WadyZlodzieje i oszuści
strona 26 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Damian / 2019-10-14 07:14
Po mimo wypowiedzenia starej polisy oc zalożyli mi nową. Caly czas przysyłają ponaglenia opłaty. Szerokim łukiem radze omijać. -
-
~sillyhistory / 2019-10-09 17:19
Obsługa klienta TRAGICZNA! Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, prędzej doniesiesz swój samochód na plecach do mechanika niż oni odbiorą łaskawie telefon! ZaletybrakWadybrak pomocy, infolinia to katastrofa -
~Justyna / 2019-10-08 10:00
Nie polecam szkodę likwidują już 4 tyg brak kontaktu z opiekunem szkody Panią Karoliną M.nie odbiera tel jak odbierze to mówi że oddzwonię i tego nie robi auto stoi bezużyteczne na warsztacie ZaletyBrakWadyBrak kontaktu nie odbierają telefonu -
~Monisia 1985 / 2019-10-07 09:52
Nigdy więcej ubezpieczenia w tej firmie jest nie rzetelna telefon miał zostać naprawiony w ciągu 15 dni roboczych po czym mija miesiąc a tutaj nadal żadnej informacji jak już człowiek sam do nich zadzwoni to twierdzą że tel który miał być naprawiony trafił do serwisu i czekają na czujnik który został uszkodzony,nie rozumiem po co człowiek płaci te ubezpieczenie jak i tak za zepsuty czujnik trzeba zapłacić bo podobno ubezpieczenie tego nie obejmuje .
ERGO Hestia po prostu robi sobie jaja z klienta -
~Motyl / 2019-10-05 15:53
nie polecam tej firmy ubezpieczeniowej. Pozytywne opinie pewnie piszą Ci, którzy tam pracują albo współpracują z tą firmą. Ktoś powinien wziąć się za nią, bo firma działa "wirtualnie", bez możliwości kontaktu z pracownikami. z tego co wiem, nawet agenci mają problem z kontaktem z "centralą". Szkodę można zgłosić przez internet i nawet w krótkim czasie odezwie się "miły" opiekun szkody, który zaoferuje swoją pomoc. Jednak co z tego, kiedy telefon w drugą stronę "nie działa", a dzwoniąc na infolinię można tylko usłyszeć "skontaktuj się z opiekunem szkody". Istny dom wariatów. Auto zastępcze dostaniesz tylko na 3 dni, bez względu na to że firma wypożyczająca auto z ramienia Hestii powie, że jest możliwość przedłużenia umowy (tutaj Hestia musi wyrazić zgodę, a takiej nie dostaniesz). Napisałam skargę do ich rzecznika praw klienta, odpowiedź dostałam wiadomo jaką..... Ach szkoda gadać, odpowiednie służby powinny się nimi zająć, by znów ubezpieczenia były jasne i bez wad. ZaletyżadnychWady- brak kontaktu z opiekunem szkody (mail to za mało)
- firma nie szanuje klienta - nawet gdy nie jest sprawcą szkody
- auto zastępcze - to istna farsa - lepiej nie korzystać z tej opcji, by się nie rozczarować
- cała ta firma to jakiś żart -
~ulik / 2019-10-03 14:54
jak brac kase pierwsi jak dochodzi do wyplaty odszkodowania robia wszytsko zeby czlowieka na sile uzdrowic i ani gorsza nie wypłącic ZaletyzadnychWadysame - omijac z daleka -
~Kasieńka / 2019-09-30 17:40
Od 15 lipca mam naprawianą pralkę i jeszcze nie wiem ile mam czekać na naprawę.! Nigdy więcej nie ubezpieczenia nic w tej firmie. ZaletyMiły kontaktWadyBrak działania -
~Grzegorz / 2019-09-29 14:47
przyjemna obsługa, dobry kontakt z klientem, wszystko szybko załatwione -
-
~Szczery do bólu / 2019-09-26 12:34
Chamstwo to jedno słowo określa całą firmę!!
Nawet jednej gwiazdki bym nie dał, gdyby była taka możliwość!!!
Auto zastępcze na parę dni, a resztę chodź sobie człowieku piechotą kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów w ciągu półgodziny!!ZaletyBRAK!WadyUnikają kontaktu
Obsługa wręcz chamska
Celowo zaniżają odszkodowania
Opiekun sprawy odnosił się do mnie jak do psa -
~Poszkodowany przez Hestię / 2019-09-25 09:58
Nie polecam tej złodziejskiej firmy!!!
Trzeba dwa razy płacić za ubezpieczenie na początku i na końcu przy rezygnacji z współpracy z Hestią.
Nie dość, że nie jest tanio to po wypowiedzeniu żądają wpłaty rzędu 500zł!!!!
-
~Marcin / 2019-09-18 09:15
Jeden wielki żart.
Firma prawdopodobnie celowo nie odpowiada na emaile, nie oddzwania na telefony, generalnie unika klienta żeby likwidacja szkody przebiegła po ich myśli.
