Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 828 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lopes / 2015-10-08 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta ubezpieczalnia to nic innego jak złodzieje . Wykupiony pełen zakres ubezpieczenia za ponad 700 zł (35%) wartosci laptopa .
    Podczas normalnego uzytkowania awarii ulegl dysk twardy . Wspolpracujacy z nimi serwis "COMPUTER SERVICES" w Poznaniu , wykrył rzekome wadliwe oprogramowanie , które bylo podstawa odmowy mojej reklamacji . Po kilkunastu telefonach i grozbach , komputer zostal naprawiony . W ich smiesznej ekspertyzie zabraklo wzmianki o rzekomym wadliwym oprogramowaniu !!!
    mało tego w googlach mozna znalezc pelno opini o tym , ze manipuluja w BIOSIE , po to aby z automatu odrzucac wnioski reklamacyjne !!!
    Mimo iz usterka zostala usunieta a zakres ubezpieczenia ja obejmowal zostalem obarczony kosztami ekspertyzy w wysokosci 60 zł oraz kosztami transportu !!!
    Ci złodzieje zarabiaja po 100 % na kurierze , koszty wysyłki paczki przez nich to bagatela 23 zł , gdzie standardowo wynosi to nie wiecej anizeli 15 zl !!!
    Po odwolaniu od decyzji , zmienili stanowisko i stwierdzili , ze laptop był uzywany niezgodnie z instrukcja !
    Telefonistki kompetnie niepomocne nie udzielaja zadnych informacji , na wlasna reke trzeba ich szukac . Sprzet przetrzymuja najdluzej jak sie da !

    Jak chcesz sie dac zrobic w konia , to z czystym sumieniem moge ich polecic .
    Przestrzegam przed odsyłaniem jakiegokolwiek sprzetu do serwisu COMPUTER SERVICES Z POZNANIA , sami sobie Panstwo wybierzcie rzeczoznawce !!!
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~LucynaN / 2018-05-08 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zabawna firma :) W dniu 08/05/2018 otrzymałam pismo z datą 10/02/2017 informujące o szkodzie z dnia 20/06/2017 - po niemal roku od domniemanej szkody informują mnie o niej pismem przygotowanym na prawie pół roku przed wystąpieniem szkody. WOW! Ale to jeszcze nic... W piśmie oczekuje się ode mnie wskazania nazwy firmy ubezpieczeniowej, w której mam polisę OC, celem wyciągnięcia pieniędzy za zalanie sąsiadów mieszkających dwa piętra pode mną. Nie byłoby w tym może nic dziwnego gdyby w tamtym czasie doszło u mnie do jakiejś awarii, ale nie doszło. Jeszcze bardziej alarmujące jest jednak to, że do domniemanego zalania miało dojść z pominięciem sąsiadów mieszkających jedno piętro pode mną - woda miała się teleportować i trafić od razu dwa piętra niżej! :D Likwidatorzy naoglądali się za dużo Harry'ego Pottera :) Do pisma dołączono też formularz, w którym jasno napisano, że do "przecieku w łazience" doszło w lokalu pokrzywdzonej, a więc nie mam z tym nic wspólnego. Niestety nie wiadomo, kto wypełnił formularz, bo nie ma na nim pieczątki ani podpisu :) Czysta magia! Pośmiejmy się razem :)
  • ~luk / 2018-08-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie na sprzęt w ramach przedłużonej gwarancji to kpina. Na część trzeba czekać 30 dni, zero konkretnej pomocy,a klient pozostawiony sam sobie. Jednym słowem NIEMOC I BEZRADNOŚĆ.Unikać jak ognia
  • ~luk / 2023-09-19 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści i krętacze złożyłem wypowiedzenie umowy online na stronie ergo gdy zakupiłem już w innym towarzystwie po kilku dniach przychodzi informacja o wezwaniu do zapłaty kwota dwa i pół razy większa niż zakupiłem. sprawdzając obecna polisę w mobywatel ta z ergo nie istnieje.
    zwykła próba wyłudzenia pieniędzy.....
    Zaletybrak
    Wadyzły kontakt w sprawie reklamacji
    próba wyłudzenia
  • ~Lyzwa / 2023-08-09 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno I wodorosty, brak kontaktu olewają klienta jak się da
    ZaletyJakie zalety???
    WadyWszystko możliwe!!!
