa obecnie nadal jest w toku, ale ja mam pytanie, jak można mieć w tak dużej instytucji taki "burdel" w dokumentach, że nie wiadomo czyje numery rejestracyjne są do jakiego samochodu?! Jakim cudem nikt nie próbował się ze mną skontaktować inną drogą niż pocztowa i to w takich poważnych sprawach?!
    Jak dla mnie to są oszuści i naciągacze i chyba taki brak kontaktu wynika ze szczerych chęci wyłudzenia ode mnie pieniędzy za OC, w latach kiedy ja nie byłam właścicielem.
  • ~Mirek / 2021-12-04 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem Hesti,i już tego błędu nie powturze,cwaniactwo,oszustwo,asystętka szkody p.Karolina.S.całkowity brak profesjonalizmu i epati
    Zaletybrak
    Wadycwaniactwo,na swoją kożyść
  • ~Misiek2805 / 2016-08-09 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ubezpieczyłem telefon u tych oszustów."Gwarancja beztroski" okazała się beztroską dla ubezpieczyciela.Przy zakupie ubezpieczenia sprzedawca w komputroniku zapewniał ze ubezpieczenie obejmuje wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane,czy to z przyczyn losowych czy winy użytkownika niestety okazało sie inaczej.Przy wchodzeniu po schodach telefon wysunął mi się z kieszeni i stłukła się szyba ,po zgłoszeniu szkody do ubezpieczyciela dostałem odpowiedz że ubezpieczenie nie obejmuje tego rodzaju przypadków.Czyli co obejmuje ,przejechanie właściciela samochodem ,trafienie piorunem,potop,itp.Nie polecam chachmęci i oszuści 400zł wyrzucone w błoto lepiej zostawić sobie pieniądze na ewentualną samodzielną naprawę.Ergo hestia i koputronik to zwyczajni uszuści.
    ZaletyOmijać z daleka
    WadySmierdzi
  • ~MJ / 2023-05-30 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Najgorsze towarzystwo ubezpieczeń.po kupnie auta z aktualną polisa sami zmienili mi polisę na prawie 2 tys.gdzie u ich agenta wychodziło ok 800 zł.kilkakrotnie zmieniali sami sumy w konsekwencji tak namieszali że to anulowali na co dostałam pismo.wszysko było by ok gdyby nie to że na koniec podali mnie do Kruka że nie zapłaciłam polisy.wiec....szkoda komentowac
    ZaletyZadnych
    WadyPod każdym względem
  • ~MM / 2023-09-29 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    likwidacja szkody z AC trwała 3 miesiące z winy ubezpieczyciela, a tak dokładnie rzeczoznawcy, który podstawowych elementów związanych ze szkodą nie chciał uwzględnić. Po 3 oględzinach w serwisie i mojej interwencji u rzecznika, w końcu zlikwidowali szkodę.
    Obsługa klienta dramat, rzeczoznawcy bez kompetencji i logicznego myślenia.
    Najgorszy ubezpieczyciel do likwidacji szkody z AC. Serdecznie nie polecam i odradzam.
    Zaletybrak
    Wadylikwidacja szkody z AC, zaniżanie stawek, brak kontaktu
  • ~MM / 2023-09-29 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja z OC sprawcy.Naprawa w serwisie. Teoretycznie bezgotówkowa.Hestia na oględzinach stwierdziła, że wymienia błotnik (uszkodzony w wypadku) który miał ślady korozji na nowy. Tym samym zwiększa nam wartość pojazdu???? Ciekawe. Jak auto po wypadku jest więcej warte niż przed. Chyba tylko Hestia tak potrafi. Koszt 990 zl
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu, naliczanie kosztów dodatkowych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 739
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960