Nie stosuje się do przepisów prawnych dotyczących terminów odpowiedzi na odwołania twierdząc że te terminy ich nie obowiązują.
Brak informacji o zmianie opiekuna szkody oraz brak przekazania jakich kolwiek danych kontaktowych do nowego opiekuna.
Na telefon od kierownika czekam już 1.5 tyg i dalej bez skutku.
Wyceną szkody poniżej kosztów samych części...
Ktoś powinien zabrać się za tą firmę bo wygląda to bardziej na kiepski dowcip.ZaletyBrakWadyNiekompetentny personel.
Unikanie kontaktu z klientem.
Brak informacji.
Działania nie zgodne z prawem.
Nie dotrzymywanie terminów.
Brak kontaktu.
Oszukiwanie klientów-celowe zeanizanie odszkodowań. -
~Zawiedziona / 2019-09-17 12:44
Moja ocena od przynajmniej trzech lat jest negatywna.
Handluję autami. Miesięcznie zgłaszam sprzedaż kilku aut (czasem również z wypowiedzeniem oc nabywcy).
Zgłosić taką sprzedaż można tylko listowanie, bo formularze na stronie www (milion formularzy na każdy na różne przypadki) zwyczajnie nie działają. Jak już uda się coś wprowadzić to nie można zatwierdzić formularza bo wyskakuje błąd. Jeszcze żeby napisali co trzeba poprawić, albo zaznaczyli na czerwono jak to bywa w innych formularzach. Ale nie, bo po co?
Brak jakiejkolwiek możliwości obsługi klienta z pominięciem formularza. Nie wiadomo co jest błędem więc tą drogą nie zgłosi się nic.
Raz w życiu udało mi się coś przesłać przez te pseudo niedorobione formularze- choć regularnie próbuję - idealne zamiast kawy z rana. Gwarantuję podniesione ciśnienie.
W przypadku tego jednego udanego razu też nie jestem zadowolona ponieważ klikasz wyślij i zero komunikatu, że zgłoszenie przyjęce. Żadnego potwierdzenia e-mail jak to jest u innych ubezpieczycieli, że "zgłoszenie przyjęto do realizacji".
Co za partacze w tym Ergo siedzą. Ratunku.
Narażają mnie tylko na koszty związane z każdorazowym zgłaszaniem pocztą tradycyjną.
Dziękuję. Skończyłam.ZaletyZalet brak. Formularze na stronie są partactwem i nie działają.WadySame wady. Za karę kazałabym tym co te formularze tworzyli pracować w komisie i zgłaszać kupna i sprzedaży pojazdów przez ich własne formularze. -
~FN / 2019-09-11 07:09
Ta firma to jakas mafia zabiera twoje pieniądza na jakiś niby fundusz tralala sratata ale jak chces zwrotu kapitału to oni pism nie dostali poczta się spóźnił bank nam nie wysłał rezygnacja......
Dlaczego większość takich instetucji z pomorzo są nie zytelne?
Czy to z brak nadzuru czy czują nietykalnosc?
25% zadowolenie klientów to chyba coś mówi, gdzie NIK gdzie inne instytucja państwowe przecież to kasa obowateli które najzwyczajniej na swiecie okradajaZaletyZadneWadyBrak szacunku dla klienta
Klamstawa
Wykorzystania brak wiedzy klienta o przepisów prawnych..... -
~Nigdz ergo hestia / 2019-09-10 12:57
Już 4 miesiące zwracają nadpłatę składki, KIPINA! ZaletyŻadnychWadyWszystkie jakie można sobie wyobrazić. -
~Paweł / 2019-09-08 13:04
Od ponad tygodnia próbuję się skontaktować z hestia, w sprawie mojego ubezpieczenia. W momencie wzięcia kasy resztę mają w d.... -
~Adam / 2019-09-03 17:36
Złodzieje i oszuści. Chamstwo i niekompetencja, zaniżanie odszkodowań, bardzo złe podejście do klienta. ZaletyZadnWadyWszystko -
-
~Gal / 2019-08-29 09:49
Kupiłem samochód z godnie z prawem przechodzi OC z poprzedniego kierowcy na mnie. Mam 60 % procent zniżki do końca OC był 1 Mc..Napisali do mnie
List że muszę dopłacić za 1 Mc 290 zł
Relalkulacja. Między czasie wysłali mi ofertę na 2100 zł OC samochód osobowy przypominam 60% zniżki i próg wiekowy.