  • ~Łukasz / 2019-11-04 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałem do naprawy kamerę sportową(pęknięta szybka od wyświetlacza) Naprawili, wymieniając cały wyświetlacz, gdzie wystarczyło wymienić samo szkło zewnętrzne. No ale ok. Przy okazji zostawili plamę na obiektywie. Zareklamowałem, przyjęli reklamację. I co zrobili? Wymienili obiektyw na "nowy", zamiast wyczyścić.
    Naciągane klientów na koszty, nie polecam w 100 procentach!
    Przy okazji, nie polecam ubezpieczenia sprzetu w firmie Ergo Hestia, która ma podpisaną z nimi umowę na naprawę sprzętu. Ergo Hestia ma gdzieś to, co Elektro Optyka robi ze sprzętem klientów. Ufają w ciemno co serwis im wciśnie, albo mają z tego zysk (moje prywatne spostrzeżenie)
  • ~Łukasz / 2023-01-10 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści unikać tej ubezpieczalni zrobi A wszystko żeby Ci nie wypłacić odszkodowania... pierwszy raz spotykam.sie z takim kretactwem
  • ~Łukasz / 2023-03-27 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    TO jest nieporozumienie.

    NIc tam nie można załatwić. A doprosić się czegokolwiek graniczy z cudem. Omijać ich szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadyistnienie
  • ~Łukasz / 2023-04-26 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pracy w Hestii.
    Co powinni poprawić:
    - nie powinno być mobbing
    - kierownictwo powinno być dobrze przygotowane do wykonywania swojej pracy
    - przestać wysługiwać się pracownikami i naginać ich obowiązki względem pracy (prowadzenie szkoleń gdy nie jest się na tym stanowisku, robienie raportów za kierowników)
    - wmawianie i straszenie, że w innych firmach jest jeszcze gorzej
    - muszą ułożyć tak pracę, by nie trzeba było siedzieć 14h dziennie i robić nadgodziny za które nie płacą
    - brak wewnętrznego regulaminu dotyczącego premii (bawią się w premię uznaniową)
    - brak multisportu (przed pandemia była mikro siłownia, teraz ją zamknęli)
    - zachęcają by przyjeżdżać na rowerze do pracy, ale nie udostępniają pryszniców, które zamknęli podczas pandemii
    - pełno bezsensownych szkoleń, które opóźniają pracę, która należy wykonać (przez to trzeba odrobić szkolenie i robić nadgodziny)
    - rekrutacja zajmują się HR zamiast kierownicy z działów (przez to nowych osobom opowiada się bajki i w efekcie czego nie pracują dłużej niż pół roku)
    ZaletyBrak
    WadyWymienione wyżej
  • ~Łukasz / 2023-05-24 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Odradzam totalnie. Zgłosiłem szkodę z mojego AC, której nie uznano, nie stanowiło to jednak problemu dla tej pseudo ubezpieczalni,aby wciągnąć w/w szkodę do UFG. Reasumując, odszkodowanie nie wypłacone no szkody nie było, lecz zwyżki doliczone bo dlaczego nie. Złodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyBaaaardzo długo by wymieniać.
  • ~Łukasz K. z Pabianic / 2018-10-04 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno, chcę wypowiedzieć umowę i nie mogę. Nie ma adresu mailowego, nie ma telefonu, a jak chcę się zalogować to wpisując swój adres cały czas mnie informuje, że nie mogę się zalogować. Próbowałem na trzech różnych mailach, walczyłem prawie godzinę i nic z tego. Ich rzecznik klient też nie dział, gdyż na czacie przekierowuje na wypełnienie formularza, który można wypełnić po zalogowaniu, czego mnie się do tej pory nie udało.
    Całe to towarzystwo to jedno wielkie dno.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadynie możliwy z nimi kontakt, brak telefonu, jedna wielka masakra
  • ~Łukasz Trojan / 2023-08-22 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i tyle w temacie , zarówno jeżeli chodzi o ubezpieczenie zdrowotny czy tez na dom ,
  • ~m p k / 2016-08-31 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł.
    Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa.
    Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba.
    A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam

    ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę.
    Wadylepiej się z nimi nie zadawać, szkoda pieniędzy
  • ~M. / 2022-08-26 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, płace naprawdę duże pieniądze za ubezpieczenie niestety dwóch samochodów, a wielkim problemem jest znaleźć lawetę i to 100km od naprawdę dużego miasta. Albo przysyłanie zepsutej lawety tez jest hitem.....i oczekiwanie praktycznie cały dzień! Totalnie nie polecam ubezpieczać samochodu w tej firmie....
    ZaletyBrak!
    WadyCała ta firma to "wada"
  • ~M.Z. / 2022-08-28 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Hestia jest chyba najgorszym ubezpieczycielem na rynku w Polsce, często wpychający swe produkty w ramach tak zwanej przedłużonej gwarancji ( ostrzegam bo to pieniądze wyrzucone w błoto ).
    Brak profesjonalizmu i rzetelności, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, serwis TRAGEDIA, a przede wszystkim praktyczny brak możliwości uzyskania pełnego należnego odszkodowania, to wszystko sprawia że należy omijać tą firmę z daleka
    ZaletyBrak
  • ~Maciej / 2014-10-12 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem jeszcze związany z Hestią, ale odradzam innym. Jestem Ich klientem od wielu lat. Miałem szkodę z AC i nie uznali mi jej, bezpodstawnie odmawiając wypłaty odszkodowania powołując się na samoistne uszkodzenie opony w pojeździe, które wg Nich jednoznacznie wyłącza Ich odpowiedzialność. Jednostronnie, jednoznacznie, bez żadnych dowodów wydali wyrok, przywołując i interpretując te zapisy w sposób nieobiektywny i stronniczy.Oczywiście udam się do Sądu, ale wszystkim innym Odradzam !!!
  • ~Maciej / 2018-06-11 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zainteresować się policja!.
    Od prawie roku dokładnie od sierpnia 2017 roku walczę od odszkodowanie za wyrządzone szkody w pojeździe podczas bardzo makabrycznie wyglądającego wypadku w którym ucierpialem ja wraz z pasażerami oraz samochód szczęście że udało nam się uciec do rowu i uniknąć bezpośredniego zderzenia z smaochodem(sprawca wypadku) który na luki drogi stracił panowanie nad swoim pojazdem. Sprawca tego wypadku był klientem Ergo Hesti i to do nich został wysłany raport naprawy od niezależnej firmy która wycenia szkody w Londynie, ponieważ samochód zarejestrowany jest w Wielkiej Brytanii A my jesteśmy rezydentami tego kraju. Po 10 miesiącach ciszy że strony Firmy Ergo Hestia otrzymaliśmy ofertę naprawy samochodu w kwocie 6500 zł w przeliczeniu na funty około 1230 £ raport inżyniera wycenia naprawę samochodu na kwotę 6300£ ,oferta która została mi przesłane porostu powala z nóg i wolą o pomstę do niebios jest niepoważna oraz obrażająca mnie jak wlasciciela oraz kraj w którym zamieszkuje z racji tego że stawki napraw lakierniczych w Londynie musiały by być na poziomie Tajlandi chodź i tam nie wiem czy ktoś podjął by się naprawy samochodu który tak ucierpiał za te jałmużnę. Mogę jedynie ostrzec Was wszystkich przed ta Firma Ergo Hestia abyście przed ubezpieczeniem swojego ukochanego samochodu w tej firmie nie mieli poważnych problemów podczas szkody z odzyskaniem należytej kwoty za naprawę A mi pozostaje spotkać się z ta Firma która w w polsce A dokładnie w Sopocie buduje piękne szklane budynki nad samym morzem za ogromne pieniądze A na wypłaty odszkodowań nie mają Do zobaczenia w Sądzie w Londynie. Jeszcze raz przestrzegam przed ta Firma Ergo Hestia!.
  • ~Macius / 2021-08-18 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci naciagacze i złodzieje. Kosmiczne stawki naliczaja i drecza pismami mimo ze wyslalem juz im umowe sprzedazy
    Zaletyzadnych zalet mozna polecic tesciowej
    Wadywszystko nie tak naciagacze najgorsi na rynku
  • ~mack / 2021-08-20 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i przestrzegam, problem nawet z wypowiedzeniem umowy.
  • ~magda / 2015-03-12 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kupiłam dodatkowe ubezpieczenie na notebooka oddałem na gwarancje jak się zepsuł i oczywiście co usłyszałam że to moja wina i nie naprawią go a jakby tego było mało to przyszłali rozkreconego na części notebooka po interwencji mojej telefonicznie żadnego odzewu dopiero po piśmie od rzecznika stwierdzili ze nic prędzej nie zgłaszałam o tym incydencie i gwarantują mi ze odesłali sprzęt w takim stanie jak go otrzymali ode mnie żenada :@
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 828
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 740
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.38, ilość opinii: 434
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 288
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983