Po zakupieniu auta szukałem tańszego OC i w rankomacie ta sama firma zaproponowała mi OC za 1400 zł. Porażka nigdy nie ubespieczę tam żadnego samochodu
Bardzo nie polecam... -
~WERONIKA / 2019-08-21 18:03
Witam. Niedawno miałam stłuczkę,sprawca był ubezpieczony w firmie Ergo Hestia. Zgłosiłam szkodę internetowo,po dniu-dwóch odezwali się aby potwierdzić dane i zaistniałą sytuacje. Po potwierdzeniu danych i usterek po szkodzie,Pan który był opiekunem szkody zaproponował mi wycenę przez telefon BEZ OGLĄDANIA SAMOCHODU I PROPONOWAŁ IŚĆ NA UGODĘ ! Mi jako właścicielowi szkody przysługiwało auto zastępcze ponieważ uderzenie dotknęło część kół przednich i auto nie jechało prosto tylko ciągnęło ciągle w prawo,(niezbieżność kół przednich-tak to nazwę)Pan zaproponował mi za auto zastępcze rower,który miałam otrzymać po zakończeniu szkody i wszystkich papierkowych dokumentów. Okej,mogą iść na ugodę,proponować wszystko aby tylko nie wzięło się samochodu zastępczego ponieważ ponoszą większe koszta odnośnie wypożyczenia i do tego szkody. Pomyślałam,okej wezmę ten rower i zamknę temat by nie narażać ich na kolejne koszta. I to był najgorszy błąd! Weszłam z nimi w ugodę i zero odzewu z ich strony i olewka totalna. Zero jakichkolwiek wiadomości na temat szkody prócz jednej wiadomości odnośnie kosztorysu! Jak dzwonię to chamsko odpowiadają,że mają 30 dni na szkodę,okej ja to rozumiem,ale nie po to weszłam z nimi na ugodę żeby dopraszać się pieniędzy na naprawę auta. Jakbym miała wypożyczony samochód to sprawa byłaby już zamknięta bo nie chcieli by płacić za wypożyczenie. Nie dość,że rzeczoznawca nie umówił się w ogóle na oględziny,tylko przyjechał bez uprzedzenia i wtargnął na moją posesje pod moją nieobecność ! Oglądał mój samochód i poruszał się po moim terenie bez największej krępacji... Dopiero po obejrzeniu mojego samochodu zadzwonił do mojego taty(właściciel auta) że jest na posesji... śmiech na sali. Nie dość,że wycena była skandaliczna,wycenili mi za lewy bok wgnieciony 4 tysiące... (audi a4 b7 2.7 v6) Sprawa poszła do innego rzeczoznawcy,wycenili mi szkodę na ponad 8 tysięcy!
NIE POLECAM ERGO HESTII,PRACUJĄ TAM CHAMSCY I NIEKOMPETENTNI LUDZIE !!!!!!!!ZaletyŻADNYCH ZALET -
~Uprzejma / 2019-08-16 18:32
Odradzam każdemu, stwarzają ogromne problemy przy rozwiązaniu umowy OC. W zeszłym roku miałam u nich ubezpieczone 2 samochody. Zgodnie z przepisami przed końcem terminu przesłałam rezygnację na 1 samochód, że nie chce przedłużyć ubezpieczenia to jeszcze przez 2 miesiące gnębili mnie wezwaniami do zapłaty. Z drugim samochodem były jeszcze większe cyrki ponieważ go sprzedałam również wysłałam im umowę sprzedaży oczywiście wmawiali mi że jej nie dostali chociaż mam potwierdzenie na mailu a po 2 miesiącach od sprzedaży ciągle przysyłają wezwania do zapłaty. Dodzwonić się do nich to katastrofa obsługa klienta to druga katastrofa. Czasem warto zapłacić więcej za OC a nie mieć doczynienia z tak beznadziejna firmą. ZaletyBrakWadyRobią wszystko żeby wyłudzić pieniądze za przedłużenie ubezpieczenia -
~Justyna / 2019-08-16 14:01
Ta firma to jakaś porażka. Jestem osobą poszkodowana w wypadku w którym brała udział Pani która ma wykupione ubezpieczenie w tej firmie. Dodzwonić się na ich infolinię to graniczy z cudem jak już dodzwonisz się to przekierowuja do innego działu bo nie umieją pomóc. Jak już dostaniesz swojego opiekuna to i tak nie pomoże bo albo nie odbiera albo wyłączony telefon. Papiery źle wypełnione gdy wrócisz uwagę aby zrobić korektę to odpowiedź z ich strony jest prosta ,,To jest mało istotne i nie trzeba poprawiać". Samochód zastępczy dostaniesz na 3 dni, gdy już dodzwonisz się do odpowiedniej osoby i dadzą na jeszcze kilka dni to gdy zbliża się termin oddania A Ty nadal nie masz swojego auta to zapomnij że firma da Ci przedłużenie w ich mniemaniu masz naprawić auto w ciągu tygodnia bo przecież ile można naprawiać ich to nie interesuje że człowiek nie ma jak dojechać do lekarza i rehabilitację. Nie polecam nikomu A tym którzy są ich klientami to współczuję i oby was nie oszukali ani nie okradli. Pozdrawiam ZaletyBrak zaletWadyBrak kompetencji, trudno się dodzwonić, brak chęci pomocy człowiekowi.
strona 26 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »